Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Kõik kiirusega seotud teemad. Kiirendus, ringrada, jne.

Moderaator: Moded


franz125
Postitusi: 2185
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 9 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #91 Postitas franz125 » 29 Apr 2018, 22:29

Ardilla kirjutas:Ma kuskil seal vedrude swap-i juures olengi. Ei ole veel saanud aru mis number vedrut vaja 9, 9,5 10 jne...

Leia oma tsikkel siit.
http://www.racetech.com/


Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

will111
Postitusi: 1908
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 145 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #92 Postitas will111 » 30 Apr 2018, 00:41

peaks siiski teadma ka, et palju see amordikäik tegelikult on. siis saab mõõta alles nipudega palju pidurdades läheb ja palju see kogukäigust moodustab. kui tõesti põhja käib on muidugi jama. aga seal võib olla muidki põhjuseid, võibolla on juba balanssasendis (sõitjaga) amort liiga kinni? võibolla on õlitase liiga madal? võibolla ka liiga vedel üli. eks comp setting natuke vast mõjutab ka. kõiki neid asju saab põmst tasuta muuta
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6539
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 89 korda
Tänatud: 126 korda
Kontakt:

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #93 Postitas mx77 » 30 Apr 2018, 07:38

Veidi pakesm õli ehk? Vedru on tegelikult ratta kaalu staatiliseks toeks, dünaamilise vastupanu tagab õli ja amordi kolvi klappide konff.
Kui ratta sag on OK, siis jäigemat vedru pole mõtet panna.
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 962
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #94 Postitas Ardilla » 30 Apr 2018, 09:15

mx77 kirjutas:Veidi pakesm õli ehk? Vedru on tegelikult ratta kaalu staatiliseks toeks, dünaamilise vastupanu tagab õli ja amordi kolvi klappide konff.
Kui ratta sag on OK, siis jäigemat vedru pole mõtet panna.


SAG nagu on paigas. Isegi väike varu oli, kui mõõtsime õigesti. Mul on numbrid Garaazhis seina peal. Ma pean sõbra võtma ja uuesti üle mõõtma selle asja. Isenesest õlivahetus on niiehk na kulude excellis.

Ühesõnaga vaatan uuesti videosid ja mõõdan uuesti üle. Hetkel ajasin seaded tagasi stocki manuali järgi (igaks juhuks)
Kasutaja avatar

Ardilla
Postitusi: 962
Liitunud: 30 Apr 2013, 22:14
Tsikkel: Suzuki GSXR 600 VZR1800R
Tänanud: 58 korda
Tänatud: 55 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #95 Postitas Ardilla » 30 Apr 2018, 09:17

will111 kirjutas:peaks siiski teadma ka, et palju see amordikäik tegelikult on. siis saab mõõta alles nipudega palju pidurdades läheb ja palju see kogukäigust moodustab. kui tõesti põhja käib on muidugi jama. aga seal võib olla muidki põhjuseid, võibolla on juba balanssasendis (sõitjaga) amort liiga kinni? võibolla on õlitase liiga madal? võibolla ka liiga vedel üli. eks comp setting natuke vast mõjutab ka. kõiki neid asju saab põmst tasuta muuta


No ma panin nipukad külge ja pidurdades läksid need suht vastu alumist prilli välja (mul nagu sulgi need mitte upside down-id). Ehk see on suht esimene kelluke.

will111
Postitusi: 1908
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 145 korda

Re: Hunnik küsimusi algajalt rinkahuviliselt

Lugemata postitus #96 Postitas will111 » 30 Apr 2018, 17:32

jah aga ega amorti pole prillis lastus ülespoole ehk originaalseadust madalamaks esiotsa? see muudaks kohe amordi max käigu väiksemaks kui niimoodi mõõta. Aga kui ei ole siis jah, kas vedru pehme või õli liiga vähe või natuke mõlemat. sag'i kohta rinkaratta puhul vist tavaline praktika, et võiks olla pisut vähem kui tänaval. seega uuri mis peaks olema tehase seade sag näiteks, rinka jaoks miski 10mm rahulikult maha sellest.
muidugi sag sätitakse preloadiga paika, kuid vedru nn. spring rate'i see ei muuda. selles suhtes ma ei oleks nii kindel, et OK sag kindlasti tähendab, et vedru jäigem ei võiks olla. aga noh katsetamise asi ilmselt :)




Mine “Kiirendus ja rinka”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist