1. leht 1-st
Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 25 Veebr 2009, 21:52
Postitas Hotrod
Rattaks siis yamaha tt600r. Külma mootoriga tundus kõik kombes, aga peale ca 30 min sõitu ei tahtnud kohapeal käik välja tulla.. ja ei saanudki, samas vedas sidur kaasa.. külma mootoriga on jälle hea. Siduri heebli lõtk on juba keeratud minimaalseks, peaaegu et puudub. Õli vahetanud ei ole, aga tundub et õli on castroli gps vms.. tumepunane toon.
Keda mida võiks siin süüdistada?
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 25 Veebr 2009, 22:06
Postitas franz125
Trossiga sul see või?Kui jah siis sealt alustagi 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 25 Veebr 2009, 22:23
Postitas hellcruiser
Ma arvan, et õli tuleks ikka ära vahetada.
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 25 Veebr 2009, 22:47
Postitas sepp
Hotrod kirjutas:. Siduri heebli lõtk on juba keeratud minimaalseks, peaaegu et puudub.
Keda mida võiks siin süüdistada?
Süüdista ennast ikka.
Lõtk peab olema SUUR mitte väike.Mootor läheb kuumaks,kõik paisub ja kui Sul on külmana juba väike lõtk,siis kuumana polegi enam seda lõtku ja nii see kõik kulubki.. sõidad nagu hoiaks koguaeg sidurit kergelt sees ja kulutad. Mul on lõtk ees u 1.5-2cm ja peale sõitu on see lõtk u 0,5cm
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 25 Veebr 2009, 22:53
Postitas franz125
Kulumine omaette teema aga tal ju soojalt ei lahuta.Käiku näikse väheks jäävat 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 09:33
Postitas Hotrod
Sellisel juhul peaks käigud just sisse lülituma kergesti ja ta ei veaks kaasa. Hetkel ta ei libise kuid hakkab kaasa vedama.
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 09:56
Postitas Piipz
Ää, ma ei tahaks uskuda, et lõtk siia puutub väga. Olen lisaks libiseva siduri (clutch slip) probleemiga ka kaasa vedava siduri (clutch drag) probleemiga kokku puutunud. Kõige esmalt kahtlustaks õli. See oli, mis mul probleemi korda tegi. Aga võib ka olla vaheketaste viga, kui need on siledad, siis ei taha hästi lahutada. Justnimelt vaheketaste, mitte lamellketaste. Kui lamelliga kettad on kulunud, siis sul sidur libiseb, kui vahekettad on siledad, siis nad kipuvad kinni kleepuma. Esmalt ikkagi vaheta õli ära. Kui see ei aita, siis võta vahekettad välja ja lase mingi peene liivapaberiga üle... See võib aidata. Kui porri ei taha teha, siis osta lihtsalt uued
Vahekettaid võid mõõta ka, need on võibolla nii kulunud, et lihvimine ka ei aita..
P.S. Kohe peale õlivahetust ei pruugi probleem KOHE ära kaduda, tuleb natuke kannatada, kuniks uus õli kõik puhtaks peseb. Kasuta kindlasti sellele mootorile ettenähtud õli tüüpi 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 10:03
Postitas 417
mul oli sama jama nii KTM lc 4 kui ka Yamu szr iga
aga nagu piipz mainis kadus ka peale õlivahetust
sai panduds see mis manuaalis ette nähtud
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 10:23
Postitas sepp
vastasin ainult sellele küsimusele,et keda syydistada 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 10:48
Postitas speedvana
tee käed õliseks ehk puhasta kettad ära, sinu tsikklile ettenähtud õli sisse, kruvi siduri heebel parajaks (väike lõtk) ja tuld 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 10:58
Postitas 417
sepp kirjutas:vastasin ainult sellele küsimusele,et keda syydistada 
kusjuures KTM dukel oli igavene kepp se siduritrossi regull ja kui lenks välja keeratud siis vedas peale ja teistpidi ei lahtanud hästi nagu selgus suhtjärsud nurgad tuli trossil teha . Hilhem kui süüvisn asjasse tuli välja et eelmine kasutaja oli pannud vale pikkusega ( kõripikkus) trossi ja selle krt teab kust läbi toppinud. peale õlivahetust ja uut trossi viga kadus, ex roll oli mõlemil
kasutatud enduro/supermoto puhul oleks tegelikult mõistlik vaadata üle kas pole sobitatud mingit vale pikkusega trossi
ja õiget teed pidi paigaldatud.
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 14:40
Postitas Hotrod
väga hea, vaatan üle kas tross jookseb õiget teedpidi, ja eks kui õli vahetan siis võtan korra siduri lahti.. pesen kettad ära..
kus ma võiksin leida õige õli margi?
http://www.louis.de ütleb sedasi:
Öl ohne Filter: 2,7 L. SAE 10W40 (poolsünt) st, et mark pole ju oluline, viskoossus loeb rohkem. Ise arvan et sel juhul kasutaksin Castrol gps 10w40
Öl mit Filter: 2,8 LITER
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 16:42
Postitas Piipz
See on täiesti okei õli su rattale 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 26 Veebr 2009, 16:57
Postitas matti
Väike sidurilibistamine vahepeal rapsates siduriga ja ei tohiks enam kaasa vedada. Eeldab muidugi õiget trossi reguleeringut, aga kettad saab nii lahti küll. 
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 28 Veebr 2009, 18:32
Postitas Hotrod
Niisiis, järgmised küsimused tekkisid.. kuna ei leia kusagilt user guide'i või owner manuali. Ehk keegi teab mida jälgida õli vahetamisel.
Tekkis küsimus, et miks on tsiklil õli paak servani täis? kui keerasin mõõtevarda välja oli õlitase selle auguni. Kas see peabki nii olema. Kui ratas oli seisnud siis oli kontrollaken kuiv.. õli seal näha ei olnud, peale käivitamist täitus see paak servani mõne minutiga. Kui see peabki nii olema siis kuidas saab kontrollida õlitaset?
Keerasin mootori õlipunni lahti, tuli natuke õli aga anumast ei vähenenud. Keerasin mootori all oleva õlitoru lahti mis on selle õlipaagiga ühenduses ning lasin sealt selle anuma tühjaks - sealt tuli veel ca 1,5-2 liitrit õli.
Hetkel uut õli sesse ei valanud, kuna ei ole see sisteem seal selge. Loogika ütleb et õlitase võiks mootori töötades olla kontroll-akna keskel, mitte paagi ülemise servani, et kui kork maha võtta töötamise hetkel siis ajab sealt üle.
Kas midagi on umbes? ning sellest tingitud ka mootori klobin, kuna enamus õlist on õlipaagis?
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 01 Mär 2009, 11:04
Postitas 417
Hotrod kirjutas:Niisiis, järgmised küsimused tekkisid.. kuna ei leia kusagilt user guide'i või owner manuali. Ehk keegi teab mida jälgida õli vahetamisel.
Tekkis küsimus, et miks on tsiklil õli paak servani täis? kui keerasin mõõtevarda välja oli õlitase selle auguni. Kas see peabki nii olema. Kui ratas oli seisnud siis oli kontrollaken kuiv.. õli seal näha ei olnud, peale käivitamist täitus see paak servani mõne minutiga. Kui see peabki nii olema siis kuidas saab kontrollida õlitaset?
Keerasin mootori õlipunni lahti, tuli natuke õli aga anumast ei vähenenud. Keerasin mootori all oleva õlitoru lahti mis on selle õlipaagiga ühenduses ning lasin sealt selle anuma tühjaks - sealt tuli veel ca 1,5-2 liitrit õli.
Hetkel uut õli sesse ei valanud, kuna ei ole see sisteem seal selge. Loogika ütleb et õlitase võiks mootori töötades olla kontroll-akna keskel, mitte paagi ülemise servani, et kui kork maha võtta töötamise hetkel siis ajab sealt üle.
Kas midagi on umbes? ning sellest tingitud ka mootori klobin, kuna enamus õlist on õlipaagis?
juhul kui sul on sama süsteem nagu jamu xt või szr mootoril st ümberpumpamisene toimub siis on asi nii.
mootor töösoojaks, suretad välja , ootad 5 minutit - mõõdad
manuali leiad ehk sealt http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... t=manualid
või siit http://safemanuals.com/user-guide-instr ... 0R-2004-_F
Re: Sidur veab kaasa sooja mootriga!
Postitatud: 01 Mär 2009, 11:21
Postitas Hotrod
süsteem peaks toimima samamoodi nagu yamaha xt jm, "kuivkarteriga" tsiklid. TTR'i manuali ei leidnud kusagilt, leidsin xt660e oma. Xt'l on õlipaak raami sisse ehitatud. Ning seal näha ka õlitase. ttr'il õlipaak eraldi sadula all. Kas mootori töötades peabki õlipaak surve all olema ning täiesti õli täis? Kas see on ka nii yamaha xt'l. Kas midagi on umbes et asi nii on?
Yamaha xt660e õlitus:
