Kardaani õli vahetus
Kas kardaani õli vahetades peaks lihtsalt vana õli välja laskma ja uue sisse? Või kas on midagi sellist veel mida lihtinimene ei tea.
Kas kardaani õli vahetades peaks lihtsalt vana õli välja laskma ja uue sisse? Või kas on midagi sellist veel mida lihtinimene ei tea.
Mida mu vanad silmad peavad kõike nägema.
Kaasajal on isegi kardaani õlitama hakatud... uue aja värk, tehnika areneb... a näha tahaks ikka seda va õlivahetusega kardaani...
Äkki peab lugupeetav siiski peaülekande õlivahetust silmas?
isakene kirjutas:Mida mu vanad silmad peavad kõike nägema.
Kaasajal on isegi kardaani õlitama hakatud... uue aja värk, tehnika areneb... a näha tahaks ikka seda va õlivahetusega kardaani...
Äkki peab lugupeetav siiski peaülekande õlivahetust silmas?
Ratas on kardaanülekandega ja mõtlesin et kuidagi peab süsteem ennast õlitama ka vist.
Bemari kardaanid on üldjuhul hooldus- ja õlivabad. Õli on paraleveris vaid siis, kui seda kusagilt sinna lekib.
Õli vahetatakse käigukastis ja tagasillas. Küll pakutakse aftermarketina määritavaid kardaane. Need on küll mõeldud eelkõige gessude jaoks.
A.
Ikka vist peeti silmas tagumise difri õli vahetamist, saate ju aru küll. Lase vana välja ja pane uus sisse, aint enne tee kindlaks (interneeduses on iga ratta kohta käivad kogused olemas) kui palju sinna täpselt käib! Ega sul rohkem seda vahetust ette tulegi, selle välp lihtsalt nii pikk...
RFV