1. leht 1-st

Lenduritest ...

Postitatud: 22 Dets 2004, 20:22
Postitas Tarts
Pärast lendu kirjutab piloot raporti, kuhu märgib lennul avastatud vead. Mehaanikud loevad raportit, parandavad vead ära ja kirjutavad sama paberi alumisse ossa, mida nad on teinud parandustöödes ja piloot saab raporti tagasi, et valmistuda järgmiseks lennuks. Siin on mõned tõelised, registreeritud vigaderaportid, milled on kirjutanud Quantase piloodid ja vastanud mehaanikud. Huvitav on see, et Quantas on ainuke suurem lennufirma, kus ei ole ühtegi tõsist õnnetust juhtunud.
P = probleem, piloodi poolt kirjutatud
V = vastus mehaanikult

P: peaaegu peaks ära vahetama vasaku poole sisemise ratta
V: olen peaaegu ära vahetanud vasaku poole sisemise ratta

P: proovilend läks hästi, välja arvatud see, et automaatne maandumine oli pisut kõva
V: sellele lennukile ei ole mingit automaatset maandumissüsteemi installeeritudki

P: propeller nr.2 ei saa piisavalt määret
V: kõik on korras propeller nr.2 määrdega, propelleritel nr.1, 3 ja 4 on määrdeviga

P: juhikabiinis on midagi lahti
V: juhikabiinis on midagi kinni pandud

P: surnud putukad esiklaasil
V: elusad putukad on tagavaraks laos

P: autopiloot teeb, et lennuk kukub 200 jalga siis kui lennukõrgus lukustada
V: ei saa maa peal seda probleemi taasluua

P: märk lekkimisest parema poole maandumistelikul
V: märk eemaldatud

P: uskumatult kõva müra salongis
V: müra on reguleeritud rohkem usutavale tasemele

P: kahtlustan, et esiklaasis on pragu
V: kahtlustan, et sul on õigus

P: puudub mootor nr.3
V: mootor leitud paremal tiival pärast lühikest otsimist

P: lennuk käitub naljakalt
V: lennukile on antud korraldus ennast kokku võtta, lennata korralikult ja olla tõsisem

P: radar mõmiseb
V: radar ümberprogrammeeritud rääkima

P: hiir juhikabiinis
V: kass installeeritud

Postitatud: 22 Dets 2004, 20:34
Postitas rolex
Ai ai ai ma ei saa naeru pidama :lol:
lausa pisara võttis silma... ülikõva tekst

Postitatud: 22 Dets 2004, 20:37
Postitas BlingBling
naera kasvõi ribadeks

ppp

Postitatud: 22 Dets 2004, 20:49
Postitas awaj
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

head nalja ikka teed

________________________________
jawa350/634,cz-minsk,võrr

Postitatud: 22 Dets 2004, 21:33
Postitas aprilia sr 50
Lendurid!
:D :D :D

Postitatud: 22 Dets 2004, 21:40
Postitas Kert139
Väga huvitav tekst. Tekkib selline tunne et piloodi ja mehhaniku vahel pole eriti hea side :)

lendurid

Postitatud: 22 Dets 2004, 21:42
Postitas Mossemees
IRW

Postitatud: 22 Dets 2004, 21:50
Postitas Siller
Naljakas jah!
Loodan et neil ikka neid detaile ka seal vahetati.

Postitatud: 23 Dets 2004, 09:09
Postitas mumm
ahahaa. kui ma ei eksi, siis tegelikult see teksti osa peaks veel huvli pikem olema :D aga juba seegi oli mõnus algus hommikule :lol:

mumm

Postitatud: 23 Dets 2004, 09:54
Postitas Alex
mul on tuttav Lufthansas mehhaanikute pealikuks ja kui kuulata tema lugusi, siis läheb issanda päike enne looja kui temal lood otsa saavad!Enam-vähem kõigil lennukitel on pidevalt 100-200 pisipuudust-riket.

Postitatud: 28 Dets 2004, 22:28
Postitas Torpedo
Nojah, ega lendur ei ole mehaanik ja ei oska kõiki probleeme tehniliselt täpselt kirjeldada. Ma olen nooruses omal ajal ka läinud autoga remonti, kuna "hirmus vibra on sees, vist esisillas midagi lahti", aga lõpuks selgus, et kuna ma olin eelnevalt käinud Tabasalu rajal kiiruskatseid tegemas, siis üks esirehv oli täiega muhklik ja pidas õhku ausõna peal... Või siis see teine kord, kus ma kaebasin selle üle, et auto ei käivitu külmalt kuidagi. Mehaanik vastas, et "tegime põhjaliku diagnostika, viga ei ole midagi, aga küünlad on teil küll viimati vahetatud vähemalt 3 aastat tagasi. Vahetasime ära - TÖÖTAB. Ah jaa, ja diagnostika hind on meil 700 krooni." Doooooh!!!!! :oops:
Aga asja tulemus on ikkagi positiivne: mehaaniku tähelepanu juhitakse rikkele, mehaanik leiab probleemi ja kõrvaldab selle, olgu omanik/kasutaja kuitahes juhm. Ja maailm on taas ehk pisut turvalisem. Peace! :D

Postitatud: 29 Dets 2004, 08:22
Postitas Sekopää
Eheheee.. Väga naljakas. :D
Torpedo jutuga tuli meelde üks artikkel, kus Peeter Sauter kirjutas, et ta oma Subaru Imprezaga läinud töökotta, kuna 'turbo vilistab teatud kiirustel'. Egas midagi- töömees (Kes oli muide Urmo Aava, kui ma ei eksi) istus kõrvale ja sõit läks lahti. Jõudes teatud kiirusele, hakkaski kostma mingi vilisev hääl. Aava keeras kõrvalistuja akna korralikult üles ning turbo oligi parandatud (ehk siis vile kadund). :D

Postitatud: 29 Dets 2004, 08:41
Postitas CB500
Sekopää kirjutas:
Eheheee.. Väga naljakas. :D
Torpedo jutuga tuli meelde üks artikkel, kus Peeter Sauter kirjutas, et ta oma Subaru Imprezaga läinud töökotta, kuna 'turbo vilistab teatud kiirustel'. Egas midagi- töömees (Kes oli muide Urmo Aava, kui ma ei eksi) istus kõrvale ja sõit läks lahti. Jõudes teatud kiirusele, hakkaski kostma mingi vilisev hääl. Aava keeras kõrvalistuja akna korralikult üles ning turbo oligi parandatud (ehk siis vile kadund). :D
Kahtlustan et see pigem ikka Urmo Aava isa oli, kes kõva lukksepp on ja Kostiveres autoremondi töökoda peab.

Postitatud: 29 Dets 2004, 12:28
Postitas Silent Bob
CB500 kirjutas: Kahtlustan et see pigem ikka Urmo Aava isa oli, kes kõva lukksepp on ja Kostiveres autoremondi töökoda peab.

Või siis oli see hoopis Aavaka vend- neil terve suguselts igasuguseid spetsialiste täis! 8) ...jepp...jepp!