1. leht 1-st

Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 14:22
Postitas Kalmer

Sai vahetatud dr big yamaha yzf600r`i vastu.

Paar nädalat rõõmsat sõitu kuni nüüd sai vihmaga külg maha panna.

Pilt enne
Pilt
ja pärast
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 16:12
Postitas Sten

Nüüd saab fighteri meisterdada :bsmile:


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 17:03
Postitas Kalmer
Sten kirjutas:

Nüüd saab fighteri meisterdada :bsmile:

Sellisel juhul vajan motivatsioonimaterjali :D
Mis sabaga pihta hakata? Aga mida panna originaalkellade asemele? Ning samuti esituli?


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 17:18
Postitas vtm
kalmer1989 kirjutas:
Sten kirjutas:

Nüüd saab fighteri meisterdada :bsmile:

Sellisel juhul vajan motivatsioonimaterjali :D
Mis sabaga pihta hakata? Aga mida panna originaalkellade asemele? Ning samuti esituli?

mul enamvähem samasuguse raamiga mingisugune elukas tehtud :D
Mis sabaga pihta hakata? - Tee ise uus :D
Aga mida panna originaalkellade asemele? - Saad orginaalid jätta, lihtsalt kopsikud ümber
Ning samuti esituli? - 1 suur ümmargune või siis 2 väiksemat äkki? :)


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 17:31
Postitas Kalmer

Muide see kiivrivõrk katki nüüd mis tõid :D oligi teda ainult paariks päevaks...oli teine kiiver kukkumise aeg tagaistmel.

Esitule lahend enam-vähem olemas... Tagatulevariante pakkuda kuskil lehel "ägedaid" ?
Originaalkellad ikka väga suuremõdulised.Mingi kinnituse neile aretama siis :roll:


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 17:32
Postitas MarekM

Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 20:18
Postitas pea
kalmer1989 kirjutas:
Sten kirjutas:

Nüüd saab fighteri meisterdada :bsmile:

Sellisel juhul vajan motivatsioonimaterjali :D
Mis sabaga pihta hakata? Aga mida panna originaalkellade asemele? Ning samuti esituli?

Üldiselt kui sellised küsimused tekkivad siis ära parem hakka ise ehitama


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 21:04
Postitas kurikristjan

Kõigi kolme küsimuse jaoks on olemas tohutult riiulilahendusi. Parem oleks, kui midagi ise ka tehtud on. Need odavalt ja läbimõtlemata kõige lihtsamini kätte saadavatest jubinatest fighterid on enamasti ühed parajad käkid. On käinud siit küll kloune läbi, kes on tahtnud teha. Kes lahmib fireplay stiilis, kes avastab üllatuseks et 500 euroga ei saagi hakkama (muidugi ei saa) ja jätab katki, jne jne jne.
Kui visioon oma fighterist puudub, siis on kasulikum ratas niisama korda teha ehk.


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 15 Aug 2013, 22:07
Postitas MarekM

Alati ei pea ka asja fighteriks ajama. Sellest rattast saaks ka täitsa adekvaatse nakedi ehitada. Istumisasend juba originaalis kaunis sirge seljaga, saba jätta originaaliks, esiosa paljaks. Loogilise mõtlemisega saaks ka originaalkellad ära kasutada. Esialgu saad orikast esitulest ja terveks jäänud maskijuppidest ajutise maski ka ette ehitada. Pikk talv ees, võta asja rahulikult.


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 19 Aug 2013, 12:05
Postitas Kalmer

Pilt
Filtril endal polnud ühtegi kirjakest peal ,et tegu oleks K&N filtriga :roll:


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 20 Aug 2013, 15:23
Postitas kurikristjan

Üldiselt tunneb K&N ära tema teistsugusest filterelemendist, mis ei ole paber nagu tavalistel, vaid on mingi riidetaoline asi ja metallvõrk. Reeglina on element õlist punakas, määrdunud filtri korral ei pruugi hästi aru saada.


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 12 Okt 2013, 02:02
Postitas Kalmer

Pilt


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 30 Okt 2013, 22:26
Postitas Kalmer

Mootor ei taha hästi soojaks minna,olenemata ilmast maanteel üle 70C ei lähe. Termostaadi vahetusega ei muutunud midagi . 10-15c väljas siis ka kuskil 65 C. :|


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 30 Okt 2013, 22:35
Postitas sivar
kalmer1989 kirjutas:

Mootor ei taha hästi soojaks minna,olenemata ilmast maanteel üle 70C ei lähe. Termostaadi vahetusega ei muutunud midagi . 10-15c väljas siis ka kuskil 65 C. :|

Mul pole kunagi ühegi ratta mootor eriti üle 70 kraadi läinud kunagi :roll: Äkki ongi normaalne?


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 30 Okt 2013, 23:00
Postitas davidsoniharald

Jõristate sportratastega tänava peal. Andke korralikult kuuma ja küll läheb see mootor ka soojaks. :)


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 31 Okt 2013, 02:48
Postitas Simmi
kalmer1989 kirjutas:

Mootor ei taha hästi soojaks minna,olenemata ilmast maanteel üle 70C ei lähe. Termostaadi vahetusega ei muutunud midagi . 10-15c väljas siis ka kuskil 65 C. :|

ma panin tutika termostaadi samale rattale juba aasta tagasi ( täiesti mõttetult, vana töötas sama moodi). kui normaalsel rutskat keerata siis temperatuur läks ikkagi sinna 90 kraadi juurde. Ma kleepisin muidu veel lisaks mackaiveri teibi ribad radika peale ja temp oli suht normis pärast seda.


Re: Kalmer- thundercat `97

Postitatud: 31 Okt 2013, 07:23
Postitas Kalmer
Simmi kirjutas:
kalmer1989 kirjutas:

Mootor ei taha hästi soojaks minna,olenemata ilmast maanteel üle 70C ei lähe. Termostaadi vahetusega ei muutunud midagi . 10-15c väljas siis ka kuskil 65 C. :|

ma panin tutika termostaadi samale rattale juba aasta tagasi ( täiesti mõttetult, vana töötas sama moodi). kui normaalsel rutskat keerata siis temperatuur läks ikkagi sinna 90 kraadi juurde. Ma kleepisin muidu veel lisaks mackaiveri teibi ribad radika peale ja temp oli suht normis pärast seda.

No seda macgyverit kasutan isegi :D Nii normaalselt pole ma veel suutnud keerata rutskat :mrgreen: