Nüüd juba järg ka meie omadeni jõudnud
Moderaator: Moded
Nüüd juba järg ka meie omadeni jõudnud
Tere!
Annan teile sellisest kurvast sündmusest teada nagu, et täna õhtul kuskil tunnike tagasi (18:00) keeras intc'ule kes sõitis nõmmemäest üles ette turvafirma FALCK auto mis hakkas ootamatut vasakpööret sooritama.
Kahjuks intc tsikkel ja auto kohtsid.
Falcki masinal parempoolne esiots vigastatud. Intc'u ratas ka parajalt katki. Eluvaim õnneks sees ja kondid terved.
Ilmselt peaosaline komnteerib ise, kui soovi on.
Annan teile sellisest kurvast sündmusest teada nagu, et täna õhtul kuskil tunnike tagasi (18:00) keeras intc'ule kes sõitis nõmmemäest üles ette turvafirma FALCK auto mis hakkas ootamatut vasakpööret sooritama.
Kahjuks intc tsikkel ja auto kohtsid.
Falcki masinal parempoolne esiots vigastatud. Intc'u ratas ka parajalt katki. Eluvaim õnneks sees ja kondid terved.
Ilmselt peaosaline komnteerib ise, kui soovi on.
.
Sõitsin sealt mõne hetke hiljem mööda, ratas oli nutuselt pikali ja kiivrid vedelesid maas...Ints ajas asju ja samal ajal falcki mehed ei söandanud autostki välja tulla, et asju korda ajada:S
Kohtusin siis jah eile Falgi patrullautoga, kes hakkas autode vahelt vastasuuna vööndist vasakpööret sooritama. Minu kiirus oli kuskil 40km/h (Nõmme mäe lõpus ei saa minu tsikliga rohkem kiirust ollagi).
Tegin ilusa õhulennu ning maandusin pea peale. Tsiklil esialgu kahjusid ei oska öelda, kuna ei tea kas raam murdis mootorit ka..
Üllatavalt palju oli pealtnägijaid, kes appi ruttasid ja oma abi pakkusid..Igaljuhul tänud neile, sest muidu oleksid kiivri kahjustused suuremad olnud
Tänud muidugi Intruderile ja N'ule, abiks olemisel..
Tegin ilusa õhulennu ning maandusin pea peale. Tsiklil esialgu kahjusid ei oska öelda, kuna ei tea kas raam murdis mootorit ka..
Üllatavalt palju oli pealtnägijaid, kes appi ruttasid ja oma abi pakkusid..Igaljuhul tänud neile, sest muidu oleksid kiivri kahjustused suuremad olnud

Tänud muidugi Intruderile ja N'ule, abiks olemisel..
-
- Postitusi: 1244
- Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
- Tsikkel: Valkyrie
- Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Jaa jah ma ka seda arvasin, nagu ükskord rallikal läbi akna lennutati, kui see ära kooles. eks ta ole jah, kui esimene mõte on piku hambaid panna, siis selleasemel, et kallale toormata, joosta enne mõni samm hoovõtuks vastas suunas, ja kui siis ümber pöörad, siis juba olek natuke teisem, ja mõtted ka paremad.
-
- Postitusi: 217
- Liitunud: 17 Mai 2004, 22:06
- Asukoht: Paide / Aprilia SR50 Racing
Pärnus oli ka täna yks bike mats olnud kus bike oli päris puruks ja juht oli kraavis olnud, juhtus see siis tallinna maanteel kohe pärnust välja sõites, ei oska rohkem kommennteeride, tuttav nägi ja rääkis sellest, kaastunne igaljuhul 

Parem hilja kui mitte kedagi!
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
Mini > Jawa638 > Mini > Cz125 > Cz125 > Pocket Bike > yamaha 125
-
- Postitusi: 85
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:18
- Tsikkel: Emmaljunga Mondial Duo Combi '
- Asukoht: Tallinn
autojuhid
Üldiselt vist ei ole päeva kui keegi sust üle tahab sõita
Sõitsin täna Paldiski mnt. I reas. ja teisest reast mersu otsustas..."mis oleks kui väänaks II reast Haabersti Statoili... mõeldud/tehtud. Peab ütlema, et terve mersu külg jooksis silme eest läbi :p sain pidama...
Eks peabki arvestama sellega... et autod ei näe...

Sõitsin täna Paldiski mnt. I reas. ja teisest reast mersu otsustas..."mis oleks kui väänaks II reast Haabersti Statoili... mõeldud/tehtud. Peab ütlema, et terve mersu külg jooksis silme eest läbi :p sain pidama...
Eks peabki arvestama sellega... et autod ei näe...
Delta-->Yamaha XT600 '92-->Honda Varadero XL1000V '01-->Emmaljunga Mondial Duo Combi '11
...... ja veelkord me oleme nähtamatud.
Päriselt noh.......ainukesed kes meid näevad on politseinikud ja sedagi ainult läbi radarisilma vaadates.
Enda tervise ja ratta huvides jätke see endale igavesest ajast igavesti meelde.
Kordame kõik koos (nagu I klassis) MEIE OLEME NÄHTAMATUD !!!
Homme õpime kuidas enamus autojuhte on lollid
________________________________-
mängib mainekujundajat (jälle)
Päriselt noh.......ainukesed kes meid näevad on politseinikud ja sedagi ainult läbi radarisilma vaadates.
Enda tervise ja ratta huvides jätke see endale igavesest ajast igavesti meelde.
Kordame kõik koos (nagu I klassis) MEIE OLEME NÄHTAMATUD !!!
Homme õpime kuidas enamus autojuhte on lollid

________________________________-
mängib mainekujundajat (jälle)
Hmm. Koidab mingi mälestus siin foorumis loetud ürituse-järelkajast. Üks sündmus oli igatahes see, et keegi sõitis Karujänesest üle. Või siis vähemalt jänesest, kes pärast ülesõitu läks karuks kättezombie kirjutas:ka sellisest neoonkollasest vööst üle õla ja puusade, nagu Karujänesel oli

Kas vöö tekkis enne või peale seda õnnetut hommikut?
Suzuki GSX 750 Inazuma
No see nähtamatus on ülemaailmne probleem mu arvates. Sai korra ameeriklaste MSF kursusel käidud, seal õpetati sellist asja, et kui sa autoga sõites mõtled näiteks, et kõrvalreast või kõrvaltänavast see auto VÕIB ette keerata, siis rattaga sõites pead mõtlema, et see auto kindlasti keerabki ette.
Mul on tunne, et autojuht otsib vaadates kahte tuld, ühte tuld ei teadvustata
Mul on tunne, et autojuht otsib vaadates kahte tuld, ühte tuld ei teadvustata

-
- Mode
- Postitusi: 3133
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Eile 22.06.05 kell 15.05 tegin tsikliga vasakpöörde Tammsaare teelt Sõpruse puiesteele. Liikusin teises reas üsna tihedas autoderivis ja hoides ca. 10-12 meetrist pikivahet. Minu kõrval esimeses reas liikus trolli taga hõbehall VW Golf 72(3)6 AUX. Silmanurgast nägin, kuidas laigulises mundris juht hakkas tõmblema ja otsima kohta ümberreasutumiseks. Sekund hiljem tallas vend gaasi põhja, rabas rooli vasakule (koos selle liigutusega alla ka suunatule lüliti) ja süstis trolli ja minu vahelt mulle ette. Õnnetuseks ei näinud ta aga, et minu ees autod peatusid parasjagu, et lasta inimesi üle tee. Ehk siis vahetult peale mulle ette keeramist vajutas Golfi juht kahe jalaga pidurit. Minu rattale vajalikust ca 12 meetrisest pidurdusmaast oli järgi jäänud napilt 2 meetrit. Kuna mina koos rattaga kaalun pea pool tonni (310+110kg) ei olnud mul lootustki nii kiiresti pidama saada. Tagaratas läks plokki, samuti esiratas ja et mitte end Golfi pagassist leida lasin ratta pikali. Kerge lohisemise ja kukerpalli järel leidsin end muldvallis. Golfijuht vaatas peeglisse ja kadus.
Moraal?
pean veel mõtlema. Hoian teadlikult pikivahet ja ikka leiab mõni nokk, et see vahe on just talle mõeldud. Olen kuulnud nii mõneltki sõbralt autojuhtide (just nn."rullnokkade") uskumatust käitumisest liikluses tsiklistide suhtes. Sihilikud ettekeeramised, vahelekeeramised, trajektoori blokeerimised jms.
Mina võtan asja edaspidi isiklikult. Lükkan oma päevakava pool tundi edasi aga faking tropid saavad õpetust.
Vulcan tahab nüüd kordategemist.
Moraal?
pean veel mõtlema. Hoian teadlikult pikivahet ja ikka leiab mõni nokk, et see vahe on just talle mõeldud. Olen kuulnud nii mõneltki sõbralt autojuhtide (just nn."rullnokkade") uskumatust käitumisest liikluses tsiklistide suhtes. Sihilikud ettekeeramised, vahelekeeramised, trajektoori blokeerimised jms.
Mina võtan asja edaspidi isiklikult. Lükkan oma päevakava pool tundi edasi aga faking tropid saavad õpetust.
Vulcan tahab nüüd kordategemist.
Sellistele raiskadele muu ei mõjugi, kui füüsiline noomitus. Siis on vähemalt Pavlovi refleksi tasemel meeles, et ei kõlba liikluses siga mängida. Kehtib ka nende rallivendade kohta, kes suunatuledest midagi kuulnud ei ole.Limits kirjutas:Mina võtan asja edaspidi isiklikult. Lükkan oma päevakava pool tundi edasi aga faking tropid saavad õpetust.
Vulcan tahab nüüd kordategemist.
Limits kirjutas:...Minu kõrval esimeses reas liikus trolli taga hõbehall VW Golf 72(3)6 AUX...
Lihtsalt infoks:
Kõige lihtsam on numbri järgi masina omanikku üles leida(mitteametlikult) läbi kindlustuse andmebaaside. Sellele ligipääsemiseks on aga vaja parooli. See parool võib olla näiteks tanklajuhatajatel või isegi müüjatel (kui vastavas tanklas kindlustusi tehakse). Sealt annab juba kasutada tutvusi, või "teenustasu", et vajalikku infot teiste inimeste kaudu kätte saada.
Vähemalt 2 aastat tagasi oli kindlalt nii. Ma ei usu, et nüüdki midagi muutunud oleks.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.