Tagaamort
Tere. selline mure, et wp tagaamort lekib õli. Milles on viga kas ainult simmeris või on miski muu ka kulunud. Ja kas seda simmerit saab vahetada ilma, et peaks amordist gaasi eemaldama. Kui keegi on seda teinud palun antke teada ja nõu.
Tere. selline mure, et wp tagaamort lekib õli. Milles on viga kas ainult simmeris või on miski muu ka kulunud. Ja kas seda simmerit saab vahetada ilma, et peaks amordist gaasi eemaldama. Kui keegi on seda teinud palun antke teada ja nõu.
Esmane viga on kindlasti simmeris, aga stokk tuleks ka üle vaadata ja vajadusel poleerida.
Lämmastikku eemaldamata seda remontida ei saa (gaasisurve peab ju kuhugi minema kui sa vastusurve maha võtad).
Üldiselt ei soovita tagaamordiga ise jebida.
Saab ikka vahetada, nii et gaas ei haihtu, kui ainult tihend on mida asemele panna.
kõrtsmikumolu kirjutas:Saab ikka vahetada, nii et gaas ei haihtu, kui ainult tihend on mida asemele panna.
Oled nii vahetanud või
tasuks siis otsida mõni remondi koht või
Palju KTM i tagaamordi hooldus maksma peaks umbes?
nt 05 a. 525?
magma kirjutas:Palju KTM i tagaamordi hooldus maksma peaks umbes?
nt 05 a. 525?
Tavaõlivahetus oli vanasti 700-800 krooni kanti.
mx77 kirjutas:kõrtsmikumolu kirjutas:Saab ikka vahetada, nii et gaas ei haihtu, kui ainult tihend on mida asemele panna.
Oled nii vahetanud või
WP-l olen õli vahetanud jah, tihendit ei ole.
Räägi teistele ka kuidas sa seda tegid.
mx77 kirjutas:Räägi teistele ka kuidas sa seda tegid.
Noh, hakatuseks lugesin venelaste "Motost", et kui tagaamort lahti kiskuda, siis ei jookse "gaas" kuskile. Siis võtsin amordi lahti, vahetasin õli ja veel mõned seibid ja panin vastupidises järjekorras kokku tagasi. Mingit raketiteadust ma sealt seest ei avastanud. Minu "teadmised" muidugi piirnevad LC-4 -l kasutatavate WP - ja hiinakate kuratteabmisamortidega, seega ei oska öelda, mis teistel ratastel toimub.
kas keegi teab kuskil lehel olema joonist sellistest tagaamordist. Rattaks on husaberg 550
tomtomm kirjutas:kas keegi teab kuskil lehel olema joonist sellistest tagaamordist. Rattaks on husaberg 550
Mul peaks tehase repair manual olemas olema.
kõrtsmikumolu kirjutas:mx77 kirjutas:Räägi teistele ka kuidas sa seda tegid.
Noh, hakatuseks lugesin venelaste "Motost", et kui tagaamort lahti kiskuda, siis ei jookse "gaas" kuskile. Siis võtsin amordi lahti, vahetasin õli ja veel mõned seibid ja panin vastupidises järjekorras kokku tagasi. Mingit raketiteadust ma sealt seest ei avastanud. Minu "teadmised" muidugi piirnevad LC-4 -l kasutatavate WP - ja hiinakate kuratteabmisamortidega, seega ei oska öelda, mis teistel ratastel toimub.
Ja kuidas sa ta ära õhutasid?
kõrtsmikumolu kirjutas:mx77 kirjutas:Räägi teistele ka kuidas sa seda tegid.
Noh, hakatuseks lugesin venelaste "Motost", et kui tagaamort lahti kiskuda, siis ei jookse "gaas" kuskile. Siis võtsin amordi lahti, vahetasin õli ja veel mõned seibid ja panin vastupidises järjekorras kokku tagasi. Mingit raketiteadust ma sealt seest ei avastanud. Minu "teadmised" muidugi piirnevad LC-4 -l kasutatavate WP - ja hiinakate kuratteabmisamortidega, seega ei oska öelda, mis teistel ratastel toimub.
Ehk siis elimineerisid gaasi mõtte amordis.Või maakeeli öelduna on õli lihtsalt niisama ilma rõhuta ja lööb vahtu.
Njah, kulibinid.
mx77 kirjutas:tomtomm kirjutas:kas keegi teab kuskil lehel olema joonist sellistest tagaamordist. Rattaks on husaberg 550
Mul peaks tehase repair manual olemas olema.
saaksid sa selle saata või kuidagi
Õli ja gaasi vahetusega saan aidata, samuti poleerimisega, kuid juppe on ainult Öhlinsitele
tramm66 kirjutas:Õli ja gaasi vahetusega saan aidata, samuti poleerimisega, kuid juppe on ainult Öhlinsitele
oskad sina siis äkki öelda kas see vahetus on keeruline
Jah see vahetus on keeruline
Tänud mx77- le. Ja nüüd oleks siis vaja teada kes selle tööga tegeleks. Kusagil ramos pidid vist seda tegema, lugesin mingi teise teema alt. kas keegi oskab miski soovitada
soovitan küll Aadu Sikku ja veel kord teda.
mx77 kirjutas:Njah, kulibinid.
http://1.bp.blogspot.com/_Q599e2WxI3Q/S ... sorber.JPG
Ehk Te Hr. Kõiketeadja uuriksite seda joonist ja ütleksite, kuhu kaob gaas kui ma õli vahetan?
Tuletan meelde, et ma ei rääkinud sõnagi sellest, nagu poleks gaasi vaja aeg-ajalt kontrollida/lisada aga välja ta sealt ei tule, kui õli pool lahti võtta. Ja veel kord, ma ei oska seda kõigi amortide kohta väita. Ja nõustun ka soovitusega spetsi poolde pöörduda.
Ja kui on isklikult mulle ütlemist, siis ilmselt peame kätt suruma.
Ei noh ega ei kaogi kuhugi aga gaasikolvi käigu võrra vähem mahub õli sisse ja ülemises otsas (näit. treppi sisse pidurdades) amort lihtsalt ei tööta nii nagu peab. Õlivahetuseks lastakse gaas välja ja pärast uuesti tagasi...
tramm66 kirjutas:Ei noh ega ei kaogi kuhugi aga gaasikolvi käigu võrra vähem mahub õli sisse ja ülemises otsas (näit. treppi sisse pidurdades) amort lihtsalt ei tööta nii nagu peab. Õlivahetuseks lastakse gaas välja ja pärast uuesti tagasi...
Selge, tänud! Tuleb tunnistada, et mina oma tundetu ja ebasportliku taguotsaga, seda vahet ei tunneta
Keegi võiks öelda mida saab "rebound adjuster" ja compression adjusterist" timmida. Alumisest saan aru kui seda kruvida, muutub amort jäigemaks aga mis ülemise eesmärk on?
schanzez kirjutas:Keegi võiks öelda mida saab "rebound adjuster" ja compression adjusterist" timmida. Alumisest saan aru kui seda kruvida, muutub amort jäigemaks aga mis ülemise eesmärk on?
Esimene on ülesse tõusu regull, teine on kokkusurumise oma (mis stock amortidel on muidugi suht naljanumber)
kõrtsmikumolu kirjutas:mx77 kirjutas:Njah, kulibinid.
http://1.bp.blogspot.com/_Q599e2WxI3Q/S ... sorber.JPG
Ehk Te Hr. Kõiketeadja uuriksite seda joonist ja ütleksite, kuhu kaob gaas kui ma õli vahetan?
Tuletan meelde, et ma ei rääkinud sõnagi sellest, nagu poleks gaasi vaja aeg-ajalt kontrollida/lisada aga välja ta sealt ei tule, kui õli pool lahti võtta. Ja veel kord, ma ei oska seda kõigi amortide kohta väita. Ja nõustun ka soovitusega spetsi poolde pöörduda.
Ja kui on isklikult mulle ütlemist, siis ilmselt peame kätt suruma.
Ega ei maksa pahandada ega isiklikult võtta, aga lihtsalt kui hakata nõu andma, siis peaks kindlel olema, et nõuanne on asjalik.
See gaas loomulikult ei kao kusagile, sest ta on eraldatud õlist. Aga kui sa amordil teed õlipoole ilma gaasi välja laskmata lahti, siis liigub WP amordil gaasimahutis olev kolb (japsidel on seal see bladderi nimeline kummilutu) gaasisurve mõjul oma piirasendisse ja jääb sinna. Kui sa nüüd õli lihtsalt sisse valad, siis ega see gaasisurve on piisvalt suur (ca 12-15 bar) ja sa seda niisama enam tagasi eelpingestatud asendisse tagasi ei saa. Seega teed sa oma gaasiamordist lihtsalt tavalise amordi.
Võtan ikka isiklikult, kui sisulise vaidluse asemel hakkad Sa avalikult ülbust õhkama. Loe palun oma esimene postitus selles teemas läbi ja saad aru mida mina väitsin. Me võiks ilmselt vaidlema jäädagi, ja kui Sul selleks huvi on siis teeme seda PS-i või maili teel. Ja kui huvi on võin ma näidata ka täiesti töötavat amorti, millel oma väikese valge käega õli ära vahetasin.
Teistelt palun vabandust, et pidite sellist teemavälist ila lugema.
tramm66 kirjutas:Esimene on ülesse tõusu regull, teine on kokkusurumise oma (mis stock amortidel on muidugi suht naljanumber)
Kas honda, kawa jne. krossikate stock amortidel on see ka naljanumber?
mella kirjutas:tramm66 kirjutas:Esimene on ülesse tõusu regull, teine on kokkusurumise oma (mis stock amortidel on muidugi suht naljanumber)
Kas honda, kawa jne. krossikate stock amortidel on see ka naljanumber?
lausenärija... tunnistan viga jah, et minu kitsasse silmaringi peale SP rataste suurt muud ei mahugi...