Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

Tere,

93 aasta cbr 900 sc28-t kummitab selline probleem, et 1. ja 4. silinder ei tööta... Viga tuli lambist ja tühikäigul käib nagu v2. Viga peab minu hallide ajurakkude tasandil olema kusagil karpade juures ilmselt kuna nn tooreklappi (või mis see choke seal ka ei tähendaks) sikutades hakkavad kõik käima nagu peab aga siis väga pöördesse ei lähe või noh vähemalt nii nagu vanasti... Teinud ei ole omaarust midagi ja kuna naguinii oli vaja siis vahetanud vaid uued küünlad mis ei mõjutanud karvavõrdki olukorda. Midagi keeranud kuskil karpade juures ei ole enne. Nüüd võtsin põhjad alt ja puhastasin düüsid ja õhudüüsid ära aga kuigi 1. ja 4. olid oluliselt rohkem umbes kui 3. ja 2. oli täiesti puhas siis viga täpselt sama nagu enne. Karpasid rohkem ei ole lammutanud aga naljakas on minumeelest veel see, et kui õhupuhastit otsas pole ja gaasi anda siis pihustab kõigist 4-st düüsist nagu võrdselt kütet õhku :? Samas käivad vaid 2 keskmist ja ülejäänud hakkavad käima choke klappi peale sikutades kui pöörded tõusevad umbes 2K kanti ja siis pihustab silmajärgi ikka samamoodi seega aru ei saa millest puudus on või kuhu edasi kallale minna :cry: Ilmselgelt niimoodi jube raske seletada aga äkki kellegil olnud sarnane mure...

Peeter


Storm
Postitusi: 19
Liitunud: 29 Okt 2005, 12:42
Tsikkel: HD
Asukoht: Põltsamaa

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Storm »

Ilmselt 1 ja 4 silindri süütpool läbi.


ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas ratas »

kas silindritel surve on ning klapid peavad?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

Süütepool läbi? Säde on ja toore klapi kaasabil käib no umbes 7-8000-ni kiirelt aga edasi saab otsa nagu miskit ja jääb hingest kinni... :? Klappide pidamist ei ole kuidagi kontrollinud aga sobiva vahetükiga saab seda vist teha ka autole mõeldud kompresiooni mõõte näidikuga? Samas mõlema pakutud variandi puhul nagu ei kujuta ette, et klapi sikutamisel selline efekt oleks mis neid ravib :shock: Tooreklapi peale tõmban ja käia lasen siis mingi hetk kisub ise selle klapi sisse tagasi ja äärmised pütid kukuvad tagant ära... säde samas on olemas ka siis käies st kui ainult 2. ja 3. käivad siis 1. ja 4. on ikka säde seega ise siiki välistaks elektrilise poole omaaruga


Storm
Postitusi: 19
Liitunud: 29 Okt 2005, 12:42
Tsikkel: HD
Asukoht: Põltsamaa

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Storm »

Oled proovinud 2, 3 silindri ja 1,4 silindri süütepoolid omavahel ära vahetada?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

Proovisin - täpselt sma seis st 1. ja 4. ei käi ilma tooreklapiga sundimata ja 2. ja 3. käivad samamoodi nagu enne :cry:

Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas folf »

mis nägu küünlad olid?

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas tnacc »

tead proovi korra sellist asja- pane kütusevooliku otsa peenike lehter või mingi muu anum, täida see bensiiniga. selline mulje jääb et äärmistele ei jätku kütust.
kraan võib olla ummistunud või on seal vaakumileke.
see, et sa näed karpades kütuste pihustumist, pole mingi näitaja- silma järgi ei suuda seda kogust keegi hinnata.

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas tnacc »

AndrusB kirjutas:

lihtsam - lase pihustiga pudelisse bensiini- ja töötamise ajal pihusta karpadesse - kui võtab järgi siis viga karburaatorites, kui ei siis viga elektris- tean ka umbes kus (age ei ütle) :D

pigem siis juba carb cleanerit, saab ühtlasi lõõrid puhtamaks ja pole ohtu küünlaleeki bensuga lämmatada :wink:

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

No ilmnes lambist suht st ükspäev käimapannes oli olemas ja kõik... Vanad küünlad olid mahavõttes suht mustad aga uusi ei ole nüüd vaadanud... Karpasid hakkasin alles pärastpoole näppima kuna tahtsin düüsisid puhastada - enne ei näppinud midagi :cry: Proovin seda pena asja teha aga selles suhtes et miks ta äärmistesse siis ei jõua kui voolikud lähevad sisse 1. ja 2. vahelt ja 3. ja 4. vahelt siis miks just äärmistesse ei jõua ei kujuta ette :? Kraan ei ole sellel isendil vaakumiga vaid tavaline keeratav on-off-reserv tüüpi ja nagu seletati siis mingi ise aretus juba kuna 1.se silindri sisselaske all on toruotsa asemel pime ja ühtegi voolikut paagi ega kraani juurde ei lähe... Öösel mõtlesin ise veel sellele, et kuigi düüsid said sogast ja plögast puhastatud siis ehk on seda jama ka nn sügavamal sees karpades? Oktoobrist siiani seisnud enamvähem bena ka sees seega äkki on seda vaiku vms plöga mujalegi ette tirinud ja paljast düüsipuhastusest vähe :?

Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

Mingi krdi lilleprits sai ostetud ja podisemise pealt pihustades kohe hääl muutub ilusamaks ja kui mõlemasse äärmisesse saab penavihma siis käib korraks ilusti ja siis jälle sama jama edasi... Pean vist ikka julguse kokku võtma ja karpad algosadeks võtma ja hakkama jupphaaval ummistusi otsima :shock: Kas väga loll mõte on penavoolikusse õhku suruda? Lõhub sees miskit lilleks ehk? Ei taha eriti sellist tulemust ja samas laialivõtmisega kardan seda, et äkki pärast ei jaga oskaja mees ka kokku panna enam või läheb miski asi julmalt paigast :?


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

pets4524 kirjutas:

Mingi krdi lilleprits sai ostetud ja podisemise pealt pihustades kohe hääl muutub ilusamaks ja kui mõlemasse äärmisesse saab penavihma siis käib korraks ilusti ja siis jälle sama jama edasi... Pean vist ikka julguse kokku võtma ja karpad algosadeks võtma ja hakkama jupphaaval ummistusi otsima :shock: Kas väga loll mõte on penavoolikusse õhku suruda? Lõhub sees miskit lilleks ehk? Ei taha eriti sellist tulemust ja samas laialivõtmisega kardan seda, et äkki pärast ei jaga oskaja mees ka kokku panna enam või läheb miski asi julmalt paigast :?

Ikka mõistusega ja rahulikult lähene karpade puhastamisse. Kui ise ei julge siis karpad maha ja mõne oskaja mehe juurde. Kuskile suvalisse kanalisse suruõhku lastes võib lugu lõppeda natuke kulukalt. Suruõhk ei ole ainuõige asi karpade puhastamiseks, sest nt vaiku sa välja ei puhu, see tuleb välja leotada carb cleaneri või mõne muu sarnase puhastusvahendiga. Ülemist osa, kus all on vaakumsiibrite membraanid, ei soovita esialgu lahti võtta. Aja jooksul muutuvad need õrnaks ja võivad kergesti katki minna.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

Võtsin uuesti maha ja lahti ja uuesti oli 1. ja 4. peadüüsi sees mingit ollust rohkem kui teistel ja vaatasin kriitiliselt üle ka need tühikäigu vms düüsid ja kuigi nad küll paistsid kõik läbi aga tundusid kuidagi väiksed avad seega suruõhutasin ja leotasin neid veidi ja avad muutusid 2-3 korda suuremaks juba :twisted: Hetkel ligunevad kõik eraldi kuna ei ole kindel kas nad on igaüks oma karpa jaoks sisse kulunud vms... Ujukid liikusid kõik vabalt ja need nõelad olid puhtad seega peale leotamist puhun nad korra veel läbi ja siis uuesti kokku :?

Kasutaja avatar

tnacc
Postitusi: 409
Liitunud: 07 Nov 2007, 14:35
Tsikkel: Can-am Outlander 800
Asukoht: saaremaa

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas tnacc »

oled ikka kindel, et kaks voolikut läheb karpadesse?
enamusel ikka 1 sisse ja 2 on tuulutuse omad

Planeeta korvis sündinud
Kasutaja avatar

Teema algataja
Peeter82
Postitusi: 153
Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
Tsikkel: CBR 900 RR
Tänanud: 4 korda
Kontakt:

Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta

Lugemata postitus Postitas Peeter82 »

Pilt

Ülevalt on tuulutus ja kolmiku otsast pildil jupp puudu mis mööda külge alla läheb ja alumisest voolikust pildil tuleb bena peale... Mul täpselt samasugune. Ootan kui aku täis laeb siis proovin uuesti kuna karpad purukuivad ja aku sai enne tühjaks kui käima sain uuesti seega lähiajal selgub kas sain lahti või mitte :shock:

Edit - Käib kui kellavärk jälle :wack: Tühikäik küll veidi kõrged 1300 umbes aga selle jaoks vist mingi kruvi ka seal paagiall seega no probleemo ilmselgelt sellega... Tänud kõigile kes abiks olid ja loodetavasti minujaoks teema ammendunud :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”