"Täiesti kahekohalise" all pean ma silmas tsiklit, kus ka seljakoti elu on võimalikult mugavaks tehtud.
Näiteks Kawasaki VN900 Light Tourer http://www.kawasaki.de/product.asp?Id=340E8782DDF oleks hea näide (ikkagi 300 kg eelmainitud 400kiloste vastu), aga natukene küsitav tundub, mida ütleb tagumik, kui on selle sadula otsas mõnisada kilti ühtejutti loksunud? Ja muidugi tahaksin ma siia midagi, mis põlved veidi rohkem kinni katab.
Praegu jääb mulle mulje, et tootjate arvates ei saa väiksemaid, kui pooleteistliitrise mootoriga masinaid mugavustega varustada?
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 19 Juun 2010, 18:20
Postitas borx
Stari perekonnast näiteks, neid on peetuna ka siin müügis:
535cc osadel variantidel on sama iste mis on 125cc, seega seal ei ole mugav kasvõi natukenegi pikemat otsa istuda. Linnas saab sõidetud. Pildil näidatud 535-e istme kohta ei oska öelda
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 19 Juun 2010, 20:11
Postitas Yerba
Kuna mina sõidan 99% koos kaaslasega, siis soovitaks heaks kahekohaliseks tsikliks: BMW K1200RS.
Igati mõnus, vaikne ja mugav reisimise tsikkel. Ei väsita ega jää kumbki peal kangeks ei pikematel otstel ega ka linnasõidul. Ja kui tekib soov vahel ka kiiremini või käänulisemalt sõita, siis see võimalus on K1200ga täiesti olemas
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 19 Juun 2010, 22:50
Postitas Kontorirott
Yamaha Royal Star on jah, igati sinna pihta, millest ma unistan. Ainukene häda - väiksema mootori juures on kaal võrreldes suurematega langenud ainult 10 kg.
BMW olen seni üldse tähelepanu alt välja jätnud. Nimetõlgendus - BigMoneyWorks - hirmutab eemale. Tõsi küll - vaadates praegu korraks ka uute BMW'de leheküljele, polnud asi hoopiski nii hull, polnudki kõik hinnad poole miljoni lähedal. Ja 260 kg on hoopis meeldivam massinumber.
Ah et mis ma nende kilogrammide pärast põen? Mul on eluskaalu 80 kg. Kardan, et see on tõsiselt koomiline vaatepilt, kui minusugune 400-kilost tsiklit sikutab.
Ma pole nõus enda kaalu õllelihasega kasvatama, ärge parem soovitage. Aga muude lihaste kasvatamine on aeganõudev ja vaevarikas.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 19 Juun 2010, 23:16
Postitas borx
Sinu asemel ma enda ega ratta kaalu pärast ei muretseks, suurtel ratastel on raskuskese nii madalal, et nendega sõita on mugavam ja lihtsam kui mõne kergema rattaga. Enda Midnight koos kõige külge riputatud kolaga hakkab vägisi sinna poole tonni kanti minema ja ei kurda sugugi, et raske või kohmakas
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 00:35
Postitas Yerba
Uued jätsin ka mina majanduslikel põhjustel vaatluse alt välja. Hetkel on sõiduks 1997 aasta mudel (nende hinnakeskmine on 60 000 krooni kanti). Kahe kuuga on läbisõitu kogunenud 5000km ja ei nurise sugugi. Pigem järjest parem hakkab, kuna tsikliga juba omajagu harjutud ka. Kui see hinnaklass peaks olema ok, siis kindlasti soovitan uurida ka BMW maailma. Ausalt öeldes - see on mu esimene sõiduk, mis on BMW. Ning see toode üllatas ikka väga ning seda just positiivse külje pealt. ABS pidurid, sissepritse (minu jaoks selle kubatuuri kohta piisavalt ökonoomne - maanteel kiirusel 100-110 km/h juures 6l/100km, linnas 6.5l/100km - kahekesi sõites siis), automaatne "toores", kardaaniga ülekanne, tele- ja paralever amordid, rutskade soojendus, muudetava kõrgusega tuuleklaas, väga mõnus ja ääretult vaikne ridaneli mootor, kuus käiku, mõnusalt sujuv sõit - samas kiirendades minekut on ka omajagu, 180cm kasvu juures väga mugav sõiduasend. Suunatulede lülitused on mugavamad kui tavalisel tsiklil. Ehk siis parem on parema pöidla all, vasak on vasaku. Ning sõidu ajal on suunal hea komme end ise välja lülitada teatud aja möödudes. Tihti on nii, et manööver sooritatud, lülitab suund end ise välja. Tagab selle, et ei sõida järgmised 10km sisselülitatud suunaga ning teistele sõidukijuhtidele sellega liigset mõtlemisainet andes.
Nii, et kõik see sõidutoredus on kenasti hinna sees.
Kogu austuse juures - lärmakamad või muidu kõvema häälega matkarattad väga ei köida. Hea on vaikselt kulgeda ja oma mõtteid mõelda. Maantee ja mootorratas.
Selline väike ülevaade - minu meelest põhjus ära proovida BMW mudelid, mis kannavad nimetust RS - Reise Sport.
Kontorirott kirjutas:
Yamaha Royal Star on jah, igati sinna pihta, millest ma unistan. Ainukene häda - väiksema mootori juures on kaal võrreldes suurematega langenud ainult 10 kg.
BMW olen seni üldse tähelepanu alt välja jätnud. Nimetõlgendus - BigMoneyWorks - hirmutab eemale. Tõsi küll - vaadates praegu korraks ka uute BMW'de leheküljele, polnud asi hoopiski nii hull, polnudki kõik hinnad poole miljoni lähedal. Ja 260 kg on hoopis meeldivam massinumber.
Ah et mis ma nende kilogrammide pärast põen? Mul on eluskaalu 80 kg. Kardan, et see on tõsiselt koomiline vaatepilt, kui minusugune 400-kilost tsiklit sikutab.
Ma pole nõus enda kaalu õllelihasega kasvatama, ärge parem soovitage. Aga muude lihaste kasvatamine on aeganõudev ja vaevarikas.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 09:00
Postitas Romka
cool200 kirjutas:
äkki yamaha virago 535ccm?
Sellel päris julm see tagaiste. Mul oli sarnase "kitsekeelega" Suzuki Savage eelmine aasta ja sellega naine tagaistmel üle 30km sõita ei kannatanud.
Ise avastasin hiljuti tundub et kõige pikema ja laiema tagaistujakohaga masina üldse, pole küll otseselt tsikkel vaid maxiroller ja selleks on Suzuki AN400 Burgman. Pilt> http://www.suzukicycles.org/photos/suzu ... 00_500.jpg
Pildilt ei saa nagu arugi aga reaalses elus on sellel tagaistuja jaoks pinda ikka väga väga palju, tundub juba pikkuses selline et pane või kaks istujat järjestikku ja väga lai on ka. Pidin just sellise ostma aga kahjuks osteti nina alt ära. Oli veel plaan korraliku seljatoega tagakohver panna. Näiteks selline> http://imagedeposit.com/ad_images/Image ... 85470F.jpg
Lisaks on sellel 34 asendiga nupust reguleeritav tagavedrustus (Link type, gas-oil damped).
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 09:37
Postitas Kontorirott
Ridaneljane? See oli mulle üllatuseks. Mulle jäi eile veebis lapates mulje, et kõik BMW'd on bokserid. Aga ega ma otseselt seda infot ei otsinud. Praegu leidsin Wikipediast selgituse, et täht K tähistabki ridaneljast.
Ka minu jaoks ei ole lärmakus tsikli väärtuslike omaduste hulgas. Aga näiteks GoldWingi puhul ei saa vist eriti lärmist rääkida? Mul pole küll olnud võimalust GoldWingi häält pikemalt kuulata (seljasistumisest rääkimata), aga mul on meeles ühe tuttava väljend - käib nigu õmblusmasin.
Suurte matkarataste juures meeldib mulle eelkõige mugavus. Tuul ei sakuta ülearu, vihm ei lajata kah otse kõhtu ja püksipõlvedesse, mugav isteasend. Loomulikult jääb teistipidi puudu sellest dünaamilisusest, mis tsiklisõidule vürtsi lisab.
Lühidalt - ma olen nagu kits kahe heinakuhja vahel.
Aga selle viimase juures ei aita muud, kui peab leidma mingi võimaluse proovida. Mis on muidugi keeruline teema. Kesse tont tahab oma ratast võõra kätte usaldada. Ratta lõhkumiseks pole ju vaja bambusesse panna, piisab tasakaalu kaotamisest ja koha peal ümberkukkumisest.
Autode puhul on teoreetiline võimalus rendiautot proovida, aga tsikleid ju keegi ei rendi? Ükski kindlustus pole nõus tsikli peale kaskokindlustust tegema või siis tuleb kindlustusmakse nii kõrge, et keegi ei maksa seda?
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 09:51
Postitas Kontorirott
Romka: kirjutas:
Ise avastasin hiljuti tundub et kõige pikema ja laiema tagaistujakohaga masina üldse, pole küll otseselt tsikkel vaid maxiroller ja selleks on Suzuki AN400 Burgman. Pilt> http://www.suzukicycles.org/photos/suzu ... 00_500.jpg
Kui Sa minu avatari vaatad, siis märkad, et maxiroller on mul juba olemas. Ja tagaiste on tõesti lai. Ja tagakoher on kah olemas, kuigi mitte nii mugava seljatoega.
Aga ma panin veidi ämbrisse mootorivalikuga. Sama kere sisse oleks ka 500-se mootori saanud, aga uuena ostes andis see kõvasti hinnalisa ja ma lõin põnnama. Tulemuseks on see, et peale suure tuuleklaasi pealepanemist saab sellega maanteel "kulgeda", aga mitte mõnuga sõita. Maksimaalselt saab sealt kätte 120, aga loomulikult on see mootori piinamine. Seega sõidan rahulikult 90 ja 100 vahel ja möödasõitudest ei tasu eriti unistada.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 11:11
Postitas Yerba
R4 mootor tõesti. Alguses ei uskunud ise ka, mõtlesin, et B4 ikka. Aga ei, siis oli vaja juba minna netist otsima infot, igaks juhuks. Dünaamilisuse osas - väga hullult nüüd ka K1200ga selles osas ei kaota. Ma olen vahel sellega ka väikesel ringrajal sõitmas käinud - Tabasalus siis. Koos oma arvamusega, et seal sõitmiseks ei pea spets ratas olema - piisab sellest, mis Sul on. Sõidan nii hästi-halvasti kui ise suudan ja see ongi kogu sõidumõnu rajal.
Mida aga isegi soovitan - proovi mingid enda jaoks valmis mõeldud variandid läbi. Üldiselt - ega võõrale tõesti oma motot väga ei usalda keegi, aga on olemas ka usaldavamaid inimesi. Olen ise siin vahel küsinud mõnelt kasutajalt tema tsikliga proovisõitu ning ka ise mõnele oma ratast proovida andnud. Selles osas ei pea minu puhul paika, et tsikkel on nagu naine, keda võõrale ei anta. Tsiklit võib anda küll, see on siiski pelgalt liiklusvahend mu meelest. Ja kui on proovisoovija, kes oma oskustest väga kindel ei ole või vastupidi, on ülemäära kindel (juba jutu poolest), siis on siiski oodatud proovija puhul rahaliste vahendite olemasolu juhuks, kui "you break it, you buy it".
Ise olen Jaanide ajal lõuna eestis. Kui on huvi näha, mis eluk see K on, siis võime kuskil trehvata küll. Vaatasin, et asupaik Sul Viljandi.
Kontorirott kirjutas:
Ridaneljane? See oli mulle üllatuseks. Mulle jäi eile veebis lapates mulje, et kõik BMW'd on bokserid. Aga ega ma otseselt seda infot ei otsinud. Praegu leidsin Wikipediast selgituse, et täht K tähistabki ridaneljast.
Ka minu jaoks ei ole lärmakus tsikli väärtuslike omaduste hulgas. Aga näiteks GoldWingi puhul ei saa vist eriti lärmist rääkida? Mul pole küll olnud võimalust GoldWingi häält pikemalt kuulata (seljasistumisest rääkimata), aga mul on meeles ühe tuttava väljend - käib nigu õmblusmasin.
Suurte matkarataste juures meeldib mulle eelkõige mugavus. Tuul ei sakuta ülearu, vihm ei lajata kah otse kõhtu ja püksipõlvedesse, mugav isteasend. Loomulikult jääb teistipidi puudu sellest dünaamilisusest, mis tsiklisõidule vürtsi lisab.
Lühidalt - ma olen nagu kits kahe heinakuhja vahel.
Aga selle viimase juures ei aita muud, kui peab leidma mingi võimaluse proovida. Mis on muidugi keeruline teema. Kesse tont tahab oma ratast võõra kätte usaldada. Ratta lõhkumiseks pole ju vaja bambusesse panna, piisab tasakaalu kaotamisest ja koha peal ümberkukkumisest.
Autode puhul on teoreetiline võimalus rendiautot proovida, aga tsikleid ju keegi ei rendi? Ükski kindlustus pole nõus tsikli peale kaskokindlustust tegema või siis tuleb kindlustusmakse nii kõrge, et keegi ei maksa seda?
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 11:12
Postitas randmevääne2
Kontorirott kirjutas:
Ah et mis ma nende kilogrammide pärast põen? Mul on eluskaalu 80 kg. Kardan, et see on tõsiselt koomiline vaatepilt, kui minusugune 400-kilost tsiklit sikutab.
Ma pole nõus enda kaalu õllelihasega kasvatama, ärge parem soovitage. Aga muude lihaste kasvatamine on aeganõudev ja vaevarikas.
Ise 70kg ja sõidan 900 diversioniga (ratas 268kg), pidevalt kolm suurt matkakohvrit ja kaassõitja(70kg) tagaistmel. Kogu krempel siis kuskil 450-470 kg ja ei tunne küll,et oleks probleeme juhtimisega. Maanteeel ongi suurema rattaga parem sõita- külgtuul vähem häirib. "Seljakott" pole ka öelnud,et taga ebamugav istuda oleks,suhteliselt lai sadul on, mõlemal püstine isteasend jne. Soovitan ka seda ratast proovida ehkki see ei klassifitseeru kroomi alla.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 20 Juun 2010, 11:20
Postitas Yerba
Toetan ka seda seisukohta, et tsikli kaal on oluline vaid siis, kui seda tsiklit peab tanklasse lükkama hakkama. Või remonditöökotta. Ning tagaistujal võib selle ajaks paluda lahkelt tsikli pealt maha tulla. Muudel juhtudel on tegu siiski kaalutute aparaatidega, kui juba väike hoog sees on. Ja maanteel tõesti, vastutulevate veokite sõidutuul või siis külgtuul või üldse tuulised-tormised ilmad ei sega raskemaid tsikleid.
Aitab nüüd kah, kena ilm õues kutsub
randmevääne2 kirjutas:
Kontorirott kirjutas:
Ah et mis ma nende kilogrammide pärast põen? Mul on eluskaalu 80 kg. Kardan, et see on tõsiselt koomiline vaatepilt, kui minusugune 400-kilost tsiklit sikutab.
Ma pole nõus enda kaalu õllelihasega kasvatama, ärge parem soovitage. Aga muude lihaste kasvatamine on aeganõudev ja vaevarikas.
Ise 70kg ja sõidan 900 diversioniga (ratas 268kg), pidevalt kolm suurt matkakohvrit ja kaassõitja(70kg) tagaistmel. Kogu krempel siis kuskil 450-470 kg ja ei tunne küll,et oleks probleeme juhtimisega. Maanteeel ongi suurema rattaga parem sõita- külgtuul vähem häirib. "Seljakott" pole ka öelnud,et taga ebamugav istuda oleks,suhteliselt lai sadul on, mõlemal püstine isteasend jne. Soovitan ka seda ratast proovida ehkki see ei klassifitseeru kroomi alla.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 00:27
Postitas Kontorirott
Yerba kirjutas:
Ise olen Jaanide ajal lõuna eestis. Kui on huvi näha, mis eluk see K on, siis võime kuskil trehvata küll. Vaatasin, et asupaik Sul Viljandi.
Olen huvitatud küll. Tõsi küll - mul pole jaanideks mingeid plaane. Armas küljeluu sikutab, et võiks kuhugi minna. Aga ei tea õieti, kuhu.
Seega - kui endiselt on huvi muljetada (ja äkki ka huvi minu kummalist sõiduriista proovida), siis tõmba traati 515 2727 ja küsi, kas Rein kuuleb. Eks siis kostab, kas olen läheduses.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 08:25
Postitas Piipz
randmevääne2 kirjutas:
Ise 70kg ja sõidan 900 diversioniga (ratas 268kg), pidevalt kolm suurt matkakohvrit ja kaassõitja(70kg) tagaistmel.
Jah aga kui su 330 kilosele rattale istub taha veel keegi ja siis veel asju ka võtad, tuleb kogukaal juba, mõningatel juhtudel, üle 550 kilo. Mõni ratas on ligi 400 kilo nii et täiskaalud võivad ka 600 ületada..
Samas, mida neist kilodest niiviisi arutada, ega tsikli püstitõstmisel, kui ta käbarasse käinud on, ei pea ju tervet ratast maast üles tõstma, siin tuleb ikka päris kõvasti jagada, et teada saada, mis see reaalne kaal on, mis maast lahti vaja tõsta. Ma pakun, et kui ratas on 300kg ja käib külili, siis alla 150 kilo on vaja maast lahti punnitada. Täpselt arvutada ei oska igasuguseid jõuõlgasid jne (need on niikuinii vastavalt rattale erinevad), kuid midagi sinnakanti ehk?
Üldiselt on tõesti nii, et kui ratas juba liigub, siis see kaal niiväga ei loe, kuid vahe pole siiski olematu. Suurema (reeglina ka madalama) rattaga on kergemal inimesel raskem kallutada.
Aeglastel kiirustel annab tasakaalu vahe siiski tunda, mitte ainult bensukasse sõitmisel või koduhoovis manööverdamisel (mis võib üle 300 kilose ratta puhul mõnele lühemale isegi üle jõu käia), vaid ka kesklinnas tipptunni ajal aeglases liikluses tiksumisel. Motoüritustel kipub see tavaline olema, et mõni mees tuleb üle oma jõu käiva rattaga üritusele ja siis ise parkida ei saa, alati peab keegi sikutama, kui mingi pisemgi kalle ühes või teises suunas on.
Külgtuule vastu võitlemine pole ka alati ratta kaaluga seotud, vaid mõõtudega, mõni väiksem ratas korjab mõnikord palju vähem tuult alla.
Nii et ma pole nõus väitega, et kõik rattad on ühesugused, kui nad juba liiguvad. Tegelt ikka ei ole küll. Tasub siiski mõelda ka kaalu peale. Eriti,kui palju linnasõitu on (see nv testisin ühte vn1500 ja pole see foori tagant välja sõitmine, eriti kui startimisele järgneb kohe pööramine, midagi nii lihtne).
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 09:37
Postitas Kontorirott
Piipz kirjutas:
Mõni ratas on ligi 400 kilo nii et täiskaalud võivad ka 600 ületada..
Kas esimest ratast, mille ma teemat algatades näiteks tõin, ongi üle 400 kilo
Piipz kirjutas:
Motoüritustel kipub see tavaline olema, et mõni mees tuleb üle oma jõu käiva rattaga üritusele ja siis ise parkida ei saa, alati peab keegi sikutama, kui mingi pisemgi kalle ühes või teises suunas on.
Irw. Seega on nubludele (sh siinkõneleja) ainuvõimalik suure ratta valik Honda Goldwing alates 1988 - sellel on tagurpidikäik olemas. Või on veel selliseid isendeid? Vene Dnepritel vmt vist oli tagurpidikäik, aga tänapäeva ratastel?
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 10:03
Postitas harimal
Suurematele HD ratastele pannakse samuti lisakang paremale poole, et vajadusel tagurpidi vuristada.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 10:07
Postitas Piipz
Kontorirott kirjutas:
Irw. Seega on nubludele (sh siinkõneleja) ainuvõimalik suure ratta valik Honda Goldwing alates 1988 - sellel on tagurpidikäik olemas. Või on veel selliseid isendeid? Vene Dnepritel vmt vist oli tagurpidikäik, aga tänapäeva ratastel?
Ära nüüd sellepärast meelt heida ja asja katki jäta Ma näiteks enda eelmist ratast ei saanud ka hästi tagurdada, kuna oli liiga kõrge ja varbaotstega ei saanud lükata. Ega praegugi väga 100% roosiline pole, ratast on natuke tõstetud . Aga muus osas on kõik jälle hea.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 11:09
Postitas Kontorirott
Ei jäta.
Tõsi küll - hetkel kiibitsen ma "niisama" - lähema aasta jooksul ei osta ma midagi. Mul uhiuus liikur olemas, oleks tobe kohe järgmist hakata ostma. Seda enam, et seda olemasolevat ei osta mult keegi. Keskmise rollerimehe jaoks on see liiga kallis ja tõsine tsikliemees seda kah ei taha.
Aga miski ei takista mul unistamist.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 11:56
Postitas Barbar
Goldwing on ka üks minu vanaduspõlve unistusi
Väike video ka selle 2010 aasta isendi kohta
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 12:26
Postitas kris.
Ratta kaal on ainult üks number paberil. Reaalses elus sellega toimetulemine on veidi teine teema. Madalal või kõrgel olevast raskuskeskmest juba räägiti. Oluline on muuseas ka sadula laius. Lai sadul - mugav istuda. Samas ei ulatu laia sadula puhul jalad otse maha vaid jäävad rattast eemale ning selle võrra on pikemaid jalgu vaja jne jne.
Goldwing on klass omaette: tagurpidi käik (täpsemalt öeldes vist mitte käik vaid võimalus tagurpidi vedu kasutada?), väga madal raskuskese - kerge nii jala pealt kui külili olekust sirgeks tõsta jne. Sobib hästi ka veidi kergema kaalu ning keskmise pikkusega tegelastele.
Unistuste rattaks ideaalne. Reaalses elus - kuidas kellegile. Kui meeldib ... jääb üle ainult kadedust tunda ... .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 13:25
Postitas Kontorirott
Wikipediast:
One major innovation was the addition of a "reverse gear", which was actually a creative use of the electric starter motor linked to the transmission.
Seda ma olin ennegi kuulnud, et see tagurpidikäik on elektriline, aga et nad selleks starterit ära kasutavad, selle avastasin alles nüüd.
PS. Omamoodi jabur, et kõige universaalsem koht tsiklite kohta infot kaevata on Wikipedia (kuigi seal olevasse infosse tuleb teatava ettevaatusega suhtuda)? Tootjate kodulehtedelt ma ei leia jaotist "Model History" või ma ei oska seda otsida.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 21 Juun 2010, 15:46
Postitas sang
Tsikli massid on jah tinglikud suurused. Üks asi on see number, mis paberites kirjas. See on pmst tootja suvast sõltuv number, et mida ta arvab massi sisse ja mida mitte.
Tegelik tsikli mass on oluline eelkõige väikese kiirusega sõites, ntx parklad, U-pöörded, kämpingud jms, maastikusõidust rääkimata. Ütleme nii, et sellistes oludes on massil ja massil ikka vahe sees küll. Kui ikka pargid tsikli esirehviga vastu äärekivi, aga pärast ei jõua tsiklit tagasi sikutada, sest parklas on kerge kallak sees, siis on jama küll. Samas, kui sul on kaassõitja pidevalt kaasas, siis tema aitab sikutada
Kui siin läks juba dreambike'ide nimetamiseks, siis ma viskaks õhku veel ühe mudeli, mis on täiesti GoldWingu vääriline, tagasikäik included: BMW K1200LT. Võrreldes GWga pidavat sõiduomadustelt see veel tsikkel olema, samas kui GW on juba täiesti poolautot . Ja külajutt räägib, et uue BMW LT mudelipõlvkonna mootorivalemiks saab R6.
Hmm, veel umbes aasta tagasi oli ka Eestis pakutavate tsiklite nimekirjas. See on vist kogu Euroopas müügist maha võetud, näitab kiire guugeldus. Samas USAs peaks olema nii K1200LT ehk ridaneli mootoriga kui R1200LT ehk bokseriga versioon müügis. Vähemalt olen viimase reklaame kohanud hiljutistes USA väljaannetes.
Samas, nii GW kui LT viimased mudelid on sisuliselt muutmatul kujul müügis olnud 2000ndate algusest saadik, seega 10a tagune ülevaade pädeb täiesti.
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 22 Juun 2010, 12:39
Postitas Kontorirott
sang kirjutas:
Samas, nii GW kui LT viimased mudelid on sisuliselt muutmatul kujul müügis olnud 2000ndate algusest saadik, seega 10a tagune ülevaade pädeb täiesti.
Päriselt ei päde. Artikli vanust ma märkasin siis, kui komistasin lause otsa, kus GW mootori suuruseks mainiti 1520 cm3, mis tänaste uute peale mõeldes ei kipu sobima.
Kas leidub kedagi, kes on sõitnud vähemalt kahega nendest kolmest - millised on isiklikud muljed?
Kes ei taha artikli linki klõpsata, siis need kolm on:
Honda Pan European
BMW K1200 GT
Kawasaki 1400 GTR
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 13 Juul 2010, 14:55
Postitas sang
Olen seljas istunud PanEuropeanil (aga mitte sõitnud). Lühimulje: see tsikkel ei ole üle keskmise pikkade jaoks, plastik jääb jalgadele ette.
Olen lugenud erinevaid teste ja võrdlusi ajakirjadest ning meelde on jäänud, et kõik peavad parimaks Kawasakit: mootor+veerem+sõidumugavus kombinatsioon on parim. Bemm oli vist kallim kah? Vaata ka seda, mis varustus on standardis ja mis on lisadena saadaval, see võib tsikli hinda oluliselt muuta (ABS ja soojad rutkad võivad olla ootamatult kallid lisad).
Re: Kahekohalised tsiklid
Postitatud: 13 Juul 2010, 16:46
Postitas korben
Kawasaki GTR1400 2009 on mul tegelikult poes täitsa olemas, hind on u. 40 000.- odavam ,kui muidu ( ja ABS on hinna sees)
Lisaks 10 000.- tasuta varustust tasuta kaasa.
Telliskivi 62, Motodepoo