Tere. Probleem selline, et kui dnepriga sõitmisel järsult gaasi keerata, siis hakkab masin puterdama. Kui lasen gaasi maha ja paar korda mängin alla-üles, siis mingi hetk saab pöörde sisse ja kiirendus on normaalne. Rahulikumalt kiirendades käitub normaalselt. Kui kiirendada ja puterdama hakkab, siis aitab ka madalama käigu panek, mille tõttu mootor saab kõrgemad pöörded ja sellest punktist edasi läheb normaalselt. Foori tagant startimisel on probleem, kuna tihti peab siduriga mängima hakkama, või siis enne lahutamist pöörde üles ajama, et start saaks toimuda.
Olen vahetanud küünlaid. Tühikäik on normaalne mõlemal pütil eraldi. Nõelad on paigas ja siibrid samal kõrgusel. Ise arvasin, et äkki üks pütt kukub tagant ära.
Mingi põhjusel on nii, et kui masin käib tühikäigul ja siis järsemalt gaasi keerata, hakkab süütepoolil parema püti sädet ülepinge kaitseklemmi pihta lööma, kuigi vahekaugus on õige (see noolekujuline vaseriba väljundi kõrval). Kui pöörded käes, siis läeb kõik ikka juhtmesse. Kas peaks sellest järeldama miskit piibu viga? Pole ennem kokku puutunud sellise asjaga.
Oskab keegi nõu anda?
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 13:41
Postitas HordjasK/Simo
Tõsta küünlad, piibud ja juhtmed ümber silindritel, kui hakkab teisel pool üle taguma, on üks kolmest vigane ...
Puterdabki sellepärast, et ühes silindris sädet ei ole.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 13:56
Postitas MT_972
Ega see Dnepr ei olegi ju mõeldud teab mis kiirenduse pilliks! Kondekas võib ka sellisel puhul jamada.
Edu otsingutel!
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 14:19
Postitas dudikov
pakun,et süütenurga reguleermis seade jääb kinni või hakkab otsi andma.See suht haige süsteem ka.Endal sama jama aga ma ei sõida rinkat ka,nii et las olla.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 14:31
Postitas ats97
need originaal süütepoolid ühed nikerdised on - otsi mõni lääne kahe väljundiga süütepool või pane kummalegi silindrile oma pool ning peaks mure kaduma (eelnevalt kontrolli muidugi kas kõik kontaktid on puhtad ning osad liiguvad nagu peab).
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 14:39
Postitas romulus
Proovi küünlaid vahetada, mul peksis ka erinevatel pööretel süütepoolil sädet üle, viga oli küünlas.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 15:15
Postitas Tsikkelröövel
Ma pakun vähe teistsugust teooriat. Kui palju siin pointi on, aga...
Tundub, et su masin ei tööta korralikult üleminekurežiimidel. Kui keerad drosseli järsult lahti, saab mootor kohe vabalt õhku, aga bensiin tuleb viivitusega (väike viivitus tekib niikuinii, aga äkki on ka miskit toitesüsteemis?). Seega tõmbab korraks segu vaeseks ja teebki booo, kuni bensiini üles saab. Autode karburaatoritel oli vanasti selle nähtuse vastu kiirenduspump, mis järsul gaasivajutusel portsu bentsu kolviga sisselaskesse lükkas.
See juhtub 2-takti tsiklil, kui madalatelt pööretelt järsult gaasi keerata. Kõrgetel pööretel seda ei juhtu. See tingitud omakorda sellest, et kui sa vaiksel pöördel drosseli lahti pöörad, ei teki seal karpas ikkagi piisavat hõrendust, sest aeglaselt töötav mootor ei tõmba ka ise nii palju õhku, kui palju oleks vaja, et saavutada sinu soovitud võimsust. Ja seega ei tule ka bena peale nii palju kui vaja. Kõrgel pöördel aga hõrenduse puudumise muret pole, kiiresti liikuv õhk suudab tõmmata bensu üles nii palju, kui vaja on.
Omal ajal Jawal aitas sellisest nähtusest üle saada tühikäigu korralik reguleerimine - see pole pelgalt tühikäigu jaoks vaid eelkõige just üleminekurežiimidel.
Kokkuvõttes - mõtle seda asja ise ka edasi, ma mõtlesin selle ekspromt välja + ca 20 aasta tagused mälestused, aga siin arutluses võib olla loogikavigu (pole aega lõpuni mõtiskleda). Aga usun siiski, et kala on hoopis seal, eriti, kui Sul kontrolli järel peaks elektrisüsteem osutuma korras olevaks.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 15:51
Postitas ping
Kui säde süütepooli peal ülelööb siis silsndrisse ta ei jõua.
Vaheta, või tõsta kontrolliks teisele poole üle (juhe, piip, küünal). Siis peaks ka ülelöök teisele poole kolima.
Kontrolli küünla vahet.
Küünla sees olev takisti võib ka olla läbi ja kui teise poole küünal samast karbist võib too kah vigane olla.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 16:29
Postitas petz
oled sa proovinud järsult kiirendades gaas põhjas puterdamise ajal õhuklappi tasapisi sulgeda.kui läheb mootori töö paremaks, siis võib järeldada, et ei saa piisavalt kätte... sujuval kiirendamisel tavaliselt seda probleemi pole.see tundub lapiksiibritega vanade vene karpade viga olema. kusjuures pärast karpade ülekäimist ja igasugu muid salanippe kasutades seda eelpoolkirjeldatud probleemi enam pole.
alati pole põhjus süütes,
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 19:50
Postitas riksx
Vene karpadega, millel puudub kiirenduspump, sa ei saa mitte kunagi sellest booooooo'st lahti. Seisa kas või pea peal.
Siin on ainult 2 lahendust. Esimene kõige parem on KIIRENUDSPUMBAGA karpa. Teine on vaakum klapiga karpa.
Mina kunagi panin GS 500 karpad Dneprile peale. Kiirendas sama sitalt, kuid sellest boooost sain lahti.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 28 Mai 2010, 22:29
Postitas petz
saab ka nende k-301 karburaatoritega masina suht korralikult käima, ainult hulga timmimist ja katsesõite vaja teha .kusjuures küttekulu minu sõidustiili juures ,mis mitte just kõige rahulikum pole,umbes 5-6 l sajale keskmine. samas kiirendusega vene masina kohta võib üsnagi rahule jääda. ja seda veel, et reguleerinul ka nõelu lihvitud, peadüüse suuremaks puuritud, segusiibrite kuju muudetud jne. jne ja sealjuures ka muidugi üht-teist p....e keeratud.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 31 Mai 2010, 09:20
Postitas Tsikkelröövel
No ei tea... Jikovi karpal puudub ka kiirenduspump, aga sellega saab küll Boooo-st lahti, kui asi korralikult regullitud. Mõniel oli aga ka vene ratas, mis boooo ei teinud.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 31 Mai 2010, 09:49
Postitas riksx
Ma olen ka isegi näinud kuidas mõni dneper on suudetud käima panna. Aga see on pigem erand kui reegel.
Kui pöörded on üleval (loe poole peal ja rohkem) siis boood ei tohiks tulla.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 31 Mai 2010, 10:34
Postitas Aspelund
'meerikamaal pannakse Dnepritele/Uralidele peale Keihin'i karburaatoreid.
ADVrider'i teemas mainitakse asju nimega KEIHIN L 22 AA
A.
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 31 Mai 2010, 12:18
Postitas Forest
Pakun veel ühe variandi, ehk on abiks. Minu 1 silindrilne 4 taktiline andis samad kaebused siis kui õhufilter oli umbes. Kui lasin 100 km/h siis oli nagu ok. Vahemikus 85 km/h kuni 95 km/h oli segu vaene ja silindril läks nö. samm sassi ("boo"). Uue õhufiltri paigaldamisega probleem kadus. Vana oli juba paras hiirepesa:)
Re: Dnepr kiirendades puterdab
Postitatud: 06 Juun 2010, 17:17
Postitas v6savillem
asi oli siiski küünaldes, mis ka nädala möödudes täiesti läbi läksid