Ducati 1098
Mida oskate öelda selle ratta kohta? Kuidas on sellega sõita? Milline on selle ratta nn "iseloom"?Tänud vastuste eest.
Mida oskate öelda selle ratta kohta? Kuidas on sellega sõita? Milline on selle ratta nn "iseloom"?Tänud vastuste eest.
Asjatundjale mõeldud sõiduk, kobakäpa jaoks tapariist. Väänet on kaugelt rohkem, kui enamus maanteesõitjaist asfaldile määrida suudab. Palju endal sõidukogemust on? No offence!
Kobakäpaks just ei pea ennast.Kogemust ka just palju ei ole aga eks sõiduga tuleb seda juurde.Sellepärast uuringi mis rattaga tegu on...mida on oodata sellelt.Kui ilmad lõpuks sobivad on tahaks ära proovida.Võibolla ei istu üldse ja jään teise ratta juurde. Loodan, et kevadeks leian inimese kes oskaks selle ratta kohta vähekene põhjalikumalt rääkida ning ka mõnel rinkal nõu anda. Kuna tean, et seda ratast just palju eestis ei ole siis võib aega võtta selle inimese leidmine
no aga suhtle TLNs Ducati maaletoojatega
Nilsik kirjutas:Kobakäpaks just ei pea ennast.Kogemust ka just palju ei ole aga eks sõiduga tuleb seda juurde.Sellepärast uuringi mis rattaga tegu on...mida on oodata sellelt.Kui ilmad lõpuks sobivad on tahaks ära proovida.Võibolla ei istu üldse ja jään teise ratta juurde. Loodan, et kevadeks leian inimese kes oskaks selle ratta kohta vähekene põhjalikumalt rääkida ning ka mõnel rinkal nõu anda. Kuna tean, et seda ratast just palju eestis ei ole siis võib aega võtta selle inimese leidmine
Nilsik kirjutas:Kobakäpaks just ei pea ennast.Kogemust ka just palju ei ole aga eks sõiduga tuleb seda juurde.Sellepärast uuringi mis rattaga tegu on...mida on oodata sellelt.Kui ilmad lõpuks sobivad on tahaks ära proovida.Võibolla ei istu üldse ja jään teise ratta juurde. Loodan, et kevadeks leian inimese kes oskaks selle ratta kohta vähekene põhjalikumalt rääkida ning ka mõnel rinkal nõu anda. Kuna tean, et seda ratast just palju eestis ei ole siis võib aega võtta selle inimese leidmine
Kui ma ei eksi, siis Risto Klausen sõitis sellega rinkat mingiaeg, uuri ,äkki oskab rääkida
Tere.Otsi üles kasutaja Harrionu.Tema tegelebki Ducatide maaletoomisega ja minuarust on tal selline olemas,vähemalt eelmine suvi tuiskas sellega ringi.Kindlasti saad näpuga katsuda.
sõltub mis rattaga võrdled aga niipalju oskan rääkida et sõiduasend on väga sportlik st.lenks on korralikult all
väänet on ka korralikult muidu nagu sportratas ikka.
Kui lahti mitte keerata päris, siis on isegi mugavam ja kergem sõita temaga kui nii mõnegi japsiga just selle sama pärast, et väänab ilusti alt otsast ja liigub ka madalamatel tuuridel kenasti ringi. Näiteks foorist-foorini sõit tundus täitsa mõnus, võrreldes minu suzuga, mis alt otsast ei taha miskit teha ja ühest hetkest on nokk vastu taevast. Ja ma proovisin tookord 848 mitte ületonnast. See "ten - nine - eight" on vast brutaalsem lihtsalt...
Istumisasend on minu meelest väga klassikaline sportratta olek. Kuna vedrustus on igati seadistatav, siis saab kindlasti ilusti paika kah oma kehakaalu jaoks. Ja kui pikkus muret ei tee, siis peaks kõigile normaalse pikkusega inimestele suhteliselt mugav seljas olla ka linnavahel.
Tükid on kallid. Hoolduse ja kuluvidinate nimekiri pole ka nii kerge "jalagasegada" valiku alla just panna. Ja vastupidavuse kohta - nu ei hakka targutama aga sõber ütles, et pigem on eputamiseks ja vaatamiseks kui pikkade miilide mahasõitmiseks ja nüüd on tal 2 ratast, üks millega siis sõidab ja teine "eputamiseks".
Aga ilus on, no oiiii kui ilus on.
Endal selle rattaga kogemused puuduvad,aga sõber google juhatas kätte sellise artikli:
tore jutt kahest väga heast rattast: http://www.visordown.com/road-tests/spl ... /4104.html , üks juba legend, teine legendiks saamas
Aga kuidas näiteks saab teada, kas minu Ducati on nais- või meessoost ? Või polegi mingit valikut ?
Igastahes, ükskõik kumb ta on, kasvõi kesksoost, Ducati on väga ekslusiivne ratas. Tähtsus pole üldsegi sellest, kui vastupidav ta on võrreldes kasvõi japsidega.
no siit saad ka mingit aimu http://www.carolenash.com/insidebikes/b ... bike-2007/
Xero võttis sõnad suust! Loomulikult on jupid kallimad, tegemist haruldase rattaga tänavapildis ju. Kuigi ei saa öelda, et tegemist on rattag mis laguneks kiiresti!
Ma ei jugeks kyll omale esimeseks 1098-t võtta. Mul oli esimese aastaga tykk tegemist, et 900-ne Monster tyhjaks väänata.....ja ega ei saand sellega ka väga hakkama !098 on sellisest klassist ratas, et siis ikka peab raudne enesevalitsus olema või muidu
ja sellise ratta lappimine on juba kallis lõbu.
Tallinna Ducati esindus ma arvan, et on rohkem kui küll nõus sle rääkima sest rattast.
Teemaalgataja pole päris algaja! Raporteeri postitusestVasta tsitaadigaRe: Uustulnukad a.k.a newbie`d ... =)
Postitas Nilsik » 05 Okt 2010, 19:02
Tere, Tere
jõudsin ka lõpuks nii kaugele , et said load tehtud.Tänud Motokoolitusele hea koolituse eest!!
Kahju ainult, et meil need head ilmad kohe kohe otsa saavad.Võtke viimast veel mis annab, sest varsti tuleb ajada rattad talveunne
Praegu sõidan Aprilia RSV4R-iga.Väga mõnus ja kerge ratas.Kahjuks pean praegu ratast jagama mehega aga loodan, et kevadel see mure laheneb
Kui ikka peres on kaks tsiklihaiget siis ühega hakkama ei saa
Kainet mõistust Kõigile.
rainer300 kirjutas:Teemaalgataja pole päris algaja! Raporteeri postitusestVasta tsitaadigaRe: Uustulnukad a.k.a newbie`d ... =)
Postitas Nilsik » 05 Okt 2010, 19:02Tere.......
Sina pole vist kaineks saanudki