Milline on õige rehvirõhk?
Mis rõhk peaks rehvides sees olema tsiklil? Või saab seda kuskil tsiklilt ka teada ? (Autodel kiri olemas selle kohta)
Mis rõhk peaks rehvides sees olema tsiklil? Või saab seda kuskil tsiklilt ka teada ? (Autodel kiri olemas selle kohta)
Märt_S kirjutas:Mis rõhk peaks rehvides sees olema tsiklil? Või saab seda kuskil tsiklilt ka teada ? (Autodel kiri olemas selle kohta)
Kui on kuskil istme all kleeps, siis on. Kui ei ole, siis on manualis ikka kirjas.
Märt_S kirjutas:Mis rõhk peaks rehvides sees olema tsiklil? Või saab seda kuskil tsiklilt ka teada ? (Autodel kiri olemas selle kohta)
või on tagakiige peal või on ketikaitse peal..
Märt_S kirjutas:Mis rõhk peaks rehvides sees olema tsiklil? Või saab seda kuskil tsiklilt ka teada ? (Autodel kiri olemas selle kohta)
XJ600- esimene 2,5 bar, tagumine 2,8 bar
Tsiklirehvidel samamoodi "MAX Pressure" küljeseinal kirjas.
Oma Diversandi kuhta saad infot:
http://diversionclub.proboards.com/thread/15050
yeekim kirjutas:Tsiklirehvidel samamoodi "MAX Pressure" küljeseinal kirjas.
/.../
See "MAX Pressure" on teinekord suht julmalt mõistlikust rehvirõhust üle. Aga mind ennast ka natuke huvitab, et kui näiteks tee peal olles vaja pumbata, tsiklil rehvirõhu silte pole ja konkreetse eksemplari hingeelu pole jõudnud (veel) tundma õppida, siis palju selline mõistlik "Harju keskmine" rehvirõhk võiks olla? Vanasti oli lihtne: Tsiklirehv oli üks paras puurõngas ja täis sai see olenevalt pumbast, kas 50 või 100 matsuga, aga nüüd on asjad vähe täpsemaks läinud.
Leidsin jah rehvilt esimesel 42psi ja tagumisel 41psi. Tänud vastamast. Alles lähen kurssi jah selle aparaadiga Ehk siis ongi kuskil 2.5-2.8bar ilmselt
Ma olen oma siklitele harju keskmiseks pannud ette 2,3 ja taha 2,5 . Manuaal ütleb, et ette võiks minna 2,5 ja taha 2,9 aga selliste rõhkudega on väheke hüpik olla.
Ma olen tänavaratastel tagumisel sees hoidnud 1,9 soojeneb kiiremini ja pidamine oluliselt parem. Sobib ka kahekesi sõita ja kui kolm kohvrit lisaks riputada siis 2.1, 2.2. Esimesel ka seal 2-e tuuris.
õige rõhk on tehase andmetel 0,35 taga ja 0,4 ees tavaolukorras.
mattyas kirjutas:Märt_S kirjutas:Mis rõhk peaks rehvides sees olema tsiklil? Või saab seda kuskil tsiklilt ka teada ? (Autodel kiri olemas selle kohta)
XJ600- esimene 2,5 bar, tagumine 2,8 bar
Kust see info pärineb? Mul raami peal kirjas alla 90 kg = ees 2.0 taga 2.0, üle 90 kg = ees 2.0 taga 2.5.
XJ600 manuaal ütleb täpselt sama info.
Kuna teema hakkas ennast ka huvitama, siis interneti avarustes otsides leidsin enda Honda SLR 650 õigeks rehvirõhuks ees 1,5 BAR ja taga 1,5 - 2 BAR. Tundub kuidagi müstiline minu jaoks, kuna endal on praegu ees 2,5 ja taga 2,7. Lisan, et kuna eelmine omanik tegi tsikli korralikult ümber, siis originaal tähiseid leida on põhimõtteliselt võimatu ja rehvide peal ka rõhu kohta info puudub.
pühak kirjutas:yeekim kirjutas:Tsiklirehvidel samamoodi "MAX Pressure" küljeseinal kirjas.
/.../
See "MAX Pressure" on teinekord suht julmalt mõistlikust rehvirõhust üle. Aga mind ennast ka natuke huvitab, et kui näiteks tee peal olles vaja pumbata, tsiklil rehvirõhu silte pole ja konkreetse eksemplari hingeelu pole jõudnud (veel) tundma õppida, siis palju selline mõistlik "Harju keskmine" rehvirõhk võiks olla? Vanasti oli lihtne: Tsiklirehv oli üks paras puurõngas ja täis sai see olenevalt pumbast, kas 50 või 100 matsuga, aga nüüd on asjad vähe täpsemaks läinud.
Selle asja nimi ongi MAXIMAALNE- , mitte mõistlik rehvirõhk
edu