Sõidan kolmandat aastat 2007 a sxv 5.5 mudeliga. Ratas pärines ise saksast kus ta oli paar korda võistlustel sõitnud. Paari sõnaga kirjeldades on tegemist äärmiselt võimeka rattaga, sõidusõbrad sõidavad ktm lc4 ja husqvara misiganes 600cm3 mudeliga(täpsellt ei mäleta), ja kõik kes nad on apriliat proovinud ütlevad ühiselt vägev, veel kiirem, veel mõnusam jne. Mina seevastu kes ei ole proovinud tahaksin ehk kunagi ktm smr tüüpi supermotot, ehk lihtsalt selle pärast, et hooldusvälp on neil parem(see küll ei tähenda, et apriliat kohe mitte ei tasu osta), tasub küll, sõidumõnu on seda väärt, arvestades seda, et kui pikk meil üks hooaeg on...siis antud supermoto puhul saad ühe korraliku adrenaliinilaksu kätte. Lisaks ma ei tea kuidas teistega on aga pikemat matkamist ma selle rattaga ei soovita teha, vähemalt minu tagument lööb sõna otseses mõttes tuld, tegemist on vist ühe kõige ebamugavama sadulaga mis ma üldse proovinud olen. Küll aga annab sinna osta vdb sorti istme http://www.shop.race-styles.com/it/deta ... pe=asc&nr=, mis veidi mugavam, või siis üldse hirmkalli rätsep sargenti sadula http://www.apriliaforum.com/forums/show ... p?t=227161 .
Nagu ma mainisin, siis ratas pärines saksast ja oli rada sõitnud...tähendas see minu jaoks tehnilist kontrolli, lähemal vaatlusel selgus, et 2007 aasta mudelitel oli viga küljes, gasket tihendid, ehk tihendid mis asuvab kolbide juures lasid jahutusvedeliku läbi ja see segunes omakorda õliga (mehaaniku sõnul olin ma viimasel piiril ja sain õigel ajal jaole). Lisaks vahetasin kolbid (aprilial neid 2), kolbirõngad (neli tükki) ja kõiksugused o-ring tihendid, õlifiltrid, õlid (mootori ja käigukasti õli), õlisurve klapp, küünlad jne pisiasjad, mis kokku läks minule maksma ca 9500 eeki.
Tehtud siis mootor pommikindlaks hakkasid uued jamad, mul ütles üles starter koos starteri bendixi ja ühe hammakaga mis veab starterit edasi. Loll nagu ma too kord olin, ei vahetanud ma vanat akut ära, miskipärast arvasin, et see käiab küll ja küll...tulemus käes. Tegime siis kaane lahti ja vastu vaatas lõhkine bendix ja veidi metallipuru. Mehaaniku sõnul oligi 2006 - 2007 mudelitel starteri 3'ndal hammakal juba tehasest tulles üks hammas rohkem ja see tingis starteri liigkoormust. Igastahes kogu krempl - starter, bendix ja hammakas läks mulle maksma ca 4300 + siis juba uus aku 400 eeki.
Tehnilise poole pealt töön välja veel selle, et originaalis on antud rattal õhukarpi suunatud kolm voolikut (1 käigukastist, üks õlipaagist ja viimane mootori põhjast). Võidusõidu korral kipuvad need õhukarpi õli täis pritsima. Õnneks on sellel lihtne fix ja kerge ümbersuunamine, lisaks aitab ümbersuunamine ennetada mootorist tulenevaid probleeme, näiteks õli segunemine jahutusvedelikuga, õlis olev vesi jne.
Tänaseks sõidab ratas ideaalselt ja kõigi eelduste kohaselt peab ta kaua vastu. Ainus mis ta soovib on korraline õlivahetus ja mõningad jooksvad hooldused mis käivad selle rattaga kaasas. Ainus mis ma vahepeal muidugi vahetanud olen on siduritross, plomm murdus otsast ja näppu jäi lõtv sidurihoob. Siduritross maksab ca 800 eeki.
Lisana olen rattal vahetanud vana kandilise esitule uuema vastu + tagumised numbriküljed nn racing variandiks, kokku läks maksma 2500 eeki.
Kui juba oled harjunud sxv'ga ja tekib vajadus veel võimsama järele, siis paksu rahakoti puhul saab osta oem vdb või silmoto titanium või steel sumpa mis on täielik jõupomm sellel rattal, lisaks vahetad ära originaalis oleva õhufiltri af1 racing või pipercross omaga(neid variante palju), ostad alpina tubeless veljed ja lisaks carbon kütusepaagi koos carbon keredetailidega ning oledki jälle omadega võis...
Video -
Nagu üks eelkõneleja ütles (väljalaskest kostub õlmblusmasina heli)
http://www.youtube.com/user/alcosenda01 ... 57Wd9TU6U4
Kaks näidet UK'st -
http://www.apriliaforum.com/forums/show ... 306&page=6 keri veidi alla ja pildid hakkavad tulema
http://www.supermotoforum.co.uk/showthr ... 2-of-2-... keri alla ja näed. tähelepanek selle ratta juures ehk on see, et pärineb ta eestist
Ühesõnaga enda kogemuse põhjal põhinedes oskan öelda seda, et sxv'd karta ei tasu ja tegemist on hea rattaga. Lihtsalt vajab ta rohkem tähelepanu 
Edu ratta otsimisel!