1. leht 1-st

pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 14 Juun 2009, 22:51
Postitas Erik

Soovin hüva nõu pingeregulaatori paigaldamisel rattale. Tegu muidu jawa 360 mõeldud VAPE komplektiga.
http://www.vape.cz/en/technologie/regulatory-napeti/

Lugesin siin, et osad jaapanlased piinlevad hädas pingeregulaatoriga. Ühe lahendusena keegi mainis, et võib arvuti ventilaatori peale visata, et probleeme ei tekiks. Ehk siis probleem on neil jahutusega? Küsimus tekkis selle pärast, et ma ise mahutasin ta akuga koos küljekarpi. Seal on puhas aga õhk ei liigu ja kas selline kitsas kinnine koht võiks tulevikus jubinale saatuslikuks saada?

Või Jawa küljes elab ta rahulikult mitu masina elu ka seal pimeduses ja muretsemiseks pole põhjust?


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 14 Juun 2009, 22:58
Postitas Piipz

Need ribid juba iseenesest näitavad, et tegu on jahutust vajava jupiga. Soovitatav oleks ta ikkagi kuskile sellisesse kohta panna, kust tuul läbi käib, arvutiventilaator ei olegi üldse paha mõte.

Mis puutub vanadesse jaapanlastesse siis kõige rohkem piinleb, omadest kogemustest, vanem Honda :) - neil tasub juba eos uus, mitte-originaal pingeregulaator sinna peale kruvida. Sõbral on olnud 3 või 4 sellist ja neil kõigil on ka regulaator läinud. Üks nendest ka välismaal, mille tõttu jäi üsnagi tore trip tegemata.


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 14 Juun 2009, 23:32
Postitas p-4

[quote="Piipz"]Need ribid juba iseenesest näitavad, et tegu on jahutust vajava jupiga. Soovitatav oleks ta ikkagi kuskile sellisesse kohta panna, kust tuul läbi käib, arvutiventilaator ei olegi üldse paha mõte.

Ventilaatori asemel ,võiks pingeregulaatori kinnitada, veel omakorda mõnele al-plaadile, mis hajutaks kuumuse ühtlasemalt laiali,ja vast peaks see pingeregulaator kinnises küljekarbis ka vastu. :bsmile:


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 15 Juun 2009, 00:55
Postitas matti

Tarbijad koguaeg järel, siis on vähem midagi lühistada massi vaja, ning kestab kauem, vähemalt mina olen asjast nii aru saanud. :)


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 15 Juun 2009, 10:29
Postitas isakene

Paar väikest nippi veel, kui pingekas liig kuumaks kipub minema:

kui asi on metallraami küljes, siis nühkida regulaatori korpuse alune pind haljaks ja määrida kinnituspindade vahele soojusjuhtivat pastat. Seda kasutatakse elektroonikas võimsustransside ja kivide radiaatoritele paigaldamisel, saab elektroonikapoest. Siis hakkab ka raam radiaatorina tööle. Ning kinnisesse küljekarpi oleks kasulik mõned õhutusavad puurida, olen seda meetodit üsna mitmel tsiklil täheldanud.


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 15 Juun 2009, 20:13
Postitas margus014

Üks tuttav paigaldas JAWAl selle regulaatori esikahvli alumise prilli külge


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 15 Juun 2009, 21:49
Postitas Erik

Tore, et paljud vastasid.

Päris ette ei tahaks teda viia. Kui siis paagi alla süütepooli juurde. Pigem selle sama küljekarbi külge aga sisemisele küljele. Kuna mul need vahvad katteplekid hetkel puuduvad, siis seal peaks õhku olema küll. Või siis mõtleks ventilaatori peale akukarbis. Või siis vaba õhu kätte ja vent peale. Pakun, et maanteel hakkaks ventilaator hoopis generaatorina tööle. :D

Kas selle regulaatoriga on nii nagu arvuti juppidega, et kuni näppu annab vastu hoida, siis "käib küll"?

Teema paneb nii mõtlema, et hakka või termomeetriga peale sõitu mõõtma ja miks mitte pingeregulaatoritemperatuurikell rattale panna. :lol: :bsmile:


Re: pingeregulaatori paigutus

Postitatud: 17 Juun 2009, 16:02
Postitas ints0000

Kas see siis läheb nii kuumaks, et katsuda ei saa? kui ta soe on ja eeldusel, et türistorid ka sees reaalselt vastu korpust on, siis pole midagi hullu. Kui isegi rikki läheb siis sellepärast Sa teepeale ei ka jää. See, et tuled sisselülitada, vähendab tõesti regulaatori kuumenemist. Samuti ka mootori madalamad pöörded.