SPIDOKA PROBLEEM!!!
terv.
et siis mul koso digitaalne spido rattal CPI SX.
mul koguaeg näitab et kiirus 0...
alguses näitas koguaeg ulmet, nüüd on koguaeg 0.
et siis mis jupp või osa võis katki minna?
on kellegil kogemusi?
terv.
et siis mul koso digitaalne spido rattal CPI SX.
mul koguaeg näitab et kiirus 0...
alguses näitas koguaeg ulmet, nüüd on koguaeg 0.
et siis mis jupp või osa võis katki minna?
on kellegil kogemusi?
miks sa röögid???
pokerhentz kirjutas:terv.
et siis mul koso digitaalne spido rattal CPI SX.
mul koguaeg näitab et kiirus 0...
alguses näitas koguaeg ulmet, nüüd on koguaeg 0.
et siis mis jupp või osa võis katki minna?
on kellegil kogemusi?
Nagu ikka, alusta ühenduste kontrollimisest, elekter teadupärast vajab korralikku ühendust.
Kus kohast sul see spidomeeter kiirust võtab? Kui esirattast impulsi võtab siis kontrolli kas sul magnet on veel alles? Kui andur massi saab siis ei pruugi ka kiirust näidata.
esirattalt impulsse.
esirattal on magnet alles.
aga ma kipun arvama et see juhe või tross on katki mis läheb esiratta juurde...
No kui sa ei tee trossil ja juhtmel vahet siis on targem mõni asjalikum sõber otsida, kes sul selle probleemi lahendab. Ütlen ausalt, saab rutem.
kurat ära arva et ma nii loll ka olen, aga see on lihtsalt kinni pandud, niimodi et näho pole mis seal toru seeson...
ise lõhkuma ka ei tahtnud hakata sellepärast küsisingi....
miks peaks seal nn. toru sees olema tross, kui all on magnet ??? Jõudu vea tuvastamisel.
Seal sees on herkon, mis enamasti põrub katki, kui oled piisavalt tark siis suudad herkoni vahetada kui ei siis on sitasti.
Tross käib suhteliselt kergelt lahti kruvid küljest ära. Mõlemas otsas on keermega ots(tavaliselt). Keerad ühte trossi otsa ringi, kui teine ots käib ka ringi siis tross korras. Kui elektrooniline siis vähe keerulisem asi proovi pointile pihta saada ja mõõda testriga.. Pistikud üle kontrollida jne..
Eks tuleb laiali lammutada.
Jõudu tööle.
nii ,nüüd sain korda....
juhe oli ühest kohast katki, ei andnud hästi kontakti, aga nüüd annab...
AGA panen masina tööle, spido näitab kiirust põõrete järgi--- keeran gaasi, kiirus tõuseb masin tegelikult seisab.
sõites vahepeal vilgub õige number, arvatavasti nii 25-30km/h aga koguaeg viskab mingit ulmet 150kmh 75kmh 90kmh jne
keegi oskab aidata?
kUI SUL SEE JUHE KATKI OLI ÄKIST KOKKUPANIMISEL PANID VALED JUHTMED KOKKU ?
ei pannud, muidu ei näitaks midagi juu...
kõik peaks olema ok, aga mingi väike aps on kuskil sees...
krt, ei leia viga.
pokerhentz kirjutas:terv.
et siis mul koso digitaalne spido rattal CPI SX.
mul koguaeg näitab et kiirus 0...
alguses näitas koguaeg ulmet, nüüd on koguaeg 0.
et siis mis jupp või osa võis katki minna?
on kellegil kogemusi?
Nüüd paistab ,et oled alguspunktis tagasi.
Missugune see juhe välja nägi ristlõikes?
umm.... seal oli lihtsalt 2 juhet, mis läksid sinna "andurisse"
Su masina magneeto tekitab magnethäireid mis ajavad su spidoka segamini.
kas saaksid sellest magneetost palun lähemalt vestelda?
Sul on peal kõige tavalisem jalgrattaspido eks? Sellised odavad ei kannata magnethäireid mis tulevad sinu masina süütesüsteemist, need magnetlained ajavad kas herkoni tööle või siis elektroonika segamini mis asud spido enda sees.
ei usu et see eriti "odav" on....
KOSO firma on üks tunnustatumaid/kallimaid...
Kui ta alguses töötas ja peale juhtme lappimist segi läks, siis on tõenäoliselt juhtme varjestus rikutud.
eiei, ta on samamoodi nagu pikka aega enne juhtmete lappimist..pmst, asi oli nii, et ma ostsin ratta, sain lasta paar kuud nii et spido vunkas, siis hakkas jupsima(naq praegu) siis viskas ültse 0, ja nüüd on selline nagu enne kirjeldasin...
Järelikuklt on spido seest külmjoode lahti, mis annab vastavalt vibratsioonile kontakti.