Küsimus bike rehvide kohta?
Tekkis küsimus,et kas mootorrattaratta esi ja taga rehvi mustri sarnasus on oluline,või pole selles tähtsust?
Tekkis küsimus,et kas mootorrattaratta esi ja taga rehvi mustri sarnasus on oluline,või pole selles tähtsust?
ei tohiks vahet olla kui tegemist on endiselt sama klassi rehvidega, ntx kui taga on m¨nus pehme vihmarehv siis pole ette m¨tet sellist plastmassisemat pikaotsa rahuliku kulgemise rehvi panna, jube vastik on kui kurvis tagumine rehv peab kui gaas peal ja siis kui gaasi maha lased ja raskus esimesele rattale langeb jakkab kõva rehv libisema...
Sellest saab tõenäoliselt kilomeetri pikkune teema
Enamus esi- ja tagarehvi paare ongi mustrilt erinevad. Alustades sellest, et üks on vedav ja teine veetav jne, jne
Sisuliselt võib olulisimaks pidada samatüübilisust a`la, et supersport ja cruiser rehv ei passi paari muu on juba peaaegu huinaa...
Tänud info eest
trammile kysimus selline streetfighteri tyypi ratas ja v2 kas sinna k2ix paremini alla Dunlop Alpha v6i Dunlop Mutant
mina arvan et mutant...
mix ?
mutandil on niisegu kui profiil hea.. aga rehvi laius jääb soovida , kui ei eksi siis 160 on viimane laius vb panen lepikusse..
160 ongi vajalik m66t...olex vaja et rehv kannatax linnas rabelemide v2lja ka vihmaga
siis keera alla...
Mõlema rehvi mudeli tagumise rehvi laius ei ületa 160-t
Aga kui soovid head pidamist iga ilmaga siis ikka Mutant
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_e ... Mutant.jsp
Dunlop GPR Alpha 10
http://www.dunlopmotorcycle.eu/dunlop_e ... pha_10.jsp
Mis rattaga täpsemalt tegu ? SV650 ?
Fighter liigitub ikka rehvide seisukohalt superspordi ja touringu vahele... Mutant saab raskema ratta all ruttu otsa... see ikka väiksema läbisõidu ja kergema ratta teema.. supermoto jms..
Seega ikka kas supersport või sport-touring rehv. Kui märja ilmaga pidamisel rõhuasetus siis rohkema silica lisandiga rehvisegu - näiteks sinna klassi on Bridgestone BT023 ja Pirellil on selline konkreetne karmima ilma rehv olemas... ma peast ei mäleta aga sori rehvide lisainfodes:
Supersport 160: http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&start ... =1|160||17|
Touring 160: http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&start ... =2|160||17|
sv 650 jap...v2he j2releaidatud.aga mu meelest ta suht kerge...jarsku mingi 165 kg
Ei no selge see, et Mutandi vastu vihmas minu soovitatud rehvid ei saa aga argumendid olid sama veenvad kui energia jäävuse seadus - see mis vihmas hästi peab see kuival asfaltil sedavõrra rohkem kulub. Sellist rehvi mis kannatab pikka läbisõitu ja peab vihmas ei ole olemas. Sellist üritavad kõik toota ja loomulikult kõvasti pappi küsida aga tehnoloogia ei küündi veel sinna (õigemini kolmekohalise arvu eurode juures ühe rehvi kohta mitte). Kõige lähemale on tõenäoliselt jõudnud selles vallas BT023 - loe näiteks selle rehvi lisainfost: http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=2910
Mis rehvi soovitatakse kui R1-hega panna üli pikkasi otsasi täis lastis See tähendab ,et 46liitrine givi kohver taga ja taga istmel ka veel träni.
Oluline oleks läbisõit. Hetkel rehvid kestavad 5-7 tuhat kõik sinna auku olenevalt siis kuidas sõitetud. Kõik rehvid mida olen läbi ajanud (ja neid ikka on olnud) selle rattga umbes 70 000-de juures on sinna vehemikku jäänud.
Pidavuse osas teeks järele andmisi.
BT020 oli väga vinge rehv aga kahjuks lõpetati tootmine käesoleval aastal Toodeti 8 aastat pea muutmata kujul (vaid rehvsegusi arendati edasi). Seda fännid Bridgestonele ei andesta ilmselt kunagi. Muuseas mul just parasjagu R1 mõõtu 1tk järel seda laos: http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=1083
Cado kirjutas:Mis rehvi soovitatakse kui R1-hega panna üli pikkasi otsasi täis lastis See tähendab ,et 46liitrine givi kohver taga ja taga istmel ka veel träni.
Oluline oleks läbisõit. Hetkel rehvid kestavad 5-7 tuhat kõik sinna auku olenevalt siis kuidas sõitetud. Kõik rehvid mida olen läbi ajanud (ja neid ikka on olnud) selle rattga umbes 70 000-de juures on sinna vehemikku jäänud.
Pidavuse osas teeks järele andmisi.
Michelin pilot Road 2. Loe arvustusi - ja kui alla paned siis ei pea pettuma. Aga hind on asi, millega paljud mehed/naised ei saa ju leppida. Suure läbisõidu puhul muidugi on üldse see, et vaja kilometraazi peale kulu ära arvutada, siis on näha kas asi tasub vaadata või mitte. Batakas 020 on tore otse sõites. Kurvides ja kerge rattaga pole eriti asjalik tagumikule. Aga 023 on juba täiesti teisest klassist. Hind koos sellega kahjuks.
Kõikidele Michelini fännidele niipalju meelehead, et järgmisel nädalal saabuvad StreetMoto lattu Michelinid. Loomulikult enamuses Pilot Road, Pilot Road2 ja Pilot Sport ning Pilot Sport2. Ja hinnad on igati sobivad - rohkem ei hakka kirema, eks järgmisel nädalal paistab...
StreetMotol on 8-ndal märtsil 10 aastane sünnipäeva ja sünnipäevakuu on klientide jaoks üks magus kuu sel aastal. Järgmisteks nädalateks on oodata hulga üllatusi...
Ma ei saanud küll aru, et BT020 mingi kestvam rehv oleks, mul 600se Ninja all oli 4500 kilomeetriga otsas ilma erilisi imevigureid tegemata. Aga pidamise kohta pole midagi halba öelda.
Tekkis küsimus, et kuidas võiks kesta Dunlop Qualifier keskmisest kergema ratta all igapäeva sõidus?
Tere ! Kas keegi asjatundjatest seletab miks autorehvidel on reeglina kulumispidavuse markeering küljepeal +kolmekohaline number+ ja ka teel pidavuse kohta tähed B, A, veelgi parem AA+ aga mootorratta rehvidelt seda välja ei loe, ainult kiiruseindex. Mis puudutab otse teemat +olen arvamusel et esirehv ja tagarehv on erinev juba karkassi osas. seda enam mustri osas
Tekkis küsimus, et kuidas võiks kesta Dunlop Qualifier keskmisest kergema ratta all igapäeva sõidus?
tõenäoliselt 4000 - 6000 km.
Kri$o$ kirjutas:Tekkis küsimus, et kuidas võiks kesta Dunlop Qualifier keskmisest kergema ratta all igapäeva sõidus?
tõenäoliselt 4000 - 6000 km.
Tõesti nii vähe?
series kirjutas:Kri$o$ kirjutas:Tekkis küsimus, et kuidas võiks kesta Dunlop Qualifier keskmisest kergema ratta all igapäeva sõidus?
tõenäoliselt 4000 - 6000 km.
Tõesti nii vähe?
Ei tea mille järgi need numbrid võetud on, aga minu ratta all 10 000 kestnud ja natuke saab veel.
No see reaalsem ja usutavam arv juba, mis ratta all on ka?
series kirjutas:No see reaalsem ja usutavam arv juba, mis ratta all on ka?
Tsikkel: Aprilia Shiver
Ei soovita seda rehvi osta, vihmaga on üsna kehv pidamine.
Vidget kirjutas:series kirjutas:No see reaalsem ja usutavam arv juba, mis ratta all on ka?
Ei taha uskuda - selliselt on see rehv vb vaevu veerenud seal ratta all aga mitte sõitnud. Foorumites on keskmine tulemus just 4000-6000 KM kui seda kasutada sihtotstarbeliselt. Tsikkel: Aprilia Shiver
Ei soovita seda rehvi osta, vihmaga on üsna kehv pidamine.
Võrreldes millega ja kuidas sõites (rehv külm, soe, mis rõhul?)
rehvi iga ja ka pidamine sõltub mitmest tegurist - rehvi vanus, rehvi kummisegu koostis, teekatte abrassiivsus, sõidustiili agressiivsus. loomulikult saad selle rehviga sõita ka 20000km kui lappad mööda pinnaseteid ning rehv on aastast 2000. vihmaga on kulunud/vana väljalaske aastaga libe iga rehv.
qualifier on supersport klassi rehv, mis iseenesest tähendab juba pehmemat segu ning lisaks on qualifier 1seguline rehv. tean nii mõndagi sõidumeest kes saab qualiferist jagu juba 2000 - 3000km jooksul, kuid neil on ka ratas ja sõidustiil mis võtab rehvist viimast. ja millegipärast võetakse taas qualifier ning ei kurdeta vihmas pidamise üle.
4000-6000 on keskmine normaalses kasutuses selle rehvi jaoks, kuid kui ainult kulgeda ning sõita traatideni (normaalne on rehv vahetada kulumismärkide järgi mitte kuni traadid väljas) siis ehk tõesti saab julgelt üle 10000 sõita.
ok, 125se all võib ka rohkem kui 4000- 6000 sõita, arvestasin kergemaks rattaks 600st.
Ma ei saa selle "rehvi kulumise fetishist" eriti aru. Kas te sellisele asjale ei ole mõelnud - higistan mitu tuhat kilomeetrit mõeldes rehvi kulumisele või pingutan tööl mõne päeva rohkem ja ostan uue rehvi
Tundke elust rohkem rõõmu, kui kõige pärast muretsete siis jääte ruttu vanaks
tramm66 kirjutas:Ma ei saa selle "rehvi kulumise fetishist" eriti aru. Kas te sellisele asjale ei ole mõelnud - higistan mitu tuhat kilomeetrit mõeldes rehvi kulumisele või pingutan tööl mõne päeva rohkem ja ostan uue rehvi
![]()
Tundke elust rohkem rõõmu, kui kõige pärast muretsete siis jääte ruttu vanaks
Pigem on inimestel see külm kalkuleerimise osa veidi nihusti. Mõeldaks ette ära, mida teha osatakse ja tahetakse ja siis võrrelgu oma rahakotti. Kui rahakott piiranguks ei ole - siis tuleb ikka oma soovidega ja olemata otsustusvõimega pöörduda spetsialisti poole ja ta ütleb sulle fakti näkku. Kui pole mingi soolapuhuja.
To tramm: vt see kulumise fetish on siis tegelikult päris oluline kui tuleb mõni pikem ots ette võtta ja algul tundub, et rehvi veel küll aga sõidu lõppeks on õhk velje ja traadikihi vahelt lahkunud olemata kummikihi tõttu.