suzuki tl1000r
tere!Olen nende rataste kohta uurinud kuid ple sõitnud.Sooviks nende inimeste arvamust kuulda kellel on kokkupuuteid olnud.Meeldib selle ratta välimus ja oleks plaan soetada,kui enda zx-6r müüdud!Aitähh
tere!Olen nende rataste kohta uurinud kuid ple sõitnud.Sooviks nende inimeste arvamust kuulda kellel on kokkupuuteid olnud.Meeldib selle ratta välimus ja oleks plaan soetada,kui enda zx-6r müüdud!Aitähh
kriimu kirjutas:tere!Olen nende rataste kohta uurinud kuid ple sõitnud.Sooviks nende inimeste arvamust kuulda kellel on kokkupuuteid olnud.Meeldib selle ratta välimus ja oleks plaan soetada,kui enda zx-6r müüdud!Aitähh
Sa proovi enne ikka V2 kas sulle see mootor meeldib.See ikka tiba teine kui R4.
No aga helista mulle, võin vabalt sel teemal rääkida ja küsimustele vastata, 56 222 722 Ain
V2 on hea !!! soojalt soovitan, kui korra proovida saad siis R4 enam ei tahagi
PS! Kui peaks huvi olema TL1000S-i vastu, millel peal tutikas TL1000R-i mootor siis võib julgelt minuga ühendust võtta!
Üks selline vedeleb endalgi garaasis.Soovitan soojalt.
Edit : Minu oma mis mõningast hoolt tahaks on müügiks kah.
Siin sellest mõneti juttu:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... 00#p290218
Kopeerin siia paar mõtet sealsest teemast - V mootor on R mootorist sujuvama tõmbega. Kui sulle selline lahendus sobib, siis lase käia. Mulle ei sobinud ning põhjendus on siin "Üks põhjus, miks ma oma SV1000 maha müüsin oli see, et avastasin end kogemata 50 alas 180'ga möödasõitu tegemas. Rida neljaga mul sellist asja ei teki - juba 70 pealt nutab, rebib ja karjub all ning aju saab aru, et aeg rutskat koomale tõmmata."
Avastasin end mitmel korral tglt suvaliste Tallinna tänavate peal möödasõidul spidole 140, 160 ja 180 km/h ette saamas. Eraldi eesmärk see polnud. Kuna load tundusid kallid, siis otsustasin rohkem tõmblevate R mootorite kasuks, mille puhul minu tagumik ja kõrv tunnevad ära, kui asi koledaks läheb.
Olen korra proovinud TL1000S. Keerad rutskat... tuleb hull tõmme ja siis juba piiraja. aga effekt on vägev
olen sõitnud v4 mootoriga ega ta nii ei õmble kui r4.l tahaks kulgeda mingi aja ja just selline ratas silma jäänud!
soovitan kuna hinnad neil ka juba päris all
ja uutest pole muud võtta kui ducati ...hullult kallis aaprilia samuti
suzul sv mis pole nii sportlik, hondal hetkel tootmises polegi.
mega1 kirjutas:soovitan kuna hinnad neil ka juba päris all
ja uutest pole muud võtta kui ducati ...hullult kallis aaprilia samuti
suzul sv mis pole nii sportlik, hondal hetkel tootmises polegi.
Hondal on ju VTR mis on V2 mootoriga aga kas teda enam toodetakse seda ei tea.
mythbuster kirjutas:mega1 kirjutas:soovitan kuna hinnad neil ka juba päris all
ja uutest pole muud võtta kui ducati ...hullult kallis aaprilia samuti
suzul sv mis pole nii sportlik, hondal hetkel tootmises polegi.Hondal on ju VTR mis on V2 mootoriga aga kas teda enam toodetakse seda ei tea.
Sama mootoriga toodetakse ainult Varaderot.Vähe odavam Aprilia on Tuono.
osta kindlalt kui saad, väga hea ratas, ei ühtegi halba sõna.
aga võrreldes zx-12r iga?
kriimu kirjutas:aga võrreldes zx-12r iga?
heh...tegelikult peab ikkagi sinu enda tagumik selle vahe válja m6tlema ...on suur vahe kas s6idad V2 v6i R4 ... ja kus sa s6idad...reeglina on sellised liitrised R4 ja V2 raskemapoolsemad masinad ,millega linnas tüütu k66luda. Ise eelistan linnas miskit 500 kuni 700 kuubist masinat...aga maanteel on suurem V2 minu lemmik...eriti L6una käänulistel teedel
usun täiesti et raske rattaga linnavahel tüütu!endal hetkel zx-6r ja linnavahel !eks näis mis elu toob
VTR Sp1 on meeletu minekuga Soovitan!! Tavalisest VTR ei oska miskit rääkida.
tere.kas tl1000r on ka midagi mida peab ostes kindlasti kontrollima niiöelda mõni lapsehaigus.ühega olen sõitnud,sellel tuli kuskil 6000 pöörde juures imelik vibra sisse kas see on äkki miski v2 eripära.praegu on r4.pole v2 enne kokku puutunud.
TL -i de suurimateks puudusteks on sissepritse ja tagaamort. Rattaga on suht keeruline sujuvalt sõita.Ehk on-off.Eriti vanemad TL1000S-id. R- on vähe ühtlasema käiguga . Tänu oma tagaamordile on TL-S kutsutud hullukslehmaks ja kiviheitemasinaks... R on juba stabiilsem.Muidu meeletu minekuga masin+ v2 hääl.
V2 mootor vibreeribki teistmoodi. Kas see on imelik ei oska öelda...
Kasuta ka otsingut sellest on palju juttu...
Väidavad, et tüüpiline.. http://www.tlzone.net/forums/tl1000s-tl ... ation.html
Isegi sv'l on märgata kerget vibra kui püsida 5-7k vahemikus.
rootoriga tagaamort ei töötanud kunagi hästi. WP (ja ka mõned teised firmad) teevad TL'ile konventsionaalse ehitusega tagaamorte.
Hinnad on nii all hetkel TL-idel,et see on masendav lihtsalt.Ma enda oma müümisest loobusin.Parem kisun talve jooksul legoks ja värskendan enda jaoks teist veidi
Alwayslate kirjutas:Hinnad on nii all hetkel TL-idel,et see on masendav lihtsalt.Ma enda oma müümisest loobusin.Parem kisun talve jooksul legoks ja värskendan enda jaoks teist veidi
aga kuda see ratas muidu on,oled rahul.räägivad,et pritsung ja amort kehv.sellega peaks ära harjuma.igal ratal tegelt mingi kiiks.
Pritsungi kohta ei ütle ühtegi paha sõna.Töötab täiesti ok ,vähemalt minu jaoks.Taga amort on jah selline hmm kuda seda nüüd öelda....imelik.Ega sõitmisel seda tunda ei olegi,aga konstruktsioon on küll kuul pähe suht.Kui kunagi raha peaks tekkima siis läheb see vahetusse.Muidu on ratas nagu ratas ikka
V2-ga on see asi,et paljud kes proovinud on,enam muud ei tahagi.Minuga vist sama lugu.
Edit : Tuleks nüüd ükskord see püha motivatsioon peale,et hakkaks vaikselt ratast juppideks võtma.... ohhhh
Nu selliseid asju nagu amort saab ju upgradeda SV'dele näiteks pannakse gixxerite tagaamordid. TLR'i kohta ei tea aga usun, et sobiks ka gixxeri oma.
Milleks korras asja remontida, kui ta funkab.
Terv.
remy kirjutas:Nu selliseid asju nagu amort saab ju upgradeda
SV'dele näiteks pannakse gixxerite tagaamordid. TLR'i kohta ei tea aga usun, et sobiks ka gixxeri oma.
ei sobi.
Bitubo variant on vist kõige odavam http://wotid.com/tls/content/view/27/51/
Kui ma ei eksi on TLR,il regul. mingi eraldi osakond ja nö. amort töötab ainult vedruna.
[img=http://img268.imageshack.us/img268/2931/suzukitl1000r9800partsp.th.png]
Terv.
Mina arvan, et TLR-il pole amortide ja pritsega mingit jama, pigem, kui liiga energiliselt esimese käiguga ümber käia läeb see läbi! Oman üht sellist isendit ja olen mõnedest asjadest targemaks saanud! See vidin, mis tagaamordi kõrval on (Rotary tamper) On nagu amort, kus on peal kruvid compression ja rebound, peale selle on se vidin ka rõhustatav! Pole midagi tyyp viga tuleb lihtsalt reguleerida!
Maurus kirjutas:Mina arvan, et TLR-il pole amortide ja pritsega mingit jama, pigem, kui liiga energiliselt esimese käiguga ümber käia läeb see läbi! Oman üht sellist isendit ja olen mõnedest asjadest targemaks saanud! See vidin, mis tagaamordi kõrval on (Rotary tamper) On nagu amort, kus on peal kruvid compression ja rebound, peale selle on se vidin ka rõhustatav! Pole midagi tyyp viga tuleb lihtsalt reguleerida!
rotary damperi veaks on see et ta kuumeneb üle ja kaotab dämpingu. Normaalse kasutamise puhul võibolla pole hullu, rajal aga pidavat see suht ruttu juhtuma.
kas 1998 ja 2002 on tehniliste andmete poolest samad,et kas peaks tähelepanu pöörama ostmisel.