1. leht 2-st

Dneprile uued karpad?? On mõtet?

Postitatud: 06 Apr 2005, 17:07
Postitas valka
Tere! On plaanis oma Dnepr-il praegu peal olevad K-63 kaprad vahetada K-68 vastu. On asjal mõtet? Uued K-68 karpad on üpris kallid (1000+ EEK-u) :(.
Tahaks kuulda võimalikust kütusekulu muutusest, võimsusest ja muust, mis karpade vahetusega kaasneb/kaasneda võib.

Postitatud: 06 Apr 2005, 22:57
Postitas jukutom
Muidugi on variant,et sa panedki need peale ja kirjutad siis meilegi,mis juhtus!
Mina olen ka K-63-ga rahul.Ega karbussi vahetades Dneprist Hondat ei ehita.

Postitatud: 06 Apr 2005, 23:03
Postitas Rein
Ma ei mäleta hetkel neid marke, aga minu omad on kandilise siibriga. Teadjad mehed rääkisivad, et ega sa nendega teda käima ei saa, tuleb panna need ümmarguse siibriga, vat siis alles käib. Oi ma jaurasin nendega, mõõtsin siibrite asendeid ja üles tõusmise hetki, kui peale keerasid, jne. Lõpuks , kui kontakti vahe ära puhastasin, hakkas veel paremini käima ;).

Postitatud: 06 Apr 2005, 23:33
Postitas valka
jukutom kirjutas:
Muidugi on variant,et sa panedki need peale ja kirjutad siis meilegi,mis juhtus!
Mina olen ka K-63-ga rahul.Ega karbussi vahetades Dneprist Hondat ei ehita.
Ei ole plaaniski Hondat ehitada :P. Tahaks teada, kas K-63 ja K-68 vahel on nii märgatav vahe, et 1000 eeku sinna auku tasuks matta.
Rein kirjutas:
Oi ma jaurasin nendega, mõõtsin siibrite asendeid ja üles tõusmise hetki, kui peale keerasid, jne. Lõpuks , kui kontakti vahe ära puhastasin, hakkas veel paremini käima .
Mille järgi tegutsesid? Endalgi ootab karpade reguleerimine/sünkroniseerimine ees ja üritan selleks võimalikult palju infot koguda, et midagi valesti ei saaks.

Postitatud: 06 Apr 2005, 23:52
Postitas jukutom
Tõtt öelda,ei ole ma K-68 veel pihus hoidnud,seepärast suurt sõna ei võta,vaid kogun samuti infot.Kas ta on mõeldus Dneprile?
Et aga K-63-le sobivad K-65 remondikomplektid,seda juba tean...
Aga reguleerimine... esmalt silma,siis kõrva ja lõpuks kiiruse järgi. Teed kaliibri siibri alla,kui gaas on mingis asendis fikseeritud ja võrdled seda teisega,kuulad,kas mõlemast paugutorust tuleb ühepalju jorinat ja lõpuks ajad masina hargile,paned käima,lükkad 4 käigu sisse,fikseerid gaasi ja hakkad ükshaaval piipe pealt ära kiskuma,vaadates,kas mõlema silindri veda annab samaväärse spidoka lugemi. Ega muud valemit pole karbusside sünkroniseerimise jämelihvimiseks.
Jõudu!

Postitatud: 07 Apr 2005, 00:13
Postitas valka
Tänud jukutom, asjalik õpetus! :) Kindlasti katsetan.

PS! Raadimotos öeldi, et sobivad küll K-68-d Dneprile.

Postitatud: 07 Apr 2005, 04:23
Postitas Erci
Ostsin mina ka oma Dneprikarjääri lõpupoole tutikad ümara siibriga karbussid Brauermotost, tsikkel töötas kohe nagu uus, lust oli sõita. Igasugustel pööretel töötas väga ühtlaselt ja minek oli ka parem, mingit reguleeringut ka peale uute karpade installimist ei teinud, igatahes seda investeeringut ei kahetsenud.

Postitatud: 07 Apr 2005, 09:23
Postitas jukutom
Mis oli selle tutika ümara siibriga karbussi nimi?

Postitatud: 08 Apr 2005, 10:42
Postitas valka
Äkki ongi need müstilised ümarate siibritega karpad need K-68-d :roll:

Postitatud: 08 Apr 2005, 11:15
Postitas Erci
Selle karbussi nime ei mäleta ja Dneprit ka enam pole, kui Brauermotost öeldi, et sobivad nii Uralile kui Dneprile. Igatahes sellel karpal on kinnitused risti silindripeas olevate aukudega, niiet neid vahetükke on ka vaja, Brauermotost saad kindlasti rohkem infi.

Postitatud: 08 Apr 2005, 11:17
Postitas Raigo
k 68 on põhim sama karpa mis eelnevadki(62,63),ainult et tal on teflonpinnaga ümar siiber ja karbussist on välja toodud väike toruke,mis hoiab rõhud karpas ühtlasena .mina maksin tolle eest 600 krooni ja tootja firma oli PEKAR

Postitatud: 09 Apr 2005, 10:45
Postitas olaf
Mul täpselt samad karpad nagu raigo juba kirjeldas ja sama hinnaga sain kloostrimetsa poest (600 tk). Minu masin läks küll paremaks kui ma need K-301 eemaldasin. need K-68 karpad vähemalt ei aja bensiini välja erinevalt k-301-st. Jõudu tuli ka pisut juurde, vahe oli kohe tuntav ja kütuse kulu nagu oleks ka pisut väiksemaks jäänud.

Postitatud: 10 Apr 2005, 22:55
Postitas valka
kui rohkem pappi liikuma hakkab ja alustamiskulude august üle saan, siis panen enda dneprile ka peale k-68-d

Postitatud: 10 Apr 2005, 23:20
Postitas tuvi
ma soovitaks peale panna mõne jaapanlase vaakumkarpad hinna vahe pole vist eriti o´llagi aga need kes on pannud on kiitnud

edu

Postitatud: 10 Apr 2005, 23:36
Postitas Rebane
valkale infoks niipalju, et proovisin isegi k68 dneprile peale panna, aga oli järgmine probleem. kuna karburaatori kinnitusaugud olid risti, tuli need vahetükid lisada ning tänu sellele liikus karburaator silindrist niipalju eemale, et saanud enam seda õhufiltrist karburaatorini minevat metalltoru külge nipitada. aga uuematel need kummist, siis mure lahendatud.

r

Postitatud: 11 Apr 2005, 00:50
Postitas valka
Rebane, äkki räägid ka kuidas minekuga oli. See huvitab just eriti,sest tehnilised probleemid ongi ju lahendamiseks loodud :P

Postitatud: 11 Apr 2005, 06:40
Postitas Rebane
minkust ei tea midagi rääkida, sest ei olnud nõus neid kroomitud metallist torusid kummi junnide vastu vahetama :roll: , aga olen kuulnud, et kui palju tolmusel teel liikuda ja kasutada originaalset õhufiltrit, siis pidavat see teflon kiirelt maha kuluma, aga ise pole proovinud...

r

Õhufilter

Postitatud: 11 Apr 2005, 09:01
Postitas kult
sry valka teema venitamise eest aga mida Nepile tasub peale originaalõhufiltri karpadele otsa pista? :?:

Re: Õhufilter

Postitatud: 11 Apr 2005, 09:31
Postitas valka
kult kirjutas:
sry valka teema venitamise eest aga mida Nepile tasub peale originaalõhufiltri karpadele otsa pista? :?:
olen mööda netilehti ringi kolades päris palju kohanud selliseid lahendusi. Niskesi filtreid nimetatakse vist koonusfiltriteks :roll: . Ei oska öelda, kas nad mingit pauerit ka juurde annavad, aga kui on plaanis ehitada chopper, siis on nad enamvähem kohustuslikud (istme madalale toomiseks).

Postitatud: 11 Apr 2005, 10:56
Postitas olaf
Nende K-68 karpade külge panemisega tekkis mul selline probleem, et Dnepr MT-9 plokikaane ribid on karpa pool pisut välja venitatud võrreldes MT-10-ga. Ja seoses sellega tegin kaaned MT-10 omadega sarnaseks st. et lõikasin ette jäänud ribid maha ja õhufiltriks panin kaks koonust kuna torud ei istunud ja lõpuks lõikasin käigukasti korpuselt õhufiltri kinnituse ka maha. Lingilt saab ka pilti näha.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 205975673#

Postitatud: 11 Apr 2005, 12:58
Postitas kult
Koonused on olemas,kasutasin-mõikavad,kuid tekkis kuri kahtlus nende tõhususest tolmu vastu(keelepeeretuslikult-sõitmisel niduskattega teel e. kruusateel)
:evil:

Postitatud: 11 Apr 2005, 15:19
Postitas valka
jutt hakkab vaikselt metsa minema, st. filtrisse :P
olaf, äkki räägid minekust ka, mitte ainult tehnilisest lahendusest

Postitatud: 11 Apr 2005, 16:36
Postitas Sohne
see filtri teema sobib siia
Ennast ka huvitab et kas saab ikka koonust usaldada?

Ning kas mt-10 orig. õhupuhasti ons siis tõesti niivõrd pa**k et see vaja ikka maha võtta?

Postitatud: 11 Apr 2005, 16:42
Postitas valka
ado kirjutas:
Ning kas mt-10 orig. õhupuhasti ons siis tõesti niivõrd pa**k et see vaja ikka maha võtta?
originaalfilter vahetatakse välja erinevatel põhjustel. Nagu ma eespool mainisin jääb ta sadula madalamale toomisel ette. Teiste karpade pealepanekul võib ka probleeme tekkida.

Postitatud: 11 Mai 2005, 14:56
Postitas sadismus
No nii et kuda saab dneprit ökonoomsemax krudida raibe joob nagu kõrrega paagist või ei saagi teda enam ökonoomsemax muuta, rahakotist nakab kahju........ :cry: Kurat see taguratas on ka üx bensu röövel..... olex hea kui keegi jagax oma soovitusi.... :wink:

Postitatud: 11 Mai 2005, 17:39
Postitas Sohne
Palju ta Sul sajale imeb siis?

kui tagaratast all meeldib lasta siis peakski ta kõvemini võtma ju kui tavaliselt

:D

Postitatud: 12 Mai 2005, 00:15
Postitas gaz
kas keegi üht auto karbussi pole ka peale pannud ? mul mõte muhu oma panna.

Postitatud: 12 Mai 2005, 12:22
Postitas olaf
Minekust siis ka nii palju, et kui tahad käib see 19 tolli ratas päris lihtsalt ka asfaldil ringi ja mõneti ebameeldiv lugu oli siis kui kahekesi sõites otsa ka rebima hakkas kui kohalt ikka mitte normaalse inimese kombel ära lähed :roll: Kiirendus võime on isegi 100km/h juures päris olemas ja tuntav, tipp kiiruse mingi 145 km/h saavutamine pole enam mingi probleem masin suudaks isegi rohkem kui ülekanded lubaksid, päris 3,3 ülekannet ei soovitaks aga mingi 1,2:1 v 1,1:1 neljas käik oleks vist päris hea lahendus. Originaal filtri vahetasin ka selle pärast koonuste vastu et rohkem õhku ja originaali paigaldamisega oleks pidanud uued ühendus torud tegema, tolmu probleem mul nii suur ei ole aga kui tõesti pidevalt tolmuseid teid pidi sõita siis peaks ikka originaali poole vaatama või hankima kuskilt spets filtrid nagu osadel Triumphi tsiklitel on. Üldiselt peaks koonus filtriga suurendsama peadüüsi läbi mõõtu nii 20% ja seoses sellega ongi plaanis siin varsti katsetada 280 düüsiga 190 asemel. Ma tean siin ühte kes pani enda Dneprile sapri karpa peale, pidi päris õkunoomne olema aga süsteemi ehitmamine suht kirves, võimalused nii et kasutad originaal õhufilti aluse ära või lõikad maha ja ehitada täielikult uue sisselaske kollektori, ehituselt sama nagu autol ja siis kasutad mingi mosse õhufiltrit (2141 sellel painduva toruga ja madal osa käib karpa peale) minu arust paras monstrum tuleb aga kui korviga sõita siis ei paista eriti välja.

Postitatud: 12 Mai 2005, 22:17
Postitas gaz
mul on 3,3 lõppülekanne. neljanda käiguga jääb kiirendus veidi nadiks tõesti. a muide see 1,1:1 neljas käik + 3,89 lõppülekanne annab sama mis 3,3 lõpp ja orig neljas :wink: . 1,15-1,2.1 oleks vast kõige ideaalsem.

Postitatud: 13 Mai 2005, 15:57
Postitas olaf
gaz olen sinuga täitsa nõus. lisasin ühe vene keelse jutu neile kes tahavad lihtsate vahenditega oma dneprit pisut võimsamaks teha, jutus sees ka muidugi vähe keerulisemad operatsioonid aga keegi ei käsi üle pingutada. Erinevalt k-301 karpadest pole k-68 puhul karpasi vaja suurendada kuna need juba on suurema koonusega, lõpus link joonisele kuidas paremat sumpsi teha.

1. Проверка правильности установки зажигания на каждый цилиндр. Опережение зажигания должно быть 40—42°. Синхронность работы системы зажигания достигается путем подпилки кулачка в распределителе и доводится до одинаковой величины угла опережения зажигания на оба цилиндра. 3. Зачистка каналов в головках цилиндров от погрешностей литья дает 2 л. с. А подгонка степени сжатия в каждом цилиндре тоже добавит мощность за счет равномерной
работы двух цилиндров.
4. Установка карбюраторов К-301Б с увеличенным диаметром диффузора до 26 мм, также добавит 2 л. с.
5. Подбор и подгонка впускных патрубков за карбюратором до входа в воздушный фильтр L = 345 мм, d = 37 мм.
6. Регулировка карбюраторов на синхронность работы, одинаковая пропускная способность жиклеров 250 см3/мин.
7. Установка воздушного фильтра от автомобилей «Москвич-412» (2 шт.) или «Волга» ГАЗ-24.
8. Подбор длины и диаметра выпускных труб и глушителей (рис. 115).
Перечисленные выше рекомендации, внедренные на мотоцикле, позволяют повысить мощность двигателя до 42 л. с., а если изменить степень сжатия, доведя ее до 8,5, то мощность двигателя возрастет до 45 л. с. при 5900 об/мин (по данным ВНИИМотопрома). Увеличение диаметра цилиндров до 80—82 мм за счет увеличения объема цилиндров дает хорошие результаты. Поршневые кольца можно использовать от мотоцикла ЭСО-350 или СZ-360, «Москвич-412». Это мероприятие
позволяет еще больше увеличить мощность двигателя, доведя ее до 48—50 л. с.
http://saarlane.ee/galerii/galerii.asp? ... 5988534032