1. leht 1-st

Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 02:22
Postitas pedak

Et küsimus siis järgmine, kui kiiresti suure pundiga reisides sõidetakse? Nt. Jõgeva Treffile minnes, kas 125 ccmise enduurokaga mis 100 km/h max läheb on üldse mõtet mõelda eesti ühistele trippidele?

Ise olen siis 125 derbi senda r juht ja kange isu oleks koos trippida väheke pikemat maad kui linnavahel sõita, kuidas lood on?

Lugupidamisega.


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 02:24
Postitas Burn7

Kui su ratas kannatab stabiilselt sajaga sõitmist, siis miks mitte.


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 10:48
Postitas necromany
pedak kirjutas:

Et küsimus siis järgmine, kui kiiresti suure pundiga reisides sõidetakse? Nt. Jõgeva Treffile minnes, kas 125 ccmise enduurokaga mis 100 km/h max läheb on üldse mõtet mõelda eesti ühistele trippidele?

Ise olen siis 125 derbi senda r juht ja kange isu oleks koos trippida väheke pikemat maad kui linnavahel sõita, kuidas lood on?

Lugupidamisega.

Kõik oleneb pundist, kas on omad inimesed või lampi lihtsalt kokku saadud. Oma pundiga on võimalik ilusti 100km/h lasta, aga võõras pundis sõites on see kahtlane. Muidu Eesti peale trippima on ikka mõtet minna.


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 11:22
Postitas Kardinal

Ka seda tuleb arvesse võtta, et möödasõidud teistest liiklevatest objektidest võivad vahe sisse tekitada, mida sa tagasi teha ei suuda. St. möödasõitudel on tihti kiirus suurem kui 100 (crash) . Parim kui sa oleksid pundis esimeste hulgas ja teised reguleerivad tempot vastavalt su pilli võimekusele.


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 12:09
Postitas Whitebalance

Otsi enduuro vennad kokku ja mine tripi nendega, eks siis ongi tempo aeglasem, kui tonniste bikedega, samas võid ju 125 pundiga ka ringi tõmmate võsades ja mõjal ;)

Vahepeal olid päris agarad vennad 125 stega tegid igasugu sõite ja värke, ei tea kas nüüd on need suureks saanud :D


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 12:32
Postitas klaPP

Kroomiseltskonnaga jõuad vabalt kaasa vurada, mul on küll jäänud mulje et nad sõidavad alati rahulikult. Vaikselt sõuad, kaugele jõuad :D


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 12:41
Postitas Taku

heh, meil jah nüüd suuremad rattad veits. :)
Sai käidud üpris pikal tripil võrridega aasta-kahe eest, kõik oli ok, ühel tõmbas rs 125 kotti muidu oli tsill :)

ja kui võrridega minna pole mõtet üle 85-90 sõitagi, sest benakulu muutub suureks ja pikal sõidul ei suuda sa pidevatl temperatuuri ka jälgida. :)


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 13:32
Postitas õemehe õemees

Baltic chain run'il hakkas meist ühel mahla mootori tihendi vahelt välja suruma. Ei leitud olema suuremat probleemi kogu otsa rahulikult kaheksakümnega tiksuda.


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 05 Sept 2009, 18:11
Postitas Magimees

Ütlen lihtsalt ette ära, et ära Bike'dega väljaspool asulat eriti kaasa ürita sõita, käisin oma rattaga paar päeva tagasi ja kiirus oli enamvähem +40 lubatust, jõudsin järele, kuid benakulu tahtis ära tappa. Samas hakkas masin 130- peal puterdama, väljalaskeklappidega mingi kammajaa...

Edu,
Magi


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 07 Sept 2009, 13:48
Postitas sang

Kahel suuremal ühissõidul osalemise kogemus näitab, et väiksemate tsiklitega on natuke ebamugav sellistel üritustel. Kui püsivalt kiiruse hoidmine tuleb hästi välja (ega me 100km/h ei ületanud, pigem nõks ala), siis jäid pisemad putukad maha startides (ei jõudnud järgi kiirendada) ning mägede vahel (ei jõudnud sama tempoga mäkke ronida). Nii juhtuski, et vahepeatuse lõpuks jõudsid pisilased ülejäänutele järgi ning pidid puhkuseta edasi vudima.


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 09 Sept 2009, 00:06
Postitas pedak

ei tea kroomivennad võtavad punti? (w) (w)


Re: Kiirus ringi sõitmisel

Postitatud: 09 Sept 2009, 10:49
Postitas jUHO

Re: Kiirus ringi sõitmisel
by Whitebalance » Sat Sep 05, 2009 11:09

Otsi enduuro vennad kokku ja mine tripi nendega, eks siis ongi tempo aeglasem, kui tonniste bikedega...

----------------------------

Mis see nüüd tähendas?? Vähemalt üks enduro vend tunneb end nüüd küll puudutatuna... (togi)
Asfaldil loivame ju kõik enam-vähem seadusekuulekalt. Kruus on see, mis veab vahel kiiruse kahe esimese saja vahel olevasse piirkonda.. :oops:

Grupi koosseis sõltub suuresti tahtest ja soovist koos olla. Kes ennast taltsutada ei suuda, näidata tahab ja hirmsasti lõhkuma hakkab, see on grupile kahtlemata hävitava toimega. Grupi liikumise saab legaalsetes piirides püsides kiireimaks, kui kõige nõrgem (kw või kogemus) on kõige ees. Foorid, möödasõidud ja võimalikud takistused teel tekitavad paratamatult vajaduse tagaolijatel vahel nö. järgi keerata.