Nõukogude tehnikaga tegelejaid?
Tere, oleks vaja pisut timmida Dnepr MT 11 külgkorviga tsiklit. Oleks vaja sättida süüdet ja vaadata võib-olla veel paar asja üle. Kas siin foorumis on kedagi sellist asjatundjat oskajat Nõukogude tehnikaga tegelejat?
Tere, oleks vaja pisut timmida Dnepr MT 11 külgkorviga tsiklit. Oleks vaja sättida süüdet ja vaadata võib-olla veel paar asja üle. Kas siin foorumis on kedagi sellist asjatundjat oskajat Nõukogude tehnikaga tegelejat?
Kui siit ei leia, siis vaata ja hõika ka http://forum.automoto.ee seal rohkem vanavarahuvilisi koos.
stenu10 kirjutas:Tere, oleks vaja pisut timmida Dnepr MT 11 külgkorviga tsiklit. Oleks vaja sättida süüdet ja vaadata võib-olla veel paar asja üle. Kas siin foorumis on kedagi sellist asjatundjat oskajat Nõukogude tehnikaga tegelejat?
kunagi sai sellega tegeletud...
Kõige mõistlikum oleks pöörduda Kristo poole Raadilt.
Ise asun Tallinnas.
Olen sõitnud vene (moto) tehnikaga u 15 aastat ja saan nende remondiga abiks olla ,helista tööpäeva pärastlõunal 53924932.
Kevad tulemas ja siklil vaja hääled sisse lüüa. Endiselt otsin abi!
Kas automotost siis abi ei saanud? Vaata siis motokuur.ee
Motorem OÜ - Madis 51923217 sõidab ise ka Dnepriga ![]()
Oleks aega aitaks. Kahjuks hetkel ei luba füüsilise aitamisega, kuid digtaalselt saan aidata materjalidega ning kui endal käed küljes ja isu lugeda siis on tulemus sama. Mingi raketi teadus see ei ole. Vaja kannatust ja mis peamine, elementaarsed asjad korda, juhtmed, karpad jne. Alles siis süüte juurde, süüde on suht viimane asi millest timmida, kuid mitte päris viimane ![]()
Ahhoi, tösise raskeraua austajad. Ons kellegil tahtmist vötta ette üks Dnepri (92.a) korralikult söitma saamine? Olen püüdnud ise ennast netiavarustes koolitades asjadega kurssi viia. Nii palju olen ikka selgemaks saanud, et käima sain ja natuke söita ka, aga talvekülmadega enam ei käivitunud. Natuke lubas, aga nagu vändalöögist oleks väheks jäänud. Nüüd soojade ilmadega, mötlesin, et ehk saan asja löpuks käima, aga nüüd jooksis ühest karbussist sorinal bensiini ja mötlesin, et siin on ikka ka rohkem kogemust (ja ka kannatust
) vaja. Klapindust ma igatahes korralikult tihkeks ei saanud. Karbussid vajaks ka kindlasti tasakaalustamist. Mul ei ole ka omal mingeid erilisi remonditingimusi. Seepärast otsingi, et ehk saan kellegi kogenumaga kaubale. Tasu sulas. janno.kymnik@hotmail.com
Ahjaa, ja kui liikuma saab, siis järgmiseks tahaks välimust kah kohendada ja soov oleks kogu see kupatus selliseks sitakarva söjaväe rohekas-pruuniks värvida.
NJah, eks mootori korraliku töötamise võlusünad ole ikka: kütus, õhk ja elekter.
Kahjuks, kuid samas ka rõõmuks - nõuka või siis vene tehnikal ka kannatus.
Kuna endalgi on aega vähe siis niipalju seda ikka leiaks, et võin sõita kuskilt Tallinnas läbi ning juhendada tegevustes. Kui ise ükskord asja selgeks saad siis pole muud kui timmid vaid kolme tegurit: kütust, õhku ja elektrit
Ka minul oleks vaja abi - kokku tuleks korjata K-125. 1947a. väljalase. 90% ulatuses originaaljupid olemas. Puudu peaks olema ainult õhufilter ja sumpa ots. Spido on ilmselt ka kokku kärbund. Ning loomulikult vajaksid vahetust kõik trossid, laagrid jne.
Kuna see on mul ainus mälestus taadilt - tahaks saada selle võimalikult originaalseks...
Panen ka oma mure siia teemasse, äkki keegi teab kedagi, kes teab kedagi kellel on!
Sooviks osta K-650 külgkorviga mootorratta koos dokumentidega, tsikkel võib olla (väga) halvas seisukorras.
Mul on üks K-750 koos korviga ja vene dok. Kui huvi anna teada
veikemees kirjutas:Mul on üks K-750 koos korviga ja vene dok. Kui huvi anna teada
Huvitab ainult K-650, aga tänud pakkumast igaljuhul.
margoman kirjutas:Panen ka oma mure siia teemasse, äkki keegi teab kedagi, kes teab kedagi kellel on!
![]()
Sooviks osta K-650 külgkorviga mootorratta koos dokumentidega, tsikkel võib olla (väga) halvas seisukorras.
tel. 53036199
Juhuks kui mootor puudu jääb siis vedeleb üks veidi lahti võetud. Karpad puudu ja vb veel miskit kaduma läinud. http://album.ee/node/22715869/50205723