GSX-R 750 M 1991 Projekt

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Nagu pealkirjaski võib aru saada, siis on tegu projekti rattaga, milleks on vana õlipõleti gixxer. Kuna on plaan rattast enda meele järgi üks sõidetav riist teha ja eks tegemise käigus ikka tekkib probleeme ja küsimusi, siis otsustasin rattast siia foorumisse teema teha, et siis nõu või abi paluda.
Natukene saamisloost...viimased 3 aastat sõitsin ühe 600 cbr-ga. Kuna aga see konkreetene mudel 600F Sport ei olnud ei liha ega kala ja sõita oli temaga suht porno, samas aga oli ratas selle 3 aastaga liiga omaks saanud et ei raatsind sinna ka relakat sisse lüüa. Selle pärast saigi vana ratas veel vanema vastu vahetatud. Natuke maksti peale ka, päris 1 ühele ei vahetand :D
Hea meelega oleks siia teemasse lisanud mõned pildid rattast sellisena nagu ma ta kätte sain aga kuna fotokat polnd, siis käe pärast ja tegemise tuhin sees, siis on ratas nüüd ilma plastikuta ja nipet näpet veel küljest krutitud. Kes ei tea milline üks vana õlipõleti välja näeb siis googeldage.
Mõned pildid ka Pilt Pilt

Nii ja nüüd asjadest mis vahetatud juba. Rehvid Maxxis M6029 (ees ja taga). Originaalis peavad olema 120 ees ja 170 taga olid aga 130 ees ja 180 taga ja need olid sõidetud nii viimase piirini kui saab. Piruri õlid ja klotsid (esimesed olid kulund piirini, tagumised olid gramm üle piiri), õhufilter ja mootoriõli koos filtriga (nüüdseks õli väljas uuesti, filter küljes).

Vigadest mis juba ilmnend. Õhufiltri kuvid on 20 aastaga jalutama läinud (alles oli 4-st. 2), kütusevoolikuid on väga palju lapitud ja jätkatud ja väga imelikust vollast, aku oli tühi (nii voolust kui happest), enamus polte on keeratud kinni loomajõuga ja need mis pole on kas nii lahti et kohe kohe oleks ära kadund või ongi juba ära kadund. Seda, et plastikul enamus kinnitusi katki on ja pealt kriibitud see ei morjenda mind üldse kuna originaal plasti ei näe see ratas enam vist kunagi ja olin sellega juba arvestand.

Asjadest millest vana omanik ei rääkind (loe valetas) ja mis on mul harja punaseks ajand. Esiteks vasak suunatuli. Proovisõitu tehes ilmnes et vasak esimene suund ei tööta. Kuna aga omanik väitis pirni läbi põlend olevat, siis ei pöörand ma sellele väga tähelepanu. Mõni päev pärast ostu sõitu tehes selgus aga kurb tõsiasi. Ratta suund oli hoopis kukkudes (spekuleerin) ära murdund ja kuidagi otsa tagasi topitud. Proovisõidu pidas vastu aga teise sõidu ajal pudenes küljest. Suunal ei olnud juhtmeidki taga, need olid teibiga esitule raami külge pandud et ei töllerdaks. Oleks pidand ostes lähemalt uurima, süüdistada ja kiruda pole kedagi. Teine suurem viga mille kõrvaldamine mul hetkel käsil. Õlipunn on kas üle keeratud või valesse keermesse võib olla ka mõlemat igal juhul õlivahetama hakates tuli õlipunn koos vana keerme tükkidega välja ja vanni põhjast leidsin Pilt Loodsin et ehk jääb punn pidama aga tilkus nii rämedalt.

Asjadest mis hetkel käsil. Kakun õlipanni alt et keeret taastada. Kuna õlipanni alt jookseb leegitorud Pilt siis pean need ära kakkuma ja et neid kätte saada olin sunnitud ära võtma õliradika Pilt Õliradikas käes pääsesin ligi leegitorude poltidele. Äärmiste torude poldid tulid lahti mängeldes keskmiste omasid ei saanud. Leotasin neid ja proovisin peale koputada ja keerata aga üks murdus õite kergelt Pilt
Siit ka küsimused milles paluks teie abi nii nõu kui ehk ka jõuga. Kuidas saaks ülejäänd poldid nii lahti, et neid ära ei lõhuks? Olen leotand neid ja peale koputand. Kuumutada? Kuidas saaks kätte ära murdund poldi kontsu ja kus/kes selles mind aidata saaks? Puurida ja uuesti keermestada? Peaks selleks mootori ülemise jupi maha kakkuma ja töökotta viima või on mingi kavalam variant? Kuidas saaks õlipunni keerme taastatud ja kus? Kas lihtsalt suurema keermega üle ja uus punn või on mõtet lasta vana auk täis keevitada ja teha vana punni järgi uus keere? Siin foorumis ka keegi just Tartus pakub alumiiniumi keevitust.

Mõned pildid veel...esitule ümbruse plasti hoidis kinni aind suunatuled, need kruvid olid jalutama läinud Pilt Ka oli kaduma läinud siduriheeblit kinni hoidva poldi mutter, alles oli aind polt ja palju poleks puudu olnud kui oleks tee ääres seisnud ilma töötava siduriheeblita. Kahjuks aga sellest pilti ei ole.

Kellel on ideid või vastuseid minu küsimustele või kes saab Tartus mind füüsiliselt aidata, siis andke teada. Olen igasuguse abi eest tänulik. Hoian teid asjade käiguga kursis.

Viimati muutis Hurt, 14 Juun 2011, 09:31, muudetud 1 kord kokku.
Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6802
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 460 korda

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Jõudu :bsmile:
Õlipunni keerme kohta oli siin oma teema, lahenduseks oli dragbike'st spetsiaal-nahaal õlipunn, mis vana, rikutud keerme asemele käib. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... rk#p471434
Katkised poldid- kärniga märk ette, siis puur ja siis
Pilt

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Mis imeloom see pildil kujutatud on ja kuidas see toimiks? Pole metallitöömees ja veidi võõras see pulk. Olen kuulnud vastupäeva keermestamisest, et lased murtud polti väikse augu ette ja vastupäeva keerme keerad vastava poldi sisse ja keerme põhja jõudes toimib nagu uus poldipea. Sellisel juhul peaks seda vana poldikontsu ikkagi kuidagi veel leotama ja toksima et liikuma saada. Hetkel on veel lahendamata see mure, et saaks tervelt välja ka teised 3 hetkel tervet kuid kinni roostetand polti. Ei tahaks endale ühe töö pärast mida heal juhul kord 3-4 aasta (või veel harvem) tagant ette tuleb võtta mingit tööriista/vahendit seisma osta. Pigem maksan teenuse eest või kui kellelgi on ja on nõus laenama, siis laenaks ja tasuks selle eest.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

libek
Postitusi: 116
Liitunud: 26 Juul 2006, 11:12
Asukoht: Tallinn

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas libek »

Jõudu!
See vana õliõhk 750 ka minu käest läbi käinud..
Leegitorude poltidega toimi nii:
Osta gaasipõleti (Espakis 17 EUR minu mäletamist mööda, saab ka odavamalt vist Tööriistamarketist)
Sellega kuumuta polti mida keerata tahad......hoiad niikaua kuni tõsiselt kuumaks läheb ja siis keerad poldi lahti.
Nii olen kõige jonnakamad poldid kah lahti saanud...
Au tööle!

Kasutaja avatar

HMP
Postitusi: 69
Liitunud: 25 Aug 2010, 02:08
Tsikkel: Honda CBR 600 f
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 2 korda

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas HMP »

yeekim kirjutas:

Jõudu :bsmile:
Õlipunni keerme kohta oli siin oma teema, lahenduseks oli dragbike'st spetsiaal-nahaal õlipunn, mis vana, rikutud keerme asemele käib. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... rk#p471434
Katkised poldid- kärniga märk ette, siis puur ja siis
Pilt

edu

Nendel asjadel on vaid kaubanduslik väljanägemine, muud pole nendega midagi peale hakata. Endal ka selline komplekt, pole suutnud sellega veel ühtegi murdunud polti kätte saada.
Märksõnad on pigem tuli, keevitus, kuumutamine, õli(vesi).
Töö kiidab tegijat.

Ajalugu: Verhovina Sport - 80.a, Võrr -87.a.(omavalm), Jawa 250 -70.a, CZ 250 Cross - 86.a, Yamaha WR 450 - 04.a, Honda CBR 600F - 99.a.
Teenus: Sõidukite remont, autoplekksepa-ja keevitustööd, eeltöö/värvimine, plasti-ning rehvitööd.Tel. 56 90 10 90
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6802
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 699 korda
Tänatud: 460 korda

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas yeekim »

...kaubanduslik välimus muidugi, kui Sa kuskilt paari eurose komplekti ostad :wack:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Vaatasin tööriistamarketis on selline komplekt 17 eurot + keeramiseks vars 5 eurot. Samas oli ka mingi komplekt koos varrega 8 eurot. Välisel vaatlusel nägid välja ühte moodi. Üks kõvemast sulamist? On keegi sellise asjaga mõne poldi kätte ka saanud? Sellele peab vist ikka väikse augu ette puurima, et ta ilusti end poldi sisse lõikama hakkaks. Täna peaks saama ühe tuttava käest gaasil töötava väikse põleti. Eks õhtul saab teada kas saab 3 polti tervelt kätte.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

markku
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Nov 2007, 16:17
Tsikkel: VFR 700F fighter
Asukoht: tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas markku »

yeekim kirjutas:

Jõudu :bsmile:
Õlipunni keerme kohta oli siin oma teema, lahenduseks oli dragbike'st spetsiaal-nahaal õlipunn, mis vana, rikutud keerme asemele käib. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... rk#p471434
Katkised poldid- kärniga märk ette, siis puur ja siis
Pilt

edu

Ära seda kraami küll proovi, see ei toimi, võibolla toimib siis kui polt murdub lihtsalt ära ja siis keerad sellega lahti aga kinnijäänud polti sellega lahti ei keera, seal aitab ainult kuumus!! Edu

Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Veidi teema värskendust. Käisin just garaaźis ja kakkusin leegikad alt. Kaks roostes polti sain kätte aga paar murdus ära ka. Kui torud olid eest võetud selgus, et murdund poldid on umbes 0.5-1 cm (kuskil seal vahel) silindriplokist väljas ehk et viskan üks päev ratta sõbra juurde keevitab poldile miski pulga otsa ja proovib välja keerata. Uurisin ka veidi nende ime puuride kohta. Arvamusi oli seinast seina aga enamus ikkagi negatiivsed, kuna aga poldi kontsudele saab otsa keevitada, siis proovib keerata.
Õlipanni tihend läks panni ennast ära võttes katki. Üks osa oli kleepund mootori ja üks osa panni enda külge. Tihend ei maksa palju 10-12 euri ringi aga tarne on nädal-kaks. Oleks pidand enne ära tellima. Lootsin küll et ehk saab vana tagasi panna aga... :wack:
Õlipanni viin homme kasutaja Riksx kätte keevitab vana augu täis ja keermestab uuesti vana punni järgi. Miks verdu ei pane?
Sest keevituse hind on võrreldes vedrukomplektiga nii mõistlik, et pole nagu mõtet.
Täna ei olnd fotokat käepärast aga homme/ülehomme teen mõned klõpsud ka.

Kuidas siis saab siia teemasse lisada pilte nii et näha jääb terve pilt mitte pool? Pean ma pilti enne mingi fototöötlus programmiga väiksemaks tegema?

PS! Kas kellelgi on pakkuda esituld, mis võiks sobida antud rattale? Ei tahaks enam plastikuid tagasi panna aga originaal esituli koos raamiga jääb ka elu kole ilma plastita. Mingit koledat fighteri maski ei otsi, tahaks tavalist tuld millega ka võimalik sõita oleks(loe. mis pimedas ka midagi näitab).

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4072
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Tule osas uuri rhauto@mail.ee 5040623 pood peaks olema Põlvas. Müüvad vene mototehnika juppe. Sügisel otsisin enda rattale ümarat esituld ja neil oli pakkuda musta -ja kroomitud plastkorpusega IZ-i esituld. Diameeter oli sinna 20cm kanti mäletamistmõõda. Mingi 400.- kanti vana raha maksis. Leidsin endale siiski enne teise alternatiivi.

SERTÃO

MotoMell
Postitusi: 811
Liitunud: 01 Dets 2004, 17:32

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas MotoMell »

Hurt kirjutas:

Veidi teema värskendust. Käisin just garaaźis ja kakkusin leegikad alt. Kaks roostes polti sain kätte aga paar murdus ära ka. Kui torud olid eest võetud selgus, et murdund poldid on umbes 0.5-1 cm (kuskil seal vahel) silindriplokist väljas ehk et viskan üks päev ratta sõbra juurde keevitab poldile miski pulga otsa ja proovib välja keerata. Uurisin ka veidi nende ime puuride kohta. Arvamusi oli seinast seina aga enamus ikkagi negatiivsed, kuna aga poldi kontsudele saab otsa keevitada, siis proovib keerata..

Käia poldiotsad korralikult puhtaks, säti puhas mutter otsa ja keevita kinni. Roostepasast mutrit piisavalt tugevalt kinni ei saa. Leegikapoldi lasin kuumapuhuriga soojaks (gaasipitsiga päris kaane kallale ei lähe), padrun otsa, pinge peale ja haamriga õrnalt koputama, mingi hetk kargab lahti. Aga ettevaatlikult. Kui uuesti ära murrad, ei pruugi enam millegi külge keevitada olla .

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 559
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

MotoMell kirjutas:
Hurt kirjutas:

Veidi teema värskendust. Käisin just garaaźis ja kakkusin leegikad alt. Kaks roostes polti sain kätte aga paar murdus ära ka. Kui torud olid eest võetud selgus, et murdund poldid on umbes 0.5-1 cm (kuskil seal vahel) silindriplokist väljas ehk et viskan üks päev ratta sõbra juurde keevitab poldile miski pulga otsa ja proovib välja keerata. Uurisin ka veidi nende ime puuride kohta. Arvamusi oli seinast seina aga enamus ikkagi negatiivsed, kuna aga poldi kontsudele saab otsa keevitada, siis proovib keerata..

Käia poldiotsad korralikult puhtaks, säti puhas mutter otsa ja keevita kinni. Roostepasast mutrit piisavalt tugevalt kinni ei saa. Leegikapoldi lasin kuumapuhuriga soojaks (gaasipitsiga päris kaane kallale ei lähe), padrun otsa, pinge peale ja haamriga õrnalt koputama, mingi hetk kargab lahti. Aga ettevaatlikult. Kui uuesti ära murrad, ei pruugi enam millegi külge keevitada olla .

Asjalik asi on ka külmutusaerosool, olen nii mõnegi poldi tänu külmutamisele lahti saanud.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Nii seis selline, et polte keevitusega kätte ei saa. Keevitad mutri külge ilusti ja keerates murdub polt järjest lühemaks aga kätte ei saa. Jupp aega jamatud kasu ei midagi. Peab kaaluma puurimist ja uuesti keermestamist.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 7 korda

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Hurt kirjutas:

Nii seis selline, et polte keevitusega kätte ei saa. Keevitad mutri külge ilusti ja keerates murdub polt järjest lühemaks aga kätte ei saa. Jupp aega jamatud kasu ei midagi. Peab kaaluma puurimist ja uuesti keermestamist.

kUVALDAT IKKA OLED ANDNUD ENNEM KEERAMIST V?

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

Karl Kärnataja
Postitusi: 12
Liitunud: 09 Mai 2011, 19:09
Asukoht: Pärnu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Karl Kärnataja »

Pilt

Ei ole neil pulkadel häda midagi, töötavad väga hästi, kui õigeid võtteid kasutda ja külma närvi säilitada :wink: isegi need kõige odavamad töötavad, aga peab ettevaatlikumalt tegutsema, neid on kerge pooleks keerata.

Olen elus nii mõnegi puruks poldi välja keeranud (veoautodel neid ikka leiab piisavalt). Enamasti olen läinud keevitamise teed, mutter keevitusega otsa (väiksemate poltide puhul kuumutab keevitamine ise piisavalt polti, et lisa-sooja pole vaja), seejärel niikaua kuni polt hõõgub veel, kopuan kergelt haamriga (suuremate poltide puhul tuleb natuke rohkem valu anda)..ja siis hakkab see kõige tähtsam osa - lahti keeramine, õigemini "nõksutamine", paras tunnetuse värk. Ühesõnaga külma närvi

Nüüd sellest puurimisest ja uuesti keermestamisest. Kui arvad, et too on lihtsam lahendus, siis eksid, ära seda küll tee. Selle meetodiga on oht kogu asja hullemini tuksi keerata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Väike update. Vanni võtsin alt, kahjuks läks ka tihend puruks. Ramost sai uus tihend ostetud. Leegitoru polte ei saanud keevitusega kätte sai jebitud kuni närvid enam vastu ei pidand ja siis puuritud ja uuesti keermestatud. Pean mainima et suht jebla töö aga teostadav. Kolmest august sai 2 ülihästi taastatud ja 1 läks millimeeter viltu aga ei midagi hullu. Muretsesin Baltipoldist uued poldid ja panin tagasi koos vasemäärdega. Õlivanni lasin ühel biker foorumi kasutajal keevitada ja Faetonis pealispind ära freesida ja vana punni järgi auk keermestada. Hetkel pole pilte käepärast aga lisan hiljem. Keevitus tuli kahjuks jama, jäi elu poorne. Ma ei tea mille pärast, eks targemad mehed oska kommenteerida mille pärast üks keevitus võib poorne jääda aga jama igal juhul. Kuna aga mõlemasse kohta klots makstud ja nii vihane ma ka raha peale pole, et seda sama teed uuesti jalge alla võtta, siis kruvisin kokku ja kallasin õli sisse. Punni panin tagasi igaks juhuks garaasist leitud möginaga, et tihendaks ära poorid ja kindlasti ikka pidama jääks. Selleks ajaks oli sõidu himu juba nii suur et ei kannatand oodata. Siiani peab, talvel mõtleb midagi püsivamat välja. Kui nüüd arvestada mitu eurot mul kulus ja tulemus on ikka pool kõva, siis õppetunniks teistele. Ärge hakake aretama kui ebay-s on kasutatud terve kaas sama hinnaga või gramm kallim. Pigem oodake see tarneaeg ära ja saate õige asja. Eks järgmine kord on targem.
Vann all, õli sees, sõitma... palju pole jõudnud mingi 300-400 km ringi. Kannatab sõita küll. Plastiku panin tagasi. Ei ole tuld ette leidnud ja originaal ilma raamita ei püsi, samas kui plasti pole on raam ka näotu, seega plast on rattal tagasi kuni leian esitule koos kinnitustega ja peeglite lahenduse koos suundadega. Mis juhtub tõenäoliselt alles sügisel, sest seoses suve puhkuse ja reisiga on rahad planeeritud.
Probleemid rattaga pole aga läbi. Ilnes anomaalia... Juba teist korda on peale sõitu hoovi keerates välja surnud. Õnneks pole seda liikluses juhtund vaid mõlemad korrad koduhoovis. Kui välja sureb, siis käima saab aind nii kui kaas peale keerata ja mitte maha lasta ehk et tühikäigupööretel sureb välja. Juhtund alati kuuma mootoriga ja järgmisel hommikul peale seismist ilusti käima läind ja jälle sõita saand. Kuna viimane kord aga hakkas ka karpadest bensiini lekkima, siis ostustasin et kakun karpad maha ja vaatan üle. Ja ohh seda üllatust, ka karpade juures on tehtud teibituuningut. Pilte pole veel jõudnud teha aga tuleb vist jälle ramost mõned vollad ja tihendid tellida.

Lisan hiljem mõned pildid keevitatud kaanest ja kui karpadest klõpsud teen, siis panen ka need siia üles.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Teema algataja
Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: GSX-R 750 M 1991 Projekt

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Pilt õlipannist juba keermestatud ja valmis. Nagu näha siis pealispind mis peaks vaskseibi abil tihendama ja õli pidama jääma on auke täis ja poorne on keevitus läbinisti kui originaalpilti veidi suurendada, siis on ilusti näha.
Pilt

Peale keevitust.
Pilt
Pilt

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”