Saade: VTX1800 Turbo
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Saade: VTX1800 Turbo
ja siit ka veel üleskutse eriliste rataste omanikele. Kui on mida näidata, anna teada
väinz
5056777
laisaar@biker.ee
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Re: Saade: VTX1800 Turbo
OT aga millal me Baltic Chain Run'i kokkuvõtet näha saame
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Saade: VTX1800 Turbo
bikefan kirjutas:OT aga millal me Baltic Chain Run'i kokkuvõtet näha saame
Sellest tuleb DVD, mille esilinastus ja ostuvõimalus peaks minu teada hooaja lõpetamisel olema. (Ei ole amtlik info)
Motorsisse tuleb väike treiler ka.
väinz
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Sõidust ja emotsioonidest oleks võind rohkem rääkida. Võrrelda teiste rataste kiirendusega (jah oli küll kiirendusraja jutt, aga tagumikudyno on teine teema). See tehnikajutt muutus igavaks kuidagi, seda saan foorumitest piisavalt lugeda. Aga kas tõmbab maanteel ka 100 pealt pika musta juti maha jne. Palju tal hobujõude juurde tuli sellega jne (vbla kusagil mainiti, ma veidi kerisin keskelt edasi seda kuiva tehnoloogia juttu )
Muidu vinge pill küll ja müts maha omaniku ees, kohe näha oma kätega teind ja teadis asjast rääkida
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Mina pole oma elus ühtegi turbot installeerinud, nagu ilmselt enamus foorumi kasutajatest, erinevalt Junzust (vist?). Jutt oli igati huvitav, ladus ja asjatundlik. Hea oli vaadata kodaniku entusiasmi, rahulolu tehtust peegeldus mehe näost. Oma käppadega meisterdatud asi, väga kiiduväärt ettevõtmine. Hea oli kuulata-vaadata
See mees ei ole ratast ehitanud tilli pikendamiseks, seega on tal soti pealt maha jäävatest mustadest juttidest ja muust edevusest selgelt pohlad. Bikedega võrdluse tõi välja, paigaltstart on vägagi arvestatav -värise
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Pole minagi ehitanud, aga lugenud päris palju sellest autofoorumitest. Samas pole plaanis ise hakata kunagi vabalthingavale turbot ehitama, liiga keeruline ja kallis värk. Enne ostan võimsama mootoriga pilli .
Ma lihtsalt oleks tahtnud rohkem sõidumuljeid, et mis elamusi selline monster pakub võrreldes tehaseseades ratastega (Väints peaks olema päris paljudega nüüd sõitnud , seega võrdlusmoment peaks ju olema).
Teiseks see turbo kuumakoda on seal paremale jalale väga lähedal, kas kuumaks ei kisu? Kui korralikult pähe rattale anda siis see kõrvits peaks päris punaseks minema...
-
- Postitusi: 994
- Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
- Asukoht: Eesti
- Tänatud: 1 kord
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Lahe pill. Palju tal hobuseid rohkem on kui standardil? Pakuks kusagil 50'e ringis?
BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Jõudu on tagarattast mõõdetud 140 hj (vabalthingavana ca 80hj tagarattast, 107 väntvõllilt), kuid seda jupp aega tagasi ja madala (0,6 bar) rõhu juures. Hetkel on rõhk veidi kõrgem, seega võiks pisut rohkem olla neid hobuseid. Talvel plaanin aga paigaldada välise wastegate, siis saab rõhku täpsemini reguleerida ja ka kõrgemale tõsta, ilmselt kuni 1bar. Sellega peaks veel paar(kümmend) hobust leidma ratast laili laskmata.
To Junzu: Et ostaksid võimsama ratta? A millise? Pean silmas cruisereid. Suzuki Intruder 1800? Vaat see ratas on küll väga hea ratas, kuid neid on terve Eesti täis. See non nagu rahvusmotikas juba. Seega mulle ta ei sobi. Mulle meeldivad erilised asjad.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Lahe episood, mulle täitsa meeldis. Kui nüüd mingi "moto-Stig" kah veel leiduks kes testitud ratastega kummi põletaks oleks .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Saade: VTX1800 Turbo
kris. kirjutas:Lahe episood, mulle täitsa meeldis. Kui nüüd mingi "moto-Stig" kah veel leiduks kes testitud ratastega kummi põletaks oleks .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Sellel moto-stigil peab sellisel juhul palju raha olema, et põletamised/kukkumised ja kurat-teab-mis-juhtuda-võivat kinni suudaks maksta.
väinz
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Saade: VTX1800 Turbo
moilo kirjutas:Et ostaksid võimsama ratta? A millise? Pean silmas cruisereid.
Esimese hooga meenub kohe uus Yamaha V-Max. Ei ole küll päris cruiser, aga no enam- vähem... Hobujõude on nii palju, et võiks lausa kellegagi jagada See mure peaks ka puuduma, et neid Eestis palju on
Aga see selleks, lahe turbokas on sul enivei
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Ega päris ekstreemi muidugi ei tee aga sõidu osa annaks ehk veidi dünaamilisemaks teha.
Edu!
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Saade: VTX1800 Turbo
Päris lahe leid see ratas.
Aga kui saate vormist rääkida, siis kui lubatakse, annaks selle saate kohta veidi konstruktiivset kriitikat. Lihtsalt selle tõttu, et oleks veelgi parem.
Montaazh võiks olla tihedam, kasutada erinevaid plaane, üld-suur-üld, vähem peale ja mahasõite ning sulatust. Kui kellast räägitakse ja küsitakse, mis see on, siis peaks seda ka suures plaanis näitama, muidu jääb inf poolikuks. Kui esineja näitas erinevaid vidinaid ratta juures, oleks tahtnud neid ikka suures plaanis näha. Esineja nägu oleks võinud olla rohkem suures plaanis, kui ta räägib oma meistriteosest, sealt saab rohkem emotsioone. Kui on intervjuu (sünkroontekst), siis võib ju lõppteostuse huvides rohkem cut-e teha ja hiljem kokku monteerida, võtta nii ühe kui teise õla tagant jne, praegu oli päris palju staatilist kaamerat üldplaanis ja suht mitte eriti teemasse minevaid katteplaane. Kui rattast räägitakse, siis võiks mitte selle ees seista, vaid ikka lasta rattal särada ja välja paista.
Muidugi võtab see kõik sittakanti aega, aga noh kui võimalik, siis on pärast rohkem materjali, mida kokku monteerida.
Muidu vaatan Motors TV-d puhtalt sisu pärast, lihtsalt seekord paiskasin oma tehnilised mõtted avalikkuse ette.
Jõudu!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.