1. leht 1-st

väike küsimus seoses kiivriga

Postitatud: 18 Nov 2004, 20:58
Postitas noortsiklist
tahaks teada et kui suur peaks kiiver olema, kas selline et on tihedalt peas või siis selline et on kapuutsi ruumi kah. minul endal on agv open-gt ja see on selline et kui lõuaosa on kinni siis ei lähe üldse pähe aga kui lahti teen ja tõmban rihmadest laiali siis läheb pähe. :? Peas see ei pigista ja on suht mugav. kas see on õige, et pean lõuaosa lahti tegema et kiivrit pähe panna? Mis te üldse arvate sellest margist kiivrist?
suur tänu nõu eest ette ära! :)

Postitatud: 18 Nov 2004, 21:37
Postitas Nigga
Kiiver peab olema selline, et tast kasu kah oleks(loe: turvaline). Kui kiiver loksub peas, siis tast eriti kasu ei ole. Peas peab olema ta kindlalt paigas. Kui lahtise klapiga pähe läheb, siis ei näe nagu probleemi selles, et ta sul kinniselt ei lähe. Peaasi et pähe saad!

Postitatud: 18 Nov 2004, 23:02
Postitas Zeek
Kiiver peab olema tihedalt peas nii, et kui sa pead pöörates raputad, ta ei loksu, muidu tahab ta suurematel kiirustel peast ära kaduda. Minu kiiver oli ostes nii tihe, et kiiver peas hamstri tunne tekkis (surus põsed punni), samas oli ta sõites hea ja mõnus. Mõningase kandmise järel omandab kiiver kandja pea kuju...ehk siis venib suuremaks. See on ka põhjus, miks ei peaks ostma kasutatud kiivrit...sest see paratamatult peas loksuma kipub kaotades seetõttu nii mugavuses kui ka turvalisuses (rääkimata sellest, et kasutatud kiivrit ostes võib tegemist olla juba kukkunud kiivriga, mis küll välja ei pruugi paista, kuid kiivri kaitseomadustele hävitavalt mõjub). Ja kui osta juba alguses veidi loksuv kiiver, venib ta hiljem liigagi suureks. Minu kiiver on 1 hooajaga veninud nii palju, et kui algul oli kiivrisuka allamahutamisega probleeme, siis praegu mahub sukk ilusti alla (kuigi ma teda vaid väga külmade ilmadega kannan), nii et varsti hirm tekib, et kiiver liiga suureks venib...

Ah jaa...minu kiivriks on Bieffe BM7, ehk siis Bieffe lahtikäiv mudel. Ja kinnisena ma teda pähe ei saa, ikka lõug üles, rihmad laiali tõmmata ja siis pähe. Suurem number läks küll kergemini pähe, aga pead raputades loksus juba uuena vastikult. Ja loksumine ja mugavus olid need, mille pärast ma pea pool aastat omale sobivat kiivrit otsisin...

Zeek

Postitatud: 19 Nov 2004, 01:10
Postitas stretch
Sorry kui veidi ot, aga kui palju need kiivrisukad umbes maksavad?

.

Postitatud: 19 Nov 2004, 06:28
Postitas Kuki
Kiivrisuka hind hakkab alates 50 kroonist umbes

Postitatud: 19 Nov 2004, 09:09
Postitas fastMF
mul ka AGV open gt. pähe panemisel lõuaosa ikka lahti - nii ongi mõeldud. alguses olid kõrvalestad valusad, sest kiiver nii tihedalt peas. open mudelitel hea peast võtta, libistad taha ära. siis jäävad kõrvad õiget pidi :lol:

Postitatud: 19 Nov 2004, 11:23
Postitas esaarik
Avaneva lõuaosaga kiivrit ei olegi võimalik kinnisena pähe panna. Alati ikka lõua osa lahti ja siis natukene rihmadest sikutada. Mul on Schuberti ja BMW koostöös valminud kiiver ja istub tihedalt peas. Tõsi ta on, et natukene venis ta tõesti järele ja seega tuleb osta kohe tihkelt pähe minev kiiver. Naisel mul AGV kiiver ja sel on nii müstiliselt paks polster see, et tekitab ka hamstri põsed. Antud kiiver küll veninud ei ole, aga ei pidanud pressima ka ehk siis pidi mugav ja mõnud olema.

Erki

Postitatud: 19 Nov 2004, 12:54
Postitas Pikk
esaarik kirjutas:
Avaneva lõuaosaga kiivrit ei olegi võimalik kinnisena pähe panna.
Esaarik, on võimalik. Näit Airoh Mathisse, pole ka muidugi Schuberti hinnaklassi kiiver. Suur miinus ääretult ebamugav avamismehhanism.

Postitatud: 19 Nov 2004, 13:01
Postitas esaarik
Sry kui tuli vale inffi, aga ma tõesti pole näinud ühtegi sellist. Mu kiivril, kui lõua osa on kinni, siis ava all on täpselt nii suur, et kael mahub läbi. Aga eks neid mudeleid ole ka erinevaid.

Postitatud: 19 Nov 2004, 16:49
Postitas noortsiklist
suur tänu abi eest :)