Probleem 4t hiinakaga
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Probleem 4t hiinakaga
Tere, probleem tekkis üleöö. Algul ei tahtnud mitte kuidagi käima minna ja kui lõpuks käima sain siis jättis hullult vahele. Tühikäigupõõretel on kõik ok tiksub ilusti aga kui kaasi anda siis mingi hetk hakkab vahele jätma, et üle 20km/h ei lähegi. Käima läheb nüüd ilusti(vähemalt sooja mootoriga).
Video ka:
Igaksjuhuks ütlen veel et roller on 4taktiline ja 65cc.
Re: Probleem 4t hiinakaga
65ccm? järelikult mitte stock.
Tuunisid öösel, et järgmisel hommikul enam ei töödanud?
Pane segu paika.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
3rik kirjutas:65ccm? järelikult mitte stock.
Tuunisid öösel, et järgmisel hommikul enam ei töödanud?
Pane segu paika.
ei ole stock, pole väitnudki.
Segu pole näppinud ja ei näpi ka sest peaks olema paigas.
Hetkel mootor maas, silku korralik aga kuidas klappide olukorda kontrollida?
Re: Probleem 4t hiinakaga
in4r3k kirjutas:...aga kui kaasi anda siis mingi hetk hakkab vahele jätma...
in4r3k kirjutas:Mhhh kirjutas:Kuis säde on?
olemas korralik, vahele ei jäta.
Küsiks siis, mis värvi on küünal (elektroodid ja isolaatori alumine osa)?
Üks võimalus A.Palu raamatust (see on mõeldud tegelikult pärast soveldamist, aga teoreetiliselt peaks ka töötama sel juhul): "Sovelduse kvaliteedi kontrollimiseks enne klappide paigaldamist tõmmatakse pliiatsiga klapi sulgpinna kogu ümbermõõdule rida radiaalseid kriipse. Kui pöörata kergelt pesale vajutatud klappi 1/4 ringi, peavad jooned katkema."
See on muidugi 34 a. vana raamat
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
Küünal oli pruuni värvi, elektrood vist hallikas või must, pean järgi vaatama.
Re: Probleem 4t hiinakaga
Kui oled midagigi mootoris edendanud, aga karpa ikkagi stockseades (eeldades, et sa seda vahetanud pole), annabki tulemuse, et ei saa piisavalt kätte.
Aga kes su klapivahed üleöö ära keeras?
Igaksjuhuks võid üles nimetada ka, mida mootoris tüüninud oled.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
3rik kirjutas:Kui oled midagigi mootoris edendanud, aga karpa ikkagi stockseades (eeldades, et sa seda vahetanud pole), annabki tulemuse, et ei saa piisavalt kätte.
Aga kes su klapivahed üleöö ära keeras?
Igaksjuhuks võid üles nimetada ka, mida mootoris tüüninud oled.
Jah ma tean seda kõike, sai suurem düüs ka pandud silkuga ja nüüd juba üle aasta muretult sõitnud ja nüüd järsku jamab, ise vahepeal midagi näppinud ei ole.
E: Eelmine aasta sai umbes sama probleemiga remondis käidud ja siis õeldi et klapid olid ära põlenud, aga ei oska ise klappe kontrollida, et sooviks vihjeid.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
Tundub et ikka karpa paigast ära või ei saa bena kätte. Mootori panin kokku ja kontrollisin klapid ka ära et vahelt läbi ei ajaks.
Poole kaasiga saab ilusti sõita, kuni 55kmh ja siis edasi hakkab vahele jätma nagu videos on.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
Ostsin ka uue küünla peale aga ei sittagi. Viga oli karpas. Sai palju kätte. Puhastasin karpa ära ja lasin nõela kõige alla aga ikka pole timmis. Kohalt minnes poob täiega aga nüüd saab kõrgete põõretega sõita (loe kaas põhjas). Aga karpa alt tilgub bensiini, ei tea seal ka mingi ülevool vms.. Enne ajas sealt ülevalt poolt ülevoolu voolikust bensiini välja.
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
ujuk uppunud!
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
iksjott kirjutas:ujuk uppunud!
Ise küll eile kontrollisin seda, siis oli küll ilusti omal kohal konksu otsas.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem 4t hiinakaga
Ujuk ei sulge arvatavasti bensiini pealevoolu nõelklappi. Bensiin jookseb kogu aeg lahinal paagist peale ja kogu seda hulka ei jõua mootor ära tarvitada. Ülejäägi ajab siis tuulutusavadest välja. Kui paagi vaakumkraan ka ei peaks, siis jookseks ka seisva mootoriga paak tühjaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
holma kirjutas:Ujuk ei sulge arvatavasti bensiini pealevoolu nõelklappi. Bensiin jookseb kogu aeg lahinal paagist peale ja kogu seda hulka ei jõua mootor ära tarvitada. Ülejäägi ajab siis tuulutusavadest välja. Kui paagi vaakumkraan ka ei peaks, siis jookseks ka seisva mootoriga paak tühjaks.
selge, eks peab siis midagi välja mõtlema mis teha annab.
-
- Postitusi: 331
- Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
- Tsikkel: V-Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
holma kirjutas:Ujuk ei sulge arvatavasti bensiini pealevoolu nõelklappi. Bensiin jookseb kogu aeg lahinal paagist peale ja kogu seda hulka ei jõua mootor ära tarvitada. Ülejäägi ajab siis tuulutusavadest välja. Kui paagi vaakumkraan ka ei peaks, siis jookseks ka seisva mootoriga paak tühjaks.
tegelikult just seda pidasin silmas, et pealevool ei sulgu...
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
aga mis seda põhjustada võib, puhastasin kõik ära ja ujuki panin ilusti omale kohale ka.
Re: Probleem 4t hiinakaga
Kuna on tegemist 4 taktise masinaga, võib väga kergesti sellist asja põhjustada jaotusketi vale asend, kontrolli üle, kas mootoris jaotuskett on õiges asendis märkide järgi.
Re: Probleem 4t hiinakaga
holma kirjutas:Kuidas saab üleöö nukakett nn. valesse hambasse minna?
Kui tekib nt. käivitamisel tagasilöök, on see väga kerge minema kui kett ei ole heas korras.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Probleem 4t hiinakaga
Mis mootor sellel ATV-l peal on-oli? Pakun, et tegu hoopis teist tüüpi mootoriga? Pole küll kuulnud ega ka lugedes kuskilt silma jäänud, et hiina neljataktiliste rollerite mootoritel tähisega 139QMB/QMA viskaks nukaketti üle Pole ka enda hiina neljataktiline roller kordagi viie aasta jooksul tagasi löönud käivitamisel, vähemalt ei mäleta küll kordagi. Mis tagasilööki sellelt mikromootorilt ikka oodata
Küll oskavad noored remontijad nukaketi-nukvõlli valesti peale panna ja siis on hädad tulemas.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
Probleem tekkis siiski enne mootori lahti võtmist, aga nukakett ja süütetrummel olid ilusti märkide järgi paigas küll ja on ka nüüd. Viga on siiski arvatavasti ujukis sest kui bensiin hakkas otsa lõppema siis sain normaalselt sõita. Ise küll mingit viga ujukil ei näinud, aga ostisin nüüd hea hinnaga kasutatud karpa eks siis näeb ja annan teada.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
Tere
Nii, sain uue karpa kätte kuid ikka sama jama... Tundub nagu saaks vähe õhku,E: avastasin et see membraani alus ei tõuse üles vaid on koguaeg all asendis ja piisavalt õhku ei saagi minna silindrisse.
Mis võib seda põhjustada et see membraan üles ei lähe, vaid on koguaeg all asendis?
E: Panin nüüd ka uue membraani aga ikka ei tõuse.
-
Teema algataja - Postitusi: 172
- Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
- Tsikkel: Honda Hornet
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Probleem 4t hiinakaga
Võib vist lukku panna. Vead olid siis: ujuk ei sulgunud õigest, membraan ei tõusnud üles, vaakumklapi vaakumi voolikust tuli ka bensiini. Praegu on kõik korras peale selle et vaakumi voolikust ka nats bena tuleb, homme tuleb poodi külastada. Tippu sain 80(spitti).
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.