1. leht 1-st

Paluks head nõu?

Postitatud: 16 Jaan 2005, 00:28
Postitas joosep77
Milline 125cc enduro oleks kõige parem mis jääb 50 000-55 000 kr ulatusse? (ma mõtlen muidugi tutikat) Ette tänades! :D

Postitatud: 16 Jaan 2005, 00:45
Postitas zid50
kuni 55k ei oska öelda, kuid yamaha keskusest saaksid 125dt 65k'ga kätte ja ap motost saaksid 73k mx 125. võimalik, et annab ka tingida. mine kohale ja uuri. nende 2 kohta olen ainult häid sõnu kuulnud :D
unustasin... , et IT motost peaks saama SENDA SM 125, 61600kr'ga :idea:

Postitatud: 16 Jaan 2005, 01:59
Postitas Martään
www.streetmoto.ee müüb 125 cm³ SX-e, hind on 59 000, kuid pood on 28. veebruarini talvepuhkusel.

Postitatud: 16 Jaan 2005, 10:26
Postitas joosep77
kas see mz 125sx 4-taktiline liigub nii maanteel kui ka asfaldil häst?
Palju on umbes max kiirus?

Postitatud: 16 Jaan 2005, 11:05
Postitas kalle
Eile sai viimati SXiga sõidetud. Põhiliselt küll teise tsikliga ees, või taga, aga vahepeal sõitsin ise ka. Eile liikus u 110 gaas põhjas. Eelnevatest sõitudest ja Venemaa matka järgi võin öelda, et see nr jääb 90-140 vahele.
See viimane on pärist Saksamaalt, kui hea tee õige pikalt veidi mäest alla läks ;-) Aga selle matka vältel oli 9000km jooksul kiirus ikka 90-100 juures.

Ah, et kui hästi maastikul? Eks siin tuleb juba sõitja mängu. Igatahes võin kinnitada, et maanteel hakkab sul enne igav.

Nagu siin enne ka kirjutatud on mz oma ratta tehases päris ära kägistanud ja nt väljalaskega annaks teatud piires järgi aidata.

Kk

Postitatud: 16 Jaan 2005, 11:46
Postitas joosep77
Aga siis selline küsimus et kumb neist on parem ka 125cc enduro mz sx või 125 mz sm? Kuna ma kavatsen ka seda kasutada kui tänava sõidu siklit aga tahaks ka metsas sõit ja ma elan ka metsas nii et mis oleks parem ?
Tänan eelnevat nõu annete eest! :D

Postitatud: 16 Jaan 2005, 11:54
Postitas kalle
SX-i ja SM-i vahel pole muud olulist erinevust kui esiratta läbimõõt. Sinu tingimustele vastab SX paremini.

Kk

Postitatud: 16 Jaan 2005, 12:16
Postitas KX
Uus SENDA SM 125 pidi kuskil 160km/h välja minema ja erinema varasematest mudelitest päris palju. KTM-il on ka väga hea 125cc enduro, mille vähe kasutatud ratta hind peaks olema ka 50000 kandis.

Postitatud: 16 Jaan 2005, 13:05
Postitas joosep77
Aga mis tee arvate Senda SMist?
Mis võiks selle hind olla noo üle 65 ei tahaks maksta see oleks lagi!

Postitatud: 16 Jaan 2005, 13:33
Postitas KX
Täpset hinda küll ei oska öelda. Aga helista ja küsi http://www.itmoto.ee/kontakt.html

Postitatud: 16 Jaan 2005, 13:33
Postitas joosep77
M a tahatsin veel küsida et kas maantee peal selle mz 125cc sx on normaalne sõita ja kas ta läheb väga peeneks kui seal kuskil 100-105 sõita?
Noh mul on põhiline et ma saaks suvel natuke ringi ka sõita Eestimaal.
Ja tahaks ka sellist endurot mis ei laguneks eriti.
Ning kuidas selle mz jahutus on kas vesi või õhk?
Ma nagu kukkun ise MZti valima?
Tänan eelneva nõu eest.

Postitatud: 16 Jaan 2005, 14:25
Postitas zid50
joosep77 kirjutas:
Aga mis tee arvate Senda SMist?
Mis võiks selle hind olla noo üle 65 ei tahaks maksta see oleks lagi!
zid50 kirjutas:
IT motost peaks saama SENDA SM 125, 61600kr'ga
see on seal rollerite all kirjas http://www.itmoto.ee/roller.html

Postitatud: 16 Jaan 2005, 16:06
Postitas kalle
joosep77 kirjutas:
M a tahatsin veel küsida et kas maantee peal selle mz 125cc sx on normaalne sõita ja kas ta läheb väga peeneks kui seal kuskil 100-105 sõita?
Noh mul on põhiline et ma saaks suvel natuke ringi ka sõita Eestimaal.
Ja tahaks ka sellist endurot mis ei laguneks eriti.
Ning kuidas selle mz jahutus on kas vesi või õhk?
Minul nt on väga raske teistele öelda, mis on normaalne või mitte.
Iga ratast tuleb hinnata selle järgi, mille jaoks on see tehtud ja milliste vahenditega. Ise kasutan maanteel enamuses seda ratast, mis mu pildil näha ja kui selle ratta järgi hinnata, siis võiksin paljude ratastega mitte rahul olla:-) See aga ei annaks sulle midagi, niisiis hindan MZi täiesti puhtalt lehelt ja omas elemendis.

Ja ütleks, et igati tubli ratas on ja kui ma arvaks teisiti, siis poleks me peale Venemaa reisi seda ratast meie motoperre soetanud. Praegusel osal hooajast eriti hea kasutada. Mingit meeletut minekut, või super osi pole mõtet oodata, aga veelkord selles võtmes me ei saagi seda ratst vaadata.
Mootor on vesijahutusega ja üldiselt on kogu teostus ja tööjälg kogu ratta juures väga viiksaks. Ma arvan, et saad igal juhul ratta, mis "ei lagune eriti" kui hooldused on ok. Kui palju mingit ratast metsas vm lõhkuda..eks sa pead teadma oma sõite ja stiili, aga kannatab see ratas nii mõndagi. Ja kuna tegu pole hi-teh võistlus rattaga, saab jupid ka mõistliku raha eest.

ps. üks selline 2003a kasutatud ratas on müügis ka. Priva abiks, kui huvi on, saab omaniku jutule juhatada.

Kk

Postitatud: 16 Jaan 2005, 16:06
Postitas racerx
KTM EXC 125 on muidugi kõigi eelpoolnimetatega võrreldes nagu ... no nagu võrrelda ferrarit ja ladat.
Aga mina küll ei tea kustkohast 50 000 eest osta teda. Pole silma torganud.
Ja uue hind peaks kuskil 110-115 tuhande ringis olema arvan. ktm.ee hinda polnud väljas.
Seal on muidugist tsiklit ka palju rohkem aga kas tänavasõiduks ta eriti mugav on .... arvan et mitte. Seguõli purk peab kaasas olema. Bensu läheb palju sest hobuseid on rohkem kui sendal, mz ja apriilial kokku.
Pakun, et mingi 10-15 sajale kuskil.
Seega paagitäiega sada kilti on üsna kahtlane kui just täitsa tühikäigul ei lase.
Tegemist on võistlusrattaga.
Teised on niisama sõitmiseks ju.

Postitatud: 16 Jaan 2005, 16:40
Postitas joosep77
mis on eestis kawasakit müüdavate tsiklite kodu lehe külg?

Postitatud: 16 Jaan 2005, 17:36
Postitas KX
http://www.itmoto.ee/ Kawasaki KMX on ka üsna hea enduro, seda seal kodulehel küll pole aga kui kohale lähed siis saab äkki tellida.

Postitatud: 16 Jaan 2005, 20:43
Postitas joosep77
Kalle kuna sa tead sellest palju siis kas kiirendus 4-taktilisel on normaalne ma mõtlen just seda MZti ? Teised võivad ka vastata

Postitatud: 16 Jaan 2005, 21:33
Postitas kalle
Oeh...vot sellist head nõu mina sulle küll anda ei oska. Mis on normaalne kiirendus... tead ma ei ole tõesti kaalunud seda asja, ega selle rattaga vist eriti proovinudki. Ma hindan tsikleid veidi teisiti ja esimesena kiirendust ei vaata.

Aga ära saa valesti aru..pole midagi valesti kui kiirendus on oluline. Probleem on veits selles, et kui kiirendus on sulle olulisem kui maantee omadused, millest enne rääkisime, siis äkki peaksid ikkagi midagi muud vaatama. Rajumaid 125 seid (igas mõttes) on ju küll küll. Siin jälle muud probleemid, kallim hind, kallimad jupid, tihedam hooldus jne.
Kõike head korraga on väääga raske saada junõu;-)

Kk

Postitatud: 17 Jaan 2005, 07:01
Postitas joosep77
Tänan igal juhul ma ikkagi pooldan seda mz´ti! :D

Postitatud: 20 Jaan 2005, 18:49
Postitas jax1
Osta ennem paar aastat vanem masin, nt. Yamaha DT125 väga hea enduro, ma arvan et on parem kui täiesti tutikas mingi nõrgemate omadustega masin :wink: See muidugi minu arvamus asjast, eks ise otsustad :wink:

Postitatud: 20 Jaan 2005, 21:42
Postitas joosep77
Miks ma ei või osta uut ja palju vastu pidavamat tsiklit kui mingi yamaha dt 125 kuna mzt on on 4 takti.......Olgu ta ei lähe nii hästi edasi kui 2 takti aga ikkagi jumala norm tsikkel....see on minu arvamus :D

Postitatud: 20 Jaan 2005, 22:41
Postitas jax1
Igal ühel oma arvamus, aga testide tulemusena oli Dt esimene (võitja) 125´estest endurodest :wink: :twisted:

Postitatud: 21 Jaan 2005, 09:07
Postitas Karupoeg puhh
Ma soovitan ka yamu DT-d MZ-ist viskab sul kiiresti kopa ette arvan, 4 takti ja 125cc on ikka paras muruniiduki mootor. dt-st saab ikka oma 26 heppa kätte piirajate eemaldamisega minu mäletamist mööda...võin ka eksida. ja ega selle DT-ga (2T) asi nii hull ka pole, ei usu mina et ta nii hullult laguneb...olen pigem vastupidist kuulnud. Aga noh inimesi on erinevaid kes hindab vastupidavust, kes võimsust.

Postitatud: 21 Jaan 2005, 15:20
Postitas Martään
Siiski siiski,
Selle hinna ja võimsuse suhte jahtimise kõrval ei tasu unustada, et hoolimata kõigest võimsusest on vähe sõidumõnu kui sõitmine on ebamugav.
Ehk: Enne lõppvaliku tegemist soovitan proovida istuda ka kõigi arutluse all olevate tsiklite selga ja vaadata kuidas käiguvahetuskangid ja hoovad sinu kehaehitusele sobivad. Kui saab siis ehk isegi teha proovisõit.