küsimused

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
ratas
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2009, 18:45

küsimused

Lugemata postitus Postitas ratas »

Kas 98-03 lc4 640 puhul on normaalne kui 1/2 gaasiga küttesegu madalamal pöördel rikas ja täispööretel 1/2 meenutab küünal küünal detonatsiooni?
Olen karburaatori puhastanud ja suruõhuga puhunud läbi ilma düüsidetta.
Millised võimalsued jäävad mis võib suurema voolavuse korral segu nihutada paigast?
Kas ebatäpne ujuki tase võib probleemi põhjustada?
Kas on võimalus et probleem süüte ajastusega seotud ning täisgaasiga samas pöörde vahemikus pole probleemi?
Kui kõrge on heas korras mootori puhul surve?
Pea düüsi segu olen saanud küünla järgi täisgaasil paika puurides düüsi vähehaaval suuremaks.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”