1. leht 1-st
extreem
Postitatud: 21 Mai 2013, 22:14
Postitas Nõmmik
Sõitsin 18.05 Laupäeva õhtul sünnale kui mind äkitselt tabas tõeline äikese pilv . Nõmmel Rahumäel sain vast väljunult kodust tõelise õuduse tunnistajaks , kus ämbriga valati vett visiirile ja hiljem sõtkuti kogu horisontaalne lihasmass läbi vutimuna suuruste raheteradega . Kahjustusi sai ka rinna turvise taga olev fotokas ja loomulikult visiir . Sünnari pidid jäidki tegematta kuid nüüdeks fotokas töökorras koos mõningaste lisa pragudega . Jalad st. reied täiesti sinise plekilised ja mulle tundus , et sain mingi lisa laksu kusagilt piksevana käest . On kellegagi sarnast juhtunud ! Tean , et segased käivad seda laksu lausa otsimas ...
PS: Kuna kandsin veekindlaid riideid , siis erilist muret polnud kuni Russalka juures kaks liini bussi kastsid mind järjest nii üle , et pidin sünnipäevaliselt sekspesu laenama! 
Re: extreem
Postitatud: 22 Mai 2013, 01:04
Postitas koi
Kas piksevanalt saadud laks, või mõjus sekspesus kogetu, aga jutt pisut imelik küll

Re: extreem
Postitatud: 22 Mai 2013, 08:38
Postitas reimps
Ses suhtes, et vihmaga saabki märjaks, testitud. Sain sama paugu Mustamäel kaela. Pold nagu häda midagi, autojuhid hoidsid ilusti teelt eest, ratas sai korraliku põhja- ja veljepesu, koju jõudsin kah.. Jope kuivas küll kaks päeva, aga see on ka pisiasi.
Aga eks see emotsionaalsus ongi esimesest korrast tingitud - kes ei mäletaks, kui esimest korda trahvi/keppi sai 
Re: extreem
Postitatud: 22 Mai 2013, 11:10
Postitas Andrea
Rahet pole saanud veel. Vihma sain küll ükskord nii hullusti, et kesklinnast viimsisse sõites asfalti põmst ei näinudki. Esiratta alt viskas korralikult ning ega autojuhid ka tagasi ei hoidnud. Koju jõudes polnud kuiva kohta. Aga mul ämm viis auto värvimisse peale seda rahet, mille osaliseks ka sina said ilmselt. Niiet kujutan ette, et võis päris räige olla 
Re: extreem
Postitatud: 22 Mai 2013, 23:11
Postitas ets0
Isegi kogesin eelmise aasta vihmasel suvel piksevana hella puudutust.
Sõitsin kuskil Iisaku kandis mööda ilusat asfalti lausvihmas tugeva äikesega lageda peal, näen kuidas piksenooled maasse maanduvad.
Nii kui pauk käis, nii kohe välk järgi - päris jube oli.
Kindad ligumärjad - ühel hetkel, kui järjekordne laks maase käis, tundsin, kuidas vasakust labakäest surin läbi käis.
Ise alles päris algaja tsiklist, tõstsin pea veits kõrgemale, et näha, mis eespool toimub ja näen taamal, et läheb selgemaks.
Vaatasin läbi peegli taha - oh põrgut, täielik pimedus, olles veel piselöögist šokis, ostustasin tasapisi lisada gaasi, et sellest jamast võimalikult ruttu vabaneda. Nagu õeldud, algaja, paduvihmas, oma esimese rattaga, libedusetunnetust kaherattalisega ei oma.
Ei tea, kui kiiresti on võimalik ohutult sõita/tegelt ei tea siiani, ei ole eriti tahtmist oma perse peal seda tunnetama aga noh, seljakott istus taga, ratas suht raske. Õnneks seekord läks kõik ilusti ja kui sain sellest põrgust välja, olid käed ikka väsinud küll, kuigi üritasin hoida vabalt aga....
Lõpp hea kõik hea
Lugupidamisega
Re: extreem
Postitatud: 08 Juul 2013, 22:26
Postitas Nõmmik
Eila käisin tretil ja püüdsin kiivri vahele nii mõnegi mutuka !
Naine tegi ülevaatuse - hambad olid kliinid , aga nägu oli moondunud nagu Quasimodol - kokku kuus pistet vasakul pool ! Koosolek hommikune oli rohkem nalja number - muust ei räägitud kui Jelevandi molust .
Re: extreem
Postitatud: 08 Sept 2013, 19:00
Postitas Nõmmik
Neljapäeval 5.09.13 sõites mööda Vabakat kesklinna poole , sai küte otsa ! Selle kõigega oli ses suhtes arvestatud , et Lukoili tankla jäi teepeale . Tanklasse - paak täis ja käivitus , aga peale seda täielik vaikus ! Käiasin iga natukese aja tagant , aga ei midagi . Libistasin siklit allamäge ja püüdsin lükates käima ajada - ikka ei midagi ! Nügisin tsikli , siis oma arust lähima remondi kohani - 4 km ja alustasime kohapeal juurdlemist . Leidsime , et tuleb küünlad maha keerata , siis näeb ! Ja nägigi - täieliku paska ! Küte oli diisliga segi ! Ei midagi kruttisin paagi torud lahti ja lasin tühjaks , samas puhastasin karbussi põhjad ning küünlad ( kokku oma neli korda ). Ratas jälle koos tatsusin lõbusalt lähimasse ( Krooning ) bensakasse uue kütte järele ja ennäe imet peale uut bena tsikkel käivitus nagu võlu väel . Algul suitses ja köhis veidi kuid siis muutus taltsaks . Nüüd selle 16 L küttega ei teagi mida teha - viia laborisse ! Nõuda sisse kolm tundi tööd ja minu kadunud tööaeg samas vääringus , pluss 4 km nügimist ja kaks päeva haiget selga või mis ?! On ses suhtes kellelgi kogemusi ?!
Re: extreem
Postitatud: 08 Sept 2013, 21:26
Postitas Macintosh
No sul ikka selle tsiklisõiduga juhtub igatsugu jamasid, äkki peaksid mõtlema mõne ohutuma harrastuse peale. Ma olen kuulnud, et heegeldamine pidi suht riskivaba ettevõtmine olema.
( ma niisama norin, sõida ikka edasi)
Re: extreem
Postitatud: 08 Sept 2013, 21:39
Postitas Nõmmik
macintosh kirjutas:No sul ikka selle tsiklisõiduga juhtub igatsugu jamasid, äkki peaksid mõtlema mõne ohutuma harrastuse peale. Ma olen kuulnud, et heegeldamine pidi suht riskivaba ettevõtmine olema.
( ma niisama norin, sõida ikka edasi)
Üle paarikümne aasta sukeldumist ja sellega kaasnevad õnnetused ei ole mu suhtumist ekstreemsustesse muutnud ! Ratta sõit on minu kõige rahulikum ala ja mõnus mediteering tavaliselt !
Küsimus siiski aktuaalne , kuidas oleks õige käituda ? Piisab kui foorumis teavad , et säherdune solk saadaval või lähen karmimaks ja kas see jama seda väärt on ?!
Re: extreem
Postitatud: 09 Sept 2013, 18:08
Postitas jyrxxx
Nõmmik kirjutas:Neljapäeval 5.09.13 sõites mööda Vabakat kesklinna poole , sai küte otsa ! Selle kõigega oli ses suhtes arvestatud , et Lukoili tankla jäi teepeale . Tanklasse - paak täis ja käivitus , aga peale seda täielik vaikus ! Käiasin iga natukese aja tagant , aga ei midagi . Libistasin siklit allamäge ja püüdsin lükates käima ajada - ikka ei midagi ! Nügisin tsikli , siis oma arust lähima remondi kohani - 4 km ja alustasime kohapeal juurdlemist . Leidsime , et tuleb küünlad maha keerata , siis näeb ! Ja nägigi - täieliku paska ! Küte oli diisliga segi ! Ei midagi kruttisin paagi torud lahti ja lasin tühjaks , samas puhastasin karbussi põhjad ning küünlad ( kokku oma neli korda ). Ratas jälle koos tatsusin lõbusalt lähimasse ( Krooning ) bensakasse uue kütte järele ja ennäe imet peale uut bena tsikkel käivitus nagu võlu väel . Algul suitses ja köhis veidi kuid siis muutus taltsaks . Nüüd selle 16 L küttega ei teagi mida teha - viia laborisse ! Nõuda sisse kolm tundi tööd ja minu kadunud tööaeg samas vääringus , pluss 4 km nügimist ja kaks päeva haiget selga või mis ?! On ses suhtes kellelgi kogemusi ?!
Oleks pidanud samal päeval siis sealt tanklast hetkese kütuse sertifikaate küsima vms. Seal peaks kirjas olema kütuse kvaliteedinäitajad jms. kohapeal peavad olemas olema, ning küsimise peale on neil kohustus sulle koopia väljastada. 