1. leht 1-st
Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 21 Aug 2011, 22:00
Postitas m2ikret
Tervitused.Kuna kaen siis vana eest jutu ära ,ehk äkki keegi oskab siia midagi omast kogemusest öelda.
Mure siis selline ,et natukene aega linnas sõitmist hakkab vent ilusasti tööle ja peaks nagu jahutama hakkama.Aga jama selles siis ,et tosool ei jõua radikas ollagi kui juba lükkab selle paisupaaki vms .Ja siis paisupaagist ajab seda välja.
Et mida kontrollida.
Kas kaan kõver?
kaane tihend ?
Või siis pragu blokis sees ?
PRagu annab ju otsida sealt.
Ehk kellegil kogemust.
Ka suurema kiirusepealt lööb pahvaka tosooli väja.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 21 Aug 2011, 22:14
Postitas westel
Kontrolli termostaat üle. Vb see kinni, jahutust pole, tosool paisub ja ajab kõik paisupaaki.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 21 Aug 2011, 22:20
Postitas Mihkes
Üks variant on,et radika punn ei hoia tosooli rõhu all.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 13:51
Postitas m2ikret
Termostaat toimib.Sai isegi natukene auk suuremaks puuritud termostaadil.
Ja samas just ju radikas suur surve sees nagu ? Et peaks kork ju pidama küll.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 14:42
Postitas TDM
Kas välja ajab suvalisel temperatuuril, või siis kui 100 ni jõuab temp.?
võid ka proovida ilma termostaadita, kui ikka ajab tosooli välja siis on surve sees ja seda näed juba kuskohast tuleb, kui pea on maas! 
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 19:13
Postitas m2ikret
TDM kirjutas:Kas välja ajab suvalisel temperatuuril, või siis kui 100 ni jõuab temp.?
võid ka proovida ilma termostaadita, kui ikka ajab tosooli välja siis on surve sees ja seda näed juba kuskohast tuleb, kui pea on maas! 
Suvalisel ajal tuleb välja ja surub välja paisupaagist
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 19:40
Postitas Kri§to
Lollina pakuks ehk jahutusvedeliku vahetamine aitab?
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 19:57
Postitas m2ikret
Kri§to kirjutas:Lollina pakuks ehk jahutusvedeliku vahetamine aitab?
Jahutus vedelik tundub kll puhas.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 20:03
Postitas alari83
Kriban ka siis siia oma katsetused,nimelt samasugune ratas ja samasugune mure.Mina omal olen proovind pm kõike võimalikke ja võimatuid variante-kõigepealt vahetasin jahutusvedeliku uue vastu(auto roheline vedelik),ei aidand ja siis proovisin motuli mingit spetsiaalset-motocool?,ikka abi polnd.Teremostaadi panin uue,ikka täpselt sama.Seejärel proovisin ilma termostaadita,vaat et läks isegi hullemaks,nii et termostaat sisse tagasi.Veepump sai ka kontrollitud-labad kõik ilusti küljes ja ajab vedelikku ilusti ringi.Järgmine asi oli radika kork,sai seegi uus muretsetud aga mida ei olnud,see oli muutus;)Nüüd ripub garaazi seinapeal ilus uus plokikaanetihend,lootus jääb et ehk sellega asi lõpuks piirdub.Selle hooaja sõidan lõpuni lihtsalt vähema jahutusvedelikuga-temp näitab,paisupaagis pärast sõitu õrnalt mulistab aga ei aja vähemalt üle. Kindlasti tasub enne kõike lihtsamaid variante proovida,enne kui mootorit lahti võtma hakata.Igaljuhul edu sulle rattaga ja maanteel kohtume;)
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 22 Aug 2011, 20:14
Postitas m2ikret
alari83 kirjutas:Kriban ka siis siia oma katsetused,nimelt samasugune ratas ja samasugune mure.Mina omal olen proovind pm kõike võimalikke ja võimatuid variante-kõigepealt vahetasin jahutusvedeliku uue vastu(auto roheline vedelik),ei aidand ja siis proovisin motuli mingit spetsiaalset-motocool?,ikka abi polnd.Teremostaadi panin uue,ikka täpselt sama.Seejärel proovisin ilma termostaadita,vaat et läks isegi hullemaks,nii et termostaat sisse tagasi.Veepump sai ka kontrollitud-labad kõik ilusti küljes ja ajab vedelikku ilusti ringi.Järgmine asi oli radika kork,sai seegi uus muretsetud aga mida ei olnud,see oli muutus;)Nüüd ripub garaazi seinapeal ilus uus plokikaanetihend,lootus jääb et ehk sellega asi lõpuks piirdub.Selle hooaja sõidan lõpuni lihtsalt vähema jahutusvedelikuga-temp näitab,paisupaagis pärast sõitu õrnalt mulistab aga ei aja vähemalt üle. Kindlasti tasub enne kõike lihtsamaid variante proovida,enne kui mootorit lahti võtma hakata.Igaljuhul edu sulle rattaga ja maanteel kohtume;)
Okey sanna teada siis kui sul see tihendi vahetus aitab
Ja maanteel kohtud minuga yamu r6 ga 
Kawa isa oma 
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 23 Aug 2011, 08:38
Postitas erxz
vaata ka õlikorgi alla, ega seal mootoriõli ja jahutusvedeliku emulsiooni ei ole ...
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 23 Aug 2011, 17:14
Postitas m2ikret
erxz kirjutas:vaata ka õlikorgi alla, ega seal mootoriõli ja jahutusvedeliku emulsiooni ei ole ...
No ei ole .Tõsiselt jama värk .
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 23 Aug 2011, 17:28
Postitas TDM
Kui suvalise temperatuuriga välja ajab ja mootori seisates edasi ei kõhise siis on surve veesärgis, on minu arvamus!
Suure punase riigi tehnikaga sai teinekord päris pikalt edasi uhada kui radika korgi surve klapile tiku jupp vahele pista, keemis temp küll veidi langes, aga liigne surve sai ilma tosooli välja pressimata välja!
Igakord see muidugi ei aidanud! 
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 23 Aug 2011, 21:39
Postitas m2ikret
TDM kirjutas:Kui suvalise temperatuuriga välja ajab ja mootori seisates edasi ei kõhise siis on surve veesärgis, on minu arvamus!
Suure punase riigi tehnikaga sai teinekord päris pikalt edasi uhada kui radika korgi surve klapile tiku jupp vahele pista, keemis temp küll veidi langes, aga liigne surve sai ilma tosooli välja pressimata välja!
Igakord see muidugi ei aidanud! 
Aga mis siis teha kui surve veesärgis on ?
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 23 Aug 2011, 21:56
Postitas alari83
Mina oma tagasihoidliku taibuga arvan,et kui sinna nüüd tikk korgi vahele panna,lööb see kohe paisupaagi täis ja seejärel ülevoolust maha.Ma kardan,et ta mitte ei lähegi keema,vaid lihtsalt silindri surve poeb läbi plokikaanetihendi jahutussüsteemi,ning et ka õhul kuskil olla oleks,pressib vedeliku välja.See seletab ära ka, miks ventikas tööle ei hakka(enne juba ajab vedelikku välja),sest tegelikkuses pole selleks ajaks vedelik veel nii kuumgi,et lüliti lülitaks.Keemistemperatuuri tõstmine ja langetamine seega kasutu.Lahendus sellele oleks ikkagi mootoril pea maha,uus tihend ning kindlasti igaks kümneks juhuks lasta kaant survestada-raudselt lihtsam tegevus,kui pärast jälle laiali katkuda mingi prao pärast,mida silmaga tuvastada ei õnnestunud.
Eks teooria ole muidugi üks asi,praktika võib sootuks midagi muud endast kujutada 
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 23 Aug 2011, 22:05
Postitas ylari
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 24 Aug 2011, 13:38
Postitas m2ikret
alari83 kirjutas:Mina oma tagasihoidliku taibuga arvan,et kui sinna nüüd tikk korgi vahele panna,lööb see kohe paisupaagi täis ja seejärel ülevoolust maha.Ma kardan,et ta mitte ei lähegi keema,vaid lihtsalt silindri surve poeb läbi plokikaanetihendi jahutussüsteemi,ning et ka õhul kuskil olla oleks,pressib vedeliku välja.See seletab ära ka, miks ventikas tööle ei hakka(enne juba ajab vedelikku välja),sest tegelikkuses pole selleks ajaks vedelik veel nii kuumgi,et lüliti lülitaks.Keemistemperatuuri tõstmine ja langetamine seega kasutu.Lahendus sellele oleks ikkagi mootoril pea maha,uus tihend ning kindlasti igaks kümneks juhuks lasta kaant survestada-raudselt lihtsam tegevus,kui pärast jälle laiali katkuda mingi prao pärast,mida silmaga tuvastada ei õnnestunud.
Eks teooria ole muidugi üks asi,praktika võib sootuks midagi muud endast kujutada 
Sinu teooria peab kõigerohkem paika 
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 24 Aug 2011, 21:04
Postitas m2ikret
alari83 kirjutas:Mina oma tagasihoidliku taibuga arvan,et kui sinna nüüd tikk korgi vahele panna,lööb see kohe paisupaagi täis ja seejärel ülevoolust maha.Ma kardan,et ta mitte ei lähegi keema,vaid lihtsalt silindri surve poeb läbi plokikaanetihendi jahutussüsteemi,ning et ka õhul kuskil olla oleks,pressib vedeliku välja.See seletab ära ka, miks ventikas tööle ei hakka(enne juba ajab vedelikku välja),sest tegelikkuses pole selleks ajaks vedelik veel nii kuumgi,et lüliti lülitaks.Keemistemperatuuri tõstmine ja langetamine seega kasutu.Lahendus sellele oleks ikkagi mootoril pea maha,uus tihend ning kindlasti igaks kümneks juhuks lasta kaant survestada-raudselt lihtsam tegevus,kui pärast jälle laiali katkuda mingi prao pärast,mida silmaga tuvastada ei õnnestunud.
Eks teooria ole muidugi üks asi,praktika võib sootuks midagi muud endast kujutada 
Kas sa endal tihendit ära ei ole vahetanud lõpuks ?
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 24 Aug 2011, 21:35
Postitas alari83
Ei ole veel vahetand,lasen hooaja lõpuni ära,siis keeran mootri maha. 
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 30 Aug 2011, 20:41
Postitas StreetMoto
Kui palju seda jahutusvedelikku välja pumbatakse? Kas kogu süsteem tühjaks või nii 100-300 ml jagu? Kui palju on sinu arvates normaalne paisupaagis oleva vedeliku nivoo? Kas peale tosooli kadumist on külma mootoriga radikakorki avades seal jahutusvedelik näha või tundub radika sisu kuiv olevat?
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 30 Aug 2011, 21:17
Postitas alari83
No paisupaagil on ju min ja max lausa peale märgitud
Minu rattal on nii igaljuhul,et radikas ilusti täis,paisupaagi ka min ja max kriipsu vahele ning siis sõidu ajal hakkab mulistama,nii et pool gondlit ja tagaratas täitsa märg,Seisma jättes ja pärast jahtumist kontrollides on paisupaak kõrini täis ja radika korgi august ei paista midagi,ilmselt ei saagi paista,sest 300-400 ml saab julgelt juurde panna,kui mitte rohkemgi.Kuidas teemaalgataja rattal on eks seda ta kribab ise siia.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 31 Aug 2011, 16:16
Postitas m2ikret
StreetMoto kirjutas:Kui palju seda jahutusvedelikku välja pumbatakse? Kas kogu süsteem tühjaks või nii 100-300 ml jagu? Kui palju on sinu arvates normaalne paisupaagis oleva vedeliku nivoo? Kas peale tosooli kadumist on külma mootoriga radikakorki avades seal jahutusvedelik näha või tundub radika sisu kuiv olevat?
Kadus ütleme mingi 140 km peale 100 ml .Aga nagu näha oli taga sõites ,et pristsis välja kui rohkem vajutada.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 31 Aug 2011, 16:16
Postitas m2ikret
alari83 kirjutas:No paisupaagil on ju min ja max lausa peale märgitud
Minu rattal on nii igaljuhul,et radikas ilusti täis,paisupaagi ka min ja max kriipsu vahele ning siis sõidu ajal hakkab mulistama,nii et pool gondlit ja tagaratas täitsa märg,Seisma jättes ja pärast jahtumist kontrollides on paisupaak kõrini täis ja radika korgi august ei paista midagi,ilmselt ei saagi paista,sest 300-400 ml saab julgelt juurde panna,kui mitte rohkemgi.Kuidas teemaalgataja rattal on eks seda ta kribab ise siia.
Sama teema aga viskas v2hem v2lja!
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 10 Sept 2011, 03:28
Postitas husu
mul kawakal oli pandud sisse wiseco kolb. siis vahetati ära ka plokikaane tihend. kõik oli ilus. aga üks talv hakkasin starteri pendiksit vahetama(see oli mootori kõige keskel) ja siis sai tellitud uus plokikaane tihend. seee ei kestnudki kaua. pärnust tallinna ja tahgasi minnes märjamaa statoilis oli loik all. uurides selgus et radikas tühi. panin siis radika täis korralikult ja enne libatset jälle loik all. libatses joped kes panid radika täis ja umbes 2 kildise ringi pealt jälle kõik väljas. egas midagi plokikaan maha ja sealt oli ilusti näha kuskohast leek läbi käis. tellisin wisecost uue plokikaanetihendi ja ja oligi elu lill jälle. louisist tellitud tihend oli 3kordsest plekist. wiseco oma oli mingist hõbedasest poolpehmest ja 2 korda jämedamast materjalist tehtud
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 10 Sept 2011, 09:24
Postitas m2ikret
husu kirjutas:mul kawakal oli pandud sisse wiseco kolb. siis vahetati ära ka plokikaane tihend. kõik oli ilus. aga üks talv hakkasin starteri pendiksit vahetama(see oli mootori kõige keskel) ja siis sai tellitud uus plokikaane tihend. seee ei kestnudki kaua. pärnust tallinna ja tahgasi minnes märjamaa statoilis oli loik all. uurides selgus et radikas tühi. panin siis radika täis korralikult ja enne libatset jälle loik all. libatses joped kes panid radika täis ja umbes 2 kildise ringi pealt jälle kõik väljas. egas midagi plokikaan maha ja sealt oli ilusti näha kuskohast leek läbi käis. tellisin wisecost uue plokikaanetihendi ja ja oligi elu lill jälle. louisist tellitud tihend oli 3kordsest plekist. wiseco oma oli mingist hõbedasest poolpehmest ja 2 korda jämedamast materjalist tehtud
Aga see louis.de oma siis jama ?
Mis maksis see tihendi möll.
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 18 Dets 2011, 15:55
Postitas Normaals
Sama mure ka minul. Sama ratas aga probleem ei ole veel nii hull. Linnas sõites hakkab ventikas tööle küll aga kui pikemalt sõita lööb paisubaagist tosooli välja. Kui leiate lahenduse andke palun teada:) Mul on ka veel siduriga probleem vist. Sidur libiseb ainult 3 käiguga? Rahulikult sõites ei ole midagi aga kui peeneks lasta siis ainult kolmas käik tõmbab poole pealt libisema ja korralikult. Kui sidur läbi siis peaksid ka teised käigud libisema?
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 18 Dets 2011, 18:34
Postitas m2ikret
Re: Kawasaki ninja zx9r Tosooli kadumine.
Postitatud: 18 Dets 2011, 21:41
Postitas jürmelott