1. leht 1-st

K: BMW R80/R100

Postitatud: 10 Mai 2010, 15:14
Postitas Aspelund

Hei!

Kas kellelgi on kokkupuudet BMW R80/R100'ga? Kuis on vastupidavus ja sõiduomadused? Eelkõige peaks just silmis tavamudeleid (R, RT jne), mitte GS-i.

Ja kui keegi teab Viljandist ühelt automüügiplatsilt eelmisel suvel ostetud, sealt edasi Keilasse jõudnud ning siis taas omanikku vahetanud sinise BMW R80R'i lähemast käekäigust, siis oleks meeleldi omanikuga vestlemisest huvitet.

A.


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 10 Mai 2010, 17:18
Postitas pohjakonn
Aspelund kirjutas:

Kas kellelgi on kokkupuudet BMW R80/R100'ga? Kuis on vastupidavus ja sõiduomadused? Eelkõige peaks just silmis tavamudeleid (R, RT jne), mitte GS-i.

Lähem kokkupuude on olnud r65-ga. Välimuselt ja tehniliselt enamvähem samane R80-ga. Väga hea manööverdatavusega lihtne ning stiilne väike ratas, tagavedrusid saad "peale keerata" ja see on ka kõik.Sakslased nimetavad selliseid rattaid "das echte kummikuh"-sellised mõnusad pehmepoolsed :). Vastupidavus-"pommikindel".Kui klapid korralikult reguleeritud ning karpad sünroonitud on minek väga kerge.R 80 nel minu mäletamist mööda ees 1 ketas Brembolt. Pidamine on norm, samas oleks hea, kui ees siiski 2 ketast oleks-valmidus ketaste ja supporti paigaldamiseks on täiesti olemas.

Muide-kui tahad lähemalt kaeda R 80 politseiversiooni, siis üks selline asub eksponaadina(või vähemalt asus) sisekaitseakadeemia raamatukogu ees :)


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 10 Mai 2010, 21:41
Postitas ENZO

Tervist,
Kui on huvi antud mootorratta järele ja isu sadulat proovida, siis Viljandis asuvad kaks seni ainukest Eestis arvelolevat isendit, üks R100R ja teine R100RS, aastast 1983.Võin öelda ,et tegu on eheda klassikalise vanakooli sõidunaudinguga, mida tänapäevaste plastikusse pakitud kaherattalistega enam kogeda ei saa.Saksamaal on sellised "vanakesed" üpris hinnas ja selleteemalisi foorumeid päris mitmeid(http://2-ventiler.de/), sealt on võimalik igatsugu tehnilisi nõuandeid saada.Hind muidugi on selline,et seda ostavad ainult "hullud", st. selle raha eest saab üpris kobeda ja üsna uue aastaarvuga tänapäevasema liikurvahendi, mis mind isiklikult eriti ei köida.Nüüd peale mõningast ümberehitust(peale teatud arv tunde tööd on võimalik viia ratas tagasi täielikku originaalkonditsiooni) olen ratta muutnud enda soovidele vastavamaks,siit ka mõningat pildimaterjali:
Pilt
Pilt
Pilt


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 10 Mai 2010, 21:56
Postitas Raigo

tuled annimatsile ka sellega ?


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 10 Mai 2010, 22:16
Postitas ENZO

Plaan on küll selline.....


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 10 Mai 2010, 22:49
Postitas Oil-Cooled

mul on R100RS

hea website Airhead'ide kohta: http://www.motorcycle.co.uk/Articles/Bu ... Boxer.aspx

see ka: http://www.bmbikes.co.uk/


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 00:14
Postitas Madris
ENZO kirjutas:

Tervist,
Kui on huvi antud mootorratta järele ja isu sadulat proovida, siis Viljandis asuvad kaks seni ainukest Eestis arvelolevat isendit, üks R100R ja teine R100RS, aastast 1983.Võin öelda ,et tegu on eheda klassikalise vanakooli sõidunaudinguga, mida tänapäevaste plastikusse pakitud kaherattalistega enam kogeda ei saa.Saksamaal on sellised "vanakesed" üpris hinnas ja selleteemalisi foorumeid päris mitmeid(http://2-ventiler.de/), sealt on võimalik igatsugu tehnilisi nõuandeid saada.Hind muidugi on selline,et seda ostavad ainult "hullud", st. selle raha eest saab üpris kobeda ja üsna uue aastaarvuga tänapäevasema liikurvahendi, mis mind isiklikult eriti ei köida.Nüüd peale mõningast ümberehitust(peale teatud arv tunde tööd on võimalik viia ratas tagasi täielikku originaalkonditsiooni) olen ratta muutnud enda soovidele vastavamaks,siit ka mõningat pildimaterjali:

Andke andeks OT. Sul on seina peal Pärsti valla vapp! (w) Ma hea meelega tuleks lihtsalt uudishimust su ratast vaatama(jubedalt meeldivad sellised vanakooli sõidukid). Ma ise ka nimelt pärsti valla kodanik.

Madis


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 00:37
Postitas yeekim

Pole just küsitud mudel aga KURADI ilus on :bsmile:
Pilt


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 01:09
Postitas Madris

Pisut rohkem pilte sellest rattast.

http://www.bikernet.com/Features-METRIC ... ageID=2352


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 01:12
Postitas Madris
biffik kirjutas:

Pisut rohkem pilte sellest rattast.

http://www.bikernet.com/Features-METRIC ... ageID=2352

http://www.gazotube.com/iNCw6FFfifQ.html

Video, milline see ratas enne "uut elu" oli. (w) ehitajale.


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 08:03
Postitas dubweiser
ants01 kirjutas:

Pole just küsitud mudel aga KURADI ilus on :bsmile:
Pilt

valus laks (w) (w)

need vanakooli rehvid sobivad ka ikka nagu rusikas silmaauku.


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 08:15
Postitas Piipz

keegi photoshopi mees võiks sinna proovimõttes valge triibuga rehvid teha, niisama huvitav oleks vaadata, et kuidas jäi.
Varsti, oma naabripoisi loal, teen tema rattast teema (niipalju haakub selle teemaga, et ta üritas ka midagi retrostiilis teha, muidu on ikka honda)


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 10:21
Postitas Metslane

Kui juba kõvatamiseks läks siis lisan ka enda ratta
Pilt
Pilt
Pilt


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 10:54
Postitas tali

Mida kohvikuraaserid :shock: :shock: :shock: (w) (w) (w)
Austus, ma ütlen!!!


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 11:00
Postitas Cyberdyne

Ma lihtsalt ei või kui lahedad on vanad boxer bemmid :P

Pilt


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 19:33
Postitas Madris
ENZO kirjutas:

Tervist,
Kui on huvi antud mootorratta järele ja isu sadulat proovida, siis Viljandis asuvad kaks seni ainukest Eestis arvelolevat isendit, üks R100R ja teine R100RS, aastast 1983.Võin öelda ,et tegu on eheda klassikalise vanakooli sõidunaudinguga, mida tänapäevaste plastikusse pakitud kaherattalistega enam kogeda ei saa.Saksamaal on sellised "vanakesed" üpris hinnas ja selleteemalisi foorumeid päris mitmeid(http://2-ventiler.de/), sealt on võimalik igatsugu tehnilisi nõuandeid saada.Hind muidugi on selline,et seda ostavad ainult "hullud", st. selle raha eest saab üpris kobeda ja üsna uue aastaarvuga tänapäevasema liikurvahendi, mis mind isiklikult eriti ei köida.Nüüd peale mõningast ümberehitust(peale teatud arv tunde tööd on võimalik viia ratas tagasi täielikku originaalkonditsiooni) olen ratta muutnud enda soovidele vastavamaks,siit ka mõningat pildimaterjali:

Kas on võimalik, et sõitsid mulle täna viljandis Favora juures vastu oma BMW-ga?


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 11 Mai 2010, 21:14
Postitas ENZO

Täiesti võimalik....käin praegu sellega tööl.Kui on huvi astu näiteks homme õhtu alates 18,00 staabist läbi(endine Jämejala abimajandi töökoda raudteesilla juures).


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 17 Mai 2010, 14:36
Postitas Equ

Tre,

Nägin neid R100 Annimatsil ja väga kenad cafe-racer'id nägid mõlemad välja küll. Edu arendamisel :)

Equ


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 13 Nov 2010, 17:40
Postitas Aspelund

Pilt

BMW R 80 R, 1994


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 13 Nov 2010, 22:40
Postitas nolev
pohjakonn kirjutas:
Aspelund kirjutas:

Kas kellelgi on kokkupuudet BMW R80/R100'ga? Kuis on vastupidavus ja sõiduomadused? Eelkõige peaks just silmis tavamudeleid (R, RT jne), mitte GS-i.

Lähem kokkupuude on olnud r65-ga. Välimuselt ja tehniliselt enamvähem samane R80-ga. Väga hea manööverdatavusega lihtne ning stiilne väike ratas, tagavedrusid saad "peale keerata" ja see on ka kõik.Sakslased nimetavad selliseid rattaid "das echte kummikuh"-sellised mõnusad pehmepoolsed :). Vastupidavus-"pommikindel".Kui klapid korralikult reguleeritud ning karpad sünroonitud on minek väga kerge.R 80 nel minu mäletamist mööda ees 1 ketas Brembolt. Pidamine on norm, samas oleks hea, kui ees siiski 2 ketast oleks-valmidus ketaste ja supporti paigaldamiseks on täiesti olemas.

Muide-kui tahad lähemalt kaeda R 80 politseiversiooni, siis üks selline asub eksponaadina(või vähemalt asus) sisekaitseakadeemia raamatukogu ees :)

See praegugi seal alles. Olen sellega sõitnud ja Kuressaare linnas korra küljegi maha pannud. Kukkumisrauad nii hästi välja mõeldud, et kriimugi ei tulnud rattale. Iseenesest väga hea ratas. Oli vist aastast 1988 ühekohaline kondliga [Motobot: õige on "gondliga"] ja nahast külekohvritega. Eestisse saadeti abi korras Saksamaa politsei poolt.


Re: K: BMW R80/R100

Postitatud: 14 Nov 2010, 10:40
Postitas laululinnuke

Suviselt Saksamaalt:
Pilt