ZX7 elektrisüsteem jamab
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
ZX7 elektrisüsteem jamab
Rattaks Kawasaki ZX7 92a. Mure selles et mõnikord on säde ja siis jälle mõnikord pole. Kui ratas läheb tööle siis sõidab muretult, minek on terav ja lööke vahele ei jäta. Kui pöördeid liiga madalaks lasta või seisma jätta siis enam tööle ei lähe (säded ei ole).
Masinal on kaks süütepooli ja säde kaob mõlemal korraga ära ja tuleb tagasi kh korraga. Mõnikord kui ratas ei käivitu (ilmselt säded pole) ei hakka ka starteri nupp tööle (relee klõpsugi ei käi). Siis jälle ootamatult on kõik korras ja toimib.
Kahtlustan ise et CD'i (ajumoodul) on väsinud.
Palun asjalikke nõuandeid vea leidmiseks. Ehk on keegi samuti varemalt taolise probleemi ees olnud.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
-
Teema algataja - Postitusi: 24
- Liitunud: 04 Nov 2008, 00:48
- Tsikkel: Ducati SCRAMBLER
- Asukoht: Pärnu / Tallinn
Re: ZX7 elektrisüsteem jamab
margus014 kirjutas:Vaata Kill nupp, selle juhtmed ja pistikud üle.
Homme viskan sellele kh pilgu peale, kuid säde tuleb/läheb ilma kill nuppu kasutamata.
valev247@gmail.com
M: SV 650 99-02 varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam/sets/1410293
M: Varuosad http://fotoalbum.ee/photos/motorcycleteam
Re: ZX7 elektrisüsteem jamab
margus014 kirjutas:Vaata Kill nupp, selle juhtmed ja pistikud üle.
Lisaks on mõttekas üle kontrollida küljejala andur, akuklemmid ja massiotsad. Ja siis vaata üle juhtmekimbud, kas miski juhe ei ole kuskile vastu end katki hõõrunud. Ja pistikud pritsi WD40 täis, äkki on kuskil korrosioon vahel.
Ikka lihtsamalt keerulisema poole on mõtet liikuda, kõigepealt proovi viga leida elementaarsetes detailides, alles siis liigu keerulisemate sõlmede suunas.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.