suzuki GSF 400 sädeme probleem. KORRAS, LUKKU
probleem selline, et starteriga käivitades sädet pole aga lükades käivitub masin ilusti ning sooja mootoriga käivitub starterist ka. 8000 pöörde juures uimab ka väga palju.
probleem selline, et starteriga käivitades sädet pole aga lükades käivitub masin ilusti ning sooja mootoriga käivitub starterist ka. 8000 pöörde juures uimab ka väga palju.
kui kuumalt käivitub ka starterist siis võibola on abi kui mootori massid maha keerata ning puhastada
ratas kirjutas:kui kuumalt käivitub ka starterist siis võibola on abi kui mootori massid maha keerata ning puhastada
polnud abi :/
aga kui laadida akut ja võtta laadija maha ja seejäerl kohe käivitada kas käivitub?
ratas kirjutas:aga kui laadida akut ja võtta laadija maha ja seejäerl kohe käivitada kas käivitub?
peale laadimist isegi käivitub, aga kohe peale laadimist.
oled mõnda teist akut ka proovinud? Sain sellel kevadel kaks täiesti tutikat akut, mis osutusid praagiks. Töötava mootoriga laadimispinge mõõtmine ei teeks ka paha (remondimanuaalis on kindlasti öeldud, milliste pöörete juures ja mis tingimustel kui palju olema peab. Proovi näiteks põlevate tuledega umbes 4500 pöörde juures, mingist manuaalist on näiteks selline asi meelde jäänud), teinekord teeb pingeregulaator ka igasuguseid imelikke trikke.
aku on läbi...
süütesüsteemis millelegi jääb siis pinget väheks kui starterit jaksab vedada ka seisnud akuga
Motard.ee kirjutas:aku on läbi...
panin murutraktori akuga, ka ei lähe, ja praegu ei lähe isegi peale laadimist
asi on veel hullemaks läinud, nüüd käib ainult ilma gaasita. Natuke keerata siis kohe sureb, vahepeal käib natuke aga siis ka nagu 2 silindirt käiks ainult, kui pöördel 8k peale jõuavad siis lööb nagu kõik käima. Äkki on asi selles mis regureelib süüdet varasemaks/hilisemaks ? või väntvõlli andur ntks ?
Praegu on nii, et tahab korraks käima minna aga ei lähe, süüde välja ja uuesti sisse panna siis lubab korraks. Säde oli ka nii et korraks on ja siis kadunud, keerasin süüte välja ja sisse siis korraks säde tagasi.
võimalik et probleem polegi süütes vaid on mujal , tasub mõõta mootori kompresioon ning millised küünlad on peale käiamist, kas kuivad?
aga sädet saab kontrollida kui väänata suvalisel töötaval küünalal elektroodi mass küljest ära ja kinnitada küünal mootorile, peaks vabas õhus lööma mitu korda rohkem et teada kas rõhu all midagi tuleb või ei tule.
vända andurit peab otsilloskooibga keegi vaatama kuid võib ka tavalise multimeetriga et miskitgi tuleb, süütpooli takistust ning ecu pinget saab ka tavalise multimeetriga kui õnnestub kuidagi vahele pista siis parem ecu toitepinge mõõta töötava mootoriga.
Järsku tõesti CDI sul jupsib, keegi pädevam peaks natuke mõõtma vaatama kui endal skilli nii palju pole, surved võid tõesti üle vaadata.
ratas kirjutas:võimalik et probleem polegi süütes vaid on mujal , tasub mõõta mootori kompresioon ning millised küünlad on peale käiamist, kas kuivad?
aga sädet saab kontrollida kui väänata suvalisel töötaval küünalal elektroodi mass küljest ära ja kinnitada küünal mootorile, peaks vabas õhus lööma mitu korda rohkem et teada kas rõhu all midagi tuleb või ei tule.
vända andurit peab otsilloskooibga keegi vaatama kuid võib ka tavalise multimeetriga et miskitgi tuleb, süütpooli takistust ning ecu pinget saab ka tavalise multimeetriga kui õnnestub kuidagi vahele pista siis parem ecu toitepinge mõõta töötava mootoriga.
üks süütepool ei anna sädet, läheb soojaks ja teine ei lähe. kui annan korra starterit ja lahti lasen siis umbes 4 sek pärast tuleb säde. Küünlad lähevad märjaks kui käivitan.
kui tester olemas siis võimalus poolide primaar mähiste takistusi võrrelda, võimalik et mähis läbi aga probleem võib olla ka et ecu ei katkesta voolu õieti mingil põhjusel.
võibolla ka kõrgepingega mingi probleem mis sooja põhjustab.
mihkel011 kirjutas:ratas kirjutas:võimalik et probleem polegi süütes vaid on mujal , tasub mõõta mootori kompresioon ning millised küünlad on peale käiamist, kas kuivad?
aga sädet saab kontrollida kui väänata suvalisel töötaval küünalal elektroodi mass küljest ära ja kinnitada küünal mootorile, peaks vabas õhus lööma mitu korda rohkem et teada kas rõhu all midagi tuleb või ei tule.
vända andurit peab otsilloskooibga keegi vaatama kuid võib ka tavalise multimeetriga et miskitgi tuleb, süütpooli takistust ning ecu pinget saab ka tavalise multimeetriga kui õnnestub kuidagi vahele pista siis parem ecu toitepinge mõõta töötava mootoriga.üks süütepool ei anna sädet, läheb soojaks ja teine ei lähe. kui annan korra starterit ja lahti lasen siis umbes 4 sek pärast tuleb säde. Küünlad lähevad märjaks kui käivitan.
Kui juba süütepool soojaks läheb siis normaalset katkestuse impulssi ei toimu PUNKT Ehk siis süütemoodul ei tööta.
Mootor käivitub bensiiniga veel 3,5 at kompressiooniga. Startgaasiga 2at juures.
sellega meenub mulle üks õppejõu jutt. tüüdid sõitsid lumehange autoga esiotsa täiesti puru. peale remonti ilmus anomaalia et lükkates läeb käima poolest pöördest aga starteriga mitte kunagi. pikk jutt s**t jutt. lõpptulemus: nad olid hooratta anduri juhtme nipukatega tõmmanud starteri voolujuhtme külge. starteri voolu kõikumine andis anduri juhtmele signaale juurde ja aju läks vist segasex. võeti juhe lahti sealt, kinnitati eemalötkaudu ja asi oligi korras. et siis isegi juhtme vale teekond võib mootori töö tuksi keerata
masin korras, oli vaja ära vahetada kondekad ajus. Ja sellega sai hakkama kasutaja t6niz kes ka leidis vea