Hiinaka rihma mõõdud.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Hiinaka rihma mõõdud.
Tere!
Oleks siis küsimus, millised on rihma mõõdud Hiina rolleril Qiungi Rhon, millel on mootor 139QMB ja rattad 10"? On vahet, kas kasutan "tjuuuning" rihma või tavalist? Millist ja kus kohast osta?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... 69#p238874
Pole küll mõtet maksa rohkem nn tjuuningrihma(kevlar) eest, kestavad ka tavalised täiesti edukalt.
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
holma kirjutas:669-18-30
Mis see nr 30 tähendab?
rihma mõõdud on 18X669(laiusXpikkus)
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
tanel- kirjutas:Mis see nr 30 tähendab?
Rihma kaldenurka kraadides.
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Ja nüüd rihma vahetusega seoses. Rihm purunes sõidu ajal, nagu ma lugenud olen peaks see sidurirullikud paigast ära "lööma". Mis moodi sellest aru saada, et nad paigast ära on ja kuidas neid tagasi "paika" ajada?
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
203 kirjutas:Ja nüüd rihma vahetusega seoses. Rihm purunes sõidu ajal, nagu ma lugenud olen peaks see sidurirullikud paigast ära "lööma". Mis moodi sellest aru saada, et nad paigast ära on ja kuidas neid tagasi "paika" ajada?
Siduris ei ole rullikuid. Variaatoris on. Kas on laiali või mitte saad teada, kui võtad asja lahti. Lahti ju niikuinii pead võtma, kui uue rihma paned.
Rullid peavad olema niimoodi:
Ja pildil paremal olev kaas peale, kui rullid ilusti pesas, edasi lükkad variaatori võllile lõpuni peale ja paned kogu krempli uuesti vastupidises järjekorras kokku.
Samuti on siin foorumis Mootorite skeemid teemas olemas ka selle mootori remondijuhend, kus kõik asi ka ilusti näidatud ja räägitud.
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Probleem siis järgmine. Ei saa seda variaatorit paigal hoitud (lahti keeramiseks), pidurid on peal ja masin ise rataste peale aetud. Võtme saba ka üsna pikk. Kuidas variaator blokeerida, et see keerates liikuma ei hakkaks? Või üldse kuidas seda lahti võtta?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Kumba poolt sa nüüd lahti üritad saada ?
Variaatorit võis tsentrifugaalsidurit ?
Variaatori või tsentrifugaalsiduri lahti saamiseks on 2 varianti:
nii variaatori kui siduri lahtisaamiseks saab edukalt kasutada suruõhumutrikeerajat
näiteks:
variaatori lahtisaamiseks spetsiaal abivahend vastavalt mudelile (hiinakatel on variaatori üks pool tavaliselt hammastega
nii et kui tööõpetus tunnis vähegi käidud ja viilimisega hakkama saadud siis on see võimalik ise välja voolida (pilt1)
näiteks:
veel mõned huvitavad isetehtud tööriistad:
siduri lahti saamiseks võib vabalt kasutada sellist universaalset õlifiltrivõtit
www.motodepoo.ee
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
erxz kirjutas:Kumba poolt sa nüüd lahti üritad saada ?
Variaatorit võis tsentrifugaalsidurit ?
[Palju ilusaid suuri pilte]
Oh näed pean vabandama oma asjatundmatust, just teist poolt (clutch assembly) üritan lahti keerata.
Variaator tuleb rihma vahetuseks ka lahti keerata?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Rihma vahetuseks võta lahti ikka variaatori osa!
Saad lisaks kontrollida rullikuid (kas on kandiliseks kulunud või mitte, kui on näha kulumis jälgi siis kindlasti vaheta välja) soovitatavalt suruõhuga puhastada kogu variaatori kaanealune !
Tagumist (siduri osa) pead 'kätega' kokku suruma kui rihma maha võtad või peale paned !
Kulunud rullikud :
lisaks veel väike selgitav pilt variaatori detailidest ja nende liikumisest:
www.motodepoo.ee
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Kas seda spetsiaalset abivahendit variaatori kinni "blokeermiseks" on võimalik kuskilt osta ja mis ta hinnaks on? Ma arvan, et saaksin selle valmis tehtud, aga pole sobivat materjali kohe võtta. Peale selle laisk olen ka.
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
PArem on ikka hankida kuskilt mutrikeeraja. On olemas ka elektrilised, paraku kipuvad need samapalju maksma kui hiina roller.
lisavarustuseks GSR600
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Õnneks on mul selle mutrikeeraja kasutamis võimalus olemas. Keegi võiks mulle töö käigust step-by-step ülevaate anda.
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Mul on Piaggio mootori tüübi jaoks olemas, arvan et leian ka teistele neid..
Peast hinda õelda ei oska. Homme saan järgi vaadata, Hea oleks kui võtad ise ühendust...
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
203 kirjutas:Kas seda spetsiaalset abivahendit variaatori kinni "blokeermiseks" on võimalik kuskilt osta ja mis ta hinnaks on? Ma arvan, et saaksin selle valmis tehtud, aga pole sobivat materjali kohe võtta. Peale selle laisk olen ka.
Palun ! Laisa inimese rihmavahetus --- tee järgi või osta ära !
[youtube][/youtube]
Tõenäoliselt sa niimoodi hakkama ei saa nagu videos näidatud !
Teine võimalus on tulla Skymotost läbi ja vahetame selle rihma ära !
www.motodepoo.ee
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
12 V elektriline HOORATTAGA (sõidu)autorattamutrivõti hind peaks olema kuskil 399eek kanti.
See sobib algajale selleks tööks paremini kui suruõhuga "käristaja" sest toimib jõuliste mõnesekundiliste impulssidega ja vähendab ohtu kinnikeeramisel mutrit üle keerata.
Handimanis on müügil 220V elektriline (käristajaga)rattamutrivõti hinnaga ca 600eek.
Sellel on kinnikeeramisel jõudu nii palju, et kui kinnikeeramise juures unistama jääda siis 12mm poldi keerab pooleks.
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Sai siis seda "võlu" võtit kasutatud ja nii sidur kui variaator lahti käinud. Õnneks olid rullikud korras, siiski on probleem ka. Panen rullid paika, variaatori ja rihma paika, proovides (käivitades) liigub aga variaator liiga "sisse" ja rullid jooksevad laiali, paigas käis see nagu õpetatud. Küsimus siis selline, et kas variaatori pikema puksi peal käib veel mingi lühem/puks vedru, mis ei laseks variaatoril liiga "sisse joosta"? Jooniseid olen uurinud, aga seal kõigil see veidike erinev kui mul. Muidu on variaator samasugune kui kasutaja Holma pildil. Kui seal on puks, siis mis materjalist ma selle tegema peaks ja mis oleksid ta mõõdud?
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Tegin pilte.
1) Kas selle puksi peale peab veel midagi käima? Kas rihm hakkab mõõda seda puksi jooksma?
2) On need õigesti koos? Mis pidi ma selle panen ("kaan" jääb välja poole, kuhu läheb rihm?)?
-
- Kaupmees
- Postitusi: 238
- Liitunud: 24 Mai 2005, 23:31
- Tsikkel: Kawa/KTM/Honda/Beta
- Asukoht: Tallinn
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
kas sul ikka variaatori välimine taldrik on olemas ? (pildil detail nr 35)
pildi järgi peaksid saama selle kokku !
www.motodepoo.ee
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Variaator koos ja toimib. Sellegi poolest veel sõitma minna ei saa. Nimelt kick-starteri hammasratas käib vastu siduri küljes asuvaid hambaid. Selle probleemiga peaks lähemal ajal korda saama.
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
sa mõtled ikka et el-starteri pendix käib vastu hammasrattaid mille pealt ta masinat jooksma ajab ? Kui jah siis probleem on lihtne lahendama. Tegelt mõlemat pidi on lihtne probleem lahendada. Aga kui pendiks käib vastu hammasrattast siis viga on selles et oled ära suutnud kaotada variaatori kaane sisse käivat pisikest puksi. aga kui käib jalakäivitsuse jubin vastu neid hammakaid siis on sul kas puks kadunud vahel või on vedru liiga nõrk.
sorry vaan kui olen natuke valesti aru saanud.
hüva päiva.
-
Teema algataja
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
VincentX kirjutas:sa mõtled ikka et el-starteri pendix käib vastu hammasrattaid mille pealt ta masinat jooksma ajab ? Kui jah siis probleem on lihtne lahendama. Tegelt mõlemat pidi on lihtne probleem lahendada. Aga kui pendiks käib vastu hammasrattast siis viga on selles et oled ära suutnud kaotada variaatori kaane sisse käivat pisikest puksi. aga kui käib jalakäivitsuse jubin vastu neid hammakaid siis on sul kas puks kadunud vahel või on vedru liiga nõrk.
sorry vaan kui olen natuke valesti aru saanud.
hüva päiva.
Vastu käis kick-starteri hammakas, vedru oli liiga pingule pandud ja seega keeras ennast üle "ääre", hammakas liikus veidike välja poole ja sellest täiesti piisas vastu käimiseks. Nüüd on sellega korras, aga ei taha vänta üles lüüa. Mida teha? Vedrut pingmale keerata ei saa (juhtub see, mis eespool õeldud).
Sai siis mootoril kaan ette keeratud ja siis suure innuga sõita proovitud. Hargi peal tundus kõik ilusti toimivat. Hargi pealt alla lastes, aga enam mitte. Juhtus siis selline lugu, et masin jääb küll käima, jõudu tal aga pole, põõrded lähevad alla, masin jääb väga vaevaliselt käima. Proovisin siis hoo sisse joosta, ehk aitab. Tühjagi polnud kasu. Nagu ma variaatori tööpõhimõttest aru olen saanud (juhul kui ma sellest õigesti aru sain), siis peaks madalatel pööretel olema rihma siduri poolsete taldrikute "ääre" osas (ehk siis tsentrist võimalikult kaugel), minul on aga rihm stabiilselt võimalikult taldriku keskpunktis (põhjus, miks jõudu ei ole) ja sealt ta kuskile poole ei liigu. Milles viga? Rihm on liiga lai, liiga lühike? Ostetud sai 669-18-30 mõõduga rihm (ratas on 10", mootor 139QMB, vana rihma säilinud ei ole). Või on pean ma ise midagi ümber tegema?
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
lõi minu rolleril ka sõidu ajal rihma puruks... ei saa aru miks. läbisõitu pea 5K kohe tulemas, sõidetud korralikult... kas lihtsalt sai otsa?
väidetavalt pole sellise mõõduga kusagilt võtta.. 835-18-30 või 835-20-30
mootori tähis 157 QMJ
Stenolink vaatab soomest, seal ehk on
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Mul Tartus on rihmad mõõtudega 835/20/30 ja 842/20/30 olemas riiulil. Need mõõdud ongi ..157qm.. tüüpi mootoritele ja neid pole küll vaja mööda "Soomesid" otsida.
Microgrupp, Tähe 114, kodulehelt leiad ka minu telefoni kui tõesti tarvis on
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
Microgrupp kirjutas:Mul Tartus on rihmad mõõtudega 835/20/30 ja 842/20/30 olemas riiulil. Need mõõdud ongi ..157qm.. tüüpi mootoritele ja neid pole küll vaja mööda "Soomesid" otsida.
Microgrupp, Tähe 114, kodulehelt leiad ka minu telefoni kui tõesti tarvis on
vaatasin sinu kodulehte. kummaline et 125 ja 150 üks mõõt... kusjuures räägitud on et 125 rihm panna 150cc mootorile, siis ei pea see kaua vastu seal. on olnud juhtumeid kus läheb läbi kiiremini... siin linnas tegi ka TS motors pakkumise 350.- kuid 842 rihmale vist. arvan et see jääb pikaks.
rullikud vaatasin ka üle, need nagu uued. kaalusin huvi pärast ära. kaaluvad 17g... mis oleks parim kaal, et saaks asja veel tiba erksamaks kui praegu?
ja ... "avatud" CDI kas see passib ka minu rattale?
-
- Postitusi: 145
- Liitunud: 18 Mär 2006, 10:22
- Asukoht: Tartu
- Kontakt:
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
See, et 125 ja 150 kasutavad (nb! sama mootoriplokki ja variokoda) sama rihma, ei ole üldsegi mitte kummaline. See, milleks kaks eri mõõtu, see on juba teine jutt. Ja rihma pikkus EI OLE SEOTUD kolvi läbimõõduga. Kui sa otsid oma GY-6 tüüpi ja pika varioga mootorile rihma, siis ongi sul valida need kaks mõõtu. Miks 835 või 842, on juba isejutt. Mõnel pillipartiil pole midagi teha 835-ga (tõepoolest, üle saja kilomeetri ei pruugigi kesta), teisele jälle ei sobi 842, vaid tulebki see lühem panna, kuigi on mõlemad ühes ja samas korpuses ja mõõtes ei ole ka erinevusi. Selline asi tuleb lihtsalt praktika ja kogemustega (arvamistega ei saavuta küll midagi....)
Nüüd CDI-st: minu poolt pakutava CDI töökarakteristika lubab sädet ülevalt vähemalt 13000 pöördeni ja võrreldes tühikäiguga sädeme varasemaks toomist 15 kraadi. See esimene osa ongi nn "piiramata" ja teine osa on nn muutuv süütenurk. Ja paigaldada on võimalik ka sinu pillile, kas see läheb lihtsalt ringi vahetamisega, või tuleb seal ka juhtmeid ringi tõsta, seda täpsustan siis, kui su pillist rohkem infot oman.
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
selge pilt.
jah, see mootor 157QMJ ja GY-6 kah jooksis läbi kuskilt.. muidu on selle nimi AMS Meiduo 150cc
see rihm mis tal algselt peal oli sellest mõõdust ei tea midagi peale laiuse 18... sest järgi jäi vaid üks pisike terve tükk, ülejäänud oli pudru.
oli ta nüüd 835 või 842 ei oska öelda...
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
http://www.meiduomotor.com/show_product.asp?id=278
selline asi siis
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
18mm laius peaks siiski minuarust 50-e kuubikulise oma olema. 125/150 peaks 20mm lai olema.
Re: Hiinaka rihma mõõdud.
holma kirjutas:18mm laius peaks siiski minuarust 50-e kuubikulise oma olema. 125/150 peaks 20mm lai olema.
panin mõõtmisega pusse, rihm ju ribadeks. iseseisev kolamine netiavarustes annab jah standardmõõdus rihma numbriteks 835-20-30.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.