1. leht 1-st
Minski süüde
Postitatud: 07 Nov 2004, 22:16
Postitas .:LiveToRide:.
Ratas on Minsk 125cc. Suurematel pööretel neljanda käiguga hakkab nagu vahele jätma ja ei võta tuure üles. Süüde ja süütenurk on õiged.
Postitatud: 08 Nov 2004, 17:02
Postitas awaj
pane süüde paika!!!!
___________________
cz125m;võrr
Re: Minski süüde
Postitatud: 08 Nov 2004, 19:06
Postitas Martään
.:LiveToRide:. kirjutas: Süüde ja süütenurk on õiged.
No kurat!!!
Ok...
Kui süüde on paigas siis proovi küttesegu paika seada. Kontrolli õhufilter üle ja vaata kas äkki kusagilt õhku juurde ei tõmba. Proovi ka igaks juhuks mõne teise küünlaga.
Re: Minski süüde
Postitatud: 09 Nov 2004, 13:05
Postitas Siller
.:LiveToRide:. kirjutas: Ratas on Minsk 125cc. Suurematel pööretel neljanda käiguga hakkab nagu vahele jätma ja ei võta tuure üles. Süüde ja süütenurk on õiged.
Ega sa äkki liiga madalate pööretega ei sõida.
Karbussis pane nõel nii alla kui sa saad.
Vaata et kõik düüsid on kõvasti kinni et ega siis see ujuk pole kinni kiilunud.
Võimalusi on palju.

Postitatud: 13 Nov 2004, 11:27
Postitas .:LiveToRide:.
nii.. hakkkan siis uurima.

Postitatud: 13 Nov 2004, 12:09
Postitas awaj
kontaktid mustad või kontakti vahe liiga suur
__________________________________
cz125:võrr:vaz21:Minsk

Postitatud: 13 Nov 2004, 16:48
Postitas Tziklivend
kui 4-ndaga "auk" sisse tekib,ei saa ta piisavalt bensiini peale.Ja veel mõni mees langetaks nõela...mõelge vähe enne kui midagi suust välja ajate.
Prooviks keera vähe segukruvi lahti(sõiduajal muidugi) ja kui see ei aita,tõsta nõela 1-astme võrra.
Postitatud: 14 Nov 2004, 00:55
Postitas Martään
Segukruvi muudab ju tühikäigu bensiini?
Sõidu ajal on isegi bensiinikraani reservi peale keeramine paras jama, ma ei kujuta ette kui keegi püüab sõidu ajal kruvikeerajaga seda kruvi seal keerama hakata.
Ennemuiste igatahes muudeti suurte pöörete bensiini kättesaamist nõela ning düüsi suuruse abil
Proovi düüs suruõhuga ära puhastada ja kontrolli kas kusagilt lisaõhku ei saa ning vaata äkki annab ka filtri suruõhuga puhtaks puhuda.
Postitatud: 14 Nov 2004, 22:29
Postitas zten00
Segukruvi all Tziklist vist mõtles seda kruvi mis reguleerib õhu voolu karburaatorisse ja muudab küttesegu koostist. Kuigi ma ei usu, et probleem on rikkas või lahjas küttesegus.
Postitatud: 14 Nov 2004, 23:42
Postitas Martään
Ehk siis see segusiibri kruvi? See tõstab ainult tühikäigu pöördeid ja see on ka ainus koht kuhu ta mõjub.
Postitatud: 15 Nov 2004, 02:18
Postitas stretch
zten00 kirjutas:Segukruvi all Tziklist vist mõtles seda kruvi mis reguleerib õhu voolu karburaatorisse ja muudab küttesegu koostist. Kuigi ma ei usu, et probleem on rikkas või lahjas küttesegus.
Martään kirjutas:Ehk siis see segusiibri kruvi? See tõstab ainult tühikäigu pöördeid ja see on ka ainus koht kuhu ta mõjub.
Mis ajast segusiibri kruvi segu koostist muudab? Ta ei muuda segu koostist rohkem kui teeb seda parem käsi rutskat keerates. Te räägite üksteisest mööda.
To LiveToRide: ajaviiteks võiksid vaadata, mis värvi su küünla isolaator on. Õige segu koostise korral peab see olema pruunikas.
Postitatud: 15 Nov 2004, 10:23
Postitas Primo
Samas võiks olla ka õige põlemistemperatuuriga küünal.Mina otsisin oma Planetsile pikka aega küünalt.Nimelt meeldis talle iga nädala tagant uut küünalt lihtsalt tappa

.Lõpuks sai leitud õige küünal - markeeringuga A11 elik võrriküünal

.Nüüd töötab suurepäraselt ning isolaator on ilus matjaspruun
edu,
primo
Postitatud: 21 Nov 2004, 20:39
Postitas .:LiveToRide:.
nii ideesid on siin küll väga palju...

küünal on küll korralik proovitud igasugustega. kuttesegu on 1:20.
Postitatud: 21 Nov 2004, 20:57
Postitas .HARLEY.
kui suurtel pööretel vahele vahelejätab on viga kontaktivahes(liialt suur), aga minu teada minskil kontakte ei ole, kuid ehk on kraan umbes
Postitatud: 19 Dets 2004, 12:44
Postitas Hotrod
ja ka kui ujuki tase valeks väänatud, liiga madal, siis kah see et suurel koormusel tarbib mootor rohkem kütust ära ja vajalikku taset ujukiruumis ei saavutata..
Postitatud: 12 Apr 2008, 23:08
Postitas jusspb
endal kah minsk 125cc ja tahaks abi.. alguses enne mootori renoveerimist.. ehk uued laagrid simmerid jne.. kolvir6ngad.. l2ks 120 kilose mehega 80 v2lja.. nyyd 60ne kilosega l2heb vaevu 65...
olen proovinud nwlja erinevat karbussi.. k6ige paremini l2heb jawa omaga... sest siis ei t6mba ei t2is ega ei j22 puudust.. ja sleline asi et 3-4 k2iguga ei saa s6ita.. 3ndaga kuidagi kannatab.. aga kohe kui neljas sisse l2heb hakkab vedama ja siis l2hevad pöörded alla... milles viga võib olla... süüde tundub kyll v2ga norm... h22l on hea.. tuksub v2ga v2ikestel pööretel.. abi palun! aitäh 
Postitatud: 13 Apr 2008, 00:08
Postitas Gaspar
jusspb kirjutas:endal kah minsk 125cc ja tahaks abi.. alguses enne mootori renoveerimist.. ehk uued laagrid simmerid jne.. kolvir6ngad.. l2ks 120 kilose mehega 80 v2lja.. nyyd 60ne kilosega l2heb vaevu 65...
olen proovinud nwlja erinevat karbussi.. k6ige paremini l2heb jawa omaga... sest siis ei t6mba ei t2is ega ei j22 puudust.. ja sleline asi et 3-4 k2iguga ei saa s6ita.. 3ndaga kuidagi kannatab.. aga kohe kui neljas sisse l2heb hakkab vedama ja siis l2hevad pöörded alla... milles viga võib olla... süüde tundub kyll v2ga norm... h22l on hea.. tuksub v2ga v2ikestel pööretel.. abi palun! aitäh 
Ma arvan, et pead ennem sissesõitu tegema natukene.
Postitatud: 13 Apr 2008, 10:17
Postitas jusspb
sissesõit on tehtud rõngastele. ja kas keegi teab minski normaal kompressiooni?