Probleem 4t hiinakaga

Kõik mis on seotud rolleritega

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Tere, probleem tekkis üleöö. Algul ei tahtnud mitte kuidagi käima minna ja kui lõpuks käima sain siis jättis hullult vahele. Tühikäigupõõretel on kõik ok tiksub ilusti aga kui kaasi anda siis mingi hetk hakkab vahele jätma, et üle 20km/h ei lähegi. Käima läheb nüüd ilusti(vähemalt sooja mootoriga).

Video ka:

Igaksjuhuks ütlen veel et roller on 4taktiline ja 65cc.

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

Kuis säde on?

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Mhhh kirjutas:

Kuis säde on?

olemas korralik, vahele ei jäta.


3rik
Postitusi: 84
Liitunud: 25 Mai 2010, 16:15
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas 3rik »

65ccm? järelikult mitte stock.
Tuunisid öösel, et järgmisel hommikul enam ei töödanud?
Pane segu paika.

Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

3rik kirjutas:

65ccm? järelikult mitte stock.
Tuunisid öösel, et järgmisel hommikul enam ei töödanud?
Pane segu paika.

ei ole stock, pole väitnudki.
Segu pole näppinud ja ei näpi ka sest peaks olema paigas.

Hetkel mootor maas, silku korralik aga kuidas klappide olukorda kontrollida?

Kasutaja avatar

Mhhh
Postitusi: 809
Liitunud: 14 Sept 2009, 22:57
Tsikkel: Mini&GPZ305
Asukoht: Tartumaa

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas Mhhh »

in4r3k kirjutas:

...aga kui kaasi anda siis mingi hetk hakkab vahele jätma...

in4r3k kirjutas:
Mhhh kirjutas:

Kuis säde on?

olemas korralik, vahele ei jäta.

:?:

Küsiks siis, mis värvi on küünal (elektroodid ja isolaatori alumine osa)?

Üks võimalus A.Palu raamatust (see on mõeldud tegelikult pärast soveldamist, aga teoreetiliselt peaks ka töötama sel juhul): "Sovelduse kvaliteedi kontrollimiseks enne klappide paigaldamist tõmmatakse pliiatsiga klapi sulgpinna kogu ümbermõõdule rida radiaalseid kriipse. Kui pöörata kergelt pesale vajutatud klappi 1/4 ringi, peavad jooned katkema."

See on muidugi 34 a. vana raamat :oops:

Mini (Riga 30) chopper & Kawasaki GPZ305->
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Küünal oli pruuni värvi, elektrood vist hallikas või must, pean järgi vaatama.


3rik
Postitusi: 84
Liitunud: 25 Mai 2010, 16:15
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 7 korda

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas 3rik »

Kui oled midagigi mootoris edendanud, aga karpa ikkagi stockseades (eeldades, et sa seda vahetanud pole), annabki tulemuse, et ei saa piisavalt kätte.
Aga kes su klapivahed üleöö ära keeras?
Igaksjuhuks võid üles nimetada ka, mida mootoris tüüninud oled.

Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

3rik kirjutas:

Kui oled midagigi mootoris edendanud, aga karpa ikkagi stockseades (eeldades, et sa seda vahetanud pole), annabki tulemuse, et ei saa piisavalt kätte.
Aga kes su klapivahed üleöö ära keeras?
Igaksjuhuks võid üles nimetada ka, mida mootoris tüüninud oled.

Jah ma tean seda kõike, sai suurem düüs ka pandud silkuga ja nüüd juba üle aasta muretult sõitnud ja nüüd järsku jamab, ise vahepeal midagi näppinud ei ole.
E: Eelmine aasta sai umbes sama probleemiga remondis käidud ja siis õeldi et klapid olid ära põlenud, aga ei oska ise klappe kontrollida, et sooviks vihjeid.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ise katsetaks enne uue küünlaga, kui klappide kallale läheks.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Tundub et ikka karpa paigast ära või ei saa bena kätte. Mootori panin kokku ja kontrollisin klapid ka ära et vahelt läbi ei ajaks.
Poole kaasiga saab ilusti sõita, kuni 55kmh ja siis edasi hakkab vahele jätma nagu videos on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Ostsin ka uue küünla peale aga ei sittagi. Viga oli karpas. Sai palju kätte. Puhastasin karpa ära ja lasin nõela kõige alla aga ikka pole timmis. Kohalt minnes poob täiega aga nüüd saab kõrgete põõretega sõita (loe kaas põhjas). Aga karpa alt tilgub bensiini, ei tea seal ka mingi ülevool vms.. Enne ajas sealt ülevalt poolt ülevoolu voolikust bensiini välja.

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas argoa »

ujuk uppunud!

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

iksjott kirjutas:

ujuk uppunud!

Ise küll eile kontrollisin seda, siis oli küll ilusti omal kohal konksu otsas.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Ujuk ei sulge arvatavasti bensiini pealevoolu nõelklappi. Bensiin jookseb kogu aeg lahinal paagist peale ja kogu seda hulka ei jõua mootor ära tarvitada. Ülejäägi ajab siis tuulutusavadest välja. Kui paagi vaakumkraan ka ei peaks, siis jookseks ka seisva mootoriga paak tühjaks.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

holma kirjutas:

Ujuk ei sulge arvatavasti bensiini pealevoolu nõelklappi. Bensiin jookseb kogu aeg lahinal paagist peale ja kogu seda hulka ei jõua mootor ära tarvitada. Ülejäägi ajab siis tuulutusavadest välja. Kui paagi vaakumkraan ka ei peaks, siis jookseks ka seisva mootoriga paak tühjaks.

selge, eks peab siis midagi välja mõtlema mis teha annab.

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas argoa »

holma kirjutas:

Ujuk ei sulge arvatavasti bensiini pealevoolu nõelklappi. Bensiin jookseb kogu aeg lahinal paagist peale ja kogu seda hulka ei jõua mootor ära tarvitada. Ülejäägi ajab siis tuulutusavadest välja. Kui paagi vaakumkraan ka ei peaks, siis jookseks ka seisva mootoriga paak tühjaks.

tegelikult just seda pidasin silmas, et pealevool ei sulgu...

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

aga mis seda põhjustada võib, puhastasin kõik ära ja ujuki panin ilusti omale kohale ka.

Kasutaja avatar

series
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Aug 2010, 15:04
Tsikkel: 2008 VN900
Asukoht: Pärnumaa

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas series »

Kuna on tegemist 4 taktise masinaga, võib väga kergesti sellist asja põhjustada jaotusketi vale asend, kontrolli üle, kas mootoris jaotuskett on õiges asendis märkide järgi.

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Kuidas saab üleöö nukakett nn. valesse hambasse minna?

SERTÃO
Kasutaja avatar

series
Postitusi: 159
Liitunud: 16 Aug 2010, 15:04
Tsikkel: 2008 VN900
Asukoht: Pärnumaa

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas series »

holma kirjutas:

Kuidas saab üleöö nukakett nn. valesse hambasse minna?

Kui tekib nt. käivitamisel tagasilöök, on see väga kerge minema kui kett ei ole heas korras.

Viimati muutis series, 17 Aug 2010, 15:20, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Mis mootor sellel ATV-l peal on-oli? Pakun, et tegu hoopis teist tüüpi mootoriga? Pole küll kuulnud ega ka lugedes kuskilt silma jäänud, et hiina neljataktiliste rollerite mootoritel tähisega 139QMB/QMA viskaks nukaketti üle :roll: Pole ka enda hiina neljataktiline roller kordagi viie aasta jooksul tagasi löönud käivitamisel, vähemalt ei mäleta küll kordagi. Mis tagasilööki sellelt mikromootorilt ikka oodata :)
Küll oskavad noored remontijad nukaketi-nukvõlli valesti peale panna ja siis on hädad tulemas.

SERTÃO
Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Probleem tekkis siiski enne mootori lahti võtmist, aga nukakett ja süütetrummel olid ilusti märkide järgi paigas küll ja on ka nüüd. Viga on siiski arvatavasti ujukis sest kui bensiin hakkas otsa lõppema siis sain normaalselt sõita. Ise küll mingit viga ujukil ei näinud, aga ostisin nüüd hea hinnaga kasutatud karpa eks siis näeb ja annan teada.

Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Tere
Nii, sain uue karpa kätte kuid ikka sama jama... Tundub nagu saaks vähe õhku,E: avastasin et see membraani alus ei tõuse üles vaid on koguaeg all asendis ja piisavalt õhku ei saagi minna silindrisse. Pilt

Mis võib seda põhjustada et see membraan üles ei lähe, vaid on koguaeg all asendis?
E: Panin nüüd ka uue membraani aga ikka ei tõuse.

Kasutaja avatar

Teema algataja
in4r3k
Postitusi: 172
Liitunud: 05 Juun 2009, 16:42
Tsikkel: Honda Hornet
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Probleem 4t hiinakaga

Lugemata postitus Postitas in4r3k »

Võib vist lukku panna. Vead olid siis: ujuk ei sulgunud õigest, membraan ei tõusnud üles, vaakumklapi vaakumi voolikust tuli ka bensiini. Praegu on kõik korras peale selle et vaakumi voolikust ka nats bena tuleb, homme tuleb poodi külastada. Tippu sain 80(spitti).

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rollerid”