1. leht 2-st

R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 27 Aug 2009, 23:24
Postitas nostrum

Kas see on normaalne kui 1999 a. R1 jookseb kuskil 240 km/h välja? Nullist kuni 240 -ni jookseb ühtlaselt ja väga kiirelt aga siis nagu enam edasi ei lähe, kas võib olla et mingi piiraja on peal ?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 27 Aug 2009, 23:28
Postitas allan777

(lol)
okei.
äkki kontrollid alustuseks ära selle mis ülekanne(esimene ja tagumine hammakas) sul originaalis peaks olema ja mis sul tegelt peal on. aga võibolla on sul tegelt rattad kandilised :)


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 27 Aug 2009, 23:29
Postitas waino

240 km peal on takistus väga suur, aga peaks ikka 299 minema.
R6 tippkiirus 99 aasta omaga oli mul 289 km/h.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 27 Aug 2009, 23:29
Postitas Junzu

Kui kõik on nagu tehasest, siis ei ole normaalne. Kas pöörded on põhjas 6nda käiguga?
Kui ülekanne vahetatud, siis spidokas peaks ikka ju 299 näitama? Või on speedohealer vahele pandud.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 01:06
Postitas Jorma

Äkki on mootor väga kohvi.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 10:11
Postitas Siller

Ma ei saa üldse aru, miks nii suuri kiiruse Eesti konarlikel teedel üldse välja lasta.
Kuid kui sa ütled, et 240ni läheb kiiresti, siis tõepoolest ehk ülekanne vahetatud?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 10:21
Postitas triplekix

Krt võtaks ikka pisara silma küll ,kui ostad endale R1-he ja see üle 240 välja ei lähe:)

Aga tegelikkuses võib olla põhjuseid mitu:
1) Kohvi mootor
2) vahetatud ülekanne
3) valetav spido
4) midagi muud huvitavat


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 10:24
Postitas nostrum

Mootor kindlasti kohvi pole ja ülekanne minuteada originaal, ja 6 -nda käiguga pöörded põhjas pole, pmst 3 -nda käiguga läheb juba mingi 230 välja. Umbes seal 235-240 seal jäävad nagu pöörded seisma ja edasi ei lähe....


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 10:28
Postitas Junzu
nostrum kirjutas:

Mootor kindlasti kohvi pole ja ülekanne minuteada originaal, ja 6 -nda käiguga pöörded põhjas pole, pmst 3 -nda käiguga läheb juba mingi 230 välja. Umbes seal 235-240 seal jäävad nagu pöörded seisma ja edasi ei lähe....

Esimeste käikudega ei ole kiirendades mingeid jõnkse või nagu jõud kaoks vahepeal ära? Veab ühtlaselt ja tugevalt?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 11:14
Postitas nostrum

jep ühtlaselt, 1 käik ca. 130 km/h, 2 käik ca. 180 km/h, 3 käik ca. 230 km/h... ja kuni 230 -ni läheb nagu mega hästi ja kiiirelt, kahekesi sõiteski tuleb 200 vägagi nobedalt.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 11:25
Postitas Piipz

oot kas pöörded jäävad seisma või spido jääb? kui pöörded, siis mis pöördevahemikus?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 11:27
Postitas franz125

Kui ylekanne originaal,ühtlaselt ja tugevalt veab,mingit elektroonilist piirajat pole siis kisub kohvi poole.On ta sul Dynos käinud,et väidad jõudu olevat.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 11:28
Postitas nostrum

nu lihtsalt nagu pöörded enam kõrgemaks ei lähe ma ei oska öelda täpselt mis pöördel aga ntx üle 8000 nde pöörde ei lähe. Pean uuesti proovima mingi aeg.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 11:37
Postitas nostrum

ei ole dynos käind, kuid see pole kll mingi suur näitaja kuid teise käiguga ilma siduritta läheb tagarattasse.....


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 12:08
Postitas triplekix
nostrum kirjutas:

ei ole dynos käind, kuid see pole kll mingi suur näitaja kuid teise käiguga ilma siduritta läheb tagarattasse.....

See küll näitaja pole. Ka rollumehed sõidavad väga eduliselt tagarattas.
Mingit pöörete piirajat ei saa ka olla, kui väidad, et esimesega ca 130 läheb.
Muidu 99-2000 R1 peaks esimesega 136 minema, teisega 189 ning kolmandaga üle 220-ne.
Seega ma pakun ikka, et mootor kohvi, et ei jõua kiirema käiguga vastu tuult sõita :D

Edit: Mine sinna http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 61#p393661
Seal saad ilusasti teada palju tegelikult läheb ja ehk oskavad teised ka hääd nõu anda.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 13:41
Postitas matti

Tundub originaal olevat ei pruugi siiski tõele vastata ülekande puhul, hammas siia sinna mängib suht palju tippkiiruse puhul, loe hambad ees-taga üle parem. Muidugi võib kompressiooni erinevates püttides ära mõõta ja küünlaid võrrelda, saab selgema pildi mootori siseelust, sellega peaks ise ka hakkama saama.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 15:47
Postitas nostrum

seda juttu ma ei taha ikkagi uskuda et mootor kohvi, eelmine mootor oli ml kohvi, eelmisega võrreldes on see ikka väga püss, ses suhtes kui kiirus jookseb ühtlaselt ja kiirelt yle 200 ära ja siis jääb lihtsalt toppama mingi kiiruse peale kuigi pöördeid jaguks veel, ma ei usu küll et asi jõu taha jääb. Ja nende käikude kiirused ma panin ca. mitte täpselt.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 15:52
Postitas ikkamina

Antud juhul ei määra ülekanne mitte midagi. Probleem on siiski mingis imelikus kiirue piirajas - tuletame probleemi meelde: 240km/h kellal ja lihtsalt rohkem ei lähe! Eelmine omanik ei oska midagi selle kohta öelda?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 15:53
Postitas uuggu

Kas esimeste käikudega läheb pööre punasesse?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 16:05
Postitas christian

Kui ratas on aastast 1999, siis on tal ikka karpad, eks.
Niisis käin välja lolli mõtte et äkki on sinna mingi piiraja paigaldatud, või siis tsikli aju on piiratud. Autodele ju neid piirajaid tehakse.. Et juhuslikult kiirus näiteks üle 240km/h ei kasvaks.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 16:21
Postitas munaz

Pakun, et kütust ei tule piisavalt peale - kütusepump on väga kulunud, näiteks.
Ma ei kujuta ette, et millegi muu viga võiks olla (kui piisava koguse kütuse puudumise). Elektrooniline piiraja on ka muidugi variant.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 17:12
Postitas nostrum

esimeste käikudega ilusti punasesse, nii et tuld lööb välja summutist kui vaja, mul endal ka selline tunne nagu oleks see kuidagi piiratud, pmst ma saavutan tippkiiruse 3 -nda käiguga .... siis paned kas 4 -janda 5 -nda või 6 -nda vahet pole edasi ei lähe..jääb seal toppama


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 17:20
Postitas marx350
nostrum kirjutas:

esimeste käikudega ilusti punasesse, nii et tuld lööb välja summutist kui vaja, mul endal ka selline tunne nagu oleks see kuidagi piiratud, pmst ma saavutan tippkiiruse 3 -nda käiguga .... siis paned kas 4 -janda 5 -nda või 6 -nda vahet pole edasi ei lähe..jääb seal toppama

Vajuta 6da käiguga sõites sidurit ja gaas põhja, vaata kas põõrded tõusevad üle 8000. Võid kellegi teise ratta aju proovida veel.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 17:33
Postitas nostrum

vot see viimane variant tuleks kyll ära proovida... see et 6 -nda käiguga sidur all proovida kas tõusevad pöörded üle 8 tuhande, ja samas see ka pole välistatud et kytust ei saa piisvalt peale, kuid kas ta võtab siis madalamate käikudega vähem kytust ve ?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 17:50
Postitas Cado

minu rattal on nii et 240 on just see kiirus kus kütuse neelamine tõuseb väga ulmeliselt ja jääb sinna 15 sajale kanti.

Saksa paanidel sõites oli väga hästi tunda et just kuskil selles kiiruse vahemikus kütuse tarbimine tõusis julmalt.

muidu saab paagitäiega nii pea 300 km
aga seda kiirust ületades pidi tankima iga 100 km tagant..
aga eeldaks et kui kütuse probleem oleks võtaks ratta turtsuma.
õhu aknad keerad ju täitsa lahti karpadel aga kütet juurde ei tule mootor hakkab turtsuma.

autod millel on 240 km piiraja jõuavad ka piirajasse ja hakkavd turtsuma. süüde katkestatakse. Hmm äkki kõigil pole nii.
jube keeruline oleks vist paigaldada piirajat mis iga käiguga läheks lõpuni piirajasse aga kui saavutatakse kiirus 240-nd jääb ühtlaselt tööle ning kiirus ei kasva.

seda saaks teha ülekandega aga sel juhul lõhuks tahokas lõpus.

ainuke mis loogiline tundub et mootoril pole jõudu kuna tuule takistus muutub väga rajuks. :roll:


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 18:19
Postitas -Kristo-

Vaata karburaatorid üle, äkki on mõni mees püüdnud veidi "näppida" siit sealt ja midagi paigast keeranud. Õhufilter on tehase oma või sport? Karpamootoritel on sportfiltri puhul üsna tähtis ka karpa reguleerimine.


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 18:51
Postitas nostrum

filter tavaline, eks ma pean proovima mingi aeg uuesti ja vaatama täpselt palju mis käiguga läheb jne, kuid ei taha siiski seda uskuda et mootor kohvi on.... :(


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 18:52
Postitas Piipz
Cado kirjutas:

jube keeruline oleks vist paigaldada piirajat mis iga käiguga läheks lõpuni piirajasse aga kui saavutatakse kiirus 240-nd jääb ühtlaselt tööle ning kiirus ei kasva.

Põhimõtteliselt annaks uuema powercommanderiga selline käkk teha, kuna saab iga käiku eraldi regullida. Ilmselt siin seda asja pole... aga lihtsalt mainisin.

ning hetkevõimsus kui sind huvitab, siis mine käi dünopingis ära...


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 19:06
Postitas nostrum

kus tlns saaks teha dyno tsiklile ja mis maksab ?


Re: R1 -e lõppkiirus

Postitatud: 28 Aug 2009, 19:08
Postitas Karupoeg puhh

Helista 56241773- Risto Klausen