Punasega üle ristmiku? .. tuleb vahel sõita...
Üks küsimus: Kuidas käitute valgusfooridega, mis kaherattaliste peale rohelist ei näita?
Üks küsimus: Kuidas käitute valgusfooridega, mis kaherattaliste peale rohelist ei näita?
Kui liiklus hõre valid sobiva hetke, ja sõidad. Päevasel ajal lasen ratta natu edasi, et auto taha mahuks.
stev666 kirjutas:Kui liiklus hõre valid sobiva hetke, ja sõidad. Päevasel ajal lasen ratta natu edasi, et auto taha mahuks.
Ma olen samamoodi teinud. Kui on kaamerad, siis peab ettevaatlik olema. On keegi trahvi ka saanud sellise punasega ristmiku ületamise eest?
kaamera vast võtab eest pildi. Ja arvan et ükski poliis ei tee trahvi sellise asja eest. ega ei saa ju sinna seisma jäädagi.
Ameerikas see vähemalt seadusega lubatud, siin võiks sama teha.
http://www.king5.com/news/local/Motorcy ... 42901.html
Palju neid ristmikuid Eestis ikka on?
Ning vaevalt nad on kaameratega varustatud
Kysisin tegelikult Soome kohta rohkem, postitus t6steti mujale
On ette tulnud ka autoga.
Locke kirjutas:Palju neid ristmikuid Eestis ikka on?
Eetsis ikka neid ristmikke on. Põhiliselt küll Tartus, Pärnus ja Tallinnas aga neid ikka on ka väiksemates kohtades (Rakvers ntx).
Pärnus näiteks (10): Tallinna - Savi, Tallinna - Härma - Kilgi, Tallinna - Lille, Tallinna - Rohu, Pikk - Vee, Riia - Tammsaare, Riia - Laine, Riia - Mere, Riia - Papiniidu, Riia - Kaubamajakas
Tallinnas kordades rohkem aga nimetada oskan vaid 4 kohta:
Anduritega ristmikega (ehk siis millel on asfaldis näha freesitud sooned) tuleb valgusfoorile signaali saamiseks sõita rattaga reaalselt lõikejälje peale.
Kunagi ammu oli see teema päevakorras.
edu
See on müüt. Joone peal enamjaolt just ei tööta. Pigem on mingis ratta asendis seespool "ruutu" võimalik signaal tekitada. Ühel tõkkepuul on see näiteks diagonaalis kasti sees. Ja ühel teisel tõkkepuul sõltub paiknemine ilmast.
Magnet on ka kahtlane teema. Et magnet mõjuks, peab see olema väga tugev.
Steev kirjutas:Anduritega ristmikega (ehk siis millel on asfaldis näha freesitud sooned) tuleb valgusfoorile signaali saamiseks sõita rattaga reaalselt lõikejälje peale.
Tallinnas üks koht kus eelmine suvi oli probleeme vasakpöördega: link
yeekim kirjutas:Kunagi ammu oli see teema päevakorras.
- Magnet põhja alla.
Magnet tsikli küljes on puhas linnalegend. Mõõdetakse induktsioonvoolu (kui ma täpse terminiga eksin, siis ärge näkku lööge) tee pinnas oleva anduriga aga magnet aga teatavasti seda ei tekita.
teepinnas ei ole mingit andurit, vaid on intuksioonsilmus. maakaabelist on veetud ruut lihtsalt.
Ja seda ei nimetatagi anduriks v?
stev666 kirjutas:teepinnas ei ole mingit andurit, vaid on intuksioonsilmus. maakaabelist on veetud ruut lihtsalt.
mina jah ei nimetaks juhet anduriks
Mine seleta siis autotootjatele seda põhimõtet Näiteks piduriklotsi andur (mis on ka lihtsalt juhe).
stev666 kirjutas:mina jah ei nimetaks juhet anduriks
Mul on olnud probleeme selle
ehitajate tee fooriga vasakpöördeks. Kas reageerib siis kui auto tuleb selja taha, või pööran punasega.
Päris huvitav. Praktika on selline, et kui ristmikule lähenedes punasest rohelist ei saa, tuleb punasega üle panna igal juhul. Anduriga või ilma
macintosh kirjutas:Locke kirjutas:Palju neid ristmikuid Eestis ikka on?
Eetsis ikka neid ristmikke on. Põhiliselt küll Tartus, Pärnus ja Tallinnas aga neid ikka on ka väiksemates kohtades (Rakvers ntx).
Pärnus näiteks (10): Tallinna - Savi, Tallinna - Härma - Kilgi, Tallinna - Lille, Tallinna - Rohu, Pikk - Vee, Riia - Tammsaare, Riia - Laine, Riia - Mere, Riia - Papiniidu, Riia - KaubamajakasTallinnas kordades rohkem aga nimetada oskan vaid 4 kohta:
- Rannamõisa tee Rimi juures
- Odra-Filtri tee ristis
- Pärnu mnt Maksimarketi juures
- Peetri külas Kuldkala elamurajooni alguses
mella kirjutas:Mine seleta siis autotootjatele seda põhimõtet
Näiteks piduriklotsi andur (mis on ka lihtsalt juhe).
stev666 kirjutas:mina jah ei nimetaks juhet anduriks
induktsioonsilmusel ja piduriklotsil ei ole midagi ühist. Klotside puhul lihtsalt lõigatakse(kulutatakse) vooluahel läbi. Hakkame siis andureid juhtmeteks kutsuma ja juhtmeid anduriteks. See ei tekita kellegil kunagi segadust.
Ja piduriklotsiandur on minu meelest mingi värdsõna üldse, ei teagi kas see muus keeles ka nii on.
mella kirjutas:See on müüt. Joone peal enamjaolt just ei tööta. Pigem on mingis ratta asendis seespool "ruutu" võimalik signaal tekitada. Ühel tõkkepuul on see näiteks diagonaalis kasti sees. Ja ühel teisel tõkkepuul sõltub paiknemine ilmast.
Magnet on ka kahtlane teema. Et magnet mõjuks, peab see olema väga tugev.Steev kirjutas:Anduritega ristmikega (ehk siis millel on asfaldis näha freesitud sooned) tuleb valgusfoorile signaali saamiseks sõita rattaga reaalselt lõikejälje peale.
Mõtle nüüd pisut uuesti oma öeldu peale. Kaabel paigaldatakse üldjuhul katendisse lõikejoonde ja valatakse bituumenemulsiooniga pealt kinni. Seega on kaabel ainult lõikejäljes. Seespool lõikejälge on puhas asfaltbetoon. Ei ole mitte kuidagi võimalik, et foor saab signaali metallesemelt mis on paigutatud kaablist eemale. Auto on teatavasti nii lai ja pikk, et lõikub mitmest kohast paigaldatud kaabliga, mootorratas tuleb sõidutada asfaldis oleva kaabli peale.
Kui tahad täpsemalt tööpõhimõtet teada ja mind ei usu küsi Signaali meestelt järgi. Ära hakka aga öeldut kohe müüdiks siunama.
Sa tahad oma jutuga öelda, et kui see silmus paigaldataks sirgjooneliselt ja auto sellest üle sõidab, hakkab asi tööle?
Steev kirjutas:Mõtle nüüd pisut uuesti oma öeldu peale. Kaabel paigaldatakse üldjuhul katendisse lõikejoonde ja valatakse bituumenemulsiooniga pealt kinni. Seega on kaabel ainult lõikejäljes. Seespool lõikejälge on puhas asfaltbetoon. Ei ole mitte kuidagi võimalik, et foor saab signaali metallesemelt mis on paigutatud kaablist eemale. Auto on teatavasti nii lai ja pikk, et lõikub mitmest kohast paigaldatud kaabliga, mootorratas tuleb sõidutada asfaldis oleva kaabli peale.
Kui tahad täpsemalt tööpõhimõtet teada ja mind ei usu küsi Signaali meestelt järgi. Ära hakka aga öeldut kohe müüdiks siunama.
Jah, polegi midagi ühist.
Ainult nii palju on ühist, et mõlema juhtmekese taga on loogika, mis vastava juhtme juures sooritatud operatsioone (küll erineval moel) mõõdab.
Või tahad nüüd väita, et juhtme katkestamise puhul on see andur (hoolimata sellest, et sina seda anduriks ei loe), kuid rõngasse keritud juhe, millel induktsiooni kasutatakse, ei ole?
Õlirõhu andur on tavaline survele töötav lüliti, kapotiandur on lihtsalt lüliti, magnetandur on lihtsalt herkon ehk magenetlüliti, induktsioonandur on lihtsalt rõngasse keritud juhe jne.
Sa võid muidugi omaette arvata, et andur on hunnik elektroonikat, kuid see mõiste kipub olema märksa laiem.
stev666 kirjutas:induktsioonsilmusel ja piduriklotsil ei ole midagi ühist. Klotside puhul lihtsalt lõigatakse(kulutatakse) vooluahel läbi. Hakkame siis andureid juhtmeteks kutsuma ja juhtmeid anduriteks. See ei tekita kellegil kunagi segadust.
kui sinu loogika järgi võtta ega siis saabki kõike anduriteks kutsuda, ka tavaline valgusti lüliti. Aga las ta jääb nii, eks igaühel on oma arvamus mis on andur, lüliti ja juhe.
mella kirjutas:Sa tahad oma jutuga öelda, et kui see silmus paigaldataks sirgjooneliselt ja auto sellest üle sõidab, hakkab asi tööle?
Steev kirjutas:Mõtle nüüd pisut uuesti oma öeldu peale. Kaabel paigaldatakse üldjuhul katendisse lõikejoonde ja valatakse bituumenemulsiooniga pealt kinni. Seega on kaabel ainult lõikejäljes. Seespool lõikejälge on puhas asfaltbetoon. Ei ole mitte kuidagi võimalik, et foor saab signaali metallesemelt mis on paigutatud kaablist eemale. Auto on teatavasti nii lai ja pikk, et lõikub mitmest kohast paigaldatud kaabliga, mootorratas tuleb sõidutada asfaldis oleva kaabli peale.
Kui tahad täpsemalt tööpõhimõtet teada ja mind ei usu küsi Signaali meestelt järgi. Ära hakka aga öeldut kohe müüdiks siunama.
Ma ütlesin omast arust, et kui sina oma pisikese rattaga sinna juhtmeringi keskele parkima jääd ja vastavalt eelnevale tati pritsungile ilma ootad, et foor reageeriks, siis läheb ilmselt kaua
Teemast tihedalt mööda ei panda?
Üks selline foor on näiteks siin. Sattusin sinna täpselt ARKi sõidueksamil.
Teemast küll mööda, aga Mellal siiski õigus. Tee sisse on tekitatud induktiivandur, milles tekib registreeritav muutus siis, kui sellele tekib nn. terassüdamik. St. ringi sisse, mitte juhtme peale peab tekkima mingi kogus terast ja probleem ongi selles, et tsiklil kasutatakse valdavalt alumiiniumi ja terase kogus jääb liiga väheseks! Sellepärast on ka palutud haldajale sellistest tsiklile mittereageerivatest fooridest teatada, et nad saaksid andurit tundlikumaks keerata ja tsiklid ei peaks punasega sõitma.