KTM LC4 õlisurve
Rattaks KTM lc4 620´97. Peale mootori lahtivõtmist on õlirõhk kadunud. Kust alustada veaotsinguid?
Rattaks KTM lc4 620´97. Peale mootori lahtivõtmist on õlirõhk kadunud. Kust alustada veaotsinguid?
Alustama peaks õhutamisest. Kui mootor on kuiv olnud, siis kuivkarteriga mootoril õlirõhku ei pruugigi enne tekkida kui õlitussüsteemi õhutamist tehtud pole. Juhendeid on netis googeldades selleks piisavalt aga niipalju võib ette öelda, et kui esimest korda teed, siis võib juhtuda, et tsikli lähiümbrus õlist mõnusalt leemendab
Kõik on tehtud nagu peab, aga rõhku siiski pole..
No kui õli sisse kallatud ja mootor käima pandud ning ka õhutamine tehtud, siis on peamiseks hädaliseks kohaks jäänud vaid õlipump ise. Edasi juba mõni simmekas, mis laseb õli mujale kui vaja. Millega mõõdad õlirõhku? Või lähtud ainult mingist lambikesest - kui viimane variant, siis äkki hoopis häda juhtmes ja lambikese ühenduses... ning reaalselt on õlirõhk olemas.
Rattal ei ole õlirõhu lambikesi. Lähtun sellest, et keeran selle õlitoru natuke lahti, kust õli peaks karterisse tagasi voolama, aga sealt ei tule midagi.
Äkki on sellest abi http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=398776
Tere.
Oletan-reduktsooni klappi vedru puudu,panemata jäetud.
On olnud juhus.
Edu.
Vedrut ega klappi näppinud pole, köik küljes. Õlipump üle vaadatud-korras.