midagi mõtlemapanevat...
Moderaator: Moded
-
Laisaar
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: midagi mõtlemapanevat...
Siit kohe hea nõuanne, Ärge otske pesukotte või vw. Lähevad kole kergelt katkiMotopaks kirjutas:
-
rollerimees
-
Tziklivend
-
raiz
-
Rattur
Vastupidi!.. kui vaadata, millega kaasratturid liikluses silma paistavad siis tundub, et enamusele meist on need "ilusad pildid" lausa püsivalt silma võrk-kestale ja kuhugi ajukeskusesse sisse keevitatud... kahjuks..Soultrain kirjutas:deeeem no ei saa olla, krt jak kas mingeid ilusaid pilte pole siis olemas et selliseid vaja vaadta, krt tuleb tasakaaluks kohe ilusate piltidega teema teha, a la ratturi elu ilusad küljed mitte see horror
Leidub idikaid, kes elavad deviisi all: "Ela kiirelt ja sure noorelt - jääb kaunis laip sust maha.. "..
Paraku.. just hukkunud tsiklistid oma maiste jäänuste kauniduse üle küll reeglina uhkust tunda ei saa - surgu nad nii rnoorelt kui tahavad. Eks toodud pildireadki ole kinnituseks sellest.
Ei-ei, ärge nüüd selliseid rataste arvule tuginevaid järeldusi kohe tehke. Mina olen sõitnud alates 1981 kahe-, nelja-, kuue- ja kümnerattaliste aparaatidega ja mingil ajaetapil paar aastat isegi roomikutega. Tsiklite puhul on ikka peavaluks suht raske märgatavus ja nii mõnigi kord ka kiiruse prognoosimatus kaasliiklejatele. Kui on tegemist ikka aparaadiga, mis peab ristmikule jõudma alles 20 sekundi pärast ja kihutamise tõttu võib kohale jõuda 10 sekundi pärast ning tegelikult jõuab 5 sekundi pärast, no siis saabki selliseid pilte teha. Kellelgil vist on ligipääs mingitele andmetele - huvitav oleks analüüsida, mitu õnnetust 100 auto kohta aastas ja mitu õnnetust 100 tsikli kohta aastas esineb. Ma julgeks väita, et tsiklitega juhtub õnnetusi suhtarvus vähem kui autodega - täpselt nii nagu statistiliste andmete kohaselt on maailma ülekaalukalt ohutuim transpordiviis lennutransport ning kogu maailma lõikes vaadatuna toimub maanteedel iga päev 2.maailmasõda.
spinnal õige jutt aga samas kui nüüd tõesti vaadata kalli tallinna, viimastel aastatel märkan sellist asja just tallinas, sõidustiili, mis on kohutav, loomulikult on neid kes liiguvad korralikult ja neid on ilmselt sadu kui mitte veel rohkem kordi rohkem aga siis tuleb üks loll ja tõmbab jälle mainele vee peale nagu tilk tõrva meepotis. selles mõttes et kui nüüd vaadata seda kuidas mõni mees shortside ja t-särgi peal R1 sadulas istub ja siis foori alt tagarattal stardib ja nõeludes üritab ilmselt debiilsuse maailmarekordit teha siis no kurb tõsiasi aga see on küll selle mehe oma süü kui tuleb tee teispoolsusesse ette võtta ennem kui habe korralikumalt kasvama hakkab. nagu öeldakse kui sõidad nii nagu homset päeva ei tulekski siis tõenäoliselt ei tulegi, samas ajab tõsiselt vihale see et kui see mees on ennast kabelisse sõitnud ja kui veel mõni õnnetu autojuht juhtub selles osaline olema siis teine mees peab elu lõpuni süümepiinadega edasi elama
Loud pipes save lives!!!
ei oska öelda kuidas olukord õnnetuste suhtarvudes praegu on. fakt on aga see et kurvalt lõppevate õnnetuste osakaal lihtsalt on suurem mootorrataste puhul. minu mäletamist mööda kaheksakümnendate lõpus kuskilt artiklist (äkki oli selline hüva ajakiri nagu tehnika ja tootmine) sai loetud, et n. liidu statistika järgi, suhtarve silmas pidades, juhtus mootorratastega 4 x rohkem liiklusõnnetusi (küllap mõeldi kurvalt lõppevaid)
tervist ja turvalist sõitu soovides
tervist ja turvalist sõitu soovides
T&T oli väga hea ajakiri jah, aga no n.liidus ei olnud tsikkel tihti mitte armastatud hobiobjekt vaid hädapärane alternatiiv autole. Kui nüüd veel meelde tuletada, mis mõõtu oli vene viinapits ( eesti keeles tuntud põhiliselt väljendi "teeklaas" järgi ) ja selle kasutussagedus keskmise liikleja poolt ning arvestada, et kosmilisi kiirusi vene ratastega ei saanud jne. siis on tolleaegsed andmed päris usaldatavad. Ma loodan küll, et olukord on praeguseks meie teedel nende suhtarvude suhtes paljuski muutunud. Muidugi seda huvitavam oleks värskeid suhtarve näha - no et kas ikka on muutunud.toim kirjutas:n. liidu statistika järgi, suhtarve silmas pidades, juhtus mootorratastega 4 x rohkem liiklusõnnetusi (küllap mõeldi kurvalt lõppevaid)
-
puhh
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Nowhere kodukal ( http://www.hot.ee/nowhere/frames_ee.html ) on selline alateema kui artikleid, seal on jutt kokkuvõttest mootoratastega juhtunud õnnetustest. Tõsi uuring on tehtud Ameerikas ja seega tuleb meile ülekanda teatud mööndustega, kuid mõtlema paneb ta siiski.
Tõsi on, et paljud elavad justkui sooviksid homme surnud olla (ja mitte ainult tsiklimehed). Ja tõsi on see, et paljud kogemata ei märka tsiklit (kogenematus, hajameelsus, vanus jne) ja hullem variant on veel see, et paljud ei soovi tsiklit märgata
.
Tõsi on, et paljud elavad justkui sooviksid homme surnud olla (ja mitte ainult tsiklimehed). Ja tõsi on see, et paljud kogemata ei märka tsiklit (kogenematus, hajameelsus, vanus jne) ja hullem variant on veel see, et paljud ei soovi tsiklit märgata
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.
