12. leht 13-st

Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 22 Sept 2016, 16:08
Postitas sinilind123

Mul 1990a twin. Paak peaks vist 24l olema. Punane tuli põlema läheb, siis mahub ca 20l sisse. Ja see lähebki umbes 270km peale ära. :D


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 23 Sept 2016, 10:16
Postitas ranel
sinilind123 kirjutas:

Mul 1990a twin. Paak peaks vist 24l olema. Punane tuli põlema läheb, siis mahub ca 20l sisse. Ja see lähebki umbes 270km peale ära. :D

Matemaatiliselt peaks sul paagis olema veel 6.45l, kui 270km peal läheb tuli põlema ja kulu 6.5 :D


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 23 Sept 2016, 20:07
Postitas Jesper

Mind tegi see tulukese jutt kadedaks ja hakkasin paagi all kaevama, noh ja tõepoolest tolknevad mingid juhtmed vasaku paagipoole seest välja. Aga samas armatuurlauas on ainult 5 tulukest, see bensutuli peaks ju kuues olema eks, mitte kuskil stiilis spido taga?

Pujäänikud on seda pilli vist RD07 armatuuriga "tuuninud" ma vaatan. Või siis on tehases suusad risti läinud ja kuskilt prototüüpide salakambrist kukkus vale armatuur liinile :wack:


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 02 Okt 2016, 21:59
Postitas sinilind123

Kas on keegi kokku puutunud puruneva spidomeetri plastmassis hammasrattaga, mis teo sees on? Kestis mul see hammakas ilusti (võibolla tehase omagi). Läks ükskord katki. Vahetasin ära, kestis 150km ja jälle katki. Ostsin uue, panin hullusti mingit laagrimääret sisse jne. Kestis 1000km see hammakas ja jälle katki. Milles asi võib olla?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 02 Okt 2016, 22:08
Postitas Bandit

vale jõuga kinni keeratud äkki? esirattale eriti jõudu peale ei keerata. Või on tross katki :)


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 03 Okt 2016, 00:04
Postitas stev666

Tross korralik?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 03 Okt 2016, 00:21
Postitas sinilind123
Bandit kirjutas:

vale jõuga kinni keeratud äkki? esirattale eriti jõudu peale ei keerata. Või on tross katki :)

Tõesti esiratta liigne pingutamine mõjub sinna?

stev666 kirjutas:

Tross korralik?

Trossi võtsin kõrist välja. Oli õline, korralik ja sile. Käis vabalt sees.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 03 Okt 2016, 09:14
Postitas romulus

Twinil ei saa muarust esiratast kuidagi üle pingutada,kui kõik jupid ikka õige on. Lihtsalt keeradki võlli lõpuni kinni ja siis võlli kinnituspoldid.

Ma pakun samuti, et tross läbi või on tigu ise surnud. Proovi, kas tigu käib mõnusalt kergelt. Ja trossi saad lihtsalt välja tõmmata kõrist ja silmaga üle vaadata.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 03 Okt 2016, 11:59
Postitas Mart

Mul Transalpiga oli sama jama, katki, ostsin uue, jälle katki. Siis vahetasin trossi ka ära ja enam ei läinud katki. Ratas küll müüdud, aga minu teada kestab siiani, juba 5000 km


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 03 Okt 2016, 12:13
Postitas Bandit

Ma ise arvan, et kui tross on korras siis või äkki kõril viga olla. Mis seal juhtuda võib on see, et midagi takerdub ja tross kerib nagu vedru ennast üles ja paneb litaka kirja kui lahti pääseb. Palju pole vaja.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 10 Apr 2017, 10:54
Postitas Madris

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 11 Apr 2017, 17:09
Postitas Madris
Madris kirjutas:

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9

Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 26 Apr 2017, 21:38
Postitas sinilind123
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9

Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.

Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 26 Apr 2017, 22:01
Postitas Madris
sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9

Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.

Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.

Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti :D


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 26 Apr 2017, 22:11
Postitas sinilind123
Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9

Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.

Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.

Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti :D

Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 26 Apr 2017, 23:00
Postitas Madris
sinilind123 kirjutas:

Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.

XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Apr 2017, 00:46
Postitas ranel
Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
Madris kirjutas:

Terv

Kas keegi hea mees saaks laenata/rentida RD04 CDI-d. Oleks vaja diagnoosida, kas enda oma on peetis.

Madis 535o67o9

Laenatud. Tänud Jesperile.

Kellel selline vidin üleliigselt vedelemas, siis olen nõus raha vastu vahetama.

Ma guuglisin puht uudishimust välja, et rd04 cdi on pmst kaks kuuesajase transalpi cdid ühes karbis. Niiet peaks alpi cdid istuma rd04 twinni külge kenasti.

Olen sarnast juttu lugenud ja kuulnud. Aga mina sain aru, et sellisel juhul on vaja 2x transalp ecu´l midagi veel mudida. Esialgu jätsin sealmaal lugemise pooleli. Aga süvenen siis uuesti. See varjant oleks oluliselt valutum tõesti :D

Transalpil/twinil peaks olema elektrooniline süüde vanakooli jagaja asemel. ECU-t seal ju pole?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Apr 2017, 02:42
Postitas sinilind123
Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:

Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.

XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?

Sain aru et kaks alpi cdid jah.
Soovitage pingeregulaatorit!


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 27 Apr 2017, 09:37
Postitas romulus
sinilind123 kirjutas:
Madris kirjutas:
sinilind123 kirjutas:

Juhtumisi on mul garages 1990a twin ja 1987a transalp. Proovin mingi päev ära, kas alpi cdidega töötab.
Xrv foorumis keegi ütles, et viskas juhtmed külge ja asi sõitis ilusasti.

XRV-l 4 juhet, Transalpil 2. Siis oleks vaja 2 Transalp´i cdi-d?

Sain aru et kaks alpi cdid jah.
Soovitage pingeregulaatorit!

Odavamalt mõni kasutatud Yamaha oma (mu Twinil on nt R1 pealt):
http://www.ebay.co.uk/itm/Regulator-Rec ... SwEzxYPzcB

Originaal pistikut siis kasutada ei saa. Võib iga juhtme eraldi klemmile kinnitada, aga on olemas ka pistiku komplekt:
http://www.ebay.com/itm/FURUKAWA-CONNEC ... L0&vxp=mtr

Uutest nt:
http://www.ebay.com/itm/SHINDENGEN-MOSF ... 0704480069

Kuima õigesti mäletan, siis vähemalt RD07A-l oli Hondal seal paras pistikuporno tehtud. Mingeid vahepistikuid genekas-pingekas-aku ahelas sai igatahes minema loobitud ja korralike, jämedamate juhtmetega otse pandud.

P.S panin esimesed lingid mis leidsin, võimalik et otsides saab parem hinna või saatekuluga. Või lausa Eestist.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2017, 11:40
Postitas sinilind123

Mul veel seesugune küsimus. Milline peab see küünlavõti olema, millega twinnimehed küünlaid vahetavad? Mõlemil silindril ühe küünla vahetus on lihtne, aga teise jaoks mul tööriista polnud.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2017, 12:34
Postitas Jesper

See on vist ainult Honda originaaljupp, ühegi universiaalse võtmega mina sinna ligi ei saanud. Lõpuks ei viitsinud tellimisega jännata ja lõikasin toruvõtme pooleks ning keevitasin pika M8 poldi sinna otsa, ajab asja ära aga ikka üsna tüütu on. Vt: http://makinaparts.com/lang-en/honda-en ... dero-.html


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2017, 12:57
Postitas Tort

Ostad taolise toruvõtme ja saed vale otsa maha: http://www.bauhof.ee/toruvoti-14x15mm.html

Otsa keevitada pole midagi vaja, piisab kruvikeeraja läbi ajamisest ja moment on piisav.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2017, 13:16
Postitas Jesper

Kui see toruvõti sinna mahuks, siis poleks vaja valet otsa maha saagidagi - peenem ots on pmst sama läbimõõduga mis toru ise. Vbl need kaaned on erinevad, aga mul jääb tööasendis selle M8 poldi ja kaane nurga vahele millimeeter-kaks, vt Honda enda riistapuul on see kuuskantpulk isegi veel liikuv tehtud, et mänguruumi juurde saada.

Kui ma täna peaks uuesti otsast peale hakkama, siis telliks snäpp originaalvõtme ära (või noh enne helistaks motopoed ja esinduse ka läbi, äkki kellelgi on letis), lihtsalt tol hetkel oli jälle stiilis laupäeva õhtu ja projektil juba hoog sees jne :)


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 28 Apr 2017, 13:48
Postitas sinilind123

Tellisin catweesist võtme. Tundus kõige mõistlikum mõte.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 29 Apr 2017, 17:42
Postitas romulus

Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 15 Juun 2017, 10:45
Postitas Martinez

Tere!

Viimasest rehvi arutelust siin teemas (vist) 5 aastat möödas.
Kas on ka uusi tuuli puhumas?
Nimelt plaanis soetada RD04 millel hetkel 10 aastat vanad papud all.
Pigem soovin paremat pidamist märjal asfaldil kui mudas. Enamus sõitu asfaldil kuid tahan ka kruusal sõita.
Mutta pole esialgu plaanis ronida seega 50:50 jääks ehk pigem ära kehvema pidamise tõttu märjal asfaldil.
Millist rehvi soovitaksite?
Kõigi eelduste kohaselt oleks mõistlik uued siselohvid ka vaadata. Välismaa foorumitest silma jäänud paksema seinaga lohvid (kuni 2,5mm) aga neid vist raskem või võimatu lappida?
Siin teemas jäi silma, et taga rehvi originaalmõõdu 130/90/17 asemel soovitatakse 140/80/17. Kas see kehtib ainult kärna puhul (rehvi pikem eluiga) või käib ka nö 80:20 rehvi kohta?

Lugupidamisega
Martin


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 09 Aug 2017, 22:56
Postitas sinilind123
romulus kirjutas:

Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.

Su lause on väär. Originaalvõtmega ei pidanud mina radikaid näppima küünalde vahetuseks.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 09 Aug 2017, 23:47
Postitas romulus
sinilind123 kirjutas:
romulus kirjutas:

Vasakult poolt esimese küünla kätte saamiseks peab nagunii radika lahti laskma, ka originaalvõtmega. Tagumistega on mugavam tegeleda, kui paak üles tõsta istme all oleva hargi abil.

Su lause on väär. Originaalvõtmega ei pidanud mina radikaid näppima küünalde vahetuseks.

Jah, nõus, minu viga. Vahetasin nädal tagasi uuesti ja suutsin nüüd ka radikat eemaldamata vahetada, ehkki ilgelt kitsas oli seal. Varasemast oli meeles, et pidin lahti laskma.

Ehk siis võib kokku võtta, et orig. võtmega saab kõik vahetatud ainult paaki kergitades.


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 01 Sept 2017, 12:30
Postitas Madris

https://drive.google.com/open?id=0B3GOe ... VQZXlMSGc4

Ignition, starter kaitse põles kaitsmepesasse. Käima läks ilusti ja enne peale istusmist märkasin suitsu.

Mis selle põhjustada võis?


Re: Honda XRV 750 Africa Twin

Postitatud: 01 Sept 2017, 14:31
Postitas ranel
Madris kirjutas:

https://drive.google.com/open?id=0B3GOe ... VQZXlMSGc4

Ignition, starter kaitse põles kaitsmepesasse. Käima läks ilusti ja enne peale istusmist märkasin suitsu.

Mis selle põhjustada võis?

Starter lühises? Kaitsmekarp lühises? Aga kohvipaksu pealt võib suht mida iganes seal pakkuda. Kõrval olev 10A kaitse tundub ka läbi olevat.

Ma küsiks pigem ,et mis seal tehtud on, et kaitse nii suitsema hakkas?