Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Tere,
93 aasta cbr 900 sc28-t kummitab selline probleem, et 1. ja 4. silinder ei tööta... Viga tuli lambist ja tühikäigul käib nagu v2. Viga peab minu hallide ajurakkude tasandil olema kusagil karpade juures ilmselt kuna nn tooreklappi (või mis see choke seal ka ei tähendaks) sikutades hakkavad kõik käima nagu peab aga siis väga pöördesse ei lähe või noh vähemalt nii nagu vanasti... Teinud ei ole omaarust midagi ja kuna naguinii oli vaja siis vahetanud vaid uued küünlad mis ei mõjutanud karvavõrdki olukorda. Midagi keeranud kuskil karpade juures ei ole enne. Nüüd võtsin põhjad alt ja puhastasin düüsid ja õhudüüsid ära aga kuigi 1. ja 4. olid oluliselt rohkem umbes kui 3. ja 2. oli täiesti puhas siis viga täpselt sama nagu enne. Karpasid rohkem ei ole lammutanud aga naljakas on minumeelest veel see, et kui õhupuhastit otsas pole ja gaasi anda siis pihustab kõigist 4-st düüsist nagu võrdselt kütet õhku Samas käivad vaid 2 keskmist ja ülejäänud hakkavad käima choke klappi peale sikutades kui pöörded tõusevad umbes 2K kanti ja siis pihustab silmajärgi ikka samamoodi seega aru ei saa millest puudus on või kuhu edasi kallale minna Ilmselgelt niimoodi jube raske seletada aga äkki kellegil olnud sarnane mure...
Peeter
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Süütepool läbi? Säde on ja toore klapi kaasabil käib no umbes 7-8000-ni kiirelt aga edasi saab otsa nagu miskit ja jääb hingest kinni... Klappide pidamist ei ole kuidagi kontrollinud aga sobiva vahetükiga saab seda vist teha ka autole mõeldud kompresiooni mõõte näidikuga? Samas mõlema pakutud variandi puhul nagu ei kujuta ette, et klapi sikutamisel selline efekt oleks mis neid ravib Tooreklapi peale tõmban ja käia lasen siis mingi hetk kisub ise selle klapi sisse tagasi ja äärmised pütid kukuvad tagant ära... säde samas on olemas ka siis käies st kui ainult 2. ja 3. käivad siis 1. ja 4. on ikka säde seega ise siiki välistaks elektrilise poole omaaruga
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Oled proovinud 2, 3 silindri ja 1,4 silindri süütepoolid omavahel ära vahetada?
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Proovisin - täpselt sma seis st 1. ja 4. ei käi ilma tooreklapiga sundimata ja 2. ja 3. käivad samamoodi nagu enne
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
tead proovi korra sellist asja- pane kütusevooliku otsa peenike lehter või mingi muu anum, täida see bensiiniga. selline mulje jääb et äärmistele ei jätku kütust.
kraan võib olla ummistunud või on seal vaakumileke.
see, et sa näed karpades kütuste pihustumist, pole mingi näitaja- silma järgi ei suuda seda kogust keegi hinnata.
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
AndrusB kirjutas:lihtsam - lase pihustiga pudelisse bensiini- ja töötamise ajal pihusta karpadesse - kui võtab järgi siis viga karburaatorites, kui ei siis viga elektris- tean ka umbes kus (age ei ütle)
pigem siis juba carb cleanerit, saab ühtlasi lõõrid puhtamaks ja pole ohtu küünlaleeki bensuga lämmatada
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
No ilmnes lambist suht st ükspäev käimapannes oli olemas ja kõik... Vanad küünlad olid mahavõttes suht mustad aga uusi ei ole nüüd vaadanud... Karpasid hakkasin alles pärastpoole näppima kuna tahtsin düüsisid puhastada - enne ei näppinud midagi Proovin seda pena asja teha aga selles suhtes et miks ta äärmistesse siis ei jõua kui voolikud lähevad sisse 1. ja 2. vahelt ja 3. ja 4. vahelt siis miks just äärmistesse ei jõua ei kujuta ette Kraan ei ole sellel isendil vaakumiga vaid tavaline keeratav on-off-reserv tüüpi ja nagu seletati siis mingi ise aretus juba kuna 1.se silindri sisselaske all on toruotsa asemel pime ja ühtegi voolikut paagi ega kraani juurde ei lähe... Öösel mõtlesin ise veel sellele, et kuigi düüsid said sogast ja plögast puhastatud siis ehk on seda jama ka nn sügavamal sees karpades? Oktoobrist siiani seisnud enamvähem bena ka sees seega äkki on seda vaiku vms plöga mujalegi ette tirinud ja paljast düüsipuhastusest vähe
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Mingi krdi lilleprits sai ostetud ja podisemise pealt pihustades kohe hääl muutub ilusamaks ja kui mõlemasse äärmisesse saab penavihma siis käib korraks ilusti ja siis jälle sama jama edasi... Pean vist ikka julguse kokku võtma ja karpad algosadeks võtma ja hakkama jupphaaval ummistusi otsima Kas väga loll mõte on penavoolikusse õhku suruda? Lõhub sees miskit lilleks ehk? Ei taha eriti sellist tulemust ja samas laialivõtmisega kardan seda, et äkki pärast ei jaga oskaja mees ka kokku panna enam või läheb miski asi julmalt paigast
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
pets4524 kirjutas:Mingi krdi lilleprits sai ostetud ja podisemise pealt pihustades kohe hääl muutub ilusamaks ja kui mõlemasse äärmisesse saab penavihma siis käib korraks ilusti ja siis jälle sama jama edasi... Pean vist ikka julguse kokku võtma ja karpad algosadeks võtma ja hakkama jupphaaval ummistusi otsima Kas väga loll mõte on penavoolikusse õhku suruda? Lõhub sees miskit lilleks ehk? Ei taha eriti sellist tulemust ja samas laialivõtmisega kardan seda, et äkki pärast ei jaga oskaja mees ka kokku panna enam või läheb miski asi julmalt paigast
Ikka mõistusega ja rahulikult lähene karpade puhastamisse. Kui ise ei julge siis karpad maha ja mõne oskaja mehe juurde. Kuskile suvalisse kanalisse suruõhku lastes võib lugu lõppeda natuke kulukalt. Suruõhk ei ole ainuõige asi karpade puhastamiseks, sest nt vaiku sa välja ei puhu, see tuleb välja leotada carb cleaneri või mõne muu sarnase puhastusvahendiga. Ülemist osa, kus all on vaakumsiibrite membraanid, ei soovita esialgu lahti võtta. Aja jooksul muutuvad need õrnaks ja võivad kergesti katki minna.
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Võtsin uuesti maha ja lahti ja uuesti oli 1. ja 4. peadüüsi sees mingit ollust rohkem kui teistel ja vaatasin kriitiliselt üle ka need tühikäigu vms düüsid ja kuigi nad küll paistsid kõik läbi aga tundusid kuidagi väiksed avad seega suruõhutasin ja leotasin neid veidi ja avad muutusid 2-3 korda suuremaks juba Hetkel ligunevad kõik eraldi kuna ei ole kindel kas nad on igaüks oma karpa jaoks sisse kulunud vms... Ujukid liikusid kõik vabalt ja need nõelad olid puhtad seega peale leotamist puhun nad korra veel läbi ja siis uuesti kokku
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
oled ikka kindel, et kaks voolikut läheb karpadesse?
enamusel ikka 1 sisse ja 2 on tuulutuse omad
-
Teema algataja - Postitusi: 153
- Liitunud: 10 Juun 2010, 12:29
- Tsikkel: CBR 900 RR
- Tänanud: 4 korda
- Kontakt:
Re: Cbr 900 rr 1 ja 4 silinder ei tööta
Ülevalt on tuulutus ja kolmiku otsast pildil jupp puudu mis mööda külge alla läheb ja alumisest voolikust pildil tuleb bena peale... Mul täpselt samasugune. Ootan kui aku täis laeb siis proovin uuesti kuna karpad purukuivad ja aku sai enne tühjaks kui käima sain uuesti seega lähiajal selgub kas sain lahti või mitte
Edit - Käib kui kellavärk jälle Tühikäik küll veidi kõrged 1300 umbes aga selle jaoks vist mingi kruvi ka seal paagiall seega no probleemo ilmselgelt sellega... Tänud kõigile kes abiks olid ja loodetavasti minujaoks teema ammendunud
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.