1. leht 1-st

Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 11:50
Postitas Kirs

Kas neid Moto-Detail kohvreid ka sihtotstarbeliselt kasutada kannatab või sobivad nad ainult asjade hoidmiseks kuskil riiulil?
Hind on neil küll hea, aga kas ongi see ainuke hea asi nende juures?

http://www.louis.de/index.php?topic=art ... 20&lang=en

image.png
image.png (128.27 KiB) Vaadatud 1844 korda

Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 11:55
Postitas Piipz

kui nad vett peavad, siis on juba kõik ok :)
olen neid kohvreid näinud küll, ei erine küll millegi poolest Givi E36-st


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 12:04
Postitas Kirs
Piipz kirjutas:

kui nad vett peavad, siis on juba kõik ok :)
olen neid kohvreid näinud küll, ei erine küll millegi poolest Givi E36-st

Sellest vast vähe. Materjal peaks ka ikka selline olema, et kinnituskohad esimese pikema sõiduga ära ei laguneks ja kui tsikkel ka juhtub külili kukkuma, siis kildudeks ei pudeneks.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 12:05
Postitas yeekim

Saab ka odavamalt: http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moott ... kku-82461/

48 litraa vain 49,90€

Ma ei usu, et MD'ga mingit kvaliteedierinevust on.

edu

EDIT:

Helppo asentaa tavaratelineeseen mukana toimitettavan yleiskäyttöisen kiinnityslevyn avulla

Mis iganes see tähendab


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 12:06
Postitas Piipz
holma kirjutas:
Piipz kirjutas:

kui nad vett peavad, siis on juba kõik ok :)
olen neid kohvreid näinud küll, ei erine küll millegi poolest Givi E36-st

Sellest vast vähe. Materjal peaks ka ikka selline olema, et kinnituskohad esimese pikema sõiduga ära ei laguneks ja kui tsikkel ka juhtub külili kukkuma, siis kildudeks ei pudeneks.

Ei ole veel näinud sellist kohvrit, millel lambist kinnituskohad lagunema hakkavad. Ühest puust on nad enamvähem kõik, mõni lihtsalt näeb ägedam välja.
Probleeme on küll kuid rohkem kohvriraamide, kui kohvritega. Ja kui on liiga jäigad kohvrid, siis on see ka väike miinus, kukud raami puruks, kohver peaks natuke ikkagi vetruma.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 12:10
Postitas Kirs
yeekim kirjutas:

Saab ka odavamalt: http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moott ... kku-82461/

48 litraa vain 49,90€

Ma ei usu, et MD'ga mingit kvaliteedierinevust on.

edu

See vist ei istu Monokey kinnituste otsa?
Mingi hiina kohver oli küll sellisest kõvast plastikust, et koheselt tükid taga, kui veidigi väänamist sai. See Moto-Detail sakslaste omatoodang?


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 12:56
Postitas Reigo
holma kirjutas:
Piipz kirjutas:

kui nad vett peavad, siis on juba kõik ok :)
olen neid kohvreid näinud küll, ei erine küll millegi poolest Givi E36-st

Sellest vast vähe. Materjal peaks ka ikka selline olema, et kinnituskohad esimese pikema sõiduga ära ei laguneks ja kui tsikkel ka juhtub külili kukkuma, siis kildudeks ei pudeneks.

Oman seda kohvrid.
Materjal tundub päris ok olevat. Louisist kommentaare lugeda siis on ka sellega kukutud ja on terveks jäänud. Ainuke mille kallal nuriseda oleks on luugi kinnitus/lukustus tundub kuidagi nõrga võitu olema. Tsikli külge kinnitub korralikult.
Vett peab väga hästi, 50Km korralikus paduvihmas oli kohver seest kuiv.
Mina olen sellega rahul.
Pilt


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 13:34
Postitas torupill

Antud kohver on minugi käes sihipärast kasutamist leidnud:
Ette heita pole midagi, kaane kinnitus võiks ehk olla mugavam aga selle raha eest parim kohver.

image.png

Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 13:56
Postitas nolev

Kasutan sellist kohvrit ca 3 aastat tagakohvrina. Kõik on pro. Isegi tugevas paduvimas sõites. Kinnituste osas ei oska samuti kurta. Kolmel järjrstikkusel aastal olen 2-3 päevaseid matku Eestimaal teinud ja kõik OK. Luugi kinnitus on võib-olla Givi omadel natuke mugavam, kuid kaas ei ole kordagi lahti tulnud. Selle hinna eest on kohvrit küll ja veel. Kindlasti ei ole sellel selliseid vigu, et peaks kohe paar korda kallima Givi või muu firma kohvrid tellima.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 19:11
Postitas pulsar

mõni Givi on ikka odavama hinnaga ka

http://www.louis.de/_206b50cf3f8b819a84 ... r=10024288

image.png

Re: Säästukohvrid

Postitatud: 18 Nov 2011, 22:32
Postitas Nongrata

Hea kohver. Kasutan neid küljekohvritena, mahutavad ja peavad vett ka pikemal otsal, ainuke miinus on, et avamiseks- sulgemiseks ja raamilt eemaldamiseks peab võtit kasutama, aga selle hinna eest on asja küll.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 19 Nov 2011, 12:05
Postitas torupill

See on Monolock (vs. Monokey) kinnitusega variant, need ongi odavamad.

pulsar kirjutas:

mõni Givi on ikka odavama hinnaga ka

http://www.louis.de/_206b50cf3f8b819a84 ... r=10024288


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 19 Nov 2011, 18:32
Postitas J a n n o

olen moto detail tagakohvrit 3 aastat aktiivselt kasutanud. Türgis käisin sellega ära. korra kukkus kohver ka söidu ajal maha, sest unustasin kinnitamata. ainult paar kriimu peal. olen sinna jöuga surunud küll kaks kiivrit koos muude asjadega jne. köik on välja kannatanud. ja üksköik millist vihma olen saanud, kohvri sisu on alati kuiv olnud. see on üks ehe näide, et asju saab ka odavalt häid teha.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 21 Nov 2011, 20:03
Postitas urmas66

See eelpool mainitud Givi kohver on väiksemat sorti ehk 42 liitrit,kaks kiivrit sinna ei pruugi mahtuda.Minu arust on see meil ka umbes sama hinnaga saadaval.
Mis puutub võtmega avamisse ja raamilt maha võtmisse,siis minu arust on see enamikel plastik kohvritel nii.Endal Givi sõbral H&D.Mõlemad käivad ainult võtmega.Olen näinud pealt avatavat alu kohvrit,mida sai lukustada tabalukuga ja muidu lihtsalt käega avada.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 21 Nov 2011, 20:15
Postitas zx12r
XL1000 kirjutas:

See eelpool mainitud Givi kohver on väiksemat sorti ehk 42 liitrit,kaks kiivrit sinna ei pruugi mahtuda.Minu arust on see meil ka umbes sama hinnaga saadaval.
Mis puutub võtmega avamisse ja raamilt maha võtmisse,siis minu arust on see enamikel plastik kohvritel nii.Endal Givi sõbral H&D.Mõlemad käivad ainult võtmega.Olen näinud pealt avatavat alu kohvrit,mida sai lukustada tabalukuga ja muidu lihtsalt käega avada.

Mul on Givi 52-liitrine kohver ja sinna mahub kaks avatavat kiivrit täpselt sisse. Tavalised kiivrid läheks ilmselt lihtsamalt.
40-liitrilisesse ei mahuks kindlasti. Väikesem kohver ilmselt mõttekas siis kui pikki otsi ei reisi ning kohvris vedada tõesti vaid kiivrit, kaheksa õlut või läptoppi.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 22 Nov 2011, 14:12
Postitas henri

ma olen ka nende moto detail kohvritega umbes 3 aastat ringi sõitnud, selle raha töötavad väga hästi. Plastik on veidi elastsem kui Givi vms korraliku firma kohvritel, mistõttu võib kiiresti vihmas sõites tuulega serva veidi laiali painutada ja sealt vett sisse hakata ajama. Kui on oht, et kiirused lähevad väga suureks siis olen igaks juhuks enne kohvrid ka väikese rihmaga kohvriraami külge kinni tõmmanud.
Mul igatahes neid plaanis välja vahetada ei ole ja arvatavasti julgen neid kunagi ka mõnele teisele rattale külge panna.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 22 Nov 2011, 14:45
Postitas joel

Ma ütleks, et Givi kohvrid ongi päris korralikult ülehinnatud. Eelmisel rattal oli Givi Monolock (see odavam versioon). Oli suht õhukesest ja painduvast plastist, aga teinekord oligi parem, et sai tuubil täis kohvri veel kinni painutada. Praegusel tsiklil tuli Givi Monokey koos Givi enda kohvriraamiga tsikliga kaasa. See on märksa jäigem võrreldes Monolockiga. Kaks korda lendas maanteel veidi konarlikuma koha peal kohver ca 100-ga sõites lihtsalt minema. Siis panin poldi läbi kohvri põhja ning alusplaadi, rohkem pole enam ära lennanud. Tõsi, nii palju peab seda Givi Monokey kohvrit kiitma, et nüüd on küll hirmus koledalt ära kriibitud ja helkurile lõi mõra sisse, aga vähemalt päris puruks ei läinud ja kui kaubanduslik välimus välja arvata, siis iseenesest on kohver veel täitsa funktsionaalne. Aga et lihtsalt maanteel august läbi sõites kohver minema lendab, see oli mulle küll suureks pettumuseks ja minu arvamus Givi kohvritest langes päris kõvasti.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 22 Nov 2011, 15:54
Postitas jan22

Kasutan 46l Givi ülemist kohvrit ja sinna läheb suure vaeva ja sobitamisega kaks Schuberth C2 kuidagi moodi ära.
Pilt:
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2254159
Givi kohta võin öelda et peale pakiraami kinnitamist kaanele hakkasid kaane liikumise (avamisel) piiramis tripid järele andma, kaan liikus lahti olles liiga taha avali ja trippide kinnitus kohad murdusid küljest ära, tuli natuke remontida.
Veel pilt; nähtav kruvi on murdunud kinnituse asemel.
http://live.hot.ee/gallery/show_image?id=2254160
Muidu toimib nii pakiraam kui ka lisa pidurituli.
Peale margikohaste kohvrite pole mul muud kogemust aga Givi't ei kiida, kuidagi vedel ja õrnake on teine.
Muideks kahel originaal küljekohvril on kasutaja manuaalis kirjas hoiatus mitte sõita nendega üle 130km/h.
Kunagi sai ülemine kohver lisaks ostetud,sooviga et kaks kiivrit sisse läheks ega siis erilist valikut polnud, kas Givi 46l või 52l.
Kui nüüd uue peaks ostma siis vähemalt 52l.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 05 Dets 2011, 08:50
Postitas boob
jan22 kirjutas:

...
Muideks kahel originaal küljekohvril on kasutaja manuaalis kirjas hoiatus mitte sõita nendega üle 130km/h.
....

Mul ka Bemmil originaal küljekohvrid sama jutuga. Kiirteel 211kmh GPsi järgi püsisid kenasti küljes :twisted:


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 29 Dets 2011, 15:06
Postitas urmas66

Mul nii 52 kui 46 Givid ja 2x36 Givid.Mul on tulnud lahti küll ühekorra küljekas,aga arvan,et ikka enda viga.46-sse tõesti kaks kinnist kiivrit hästi ei mahu,aga kuidagi ikka saab.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 10 Veebr 2012, 23:46
Postitas Piipz

En ole kyllä koskaan nähny enkä kuullut tämmöisistä.
Voisithan itse tilata sieltä?
Jos ne ei lähetä Eestiin niin tästa löytyy jätkiä jotka voisivat ne sieltä hommata sulle.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 21 Veebr 2012, 09:00
Postitas Tsikkelröövel

Mul ka Motodetaili kohver 2009. aastast. Kärab küll.
Hädad: adapterplaadil natuke logiseb, see lõgin häirib. Nüüd panen kummivooliku kohvri alla, siis on vagane.
Eelmisel aastal kadus sõidu pealt lukustuslink koos lukuga ära. Selle telg oli ühes suunas ära nihkunud aja jooksul. Leidsin üles ja sai korda.
Ratas on koos kohvriga külili käinud küll, eriti purunemisaltis see plast ei ole. Mul see kohver statsionaarselt pära peal, kõik need aastad. Arvan, et selle raha eest on kohvrit ikka palju - ei hakka mina ostma mingit Givi-komplekti, mis maksab rohkem, kui mu ratas.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 20 Dets 2014, 15:19
Postitas KIBU
joel kirjutas:

Ma ütleks, et Givi kohvrid ongi päris korralikult ülehinnatud. Eelmisel rattal oli Givi Monolock (see odavam versioon). Oli suht õhukesest ja painduvast plastist, aga teinekord oligi parem, et sai tuubil täis kohvri veel kinni painutada. Praegusel tsiklil tuli Givi Monokey koos Givi enda kohvriraamiga tsikliga kaasa. See on märksa jäigem võrreldes Monolockiga. Kaks korda lendas maanteel veidi konarlikuma koha peal kohver ca 100-ga sõites lihtsalt minema. Siis panin poldi läbi kohvri põhja ning alusplaadi, rohkem pole enam ära lennanud. Tõsi, nii palju peab seda Givi Monokey kohvrit kiitma, et nüüd on küll hirmus koledalt ära kriibitud ja helkurile lõi mõra sisse, aga vähemalt päris puruks ei läinud ja kui kaubanduslik välimus välja arvata, siis iseenesest on kohver veel täitsa funktsionaalne. Aga et lihtsalt maanteel august läbi sõites kohver minema lendab, see oli mulle küll suureks pettumuseks ja minu arvamus Givi kohvritest langes päris kõvasti.

tere
monokey kohvri lahtitulemise võis põhjustada kinnituse mittetäielik sulgumine. nimelt kohvri küljes olev sulusraud, see mida punane nupp alla lükkab avamisel, mis toimib samal põhimõttel nagu tavalise ukse lingi sulus piida vasturaua suhtes võib ebasoodsal juhul kohvrit paigaldades mitte pesasse liikuda ja võtmest lukku keeramist see ei mõjuta. ehk et sulusraua vedrud seda paika ei lükka et toimuks lukustamine aga võtmest saad kohvri sellegipoolest lukku keerata ja punane kohvri eemaldus nupp enam alla ei vaju. samamoodi tõuseb ukselink ülesasendisse kuigi suluskeel lukukorpusest välja ei ole tulnud. selline konstruktsiooniline lahendus vajalik kohvri kinnitamiseks raamile ilma võtmest lukku avamata. kõigi monokey kohvrite kinnitusmehhanismi pole küll uurinud aga minu E41 kohvri lukustust uurides tulin sellisele järeldusele. kuna minuteada on raamile kinnitumise põhimõte kõigil monokeydel sama siis julgen arvata et minu teooria on vettpidav. ilmselt tuleks kriitiliselt suhtuda ka kaalupiirangu max 10kg ületamisesse mis näiteks koos kulunud sulusraudadega või eelpool kirjeldatud ebatäieliku sulgumisega võib lahtitulemist põhjustada.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 20 Dets 2014, 17:33
Postitas urmas66
Spoiler
KIBU kirjutas:
joel kirjutas:

Ma ütleks, et Givi kohvrid ongi päris korralikult ülehinnatud. Eelmisel rattal oli Givi Monolock (see odavam versioon). Oli suht õhukesest ja painduvast plastist, aga teinekord oligi parem, et sai tuubil täis kohvri veel kinni painutada. Praegusel tsiklil tuli Givi Monokey koos Givi enda kohvriraamiga tsikliga kaasa. See on märksa jäigem võrreldes Monolockiga. Kaks korda lendas maanteel veidi konarlikuma koha peal kohver ca 100-ga sõites lihtsalt minema. Siis panin poldi läbi kohvri põhja ning alusplaadi, rohkem pole enam ära lennanud. Tõsi, nii palju peab seda Givi Monokey kohvrit kiitma, et nüüd on küll hirmus koledalt ära kriibitud ja helkurile lõi mõra sisse, aga vähemalt päris puruks ei läinud ja kui kaubanduslik välimus välja arvata, siis iseenesest on kohver veel täitsa funktsionaalne. Aga et lihtsalt maanteel august läbi sõites kohver minema lendab, see oli mulle küll suureks pettumuseks ja minu arvamus Givi kohvritest langes päris kõvasti.

tere
monokey kohvri lahtitulemise võis põhjustada kinnituse mittetäielik sulgumine. nimelt kohvri küljes olev sulusraud, see mida punane nupp alla lükkab avamisel, mis toimib samal põhimõttel nagu tavalise ukse lingi sulus piida vasturaua suhtes võib ebasoodsal juhul kohvrit paigaldades mitte pesasse liikuda ja võtmest lukku keeramist see ei mõjuta. ehk et sulusraua vedrud seda paika ei lükka et toimuks lukustamine aga võtmest saad kohvri sellegipoolest lukku keerata ja punane kohvri eemaldus nupp enam alla ei vaju. samamoodi tõuseb ukselink ülesasendisse kuigi suluskeel lukukorpusest välja ei ole tulnud. selline konstruktsiooniline lahendus vajalik kohvri kinnitamiseks raamile ilma võtmest lukku avamata. kõigi monokey kohvrite kinnitusmehhanismi pole küll uurinud aga minu E41 kohvri lukustust uurides tulin sellisele järeldusele. kuna minuteada on raamile kinnitumise põhimõte kõigil monokeydel sama siis julgen arvata et minu teooria on vettpidav. ilmselt tuleks kriitiliselt suhtuda ka kaalupiirangu max 10kg ületamisesse mis näiteks koos kulunud sulusraudadega või eelpool kirjeldatud ebatäieliku sulgumisega võib lahtitulemist põhjustada.

Sügisel ratast puhatades sai ka kohvrid ette võetud ja tagakohvri lukk oli ikka konkreetselt maantee mustust täis.Leotus pesu ainet ja vett ning nüüd läheb nii kergelt lukku,nagu oleks uue kohvri ostnud.See suluse soon ja ka lukumehanism lähevad sodi täis ning siis enam ei sulgu nagu peab.Sama oli ilmselt ka selle lahti tulnud külje kohvriga.Peale pesu lasin natuke WD40 luku sisse ka.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 21 Dets 2014, 12:19
Postitas pohjakonn
KIBU kirjutas:

tere
monokey kohvri lahtitulemise võis põhjustada kinnituse mittetäielik sulgumine. nimelt kohvri küljes olev sulusraud, see mida punane nupp alla lükkab avamisel, mis toimib samal põhimõttel nagu tavalise ukse lingi sulus piida vasturaua suhtes võib ebasoodsal juhul kohvrit paigaldades mitte pesasse liikuda ja võtmest lukku keeramist see ei mõjuta. ehk et sulusraua vedrud seda paika ei lükka et toimuks lukustamine aga võtmest saad kohvri sellegipoolest lukku keerata ja punane kohvri eemaldus nupp enam alla ei vaju.

Vastab tõele,nii see paraku on.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 17 Jaan 2015, 20:18
Postitas urmas66

Käisin paar päeva tagasi ja ostsin Bikepointist omale sellise 40l kohvrite paari.Kuna võrdluseks on ka GiviE36 paar ja paar Givi tagakohvrit kõrvale panna,siis Kappa ei erine kvaliteedi poolest mitte millagagi(keegi siin kuskil teemas väitis,et on kehvem).Lukud,võtmed,tihendid ja ka plastik tundub olema täpselt sama.Ühesõnaga selle raha eest, 195€ paar, väga rahul.
K40N
Pilt


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 17 Jaan 2015, 22:59
Postitas AzA

Kappa on ju givi tütarfirma. Ilmselt tuleb koli kohati sama hiina liini pealt.


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 29 Juun 2020, 18:05
Postitas LendavTaldrik
yeekim kirjutas: 18 Nov 2011, 12:05

Saab ka odavamalt: http://biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moott ... kku-82461/

48 litraa vain 49,90€

Oskab keegi midagi selle kohvri kinnituse kohta õelda? Monolock´ile istub selga või vaja täitsa uut alust?


Re: Säästukohvrid

Postitatud: 29 Juun 2020, 21:30
Postitas Nozzu

Ja saab veelgi odavamalt.
Pilt