Tume visiir?
Tere...
Tekkis selline küsimus, et kas keegi on teinud ise tumeda visiiri endale? Näiteks pannud siis toonkile peale.
Oleks jube tänulik, kui keegi oskaks õpetussõnu jagada
Tere...
Tekkis selline küsimus, et kas keegi on teinud ise tumeda visiiri endale? Näiteks pannud siis toonkile peale.
Oleks jube tänulik, kui keegi oskaks õpetussõnu jagada
Milleks Sulle tume visiir? Sellega ei tohi Eestis sõita! Osta kiiver millel topelt visiisrid, sisemine toonitud ja välimine läbipaistev.
leko kirjutas:Tere...
Tekkis selline küsimus, et kas keegi on teinud ise tumeda visiiri endale? Näiteks pannud siis toonkile peale.
Oleks jube tänulik, kui keegi oskaks õpetussõnu jagada
Kunagi üritasin päris tõsiselt ja mitu korda pannavisiirile toonkile peale, aga lõpptulemus oli nii pask, et ei kannatanud ikkagist. Vähemalt mul oli visiiril bareljeefselt kirjas need eurotähised ja asjad .. Ehk mõni profesionaal ikka hakkama saab, aga mulle näis kergem osta toonitud visiir. Edu!
goal kirjutas:Milleks Sulle tume visiir? Sellega ei tohi Eestis sõita! Osta kiiver millel topelt visiisrid, sisemine toonitud ja välimine läbipaistev.
Tumedam visiir on vingem Eestis kehtib asula sees 50km/h kiirusepiirang - ikka sõidetakse kiiremini
Uut kiivrit ka ei taha osta kuna enda kiiver meeldib liiga palju
Kiivrivisiir ei ole klaas, unusta ära DIY ja osta tume visiir.
CB500 kirjutas:Kiivrivisiir ei ole klaas, unusta ära DIY ja osta tume visiir.
Okei, unustan DIY ära aga küsimus ikkagi. Kas keegi on veel proovinud kiletada?
PS. kui tumevisiir on keelatud Eestis, siis miks osta uus visiir millega ei tohi sõita? Kui aga ise aretades saab tumeda visiiri, siis ei ole kahju sellest mõnest mündist kui politsei kinni võtab.
leko kirjutas:CB500 kirjutas:Kiivrivisiir ei ole klaas, unusta ära DIY ja osta tume visiir.
Okei, unustan DIY ära aga küsimus ikkagi. Kas keegi on veel proovinud kiletada?
PS. kui tumevisiir on keelatud Eestis, siis miks osta uus visiir millega ei tohi sõita? Kui aga ise aretades saab tumeda visiiri, siis ei ole kahju sellest mõnest mündist kui politsei kinni võtab.
Mõttetu teema see kiletamine, kindlasti keegi teeks selle korralikult ära ka, aga kui sul on ainult üks läbipaistev visiir, siis osta tume lisaks. Sa ei kujuta ette kui n**s on sõita tumeda visiiriga pimedas. Iseasi muidugi, kui palju seda pimedas sõitu sul on. Aga kui peaks olema vaja, siis kilet vist maha rebima ei hakka ja pärast tagasi panema. Samas käib visiirivahetus paljudel kiivritel ikka väga lihtsalt Kindlasti on mõni kabi, kes tahaks sulle selle tumeda visiiri pärast kotid taha panna ja trahvi teha, aga mina pole õnneks sellist veel kohanud. Ja teist valget visiiri ostma hakata juurde ja kiletada on minuarust ka mõttetu, paned mõned need käibel olevad nõmedad rahad juurde ja saad tumeda. Vot nii nahhui, nüüd lähen magama
misasja? miks tumedaga sõita ei tohi.. ei ole uurinud nüüd otseselt seda uut seadust, aga koolis õpetaja ütles küll et võib.aga ainult valges. ja mitu korda politseiga vestelnud, keegi pole midagi visiiri kohta öelnud.
pimedas tumedaga on küll jah jube sõita.
Pea iga päev näeb päris nõgiste visiiridega vendi sõitmas, ju siis päeval võib. Aga jah, proovige öösel päikeseprillidega sõita..
Mihkel S kirjutas:Pea iga päev näeb päris nõgiste visiiridega vendi sõitmas, ju siis päeval võib. Aga jah, proovige öösel päikeseprillidega sõita..
Nojah, arusaadav, et öösel on jama sõita...aga hetkel siiski teema selles, et kui jätta nüüd visiir ostmata, kas siis on ka mingi muu variant tumedam visiir saada
Igaljuhl tükki küljest ära ei võta, homme proovin visiiri siis ära kiletada Nutke või naerge
leko kirjutas:Mihkel S kirjutas:Pea iga päev näeb päris nõgiste visiiridega vendi sõitmas, ju siis päeval võib. Aga jah, proovige öösel päikeseprillidega sõita..
Nojah, arusaadav, et öösel on jama sõita...aga hetkel siiski teema selles, et kui jätta nüüd visiir ostmata, kas siis on ka mingi muu variant tumedam visiir saada
Igaljuhl tükki küljest ära ei võta, homme proovin visiiri siis ära kiletada
Nutke või naerge
Keerad selle visiiri ka perse veel, siis pead ikka uue ostma
goal kirjutas:Milleks Sulle tume visiir? Sellega ei tohi Eestis sõita! Osta kiiver millel topelt visiisrid, sisemine toonitud ja välimine läbipaistev.
Möh? Kes Sulle sellise "tarkusetera" õpetas.
Anna siis teada kuidas kiletamine läks. Visiir paindub väga hästi, kas toonkile mängib samahästi kaasa?
-PitBull- kirjutas:Keerad selle visiiri ka perse veel, siis pead ikka uue ostma
Mis seal tuksi minna saab? Läheb untsu siis kile maha ja sooja veega liim lahti ja kogu pull Olen kunagi toonkilesi paigaldanud ja effekt kilesid paigaldan siiamaani
goal kirjutas:Milleks Sulle tume visiir? Sellega ei tohi Eestis sõita! Osta kiiver millel topelt visiisrid, sisemine toonitud ja välimine läbipaistev.
Huvitav oleks teada, et millises seadusepügalas on keelatud tumeda visiiriga sõita?
Ja seleta palun lahti, mis teeb erilisemaks tumeda sisemise visiiri välimise tumeda visiiri ees?
Kui tume visiir on keelatud siis ei tohiks ju autojuhid ka sõita oma päikeseprillidega milledel puuduvad igasugused E-d ja CE-d
Käisin kevadel rattaga teh. ülevaatusel Tartus ja uurisin taas seda visiiri teemat, kus öeldi et alates 1. veebruarist (vist) 2011 tohib olla toonitud visiir, mille läbipaistvus on alates N ühikut. igas teh. ülevaatuse punktis on vastav seade mis mõõdab seda. Viige ennast kurssi! ma olen ca 40 000 km maha sõitnud tumeda visiiriga - pole probleemi.
Mina olen juba kaks hooaega sõitnud tumeda visiiriga ja siiani pole keegi midagi öelnud. Politsei on ka kinni pidanud kui üldine puhumine peale üritusi olnud on ja ei ole probleemi olnud.
valgel ajal tohib kasutada kuni 50% tumedusega visiiri,kes viitsib see leiab selle riigiteatajast ka;) Aga sellegipoolest,seda ise tumedaks ma küll ei üritaks teha
Ei tea ise kasutan 80% musta vesiiri ja ka ei kurda.Tõesti sellega peab nõustuma et pimedas on kehva sõita aga on võimalik.Õnneks mul käib vahetus kergelt nii et päeval must ja pimedas võttan põuest valge ja läheb edasi.Kiletamise teemat olen kah näinud aga kui on kasutatud vesiir valge siis jäävad need kriipsud ja vigastused eryti hästi välja näha.Muidu aga ütleks et jalgrattast pole mõttet uuesti leiutada.
isiklik kätetöö
Aga jah , anna teada kuidas kiletamine läheb.
Ma ise arvasin , et äkki kiletamine suht impossible kuna auto klaasid on klaasist a visiir plastist,et kas vahet pole v?
Vihmamees
Mis puutub visiiri, siis valgel ajal võib see olla 50% ja pimedal 80%. See on kirjas kuskil tagatubades, kus puudub märge, et ei tohi sõita keevitusprillidega. Mul on üks ebameeldiv vestlus võimuesindajatega sellel teemal parklas, peale parkimist.
Põhjuse leiab alati.
Mis puudutab visiiride mõõtmist, siis Eestis sellist seadet ei ole olemas.
vihmamees kirjutas:Vihmamees
Mis puutub visiiri, siis valgel ajal võib see olla 50% ja pimedal 80%. See on kirjas kuskil tagatubades, kus puudub märge, et ei tohi sõita keevitusprillidega. Mul on üks ebameeldiv vestlus võimuesindajatega sellel teemal parklas, peale parkimist.
Põhjuse leiab alati.
Mis puudutab visiiride mõõtmist, siis Eestis sellist seadet ei ole olemas.
Protsentide osas on Sul õigus aga mõõteseadmetega paned küll kõvasti mööda.
edu
Eestis jah peab valge ajal olema läbilaskvus 50% ja pimedas 80%. Korra on ka kinni peetud sellepärast. Pagassis oli kohvris täitsa selline seade neil olemas ja sai siis ka kasutatud seda. Kõige tumedam visiir mis ma kuskilt olin leidnud ja läbilaskvus oli 12% . Õnneks oli kaaslasel selge klaasiga kiiver ja sai siis ära vahetatud temaga ja sõitu jätkatud. Neil oli üldse eriline nokkimise tuju sel korral. Kõige kohta küsisid ja tegid miljon tiiru ümber ratta aga muud ei leidnudki
.
Ma panin kaks hooaega tagasi kanni kiivrile tooni vaid üles serva, kuna puudub päikese visiir ja ajas asja väga hästi ära...kuid nüüd on nurgad lahti tulnud ja vajab vahetust. Kuid seekord proovin alla panna ka 3M´i krundi v liimi või kruntliimi (kuidas iganes nad seda ise nimetavad)
budi kirjutas:Ma panin kaks hooaega tagasi kanni kiivrile tooni vaid üles serva, kuna puudub päikese visiir ja ajas asja väga hästi ära...kuid nüüd on nurgad lahti tulnud ja vajab vahetust. Kuid seekord proovin alla panna ka 3M´i krundi v liimi või kruntliimi (kuidas iganes nad seda ise nimetavad)
sisse või välja poole?
Välja, kuid nüüd vist proovin sisse - püsib ehk kauem
Niisiis. Vastu paljudele soovitustele proovisin siiski ise selle toonimise ära.
Peaks mainima, et paras kepp on aga peale paari korda peaks isegi rahule jääma.
ENNE:
PÄRAST:
Arvan, et selle kile tõmban veel maha ja siis proovin uuesti. Visiiriga kannatab täiesti sõita aga hetkel isiklikult veel 100% rahul ei ole.
hehe mul sama. see alien 2, aga matt versioon. tume klaas on kaasa tellitud originaal.
Njah... on asju mida on lihtsam osta kui hakata ise nusserdama... nagu kajakast supi keetmine, et valmis saab siis viska koos potiga minema
Banditile on meil igasugused visiirid riiulist võtta
tramm66 kirjutas:Njah... on asju mida on lihtsam osta kui hakata ise nusserdama... nagu kajakast supi keetmine, et valmis saab siis viska koos potiga minema
Banditile on meil igasugused visiirid riiulist võtta
Usun täiesti. Vaatasin, et toonitud visiir Alien II-le oleks 50€ Paraku on lood nii, et tuleb otsustada soodsama lahenduse kasuks. Eks mingi hetk tuleks see lisa visiir niikuinii osta aga hetk on see toonimis lahendus soodsaim.
PS. siin kohal mainiksin igaksjuhuks ära, et mu point ei ole tõestada, et tootjat küsivad mittemillegi eest hinge hinda, vaid, et kas oleks võimalik ise koduste vahenditega analoogne tulemus saavutada.
leko kirjutas:tramm66 kirjutas:Vaatasin, et toonitud visiir Alien II-le oleks 50€ Paraku on lood nii, et tuleb otsustada soodsama lahenduse kasuks.
Araile maksab ca 100 €. Ehk juba on sul pool võibus. Samas ega see bantiid pole s**t suurem asi kiiver kah võiboll visiir sama.