Triumph Thunderbird 900 kala
Hei Ehk siis põrkasin sellise probleemiga kokku, mille kohta on ka minust palju kõvemad ja kogenumad mehed käsi pidanud laiutama.
Esialgne veakirjeldus rattal - kuumeneb üle, kuna viskab ülekuumenemise tulukese põlema. Loomulikult kahtlustasime algul termostaati, siis igasuguseid andured jne. Lõpuks avastasime, et kui juhe temp anduri küljest ära kiskuda, jääb tuluke ikka põlema .
Hakkasin siis mööda juhtmeid liikuma ja esitule taga, juhtmekimbu vahel, leidus üks huvitav el.skeem, mis oli vett saanud ja läbi kärsanud ning andis pirnile koguaeg massi, sellepärast jäi ka tuluke juhtme andurilt eemaldades. Pidasin seda esialgu releeks ning ei saanud selle mõttest aru, jätsin ta üldse süsteemist välja arvates, et sellega kõrvaldasin vea. Kuid see el skeem tegelikult jälgis anduri muutuvat takistust ja oskas siis õigel ajal tulukese põlema visata. Selle skeemi puudumisel on praegu nii, et kohe, kui ratta käima paned, hakkab tuluke õrnalt põlema ja läheb järjest eredamaks.
Koostöös loodusinvesti meestega selgus, et see skeem (trigger) ei ole tellitav osa, õigemini, on küll, kuid ainult koos main harnessiga, mis maksab umbes 10 000 eek.
Kes annab mingi hea idee, kuidas saada olemasolev süsteem normaalselt toimima, või mingi odava idee, kuidas uus süsteem sinna peale aretada Äkki on mingid universaalsed temp sensorid, mida saaksin praeguse pessa keerata, ning millel ei ole muutuv takistus, vaid lihtsalt "on/off" süsteem. Ehk siis pirn põleb/pirn ei põle, ilma keerulise lisaelektroonikata.
Mul tegelt üks idee on - ventilaatori switch, mis käib ka samamoodi otsapidi jahutusvedelikus, töötabki põhimõtteliselt on/off süsteemis, ehk siis õige temp saavutades lülitatakse vent sisse. Kui oleks samasugune switch, kuid mis aktiveeruks kõrgemal tempil, olekski probleem lahendatud