1. leht 1-st
Õhu probleem pööretel.
Postitatud: 16 Juun 2012, 12:47
Postitas HMT5
Nimelt leks targemate inimeste abi tarvis.
Ehitasin 2004a MZ 125 SX Raami peale Suzuki RG 125 mootori. Suzuki peal käis mootor väga hästi originaal õhfiltriga.
Panin mootori MZ peale ja pidin ise ehitama vanast Honda Cg125 õhufiltist sinna midagi . Originaal Suzuki oma ei mahu ära lihtsalt.
Nimelt Probleem käivitus on iga ilmaga ja alati ,kui gaasi anda lähevad pöörded 5000-6000 peale ja sealt hakkab nii iga sekundi pealt tõusma kuni 9000 peale...
Kui sõita tunda on ,et jõudu nagu on ja nagu ei ole. Esimese käigu ja gaas põhjas ning sidur järsult lahti lasta tõstab 2 cm esi ratast ja sureb kätte ära. Kui sujuvalt
kohapealt ära minna ei saa midagi aru ,peale selle ,et pöörded põhja ei lähe. Kui väike hoog sees nii 10 -20 km/h ja teise käiguga gaas põhja panna sureb kätte ära. Kui sujuvalt minna saab hoo üles.
Nimelt küsimus kas karpa saab palju või vähe õhku? Või mida peaksin tegema ? Mis filtri sinna peale saab veel panna mis töötaks ?
Oleks abi tarvis.
Re: Õhu probleem pööretel.
Postitatud: 16 Juun 2012, 13:10
Postitas kurikristjan
Re: Õhu probleem pööretel.
Postitatud: 16 Juun 2012, 13:12
Postitas Pihlakas
Segu tundub lahja olevat (liiga palju õhku-liiga hõre filter). Lisaks võib ta kuskilt lisaõhku saada. Võib-olla pead segu rikkamaks reguleerima.
Re: Õhu probleem pööretel.
Postitatud: 16 Juun 2012, 13:15
Postitas HMT5
Muidugi tal on ka silindri ja karpa vahel (ei tea selle nimetust ) Vahe klots kus on otsa mille ühe otsa küljes on voolik mis läheb raami taha istme alt tagasi teise otsa. Pm nagu õhu jauhutus.
Re: Õhu probleem pööretel.
Postitatud: 18 Juun 2012, 08:34
Postitas siniraag
HMT5 kirjutas:Muidugi tal on ka silindri ja karpa vahel (ei tea selle nimetust ) Vahe klots kus on otsa mille ühe otsa küljes on voolik mis läheb raami taha istme alt tagasi teise otsa. Pm nagu õhu jauhutus.
selle junni nimi on boost bottle. Õhu jahutamisega pole seal miskit pistmist. See väidetavalt parandab mootori tööd madalatel pööretel.