dellorto versus kehin
KTM lc4 620 SC originaalis peal dellorto ja DID väljalase
kas saan üle kuumkäivitus probleemidest kui asendan kehini ja de vince (vist oli säärane kirjapilt) ga
kas pks ühele läheb kehin dellorto asemele?
KTM lc4 620 SC originaalis peal dellorto ja DID väljalase
kas saan üle kuumkäivitus probleemidest kui asendan kehini ja de vince (vist oli säärane kirjapilt) ga
kas pks ühele läheb kehin dellorto asemele?
417 kirjutas:kas saan üle kuumkäivitus probleemidest kui asendan kehini ja de vince (vist oli säärane kirjapilt) ga
Kuumkäivituse õnnestumine ei sõltu karburaatori margist. Ilmselt on kütet liiga palju sel hetkel lihtsalt (enimlevinud kuumkäivituse probleem) - seda saab ka Dellorto puhul reguleerida ju. Olgu öeldud ka, et külmkäivituse puhul on enamasti probleemiks just liiga vähene kütuse hulk. Optimaalne kütuse hulk võib külmalt olla mitukümmend korda suurem kui soojalt (karpaga seda muidugi mõõta ei saa - räägin antud juhul pritsungi pulsipikkustest).
Mul on endal Dellorto peal praegu. Algul sai küll pumpamisega vaeva nähtud ja just kuumalt, aga ise kahtlustan et asi oli selles, et ma õhufiltri liiga jõhkralt ära õlitasin
Hiljuti katsusin, õhufilter oli natuke õline (jäi näpu külge, aga mitte nii palju nagu enne), käivitub nii külmalt kui soojalt ilusti. Kuigi pikemas perspektiivis tahaks endale ka flat karpat Küttekulu (6,x-7 sajale) võiks ikka veits väiksem olla
Edit: Sumps on kirjadega KTM HXC, ilmselt siis originaal.
Bastard kirjutas:Kuigi pikemas perspektiivis tahaks endale ka flat karpat
Küttekulu (6,x-7 sajale) võiks ikka veits väiksem olla
Arvad, et flat muudab su randmeliigutuse mahedamaks?
Mina ei näppinud seda kuumkäivituse nuppu dellortol kunagi, kui peale kukkumist paari matsuga ei käivitunud ja tundus täis olema siis viis matsu sutsklapiga ja avatud siibriga ette ja läks jälle, starteripilliga elu ju veelgi lihtsam.
Kui on gaasitrosside arv ühesugune siis peaks Keihin suuremate probleemideta peale istuma, kui ei siis tuleb rutska ka asendada.
et kuumalt siis gaas põhja ja sutsklapiga 5matsu????
muidugi lse kuradi küttekulu on ulme ruudus, tund aega ja paak tühi kruusateedel
417 kirjutas:et kuumalt siis gaas põhja ja sutsklapiga 5matsu????
muidugi lse kuradi küttekulu on ulme ruudus, tund aega ja paak tühi kruusateedel
mis krdi paagi sa sinna aretanud oled? atm-i pealt võtsid?
piloot kirjutas:mis krdi paagi sa sinna aretanud oled? atm-i pealt võtsid?
![]()
2l coca-cola pudel ilmselt raamile teibitud R417 tundes....
mella kirjutas:Bastard kirjutas:Kuigi pikemas perspektiivis tahaks endale ka flat karpat
Küttekulu (6,x-7 sajale) võiks ikka veits väiksem olla
Arvad, et flat muudab su randmeliigutuse mahedamaks?
Kui mitte seda, siis minek läheb vast ikka erksamaks
Muidu, selle Dellortol leiduva kuumkäivitusnupul pole ka ise siiani kasutust leidnud, mingil põhjusel ei taha ta mul isegi sinna sisse korralikult jääda. Ma enda rattal kahtlustan ka sutsu rikast segu, paugutab kohati päris korralikult ja paar korda on linnas foori taga lambist ka välja surnud, just siis kui tahad foori tagant minema hakata (ei laksuta gaasi põhja kohe). Aga vähemalt käivitub ilusti
OT: Kas kellelgi on veel esinenud nähtust, et küünlaaugu veeavast mingit õlilaadset ollust immitseb?
piloot kirjutas:417 kirjutas:et kuumalt siis gaas põhja ja sutsklapiga 5matsu????
muidugi lse kuradi küttekulu on ulme ruudus, tund aega ja paak tühi kruusateedel
mis krdi paagi sa sinna aretanud oled? atm-i pealt võtsid?
![]()
originaalis ju se 8 liitrine jupp ja praegu on aeglane ülekanne
must nupp siis toores ja se kõrist väljaulatuv kuumkäivitus?
või vastupidi
Must plõnn kuumkäivitus ja kõrist väljuv on toores. Ise eelistan dellortot vaakumkarpale, sest mats on kohesem ja pole mingite vaakumilekete pärast vaja muretseda jne...
njiah 10km, 1 liiter bensiini vahet pole kas isuga gaasi väänates või inimlkult.
homme viskan kehini peale, DAM sumpa juba peal
417 kirjutas:originaalis ju se 8 liitrine jupp ja praegu on aeglane ülekanne
milline ülekanne seal praegu on? Mul oli lõpuks 14-42, kuigi tundus, et 14-45 oleks näiteks metsas või mõedakul hõõrumiseks sobivam olnud aga sellega kannatas veel tee peal ka sõita, ilma et väga palju karjuks. Kui pikemat otsa oli vaja sõita vahetasin ette 16-se hammaka, see toiming võttis aega vast 5-10 minutit.
Mis sel dellotol viga on, et vahetama peab? Ei saa siis kuumalt käima? Ma vaatasin, et sellel pidi tühikäik suht hästi paigas olema, kui tühikäigu pöörded olid liiga kõrged või liiga madalad siis käivitus kehvemini. Gaasirutska näppimine unusta käivitamise juures üldse ära, kui just täis ei ole ja pole vaja silindrit tuulutada. Tegelikult sumpast oleneb vändapillil see käivitus suht palju, näiteks XR-l mul suht otse läbi pütt, enne rakke endurot toppisin originaal sõelad, mille veel poole lühemaks tegin, sisse. Muidu poleks db-ga tehnilisest läbi saanud. Karpas oleks tulnud ka tegelt originaal düüsid vist sisse toppida kuna näiteks peale kummuli käimist enne tuulutasid 5-7 matsu dekompressiooniklapiga ja kohe käivitus aga peale sumpsi tuunimist põrutasid vähemalt 15 matsu ja ega iga kord sellest veel ei piisanud. Samas, kui tavapäraselt välja suretasid siis käivitus esimese matsuga.
ei tea kas asi sumpas või lihtsalt sai masin tuttavaks aga nüüd saan normaalselt käima.
ülekanne on ikkagi 45 16. kui spidomeeter õigust räägib siis kruusal lippab 145 ära ja keeramisruumi veel on.
kehini proovin lihtsalt huvipärast et võrrelda kas midagi muutub käepärasemaks.
Maadlen ise ka Dellorto karpa kuumkäivitus probleemi käes. Külmast peast ei mingit probleemi aga kui kuumaks ajad ei taha üldse enam käima minna. Sõites olen tähelepannud, et madalatel pööretel katkub natuke. Mõistus on juba otsas ja hüva nõu oleks teretulnud...
karpa istub ilusti ainult ............
dellorto gaasitrossi karpa poolne ots on natsa teistmoodi ja tross ise julge 5 sm lühem.
Karpa vahetataksegi koos trossidega
Mul kunagi Mikuni sai ostetud E-bayst koos trossiga ja mingeid probleeme ei esinenud.
417 kirjutas:karpa istub ilusti ainult ............
dellorto gaasitrossi karpa poolne ots on natsa teistmoodi ja tross ise julge 5 sm lühem.
Rat-Roy kirjutas:Maadlen ise ka Dellorto karpa kuumkäivitus probleemi käes. Külmast peast ei mingit probleemi aga kui kuumaks ajad ei taha üldse enam käima minna. Sõites olen tähelepannud, et madalatel pööretel katkub natuke. Mõistus on juba otsas ja hüva nõu oleks teretulnud...
Elu on näidanud, et alustada tuleb alati kõige lihtsamatest asjadest - igaks juhuks vaata, kas on õige küünal ja kui on siis vaheta ikkagi uue vastu Kui soojalt ei käivitu ja madalal pöördel lötutab, võib tõesti olla, et saab kusagilt otsast palju peale. Ühel KTM-il olid pea samad sümtomid ja avastasime, et see nö. toore klapi tross ei lasknud klapil oma õigesse asendisse tagasi minna. Alusta sellest, et tühikäigu kruvi oleks lahti poolteist kuni üks ja kolmveerand ringi.
mella kirjutas:Karpa vahetataksegi koos trossidega
Mul kunagi Mikuni sai ostetud E-bayst koos trossiga ja mingeid probleeme ei esinenud.417 kirjutas:karpa istub ilusti ainult ............
dellorto gaasitrossi karpa poolne ots on natsa teistmoodi ja tross ise julge 5 sm lühem.
seda ma kohe teengi
aga vahelduseks lendas hiiumaal kõpu tuletorni taga karjääris parem tagumine rattalaager,
saaled jäid alles viskas kuulid välja
kusjuures just eelmine päev kui ketti pesin katsusin üle kõik loksud ja vabajooksud ja oli ok
Keegi oskab nõu anda, mida kruttida kui Keihin FCR-iga jäävad pärast gaasi maha laskmist pöörded peale? Külma mootoriga vähem (u 2000rpm ja tulevad alla tagasi mõne sekundi pärast), soojaga rohkem (3000-4000rpm). Sõidu ajal kõik timm. Karpa on puhas.
Segu lahja.
Ja võib olla, et tühikäigu segu lahja. Saab reguleerida ujukiruumi all asuva kruviga.
mx77 kirjutas:Segu lahja.
Mul olid xr-l samad süptomid, kas sel sama keihin on ei tea aga lõpuks avastasin, et selle hoovasistemi, mis siibrit liigutab, tihvt oli poolest saadik välja jooksnud. Stopper oli ilusti siibri sees, panin kõik oma kohale tagasi ja asi toimib.
Kui on dellorto,ktm ja kuumkäivitusprobleem,siis tõsta ujukit väike nõks.100% aitab,aga palju ei tohi tõsta muidu ei rebi eriti.
MotoMell kirjutas:Keegi oskab nõu anda, mida kruttida kui Keihin FCR-iga jäävad pärast gaasi maha laskmist pöörded peale? Külma mootoriga vähem (u 2000rpm ja tulevad alla tagasi mõne sekundi pärast), soojaga rohkem (3000-4000rpm). Sõidu ajal kõik timm. Karpa on puhas.
Alustasin lihtsamatest asjadest, mis ei andnud lahendust ja lõpuks aitas klappide regull. See aeg ei teadnud ka, et neid regulaarselt vaja kontrollida ja sättida.
Aitäh, mul piisas alumise kruvi timmimisest + sättisin TPS-i ka täpsemini paika.