1. leht 1-st
kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 21 Apr 2011, 19:10
Postitas metsamüdistaja
Lugu siis järgmine.Tuli välja et ma eelmine nädalavahetus olin esimesed sõidud vist suht kuiva mootoriga sõitnud,sest kui täna õli peale panin kadus liiter nagu hundikurku.Kuigi ma omaarust kontrollisin eelmine nv õlitaset ja mootor töötas ilusti ja sõitis ilusti.Kallasin ühesõnaga täna selle liitrikese mootorisse ära ja proovisin käivitada ja läks hetkeks käima kuid siis puterdus kuidagi seisma.Peale mida tundus nagu midagi oleks kokku jooksnud.starteriga klõpsutades teeb vahepeal mootor küll ringi ära aga siis kiilub nagu uuesti kinni ja käima ei lähe.Kuna ise ei tea eriti midagi tsiklitest loodan et äkki oskab keegi selle minu segase jutu peale siit foorumist aimata mis selle mootoriga juhtuda võis ja kelle juurde või kuhu ma peaksin abi saamiseks pöörduma ja palju see pull mulle üldse maksma võiks minna?
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 21 Apr 2011, 19:16
Postitas ratas
Kas aku on täis?
ma prooviks sikklit lükata ,äkki on siis tunda kuidas mootor kiilub.
võibolla küünlad maha võtta kui raske lükata ja küünla värvi järgi saab ka mingi hinnagu anda
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 21 Apr 2011, 19:29
Postitas metsamüdistaja
aku täis ja kui starter vedada ei jaksanud andsin autoakult veel täkku,siis vedas ringi mootorit kuid väga kummaliselt.lükata proovisime ka,tükk tegu oli et üldse mingit käiku sisse saada ja kõrgema käiguga lükates vedas küll ühe ringi mootorit ringi aga siis läks jälle blokki ratas
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 21 Apr 2011, 21:31
Postitas matcho
küünal pealt maha ja proovi uuesti ...
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 21 Apr 2011, 21:35
Postitas Carl
Suure tõenäosusega kiilus sul seal kolb kinni või on mingid muud defektid sees. Kisu aga heaga küünlad maha ja proovi seejärel starteriga. Kui mingi anomaalia ikka sees, siis pole muud kui mootoriremont. Kui käib vabalt ringi, mõõda surved üle. Ühele KLE500 mootorile sai tehtud üsnagi mahukas remont ja ma ütlen, et see läks ratta omanikule ikka päris kalliks maksma. Kõige idiootsem selle mootori juures on see, et kolbe ja rõngaid on saada ainult 1 remontmõõt ja fsjoh. Juhul kui sel mootoril ongi see remontmõõt sees, siis tuleb lisaks kusagilt uus silinder ka otsida. Kuigi hülsse oli vist ka saada. Igatahes on see roppu moodi kallis ja sama raha eest võid osta järgmise KLE500.
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 21 Apr 2011, 23:41
Postitas metsamüdistaja
kui ma oma peatäie rummi mis ma suurest kurvastusest täna ära jõin välja magan,siis lähen homme ja võtan küünlad maha ja käian aga kardan et seal miski muu kala sees:S pole just eriline rahaboss et uut ratast osta:(
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 00:44
Postitas madjs
Kõigepealt vaata nuka ja vända märgid üle, st klapid võivad kergelt vastu kolbi käia. Oman ise sama isendit ja läbi elatud väike külje mahapanek käiguga pidurdades, kui nukaketi üle viskas ja tagaratta loha tõmbas. Täiesti hämmastav oli see, et peale klappide pähe jooksmist jäid klapid sirgeks. Vahetasin keti pinguti välja, ajasin märgid paika ja sõitis jälle. Nüüd on sellele motole peale laotud gpz nukad ja suma vabaks lastud, käib oluliselt vabamalt pöördesse, peale klapi, kolbi kohtumist läbitud terve suvine hooaeg, ehk mingi 7000km ja seda mitte kodistades ja probleemi pole rohkem olnud.
Ps. antud isendil käib õli mootoris 3,4L kaldun arvama, et liitri puudumine sul veel õlipumpa kuivaks ei jätnud. Omal on kevadel peale esimist käivitamist korra moto kinni jooksnud, miks? Seda ei tea, õli oli sees aga nukad poos kinni ja seda natuke aega peale käivitamist, tühikäigul loksudes. Uuesti käivitades läks käima probleemideta. Algul arvasin, et lihtsalt suri välja, aga kui mõned päevad hiljem kangemaid nukkasid paigaldama hakkasin olid selged jäljed olemas kokku jooksmisest. St. nukkvõllidele oli alumiinium kergelt külge sulanud. Kartsin veel, et õlisurve kehva aga mõõtes sain külma mootoriga surveks 7 soojaga jäi 5 kanti.Peale seda hulga põhjagaasi andnud ja töötab.
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 00:56
Postitas korke
Aitame ikka jõuga asju katki teha ?
Kuidas tsiklit lükkates sa tunned ,et kuidas mootor kiilub kinni ?
Kuidas sa küünla värvi järgi saad öelda mis mootoril viga on ?
ratas kirjutas:Kas aku on täis?
ma prooviks sikklit lükata ,äkki on siis tunda kuidas mootor kiilub.
võibolla küünlad maha võtta kui raske lükata ja küünla värvi järgi saab ka mingi hinnagu anda
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 01:01
Postitas madjs
Nojah, lükkama pole vast küll eriti mõtet hakata, võib midagi ära lõhkuda. Kawakal mittetöötava mootoriga muidugi käikude sisse saamine ka suht keeruline. Hea tahtmise juures isegi võimalik kui hoog juba sees 
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 09:33
Postitas metsamüdistaja
mulle meenus et ennem oli nagu kerge kolks ka mootoris.kui tuttava käest küsisin et mis see võib sellist häält teha pakkus ta välja et järsku ketipinguti.aga samas olen kuulnud et see konkreetne mootor pidigi igati kolisev olema ja harjumist vajav ja ei pööranud erilist tähelepanu sellele.
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 13:17
Postitas ratas
korke kirjutas:Aitame ikka jõuga asju katki teha ?
Kuidas tsiklit lükkates sa tunned ,et kuidas mootor kiilub kinni ?
Kuidas sa küünla värvi järgi saad öelda mis mootoril viga on ?
ratas kirjutas:Kas aku on täis?
ma prooviks sikklit lükata ,äkki on siis tunda kuidas mootor kiilub.
võibolla küünlad maha võtta kui raske lükata ja küünla värvi järgi saab ka mingi hinnagu anda
Väiksemat õlitatud mootorit aegalselt lükata kindlasti lihtsam.
Eks küünla järgi kindlat vea põhjust ei leia aga materiali on olemas ja mul on olnud sellest abi http://www.google.ee/search?um=1&hl=et& ... =&aql=&oq=
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 13:35
Postitas metsamüdistaja
sai klapikambrikaas maha võetud ja märgid tundusid paigas olevat.mootor käib väga vaevaliselt ringi ainult korraks läheb kergemaks ja ülejäänud ring jälle raskelt.Tahaks ratta kuskile remonti anda et mootor lahti võtta ja vaadata mis viga on.Kas keegi kodus ka tsikleid remondib või kelle poole pöörduda kes hingehinda ei võta?
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 14:25
Postitas Carl
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 22 Apr 2011, 14:26
Postitas metsamüdistaja
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 11 Mai 2011, 20:18
Postitas metsamüdistaja
viga leitud:) kogu selle jama põhjuseks oli väsinud starteri keti leevendi või pinguti vms,tänu millele oli starteri kett liiga lõtv ja käis vastu korpust ning lõpuks kiilus lihtsalt kinni.ei tea kust võiks saada sellist pisikest nipsasjakest?
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 11 Mai 2011, 20:25
Postitas metsamüdistaja
PS! Tore foorum teil siin,ei tulnudki mõnitavaid ega ka mu asjatundmatusest tingitud mahategevaid vastuseid.Milliseid jagatakse mõnedes teistes foorumites kahte lehte.Sõbralik ja vastutulelik seltskond:)
Re: kawasaki kle 500 37 kw r2 1991a. mootor tuksis.
Postitatud: 11 Mai 2011, 21:38
Postitas valev247
metsamüdistaja kirjutas:viga leitud:) kogu selle jama põhjuseks oli väsinud starteri keti leevendi või pinguti vms,tänu millele oli starteri kett liiga lõtv ja käis vastu korpust ning lõpuks kiilus lihtsalt kinni.ei tea kust võiks saada sellist pisikest nipsasjakest?
Mul peaks olemas olema see vajaminev detail (keti leevendi), saatsin sulle PS'i