starter jebib:D
niisiis starter vist õhtal kuna pikema ketramise peal viskab üle ja vahel ei lase mootoril üle 3 pöörde teha kui juba hakkab yle viskama ....äkki on soovitusi mis teha kas uus või siis saab ka vanast asja..
niisiis starter vist õhtal kuna pikema ketramise peal viskab üle ja vahel ei lase mootoril üle 3 pöörde teha kui juba hakkab yle viskama ....äkki on soovitusi mis teha kas uus või siis saab ka vanast asja..
hoopis pendiks vöib läbi olla
Pendiks võib vigane olla, aga ei pruugi.
Masinad, starterid ja nende tööpõhimõtted erinevad.
Võibolla polegi pendiksit, on sidur. Ja kui aku tühi ketramise peale, siis pinge läheb alla, relee avaneb, pinge kasvab ja relee sulgub uuesti, hakkab samamoodi "kärisema/klõgisema". Endal on juhtunud nii kevaditi.
Mis muidugi ei välista mingit muud viga, lihtsalt mõtteks...
Kuna teematõstatajal on märgitud rattaks FZR 1000, siis julgen väita, et starter on korras, aga starteri siduris on hoopis viga. Selle aja Yamahadel on levinud viga, et see tükk jamab. Vahetada saab ainult mootori poolitamisel. Mul üks YZF750R'i vastav tükk seisab nurgas, aga ei viitsi hetkel vaadata netist, kas varuosakoodid ühtivad.
Pendiks on üks siduri eriliigi nimetus - vabajooksu sidur.
Neid on erineva ehitusega ja on ka lukustusega mis lahutab starterisiduri (pendiksi) kui vända pöörded teatud piiri ületavad.
Kui starter ei saavuta vajalikke pöördeid siis võib samamoodi starteri tagant ära visata.
Kuskilt ka ei loe välja, et teemaalgataja avataris märgitud tehnika kohta nõu küsiks.
ping kirjutas:Pendiks on üks siduri eriliigi nimetus - vabajooksu sidur.
Neid on erineva ehitusega ja on ka lukustusega mis lahutab starterisiduri (pendiksi) kui vända pöörded teatud piiri ületavad.
Kui starter ei saavuta vajalikke pöördeid siis võib samamoodi starteri tagant ära visata.
Kuskilt ka ei loe välja, et teemaalgataja avataris märgitud tehnika kohta nõu küsiks.
Norida ei ole mõtet. Lihtsalt proovin abistada ning tõin ühe näite, et kui tõesti peaks olema tegemist FZR1000'ga, siis viga on suht kindlalt starteri siduris, mitte starteri mootoris, kuna antud rattal on need kaks täiesti erinevat tükki. Olen mitut analoogset Yamaha mootorit pidanud poolitama ja tean FZR1000 mootori ehitust väga hästi. Muidu ei oleks sõna võtnud.
Vabandused teemaalgataja ees, kui tegemist ei ole tõesti FZR1000ga.
HAigest peast tulevad igasugu rumalad mõtted ja ärge tõsiselt võtke. Aga kui mootorit poolitama peab ja see suur töö sisi võin käima joosta R4 mootor ei tee selle ettevõtmise järel piuksugi, tõmbab loha vaid...proovitud
Vana 900 Cbr sai küll üksi käima joosta kui aku tühi ja starterit ei vedanud enam.Minu mäletamist m66da polnud erilist vaja punnitadagi,vana Planeeti oli isegi raskem lükata.Aga eks need rida neljad on ka kindlasti erinevad,teised ülekanded ja takistused.
R1, R4, R2, V2, V4, kõik võimalik tööle panna joostes, proovitud, nõks peab õige olema, ja aitab see ka siis kui tõesti ainult starter jupsib, aga mootor ikka inimesemoodi käivitub. Kuigi jah, sõbrad tegid ise ka imestunud nägu ja väitsid, et tund aega juba lükanud ja loha tõmbab koguaeg, kuniks neil silmeall pilli üksi tööle panin.(starter ei jõudnud tööle vedada) 'Nipp on siiski, võimalikult suure hoo kogumises ja õigel ajal selle ära kasutamises, vabakäigul jõuab 25 km/h kiiruse kõige suurema isegi sisse joosta, enne kui peale hüppad, käigu lülitad ja siduri vabastad ise samalajal maandudes täie kehamassiga istme peale ja surudes sedasi ratta vastu maad, piisab poolest rattapöördest ja pill käib juba. Lihtsalt peale ronimine ja siduri vabastamine, isegi kui keegi samaaegselt lükkab võrdub tõesti lihtsalt liu laskmisega. Vahest piisab ühest jooksust, teinekord rohkem, et vajalikul määral ratas all ikka keerlema saada hoo pealt. Vastavalt sellele milline on pidamine antud teekattel. Ei tasu kindlat seisukohta võtta kohe. Kuigi veits offtopic juba...
Vabandust kolka, et teemat natuke tükeldasin. Ärme enam käimapaneku jutte räägi, sain oma küsimusele vastuse juba.
Ma olen pildil olevat masinat üksi pimedas koormarihma abil tagarattast käivitanud.
Tegemist oli müüdimurdmisega ja sellest on pildid ka kusagil galeriis.
Põhjuse selleks andis ühe 1300 Venture Royal´i kahekesi käimalükkamine kruusateel.
ise olen sellesama pilli joostes käima saand kui aku tühi ja ilm suht külm nii pluss 4 läks normilt polnd probleemi...hoog normaalselt suur ja nõks õige saab kõik pillid käima kui just mootor kinni pole :Daga starter vms ikka veel tuksis nüüd sai proovitud paar päeva tagasi ja asi ikka sama kedrata ei lase rohkem kui paar tiiru.aku viga olla ei saa kuna aku täitsa uus peal ja täis laetud enne proovimist.tulemus ikka sama et vahel laseb kedrata aga vahel ei võta yldse taha vaid hakkab kohe kõrisema..küsimus selline et keegi rääkis mingist releest mis võib olla läbi või ei saa ühendust,kas saab olla selline asi??
Prii kirjutas:ping kirjutas:Pendiks on üks siduri eriliigi nimetus - vabajooksu sidur.
Neid on erineva ehitusega ja on ka lukustusega mis lahutab starterisiduri (pendiksi) kui vända pöörded teatud piiri ületavad.
Kui starter ei saavuta vajalikke pöördeid siis võib samamoodi starteri tagant ära visata.
Kuskilt ka ei loe välja, et teemaalgataja avataris märgitud tehnika kohta nõu küsiks.Norida ei ole mõtet. Lihtsalt proovin abistada ning tõin ühe näite, et kui tõesti peaks olema tegemist FZR1000'ga, siis viga on suht kindlalt starteri siduris, mitte starteri mootoris, kuna antud rattal on need kaks täiesti erinevat tükki. Olen mitut analoogset Yamaha mootorit pidanud poolitama ja tean FZR1000 mootori ehitust väga hästi. Muidu ei oleks sõna võtnud.
Vabandused teemaalgataja ees, kui tegemist ei ole tõesti FZR1000ga.
kui raske ikka saab olla ühte mootorit lahti võtta iseasi kuidas kokkupanemisega lood on..........ise pole sellisele veel kätt külge pand aga tuleb ette võtta kui muud viga ei leia juhuslikult
rattaks tõesti FZR1000 ja 93 aasta (102kw)kui sellest abi on
Selle fzri mootori lahti võtmine on ikka päris korralik ettevõtmine. Peab plokikaane ja silindrid kõik maha võtma ja see eeldab pärast tihendi vahetust mis maksab sinna 800 eeki ringi. Ja hiljem kokku panna... see ka midagi lõbusat eriti pole.
Starteri relee sul töötab ilusasti, sest muidu ei hakkaks starteri mootori pöörlema nupuvajutusel.
Kui Repair Manual abiks, siis seal on samm sammult kõik suht täpselt lahti kirjutatud. Siiski enne poltide keeramise alustamist tasuks ikkagi täpselt asjad läbi mõleda, et poolik mootor hiljem nurka seisma ei jääks, kuna nagu eelnevalt mainiti, siis esinevad ka teatud kulud nt tihendite näol.
repair manual olemas aga saksakeelne kuramus...ja raha taha asi kyll seisma ei jää.pigem mõistuse
kõigepealt võiksid starteri ikka ära kontrollida igaks juhuks,äkki starteri nuutidel mingi jama....enne kui mootori pulkadeks võtad
folf kirjutas:kõigepealt võiksid starteri ikka ära kontrollida igaks juhuks,äkki starteri nuutidel mingi jama....enne kui mootori pulkadeks võtad
endal ka see mõte et järjest kõik ära kontrollida ja alles siis mootori kallale(kui vaja)
kolka kirjutas:endal ka see mõte et järjest kõik ära kontrollida ja alles siis mootori kallale(kui vaja)
Muidugi kindlasti kontrolli enne igaks juhuks lihtsad asjad üle, enne kui keeruliste kallale lähed. Ei tahaks küll su tuju rikkuda, aga siiski pead mootorit poolitama, et antud viga korda saada. Olen olnud täpselt samas kohas sama probleemiga.
Prii kirjutas:kolka kirjutas:endal ka see mõte et järjest kõik ära kontrollida ja alles siis mootori kallale(kui vaja)
Muidugi kindlasti kontrolli enne igaks juhuks lihtsad asjad üle, enne kui keeruliste kallale lähed. Ei tahaks küll su tuju rikkuda, aga siiski pead mootorit poolitama, et antud viga korda saada. Olen olnud täpselt samas kohas sama probleemiga.
tuju on mul alati hea
Jah tuttav ratas vaheta se sidur ära starter on ok. Ja kui lahti võtad saad ka õli kulu normi kui tihendid vahetad.
Sidur ise on taastatav vidin, seda kohe uut ostma lipata pole mõtet.
Kui huvi võta ühendust.
Terv.
väikepets kirjutas:Jah tuttav ratas vaheta se sidur ära starter on ok. Ja kui lahti võtad saad ka õli kulu normi kui tihendid vahetad.
mismoodi tuttav ratas?(eelmine omanik?)aga no laiali läheb nagunii.......
Jussike kirjutas:Sidur ise on taastatav vidin, seda kohe uut ostma lipata pole mõtet.
Kui huvi võta ühendust.Terv.
huvi on alati