1. leht 1-st
karpa kala?
Postitatud: 22 Jaan 2013, 20:35
Postitas Kalmer
Nonii
Rattaks suzuki dr750s aastast 89
Sai vahetatud küünlad, karpad puhastatud (lootuses et kaob külmkäivituse probleem-nimelt ei käivitu külmast peast ilma eetrita),uus Õhufilter ning sai külge monteeritud teine sumpa paun mis pärit vist 600cc gsx `lt.
Kokku lapates ilmnes aga uus kala,eks õhuvõtt käib paremini läbi ja samuti väljub ka kergemalt...siis gaasi andes poob kinni,tühikäigupöörete kruvi ei anna ka erilist midagi juurde,samuti tooreklapp (pigem tõmbab pöörded madalamaks,teinekord jälle kõrgemaks) aga samas huvitav nüüd see et kui käe panen ette õhuvõtuavale siis läheb erksamalt pöördesse...
Pean nõelasid nii regullima et saaks kütet rohkem / vähem peale?
Tänud kaasmõtlejatele
Re: karpa kala?
Postitatud: 22 Jaan 2013, 20:59
Postitas maiko93
Ikka rohkem kütet vaja
(kui käe ava ette paned siis vähendad õhu hulka ja segu läheb rikkamaks
)
Re: karpa kala?
Postitatud: 22 Jaan 2013, 21:09
Postitas Kalmer
maiko93 kirjutas:Ikka rohkem kütet vaja
(kui käe ava ette paned siis vähendad õhu hulka ja segu läheb rikkamaks
)
No selge
jälle olen nüüd õlle võlgu 
Re: karpa kala?
Postitatud: 23 Jaan 2013, 16:47
Postitas Tsikkelröövel
Kaldun arvama, et mingi nõelte liigutamine küll ei aita. Mis filtrid seal üldse on? Kui mootor hingab vabamalt, siis ei aita ükski asi, mis seotud tühikäiguga - probleem on ju töörežiimis ja see rohkem düüside vahetuse teema juba.
Re: karpa kala?
Postitatud: 24 Jaan 2013, 16:01
Postitas Kalmer
Nõelu sai igasse asendisse liigutatud kummalgi karpal... enamuses asendites toimis,tegin tiiru,alguses nagu elajas ja siis jälle sama kala et ei lähe pöördesse... Igas asendis tõstis pöördeid kui käsi sai õhuvõtule ette. On ikka n#ss 
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 10:57
Postitas grahv
kalmer1989 kirjutas:alguses nagu elajas ja siis jälle sama kala et ei lähe pöördesse... Igas asendis tõstis pöördeid kui käsi sai õhuvõtule ette.
Selle jutu peale oletaks, et alguses on karpades bensiini piisavalt, aga töö käigus tarvitatakse rohkem ära kui paagist peale jõuab tulla... Algatuseks tee karpade alt tühjenduskruvid lahti ja lase karpad tühjaks, siis ava kraan ja vaata kas hakkab mõlemast karpast sorinal bensu jooksma. Kui ei, siis on kuskil ummistus. Ma ei mäleta kas nendel karpadel on pisike filter nõelklapi pesa all...
Eraldi bensiinifiltrit pole vahele pandud? Käis mu juures üks samalaadse jamaga - kuna bensufilter oli valepidi suunaga pandud, siis niisama peale vaadates ei paistnud ummistus väljagi.
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 12:24
Postitas Kalmer
grahv kirjutas:kalmer1989 kirjutas:alguses nagu elajas ja siis jälle sama kala et ei lähe pöördesse... Igas asendis tõstis pöördeid kui käsi sai õhuvõtule ette.
Selle jutu peale oletaks, et alguses on karpades bensiini piisavalt, aga töö käigus tarvitatakse rohkem ära kui paagist peale jõuab tulla... Algatuseks tee karpade alt tühjenduskruvid lahti ja lase karpad tühjaks, siis ava kraan ja vaata kas hakkab mõlemast karpast sorinal bensu jooksma. Kui ei, siis on kuskil ummistus. Ma ei mäleta kas nendel karpadel on pisike filter nõelklapi pesa all...
Eraldi bensiinifiltrit pole vahele pandud? Käis mu juures üks samalaadse jamaga - kuna bensufilter oli valepidi suunaga pandud, siis niisama peale vaadates ei paistnud ummistus väljagi.
Filter vahel küll,mõtlesin ise ka selle peale et ei saa benssu kätte...Torkasin eile filtrile augu sisse naelaga,ei muutunud midagi,aga igaks juhuks koogin karpad ka veel laiali ja vaatan äkki leian mõne filtri sarnase isendi... 
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 12:43
Postitas axik
kalmer1989 kirjutas:Nonii
Rattaks suzuki dr750s aastast 89
Sai vahetatud küünlad, karpad puhastatud (lootuses et kaob külmkäivituse probleem-nimelt ei käivitu külmast peast ilma eetrita),uus Õhufilter ning sai külge monteeritud teine sumpa paun mis pärit vist 600cc gsx `lt.
Kokku lapates ilmnes aga uus kala,eks õhuvõtt käib paremini läbi ja samuti väljub ka kergemalt...siis gaasi andes poob kinni,tühikäigupöörete kruvi ei anna ka erilist midagi juurde,samuti tooreklapp (pigem tõmbab pöörded madalamaks,teinekord jälle kõrgemaks) aga samas huvitav nüüd see et kui käe panen ette õhuvõtuavale siis läheb erksamalt pöördesse...
Pean nõelasid nii regullima et saaks kütet rohkem / vähem peale?
Tänud kaasmõtlejatele
Tere
Selline küsimus, kui sa peale karpade puhastust masina tööle panid, kas sul õhupoks oli küljes? Sest kui polnud ja sul vaakum klappidega karpad siis ta teebki sellist asja et ei taha pöördesse minna, sest vaakum karpadel on takistust vaja.
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 13:03
Postitas Kalmer
axik kirjutas:kalmer1989 kirjutas:Nonii
Rattaks suzuki dr750s aastast 89
Sai vahetatud küünlad, karpad puhastatud (lootuses et kaob külmkäivituse probleem-nimelt ei käivitu külmast peast ilma eetrita),uus Õhufilter ning sai külge monteeritud teine sumpa paun mis pärit vist 600cc gsx `lt.
Kokku lapates ilmnes aga uus kala,eks õhuvõtt käib paremini läbi ja samuti väljub ka kergemalt...siis gaasi andes poob kinni,tühikäigupöörete kruvi ei anna ka erilist midagi juurde,samuti tooreklapp (pigem tõmbab pöörded madalamaks,teinekord jälle kõrgemaks) aga samas huvitav nüüd see et kui käe panen ette õhuvõtuavale siis läheb erksamalt pöördesse...
Pean nõelasid nii regullima et saaks kütet rohkem / vähem peale?
Tänud kaasmõtlejatele
Tere
Selline küsimus, kui sa peale karpade puhastust masina tööle panid, kas sul õhupoks oli küljes? Sest kui polnud ja sul vaakum klappidega karpad siis ta teebki sellist asja et ei taha pöördesse minna, sest vaakum karpadel on takistust vaja.
Esialgu käivitasin ilma õhukarbita,aga kna ei toiminud kohe yldse siis panin ikka külge....
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 14:57
Postitas henri
Mul on ka paaril rattal sedasorti jama olnud näiteks peale koonusfiltrite paigaldamist. Olen samuti proovinud seadistusi muuta ja ei midagi. Küll aga on alati välja aidanud Dynojet komplekt - kõige suuremad düüsid sisse, uued nõelad vastavalt tootjapoolsele juhisele ning mõned uued komplektiga kaasas olnud kummirõngad sisse ja saab kõvasti parem kui enne.
Henri
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 15:08
Postitas Kalmer
henri kirjutas:Mul on ka paaril rattal sedasorti jama olnud näiteks peale koonusfiltrite paigaldamist. Olen samuti proovinud seadistusi muuta ja ei midagi. Küll aga on alati välja aidanud Dynojet komplekt - kõige suuremad düüsid sisse, uued nõelad vastavalt tootjapoolsele juhisele ning mõned uued komplektiga kaasas olnud kummirõngad sisse ja saab kõvasti parem kui enne.
Henri
KUs võimalik neid dynojet komplekte hankida?
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 15:16
Postitas yeekim
Nt. netist
Nats odavamad on vist Factory Pro komplektid.
edu
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 16:13
Postitas henri
Tsiklipoodidest võid ka küsida, kindlasti saavad kusagilt tellida (ise sebides saad vast odavamalt aga mine tea). Mina olen oma komplektid Tartust läbi Motohoovi tellinud.
Re: karpa kala?
Postitatud: 25 Jaan 2013, 22:37
Postitas grahv
kalmer1989 kirjutas:KUs võimalik neid dynojet komplekte hankida?
Noooo... räägi nüüd lõpuks ausalt ja konkreetselt ära mis sisselase sul on - kas originaal filter ja airboks või mingi xxx. Kui originaal siis ehk leiame abi, kui ei siis on vast mõistlikum mõnele spetsile näidata ja seletada lasta.
See tähendab, et kui sul on ratsimata originaal asjad, siis üldjuhul pole mingit dynokitti vaja, et asi P-st välja võtta...
Re: karpa kala?
Postitatud: 27 Jaan 2013, 13:26
Postitas Kalmer
grahv kirjutas:kalmer1989 kirjutas:KUs võimalik neid dynojet komplekte hankida?
Noooo... räägi nüüd lõpuks ausalt ja konkreetselt ära mis sisselase sul on - kas originaal filter ja airboks või mingi xxx. Kui originaal siis ehk leiame abi, kui ei siis on vast mõistlikum mõnele spetsile näidata ja seletada lasta.
See tähendab, et kui sul on ratsimata originaal asjad, siis üldjuhul pole mingit dynokitti vaja, et asi P-st välja võtta...
Originaal airbox on...
Ühel karpal jookseb ilusti bensiin välja kui kruvi avada karpa alt,teiset ei tule midagi,ega ta ei saagi käia kui midagi peale ei tule 
Re: karpa kala?
Postitatud: 28 Jaan 2013, 10:34
Postitas Tsikkelröövel
Sa ikka ei räägi (või ei vaata) asju lõpuni.
Kui teisest karpast bens ei tule, siis miks? Kas karpasse bens ei pääse? Või on hoopis see dreenikruvi auk umbes? Või veel midagi? Väga palju asju jätad äraarvamiseks.
Ütled, ei lähe pöördesse.... kui üks karpa on kuiv, siis mitte, et ei lähe pöördesse, vaid üks silinder lihtsalt ei tööta. Samas, seda oleks ju kuulda, st äkki karpas ikka on bensiin, aga ei tule läbi dreeniaugu (sel juhul tee see puhtaks).
Käi ikka kütusetrakt korralikult läbi, see pole keeruline. Tee selgeks, kas bens peale tuleb ja kui tuleb, siis edasi saab rääkida juba karpadest ja sisselaskest tervikuna. St VÄLISTA kõigepealt asjad, mis on korras.
Re: karpa kala?
Postitatud: 28 Jaan 2013, 13:52
Postitas Melx
Järelikult on üks karpa kuival, see seletaks miks küttenälja tunnusmärgid on
. Uuri ning puhu läbi või tee muudmoodi kontrolli, et see kütet saab. Ennem pole mõtet midagi kruvida kui kindel, et kõik kanalid töötavad ettenähtud parameetrites. Tasa ja targu, et ka kõik tihendid ja ühendused korras ning peaks.
Re: karpa kala?
Postitatud: 30 Jaan 2013, 19:05
Postitas Kalmer
Nonii,nokkisin siit ja nokkisin sealt, ujukil üks 0 rõngastihend mis veidi ära surnud vms. Hädaga läks auku tagasi ...paarutasin mööda põldu,toimib. Homme hommikul proovin kas külmast peast ka teeb midagi või ei.
Re: karpa kala?
Postitatud: 31 Jaan 2013, 18:11
Postitas Kalmer
Oh seda õnne,külmast peast ei käivitu ikka,see juba vana probleem, kevadest saati mis ta minu käes on olnud,siis suvel külmast peast käivitus ilma abita ainult nädalakese ( Peale karpa lahti kookimist)
Ei tea mis Ra#sal häda 
Re: karpa kala?
Postitatud: 31 Jaan 2013, 18:21
Postitas StreetMoto
Äkki on üldse kohvi? Mis surveks mõõtsid? Kohvikud ei tahagi külmast peast käivituda aga soojaga hakkab neil juba mõnus 
Re: karpa kala?
Postitatud: 31 Jaan 2013, 18:29
Postitas Kalmer
Polegi mõõtnud...Seda kardan isegi
Re: karpa kala?
Postitatud: 31 Jaan 2013, 18:53
Postitas grahv
Kahjuks tundub, et me ei suuda ka sind aidata, sest sa ei räägi konkreetselt mis tehtud, vaid
udutad niisama siit-sealt a.la " mingi surnud tihend mingisse auku"... Äkki võtad need karpad maha ja viid mõne targema kätte - las vaatab üle ning lase seleteda, mida ja miks ta teeb. Nö õpid kõrvalt. Üks variant on veel, et googeldad "how to clean carburetors"
Pakun, t kui see suur pada oleks nii hõre et käima ei lähe, siis pigem oleks siin teema tohutu suurest õlikulust 
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 10:21
Postitas henri
Kas sellel DR 750-l ei ole mitte mingi automaatne (või poolautomaatne vms.) dekompressioonisüsteem peal? Siit-sealt on kõrvu jäänud, et see põhjustab tihti käivitamisprobleeme. Veidi guugeldamist ja saad kohe targemaks.
Henri
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 13:43
Postitas margus187
Abiks nokitsemisel http://www.timguy.net/sites/drbiginfo/DrBIGmanuals/
Sellel mudelil peaks olema manuaalne deco link lenksu peal. Kindlasti seoses karpade mahavõtmisega vaata üle õhupuhasti ja karpade vaheline ühendus, et kõik ikka korralikult kinni ja lisaõhu ei tõmbaks. Samuti tuleks kriitilise pilguga üle vaadata silindri ja karpa vahelised kummilutid, kipuvad pragunema. Õhupuhasti filter on ka ikka originaal või millegi vastu vahetatud ? Originaal summutiga oli sama jant nagu aru saan ? Kõige lihtsam lahendus oleks vast asi originaal osadega toimima saada ja see järel kangemaid juppe külge kruvima. Ega juhuslikult paagis roostet pole ? Kui filtri läbi torkasid võis sealt mõni rooste tükk karpa taaskord umbe ajada.
Parimat,
Margus.
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 14:06
Postitas Kalmer
margus187 kirjutas:Abiks nokitsemisel http://www.timguy.net/sites/drbiginfo/DrBIGmanuals/
Sellel mudelil peaks olema manuaalne deco link lenksu peal. Kindlasti seoses karpade mahavõtmisega vaata üle õhupuhasti ja karpade vaheline ühendus, et kõik ikka korralikult kinni ja lisaõhu ei tõmbaks. Samuti tuleks kriitilise pilguga üle vaadata silindri ja karpa vahelised kummilutid, kipuvad pragunema. Õhupuhasti filter on ka ikka originaal või millegi vastu vahetatud ? Originaal summutiga oli sama jant nagu aru saan ? Kõige lihtsam lahendus oleks vast asi originaal osadega toimima saada ja see järel kangemaid juppe külge kruvima. Ega juhuslikult paagis roostet pole ? Kui filtri läbi torkasid võis sealt mõni rooste tükk karpa taaskord umbe ajada.
Parimat,
Margus.
Kummilutid tunduvad olevat ok. Õhupuhasti filter originaal ja uus. Originaal summutiga oli sama probleem mingi aeg et ei saanud kätte mingi aeg kütet-hakkas kiirendamisel veidi pooma. Peale karpade puhastust panin uue bensufiltri ka. Püsivaks on jäänud see,et ei taha käivituda külmalt. Eks pean kuskile remonti viima,vaja veel teha nipet näpet ratta juures,laskma siis silindris rõhu ka ära mõõta jne
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 14:52
Postitas henri
Kas külmalt käivitades ei vea piisavalt kiiresti mootorit ringi või lihtsalt ei käivitu? Kui veab vilkalt ringi aga ei käivitu siis on äkki viga hoopis tooreklapi süsteemis? Tooreklapi tross, hoovastik ja kanalid üle vaadatud?
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 16:48
Postitas Egert24
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 18:14
Postitas Jorma
krt, just tulin sellise mõttega, et ütleks seda.
Re: karpa kala?
Postitatud: 01 Veebr 2013, 21:25
Postitas yltsboy
xjorma kirjutas:
krt, just tulin sellise mõttega, et ütleks seda.
+1