Milline on õige rehvirõhk?
Moderaator: Moded
Re: Milline on õige rehvirõhk?
StreetMoto kirjutas:.. Seega ütles mart211 üliõigesti - see "keskeltkantisrehv" on otsesõitjate haigus ja tahate ma ütlen kust see tuleb? Sellest, et kiirendatakse väga agressiivselt kui on sirge tee, sest siis julgetakse lahti keerata. Kui on vähegi kurviline, siis ei julgeta keerata ja lastakse sisuliselt tühigaasil. Rehv muide kulubki hõõrdejõu mõjul ja kui seda rakandatakse vaid otsesõidul, siis kulubki keskelt. Kui õppida gaasikäe asendit muutma ka kurvides, siis saavutatakse rehvi ühtlane kulumine. Minule näiteks ei meeldi üldse sirgel kiirendada - see on täiesti pointless. Oluliselt mõnusam on tundma õppida tsikli dünaamikat kiirendusel kurvides - siis oskad seal turvaliselt käituda ja ei tule need kurviväljasõidud ka enam nii lihtsalt.
PS! kui linnamehel tonnise all rehv 5000km kestab, siis matkamehed sõidavad sama rehviga terve Euroopa läbi ja tulevad peale 20 tuhandet läbisõitu kurtma, et vel ainult 5 tuh saab vist sel aastal kulgeda selle rehviga Kogemused ja näited elust enesest muide...
sai siin sügatud paar aastat Pärnu ja Tallinna vahet ning selle tee peal oli kandiliseks kulumine paratamatu:)
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Milline on õige rehvirõhk?
Eks ta ükskord kulub ikka ära. Aga teema sisuks on õige rehvirõhk ja minu väide on see, et õige rehvirõhk (või nagu mitmetele tundub - liiga suur "õige" rehvirõk) ei ole põhjuseks, miks rehvid kanti kuluvad.
Miskipärast tahetakse segi ajada tavakasutust ja võistluskasutust, kus rõhud oluliselt madalamad aga ka rehvid hoopis teised. Ka supermotos on võistlustel 1,4-16 ja mina olen katsetanud ka 1,0-1,2 rõhkudega ning pidamine paraneb aga rehvide kulumine hoopis suureneb sellega. Samas tänaval on ikkagi supermotol 2,0 kandis rõhk, sest rehvid ja haardumine asfaldiga hoopis teine. Ja selge on see, et tänaval ei kasuta keegi selliseid rõhkusid nagu näiteks stundis, onju...
Iga asja jaoks on oma õige rehv ja oma õige rõhk.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Milline on õige rehvirõhk?
yeekim kirjutas:Ma ei saa aru, tehakse teema millestki, mida saaks tsikli manuaalist ja rehvi pealt lugeda
Varsti tehakse järgnevad teemad:
"Kuidas õieti tankida?"
"Kuidas kiiver pähe panna?"
"Kuidas ratast tagurpidi lükata?"Kas on viga minus, aga tundub, et mida aeg edasi, seda abitumaks muututakse
edu
SA EI OLE AINUKE,KES NII ARVAB
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7203
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1862 korda
- Tänatud: 518 korda
Re: Millline on õige rehvirõhk?
StreetMoto kirjutas:TarmoM kirjutas:Rehv on ju kantis esimese tuhande kilomeetriga sellise rõhuga?
Kusjuures ei lähe kui kasutad mootorratast nagu talle omane ehk siis kallutad ka väheke. Mul oli sihuke huvitav kogemus paar aastat tagasi, et omasin tänavasõidutsiklit kahepeale ühe suht algajaga. Tema sõitis paar nädalat linna vahel ja vähe ka maanteel - tõi ratta tagasi ja tagarehv selgelt kulunud keskelt. Võtsin mina tsikli ja sõitsin nädala linnas ja käisin Saares ning tagasi jõudes oli rehv jälle mõnusalt ümar. Rõhud kogu aeg samad. Seega ütles mart211 üliõigesti - see "keskeltkantisrehv" on otsesõitjate haigus ja tahate ma ütlen kust see tuleb? Sellest, et kiirendatakse väga agressiivselt kui on sirge tee, sest siis julgetakse lahti keerata. Kui on vähegi kurvileline, siis ei julgeta keerata ja lastakse sisuliselt tühigaasil. Rehv muide kulubki hõõrdejõu mõjul ja kui seda rakandatakse vaid otsesõidul, siis kulubki keskelt. Kui õppida gaasikäe asendit muutma ka kurvides, siis saavutatakse rehvi ühtlane kulumine. Minule näiteks ei meeldi üldse sirgel kiirendada - see on täiesti pointless. Oluliselt mõnusam on tundma õppida tsikli dünaamikat kiirendusel kurvides - siis oskad seal turvaliselt käituda ja ei tule need kurviväljasõidud ka enam nii lihtsalt.
PS! kui linnamehel tonnise all rehv 5000km kestab, siis matkamehed sõidavad sama rehviga terve Euroopa läbi ja tulevad peale 20 tuhandet läbisõitu kurtma, et vel ainult 5 tuh saab vist sel aastal kulgeda selle rehviga Kogemused ja näited elust enesest muide...
Minul rehvid sõitnud 14000km ja veel sõita küll.Esirehv nagu uus ja tagarehv vist järgmisel e. kolmandal hooajal vaja vahetada.Rehvid Dunlop Arrows GT501
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Millline on õige rehvirõhk?
StreetMoto kirjutas:PS! kui linnamehel tonnise all rehv 5000km kestab, siis matkamehed sõidavad sama rehviga terve Euroopa läbi ja tulevad peale 20 tuhandet läbisõitu kurtma, et vel ainult 5 tuh saab vist sel aastal kulgeda selle rehviga Kogemused ja näited elust enesest muide...
On see halb või hea? See linnamehe 5000, noh?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.