1. leht 3-st
Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 09 Juul 2011, 15:40
Postitas leko
Niisiis, teen ka enda tsiklist teema siis.
Märtsis sai soetatud siis endale esimene tsikel. Suzuki Bandit 600. Tsikel toodud Leedust, seega ilmselt laksu pannud ja siis Eestis (Sillamäel) korda tehtud.
Kuna minul on see siis esimene ratas, siis ei oska ausaltöeldes veel väga nuriseda!
Põhjus millepärast teema teen, on see, et siin hea remondipäevikut pidada + targematelt head nõu/soovitusi küsida.
Tehnilised andmed:
Mudel: Suzuki GSF 600 Bandit
Aasta: 1998
Mootorimaht: 599.00 ccm (36.55 cubic inches)
Mootor: R4
KW: 56.9 kW (78HP @ 10500 RPM)
Väände moment: 54.00 Nm @ 9500 RPM
Tippkiirus: 193.0 km/h
0-100 km/h: 4.100 s
Jahutus: Õli & Õhk
Käigukast: Manuaal (6k)
Esipidur: Dual disc
Tagapidur: Single disc
Kaal: 223 kg
Starter: Elektriline
Mõned pildid: (Pildid on telefoniga tehtud - millalgi korralikumad!)




TO DO LIST
Karpade sünkroonimine
Klapi reguleerimine
Õliradika ühendus -Tehtud
Tooreklapi tross-Tehtud
Gaasi tross määrimine
Karpade ühenduskummid
Tagaamordi ühenduskolmik
Hooldus(küünlad, mootoriõli, õlifilter, õhufilter)-Tehtud
Esimeste pidurisupordite remondi komplekt
Pidurivoolikud armeeritud ees ja taga
Esimesed piduriklotsid komplekt
Sumpas auk sees-Tehtud
Juhtmed vigased-Tehtud
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 09 Juul 2011, 18:16
Postitas leko
Peagi saan Taavi_AMK-lt nimekirja osadest mis vajaksid välja vahetamist...
Seniks küsin foorumikaaslastelt:
Viimasel kahel päeval on juhtunud mingi jama. Nimelt, siis peale esimest ööd maaaluses garaazis ei tahtnud tsikel käima minna enam.
Süüde sisse ja starterit, ning ei midagi. Avastasin, et aku toite kaabel on natukene loksuma hakanud, siis sai see korralikult kinni keeratud. Umbes 3-4 käivitust linnas ja siis 5. korral jälle sama jama - ei mingit häältki. Arvasin siis, et võibolla klemmid on ära oksüdeerunud ning käisin viiliga üle...jällegist 3-4 käivitus oli korras, siis jälle sama jama. Nüüd on nii, et enam ei luba üldse, mingite ebaselgete intervallidega läheb käima :S
Milles võiks probleem olla? Kellegil ideid?
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 09 Juul 2011, 18:52
Postitas yeekim
Kontrolli igatsugu andurid/lülitid üle:
Küljejalg, stop lüliti, siduri lüliti, neutraali andur.....
edu
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 10 Juul 2011, 10:52
Postitas ats87
Täitsa soliidne ratas. Imestama paneb banditi tühimass, ikka päris raske, välimuselt jätab suht väikse mulje.
Igatahes edu rattaga ja proovi korralikult pill liikuma saada.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 10 Juul 2011, 12:41
Postitas skulptor
Raudraamiga r4 kaalubki sinnakanti. Alles üheksakümnendate lõpus hakkasid alla 200 kg tühimassiga biked tänavale tulema. Bandit kerge ratas ei ole, samas midagi imestada ka ei ole, tavaline matkasport kaal.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 10 Juul 2011, 13:22
Postitas villy
ats87 kirjutas:Täitsa soliidne ratas. Imestama paneb banditi tühimass, ikka päris raske, välimuselt jätab suht väikse mulje.
Igatahes edu rattaga ja proovi korralikult pill liikuma saada.
See kaal on võetud passist. st kaal koos vedelikega. Nö dry weight on sel rattal 196kg võrdluseks Hornetil 193,7kg
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 10 Juul 2011, 16:16
Postitas leko
Passis on tegelikult 218kg, koos vedelikega on siis 223kg 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 10 Juul 2011, 16:55
Postitas villy
njaa siis bikez.com valetab 
aga õnnitlused ostu puhul ja edu edaspidiseks.
Ise alustasin ka sama rattaga. Igati hea.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 12 Juul 2011, 00:08
Postitas leko
Täna õhtul proovisin laadimis voolu, kõik korras. Imelikult kombel polnud täna kordagi ka käivitus probleeme 
Kui homme aega saan, siis tegelen asjaga põhjalikumalt.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 12 Juul 2011, 11:39
Postitas tali
Aku on ikka korralik? Kõlavad need sümptomid küll sedamoodi, nagu hakkaks patarei lepingu lõpetamist allkirjastama. Aga muidu kena klassik, muretuid kilomeetreid! 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 12 Juul 2011, 12:50
Postitas leko
tali kirjutas:Aku on ikka korralik? Kõlavad need sümptomid küll sedamoodi, nagu hakkaks patarei lepingu lõpetamist allkirjastama.
Ratas käis AMK-s kontrollis kus kontrolliti laadimist ja see oli korralik ca 14,5V 4000 pöörete juures. Kui aku oleks kutu siis oleks ju pigem selline "unine" käivitus vms?
tali kirjutas: Aga muidu kena klassik, muretuid kilomeetreid! 
Tänud 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 12 Juul 2011, 13:37
Postitas -laur1-
Olen 5 aastat õnnelik Banditi omanik olnud. Muud ei ole öelda, kui laiem lenks peale ja sõida. Väga mõnus pill linnas väänlemiseks ja mis seal salata mõnus matkakas ka. 600-ne ei ole teab mis röögatav masin ja jääb suurematele kahjuks küll alla, kuid punktist A punkti Y viib rahulikult ära. 5. aasta jooksul ei ole ma muud teinud kui vaid regulaarne hooldus. Ta on mul saanud tunda kruusa, liiva, muda, asfalti, auke, hüppeid. Täisvarustuses (matkavahendid-paagikott, tagakotid ja kõik muu ning lisaks "seljakott") ja ikka ei kurda. Truu teener. Aga eelnevate meestega peab nõustuma. Paganama raske ratas on. Olen mõelnud, et mida sealt ära võtta, et kergemaks saada- ega olegi. Ja muidugi, imeline streetfighteri projekti materjal. Toruraam,lõika ja keevita kuidas tahad.
Seega pikki kilomeetreid
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 12 Juul 2011, 21:18
Postitas leko
Tänud -lauri1-
Vahepeal nii palju, et suunatuled lõpetasid töötamise.
Kuna olin eelnevalt lüliti juurest juhtmed ümber tõstnud (nupp jäi pidevalt kinni) siis kahtlustasin, et viga võib seal olla...
Lõpuks testriga mõõtes joudsin esilaterna sisse kus pistikud olid lihtsalt natukene tolmused 
Nüüd kõik vinks-vonks.
PS. Täna polnud jälle käivitusega probleeme, seega ei suutnud viga leida.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 14 Juul 2011, 23:19
Postitas leko
KRT... See vool hakkab juba pinda käima 
Hommikune tööle minek oli siis selline: Kruvikas ja näpitsad solenoidis omavahel kokku ja pirraki mota käima 
Kahjuks olen nii hasarti sattunud selle tsikliga, et ei suuda tööle minekuks autot ega ühistrantsporti enam kasutada ka...käin pool piduse mootorrattaga 
PS. suunad andsid ka jällegist otsad. seekord võtsin asja mustamäel, maja ees lahti, selgus et toitme juhted olid isoleeri all "kiirkinnitustega" kokku pandud. Esmaspäeval joodan üle.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 22 Juul 2011, 00:43
Postitas leko
leko kirjutas:
PS. suunad andsid ka jällegist otsad. seekord võtsin asja mustamäel, maja ees lahti, selgus et toitme juhted olid isoleeri all "kiirkinnitustega" kokku pandud. Esmaspäeval joodan üle.
Pistiku sees oli kontaktid "ussitanud", puhastasin, vajutan näpitsatega üle ja korras. Suunad toimivad.
Väike pilt juhtmete pranadusest

Täna käisin Kloogal ja esimene selline nn pikem sõit, kõik oli tip-top kuni tagasin linna jõudsin 
Nimelt siis kusagilt lekkis üsna korralikult õli.
ja siis tulemus....

Oeh...jah 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 22 Juul 2011, 00:55
Postitas Yerba
Bandit ei ole ju kuskilt otsast raske ratas. Kevadel sai peresse teise rattana täpselt samasugune Bandit soetatud. Isegi aastaarv on sama, värvist rääkimata. Ja ratas on kerge nagu udusulg - keera, pööra, tõsta ja vääna nii nagu ise soovid.
Mis töökindlusesse puutub - siis tundub, et leko sai nõksa juustu isendi.. selliste isenditega kipub nii olema, et mata raha sinna alla palju matad, päris töökindlat ja usaldusväärset pilli sellest enam ei tule. Ühe augu või probleemi suudad ära lappida, laiutab juba järgmine vastu. Kuigi - lootust on alati - et see viimane lappimine oli täpp i peal ning edasine sõitmine on muretu.
Aga muidu - pessimistliku tooni lõpetuseks - päris huvitav ja hea ratas. Ja täiesti mõnuga sõidetav. 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 27 Juul 2011, 10:02
Postitas leko
EILE: Korralikult sikel loetusega üle - survekaga puhtaks ja leket otsima... Radikas peetis 
Oskab keegi öelda mis mudelite omad sobiksid banditile ja kust otsida tasuks?
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 27 Juul 2011, 13:16
Postitas MarekM
gsx600f... gsx750f... tõsi, neil kahel on need õlitorud erinevad, mis radikasse lähevad.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 27 Juul 2011, 13:31
Postitas Vapsik
villy kirjutas:... Nö dry weight on sel rattal 196kg võrdluseks Hornetil 193,7kg
wow, sellise kuivkaaluga oleks mul küll Hornet ilmselt ostmata jäänud
Sa sirvid seda Bikez-i mingi imeliku nurga alt vist, ma leidsin küll ilusti Horneti õige numbri üles - 176kg. So 2000 aasta rattal näiteks.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 11 Aug 2011, 11:07
Postitas leko
Eile oli hea ja kehv päev

Hea: Kuuaega oodatud ARK-i sõidueksam jõudis kätte - tehtud 
Sain ka oma lekkiva õliradika remondist kätte. Ostsin ka uue õli ja filtri.
Halb:
Keerasin poldi lahti, lasin vana õli välja...siis keerasin poldi kinni ja natukene veel peale, kui käis väike nõks - SELLGE, keere läinud
. Lähemalt uurides juhtus kõige halvem - poldil keere peal, mootoril maas. Keerme ribasid seest ära kookides jäi mulle ka üks osa pesast ka kätte

Üks variant oleks sinna nagu mingi adapter tekitada, mis on siis poolenisti sees ja natukene üle ääre ja siis sinna uus polt sisse panna...peab muidugi jälgima, et sees olevad augud ühtiks.
Teine asi on lihtsalt ALU keevitus teha ja uus keere sisse lasta...
Oeh jah 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 11 Aug 2011, 11:57
Postitas Vapsik
Kle ma üldiselt ei usu seda pläma aga.. sinu puhul tasuks vb proovida mingi manatarga abi. Äkki suudab paha vaimu välja ajada 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 11 Aug 2011, 12:00
Postitas Hurt
Uhh. Ja siis veel natuke peale... Noo milleks. Miks inimesed tahavad keerata õlipunni nii kõvasti kinni. Punn ju tihendub seibiga ja kui käes tunnetust pole võtke Nm võti ja vaadake manualist Nm järgi. Variante kuidas sa õlipanni parandada saad on mitmeid ja nendest on ka siin foorumis juttu olnud. Üht ma aga soovitan. Kui lähed keevitamise ja uuesti keermestamise teed, siis vii inimese/firma juurde kelle töö ongi keevitamine ja kes teenivad sellega leiba, mitte mingi suvalise soss-sepa juurde kellel lihtsalt keevitus kodus ja 2-3 korda keevitand. Üldiselt sellised mehed/firmad kes tegelevadki keevitusega pakuvad sulle täislahendust, keevitavad vana augu täis, freesivad üleliigse keevituse maha ja puurivad uue augu ja keermestavad ka. Ise sebida ja tõmmelda pole mõtet, et lasen kellelgi kuskil garaazis ära keevitada siis viin teise kohta freesimisse, siis otsan ise keermepuuri jne. läheb kallimaks kui asi väärt.
edu igal juhul ja anna teada mis lahenduseni jõuad.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 11 Aug 2011, 12:05
Postitas speedvana
Võimalusel alati uus korgi seib 
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 11 Aug 2011, 17:40
Postitas leko
Hurt kirjutas:Uhh. Ja siis veel natuke peale... Noo milleks. Miks inimesed tahavad keerata õlipunni nii kõvasti kinni. Punn ju tihendub seibiga ja kui käes tunnetust pole võtke Nm võti ja vaadake manualist Nm järgi. Variante kuidas sa õlipanni parandada saad on mitmeid ja nendest on ka siin foorumis juttu olnud. Üht ma aga soovitan. Kui lähed keevitamise ja uuesti keermestamise teed, siis vii inimese/firma juurde kelle töö ongi keevitamine ja kes teenivad sellega leiba, mitte mingi suvalise soss-sepa juurde kellel lihtsalt keevitus kodus ja 2-3 korda keevitand. Üldiselt sellised mehed/firmad kes tegelevadki keevitusega pakuvad sulle täislahendust, keevitavad vana augu täis, freesivad üleliigse keevituse maha ja puurivad uue augu ja keermestavad ka. Ise sebida ja tõmmelda pole mõtet, et lasen kellelgi kuskil garaazis ära keevitada siis viin teise kohta freesimisse, siis otsan ise keermepuuri jne. läheb kallimaks kui asi väärt.
edu igal juhul ja anna teada mis lahenduseni jõuad.
Nojah...eks kooliraha peab ikka maksma natukene ka. Ei oleks probleemi see kusagile spetsialisti juurde viia aga ilmselt tähendaks see mootori mahavõtmist?
speedvana kirjutas:Võimalusel alati uus korgi seib 
Olen kuulnud ka seda, et kui uut ei ole käepärast siis vana hõõglambiga punaseks - korra õlisisse visata ja peaks oma endised omadused taastama. Nii tegingi 
Hetkel olen selle keevituse variant B-ks jätnud, panustan ikka selle nn uue sisu tegemisele (adapter).
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 11 Aug 2011, 19:27
Postitas pepe
speedvana kirjutas:Võimalusel alati uus korgi seib 
Olen kuulnud ka seda, et kui uut ei ole käepärast siis vana hõõglambiga punaseks - korra õlisisse visata ja peaks oma endised omadused taastama. Nii tegingi
:
Ma saan aru, et sul seda seibi nüüd aega otsida küll ja küll.....mingi halb karma muidugi kui juhtimisõiguse saamise päeval nii läheb...
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 14 Aug 2011, 23:19
Postitas leko
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 15 Aug 2011, 00:21
Postitas jakim
Banditi õlipunni keere on sama mis küünlakeere. Selle taastamiseks saab osta tööriistamarketist spets remondikomplekti, mis sisaldab keermelõikurit ja 3 paranduskeeret (ca 20 EUR) . Keerme taastamiseks tuleb loomulikult karteripõhi eemaldada, olenevalt mudelist eelnevalt ka väljalaske kollektor. Lohutuseks võin öelda, et Banditi õlipunni keere ongi nõrk. Keerasin kevadel ühel rattal ettenähtud momendiga kinni ja tulemus oli sama mis sinul.
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 16 Aug 2011, 19:42
Postitas leko
jakim kirjutas:Banditi õlipunni keere on sama mis küünlakeere. Selle taastamiseks saab osta tööriistamarketist spets remondikomplekti, mis sisaldab keermelõikurit ja 3 paranduskeeret (ca 20 EUR) . Keerme taastamiseks tuleb loomulikult karteripõhi eemaldada, olenevalt mudelist eelnevalt ka väljalaske kollektor. Lohutuseks võin öelda, et Banditi õlipunni keere ongi nõrk. Keerasin kevadel ühel rattal ettenähtud momendiga kinni ja tulemus oli sama mis sinul.
Ja korda said siis selle remondikomplekti abil?
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 17 Aug 2011, 22:07
Postitas leko
Täna mässasin terve päev sellega, õhtu lõpuks progressi ei olnud. Homme hommikul võtan karterilt kaane maha ja viin keevitamisse.
Üks rumala rubriigi küsimus ka, et kas pärast pean sinna karterile uue tihendi ka panema kui kokku hakkan laduma?
Re: Suzuki GSF600 Bandit (leko)
Postitatud: 19 Aug 2011, 10:49
Postitas leko
Karter keevitatud, Ramost uus tihend tellitud.
Nüüd tuleb uus auk puurida ja uus keere sisse lõigata, õli uuesti vahetada, küünlad+ õhufilter ja peaks "esimene hooldus" valmis olema 
Kahju ainult et, nii palju kallist sõiduaega peab kulutama 