Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1081 Postitas RasmusL » 25 Juun 2018, 23:28

Väike progress-mootori kokkupanek. Ka see pole läinud nii libedalt, nagu võiks peale pikka juppide ootamist ja ettevalmistamist arvata. Pidi ameerikast tellima õlirõhu tõstja, et tagada saaledele parem õlitus, teiseks oli mootoriblokk peale pikka seismist imelikult oksüdeerunud, ja tavalistmoodi pestes ka puhtaks ei läinud, tuli kibekiirelt helistada inimesele, kes portis mul plokikaane. Tüüp ajas hommiku vara 300l pesemisainet kuumaks, ning jubinad käisid kiirelt ultraheli pesurist läbi. Teenuse hind Soomes-20eurot :lol: :lol: Aga eks see vist oli niiöelda sõbrahind. Aga, mis te arvate kas mu kenasti mustaks värvitud mootoriblokk jäi ka mustaks ? Ei, loomulikult ka värv pesti osaliselt maha. Aga noh saabki jälle ka kätt harjutada värvimiseks. Kokku ära, siis suhistab jälle värviga üle. Üks feil veel, olin tellinud vale aastakäigu zx9r nuka, millel anduri lugemiskoht polegi seal kus vaja, seega pean ostma veel ühe nuka(1999a pilli oma). Varasem mittesobiv oli vist 2000 või uuem. Õnneks tolle saan purkuosat.net Helsinkist.

25250137d2133d_l.jpg
25250137d2133d_l.jpg (98.06 KiB) Vaadatud 499 korda

25250133a7a938_l.jpg
25250133a7a938_l.jpg (74.33 KiB) Vaadatud 499 korda

25250135d87285_l.jpg
25250135d87285_l.jpg (67.82 KiB) Vaadatud 499 korda


Selle aasta 15ndal septembril saab täis 5 aastat selle rattaga projektitamist, seega minu vabandused, et olete pidanud nii kaua seda lugema/jälgima. Oleksin tõesti pidand aastaga tegema, või 3 päevaga :bsmile: :-|||


If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 302
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1082 Postitas TiitX11 » 25 Juun 2018, 23:38

Sellisel projektil on paratamatult eksimusi ja möödalaskmisi. Aga tulemus tuleb ka vastav!
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3819
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 770 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1083 Postitas urmas66 » 26 Juun 2018, 08:52

Muljetavaldav töö ja see viimane pilt on ise juba kunstiteos,rääkimata sellest,mis seal näha on. :bsmile: (w)
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Tort
Postitusi: 1432
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 91 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1084 Postitas Tort » 26 Juun 2018, 09:32

RasmusL kirjutas:Pidi ameerikast tellima õlirõhu tõstja...


See on mingi lisapump? Kuidas töötab, kuhu paigaldatakse?
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 924
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1085 Postitas Kalapea » 26 Juun 2018, 10:15

Pigem lihtsalt tugevama vedruga reduktsiooniklapp.
PiltPilt

Tort
Postitusi: 1432
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 91 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1086 Postitas Tort » 26 Juun 2018, 10:41

Okei jah, väikese sõrme suurune metalljunn. Jäi nagu meelde varasemast eelmiselt lehelt, et kangesti maksis raha, aga üle ei viitsinud ometi lugeda.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1087 Postitas RasmusL » 26 Juun 2018, 13:20

Tort, selline väike jublakas nagu pildil:

252501975612b4_l.jpg
252501975612b4_l.jpg (86.16 KiB) Vaadatud 504 korda


Otseselt Z1000ndele ei myyda, see oli nyyd kas zx14r või Zx12 oma, aga gen1 Z on nagunii selline suht Frankenstein, kuna vähemalt 3 erineva kawa jupid sobivad teatud kohtades :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1088 Postitas RasmusL » 27 Juun 2018, 16:53

Järgmine asi mis peavalu valmistab-tikkpoldid. Proovi kokkupanemisel, et arvutada välja kui paks kaanetihend panna, tuli välja, et kaanepoldid Hayabusa omad on liiga pikad. 12mm oleks vaja keeret juurde ning pikkusest 10mm maha(hakkavad nukkvõlli vastu käima). Ainuke pask on see, et materjal on kroom-molübdeen ja ilmselt on keermestatud neid siis kui tulipunased olid seega hetkel on see pm võimatu. Isegi proffide juures treipingis ei saanud tehtud. Seega ainuke variant on panna mutrite alla mingisugused puksid. Aasta tagasi ostetud kaanetihend (cometic mls-type) on ok ja vahe jääb ka sobiv 1.1mm(turbomootori idealne vahemik 0.9-1.1mm). Veel pidi ka treima sobiva padruni, millega mutrit pingutada, kuna ruumi on meeletult vähe. Originaalis on poldid hoopis kuuskant peaga.

252512310143d3_l.jpg
252512310143d3_l.jpg (84.25 KiB) Vaadatud 501 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.

morse
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1089 Postitas morse » 27 Juun 2018, 17:24

Tundub, et lahendused olid kirjutamise ajaks juba olemas?
Huvitav, kas need mutrialused puksid kuumenedes ja jahtudes mingit pahandust ei saa teha? Mis materjalist nad tuleks?
(Ma pole ekspert, lihtsalt teoretiseerin.)
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1090 Postitas RasmusL » 27 Juun 2018, 17:40

morse kirjutas:Tundub, et lahendused olid kirjutamise ajaks juba olemas?
Huvitav, kas need mutrialused puksid kuumenedes ja jahtudes mingit pahandust ei saa teha? Mis materjalist nad tuleks?
(Ma pole ekspert, lihtsalt teoretiseerin.)


Eile sai sellega mässatud jah, eile ka ühe treiali juures käidud ning täna hommikul ka veel teise juures. Reede saan alles uuesti edasi teha, siis käin ka läbi kohalikust spets kinnitustarvete poest, kus peaks valmis puksid letis müüa olema(juttude järgi) eks siis annan teada. Kaldun arvama, et 12.9 tugevusega tavaline must. Veel 1 asi kripeldama hakanud, et helicoil ei saanud blokki terves keerme pikkuses, kuna niipikka polnud kuskilt võtta. Nüüd jääb loota, et pingutades seda tikkpolti sealt välja ei tõmba :mrgreen:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 612
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1091 Postitas RaulK » 27 Juun 2018, 17:44

Vaevalt seal kaanepeal nii kuumaks läheb et metsikud paisumised kahanemised toimuksid. Muidu ei peaks ükski kummist o rõngas seal vastu. Alust neid ju ei tee ja muu materjal ei mängi niiväga.
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 409
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 48 korda
Tänatud: 54 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1092 Postitas Kauri » 27 Juun 2018, 17:50

Läheb üsna õhukesele jääle. Osadel tikkudel on tore omadus keskelt ikka päris ilusti järele anda pingutamise ajal (tikkpolt jääb justkui tõmbevedruna tööle). Vaadates pildilt, siis võib tekkida oht et keerad mutri justkui momendiga kinni, aga reaalselt saab keere enne otsa. Lihtsalt teoretiseerin hetkel siin. ARP või keski teine ei paju kiiret lahendit?
See keere on tõenäoliselt rullitud ja alles siis termika saanud.
Kõik tööriistad ühest kohast, http://www.motoral.ee
kauri@motoral.ee
553 4250
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 612
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 16 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1093 Postitas RaulK » 27 Juun 2018, 17:52

Need tikud nii kanged et enne annab kõik muu järele kui tikk ise
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1094 Postitas RasmusL » 27 Juun 2018, 19:11

Kauri kirjutas:Läheb üsna õhukesele jääle. Osadel tikkudel on tore omadus keskelt ikka päris ilusti järele anda pingutamise ajal (tikkpolt jääb justkui tõmbevedruna tööle). Vaadates pildilt, siis võib tekkida oht et keerad mutri justkui momendiga kinni, aga reaalselt saab keere enne otsa. Lihtsalt teoretiseerin hetkel siin. ARP või keski teine ei paju kiiret lahendit?
See keere on tõenäoliselt rullitud ja alles siis termika saanud.


Need ongi ARP tikud, originaalid on jah keskelt peenemad ja võivad venida kuid need on tasapaksud ja vãga tugevad. Nii pannes nagu pildil saaks keere tõesti enne otsa kui poldi alumine osa üldse kaant puudutaks :D Seega tulebki puksid alla panna, mis on hetkel ainuke variant. Teine variant oleks hakata mõõtma kas nt kawa zx10r oleks sama pikad kui mu omal originaalis ning siis näiteks tolle Arpid tellida, kuid asi veniks jälle 2-3 nädalat ja maksaks paarsada euri või kurat teab kui palju usast tellides kui vaadata kuidas "suured poliitikupoisid" maksudega mängivad.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1095 Postitas RasmusL » 28 Juun 2018, 23:32

Puksid paigas, kahest poldist tuleb 10mm maha lõigata, ning 5st poldist 5mm, nüüd jälle kõik lahti ja saagima. Pingutada mõtlesin 80nm, originaalis 54. Rõhk peab mootoris püsima :mrgreen:

2525188710ddbc_l.jpg
2525188710ddbc_l.jpg (98.43 KiB) Vaadatud 501 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 1339
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 74 korda
Tänatud: 150 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1096 Postitas M.T. » 29 Juun 2018, 00:07

Plokk, mitte blokk. Kui mootorist jutt käib. Niisama korduva kirjavea paranduseks :wink:
Aga müts maha teema eest :bsmile: On viitsimist 5 aastat asja ehitada. Mul selle aja peale jõuavad soovid-mõtted ja unistused lugematu arv kordi muutuda, rääkimata ühe asja ehitamisest.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1097 Postitas RasmusL » 29 Juun 2018, 12:43

M.T. kirjutas:Plokk, mitte blokk. Kui mootorist jutt käib. Niisama korduva kirjavea paranduseks :wink:
Aga müts maha teema eest :bsmile: On viitsimist 5 aastat asja ehitada. Mul selle aja peale jõuavad soovid-mõtted ja unistused lugematu arv kordi muutuda, rääkimata ühe asja ehitamisest.


Ma pole jah viitsinud ega ka huvi tundnud õigekirja vastu, sest need kes teemat jagavad saavad aru millest jutt. Need kes ikka ei saa, ei tasu pikemalt lahti seletadagi :lol: Aga tänud õlle eest, eks mul endalgi ole huvid-unistused muutunud, kuid sellist projekti ei saa pooleli jätta või näiteks lihakastides maha müüa. Peab ikka sõitvaks tegema maksku mis maksab ning kvaliteedist tingimata.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1098 Postitas RasmusL » 29 Juun 2018, 17:20

Sain kätte ka väljalaske/rõhutoru titaan materjali. Sai tellitud 3" lühike resokas,3" 1.5m sirge titaantoru on laos olemas juba, 2" sirget toru 60cm, pie-cute(ehk seibid) millega siis põlved teha, treitavat materjali ning ka lehtmaterjali, millest lõpuosa teha väljalaskele. Uurisin kaua mis kujuga teha ja kõige rohkem meeldib H2R summutimajandus. Ehk siis lõpukoonus tuleb teha lehtmetallist, rulli keerata( sisseminev 3" ning väljaminev 4") ning taha pikk keevis. Panen resonatorist ühe pildi ka, mis on kerge nagu papptoru :mrgreen: See tuleb karterialla kuidagi kenasti ära peita. Kogu seda titaankeevituse/lõikuse teemat hakkab teostama Krabi Fabrication Tartust. Saame tallinna poistele näidata, kuidas tuleb väljalaskeid ehitada, sober Korke viskab kadedusest tagurpidi saltosid :lol: :lol:

252522238ed42a_l.jpg
252522238ed42a_l.jpg (46.87 KiB) Vaadatud 500 korda
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Kalapea
Postitusi: 924
Liitunud: 26 Veebr 2005, 13:00
Tsikkel: Mõni Ducati
Asukoht: Pärnu / 559I7I9O
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1099 Postitas Kalapea » 29 Juun 2018, 22:17

Paistab selline tagasihoidlik 800€ tellimus?
PiltPilt
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1100 Postitas RasmusL » 30 Juun 2018, 11:09

Midagi sinnakanti jah, koos saatmise ja tolliga. Rv-st tehes saaks ilmselt 10x odavamalt, aga no vähemalt pole kellegil teisel 8)
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1101 Postitas RasmusL » 01 Juul 2018, 14:18

Arvata oli, et kui kõik hakkab kuidagi liiga ladusalt minema, siis midagi peab ju juhtuma, et asi seisma jääks. Eile kell 01.00 öösel, 2 tikkpolti hakkasid mutrit pingutades plokis ringi käima 60nm juures, seega see helicoili süsteem ei töötanud seal või olin teinud ise mingi vea seal neid coile paigaldades. Seega terve töö luhta läinud ja kõik otsastpeale, aga seda see ehitus ongi :mrgreen: Ostsin tuttavalt juba uue täieliku moottori alumise otsa, seega saab sealt ploki võtta ning käigukast ja võll jäävad üle tagavaraks. Enam puurima ei hakka, ega hayabusa tikkpolte panama, vaid otsin sellised mis sobivad otse orig pesadesse. Või lasen mõnel treialil teha spets tugevad tikkpoldid. Kui keegi teab kedagi, kes näiteks eestis selle tööga hakkama saab, siis võib mulle kirjutada. Ka võib kirjutada keegi zx10r vend, kellel oleks tolle mootori tikkpoldid laual, et saaks mõõta pikkuse ning mis keere seal on. :bsmile: Ilmselt tõstan korraks selle mootori ikkagi raamivahele, et saaks teha sumpa ja teised asjad valmis ära, ning oleks üks asi ikkagi tehtud.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3819
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 770 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1102 Postitas urmas66 » 01 Juul 2018, 15:24

Mulle on see helicoil lahendus kuidagi kahtlane tundunud.Aga kiiret paranemist. :bsmile:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1103 Postitas RasmusL » 01 Juul 2018, 16:26

Coilidega on tehtud plokke kõvasti ja on kestnud, kuid ei tea täpselt mis mul valesti võis minna. Kuid sellega ma pead murdma ei hakka, võtsin ühendust vana tuttava metallimehega, lubas teha sobivad tikkpoldid õiges mõõdus ning keermega.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 302
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1104 Postitas TiitX11 » 03 Juul 2018, 20:40

Kas pole olnud uitmõtet silindreid üle puurida? Saaks kubatuuri juurde ja turborõhku poleks vaja nii palju tõsta? Või on juba tehtud? Palju sealt momenti ja jõude planeerid saada?
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1105 Postitas RasmusL » 04 Juul 2018, 00:17

Oli küll alguses mõte, et teeks mingi 1200 kanti äkki, aga see ülepuurimise teema teeb mootorit nagunii vähem vastupidavamaks, nii et ei hakanud sellega riskima. Ülepuurimise all mõtlen ma ikkagi korralikult ccm kasvu et asjal mingi jume oleks ja see ajaks silindri seined nii õhukeseks. Otsustasin jätta orig ccm(953) ning lihtsalt korralikult ülelaadida. Numbreid ei oska enam spekuleerida väga, kuna käigukasti hammakad on ikka maru nõrgukesed, võrreldes näiteks busa omadega( vähemalt kõvasti pisemad on ) ning ilmselt tuleks ikkagi ka mingisugune sissemineva õhu jahutussüsteem teha, kas siis vesiplenum või tagasi panna see metanoli pritsesüsteem mis mul eelnevalt oli. Kuid eks näis, algul lähen dünosse ilma. Mingi 350-400hp võiks sealt tulla ning nm üle 300. Kui üle 310hp tuleb, on mul juba maailma võimsaim Z1000 ning seegi juba rahuldaks :lol:
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 302
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1106 Postitas TiitX11 » 04 Juul 2018, 09:35

Isegi "busal" on rattad ja kepsud nõrgad. Ei pea vastu nagu Ghost-i "busal" 550HJ tagarattas....kuni 300HJ on kõik OK, peale seda tuleb hulgi probleeme. Räägi turbo spetsidega, jama on ju kui midagi lendab osadeks, töö ja vaev mõtetud. Muidugi kui ainult rekordsõiduks teed siis küll, aga arvan, et tahad pikemat kasutust. Isegi oma VN-ile peale ümberehitust ei julge nitrot panna, ei pea vastu sest ta juba on sama jõuga mis nitro masinad. Ja nõrgim koht (vist) kõigil on sidur, see ei kesta.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

morse
Postitusi: 401
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: Jawa 634, DR Big, KTM LC4 ADV
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1107 Postitas morse » 04 Juul 2018, 10:48

TiitX11 kirjutas:kuni 300HJ on kõik OK, peale seda tuleb hulgi probleeme. Räägi turbo spetsidega, jama on ju kui midagi lendab osadeks, töö ja vaev mõtetud.

Jäi mulje, et ta juba rääkis turbospetsidega :bsmile:
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1108 Postitas RasmusL » 04 Juul 2018, 13:16

"Spetsialistidega" pole hetkel midagi arutada, kuna keegi pole varem konkreetset mudelit nii kaugele arendanud kui mina, seega ei osata ka nõu anda, mis seal täpsemalt veel võiks vahetamist vajada. Eks tuleb katsetada ja nõrgad kohad üles leida, ning tugevdada. Sidur on mul asjalik, ning kestab 500-600hp.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 302
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1109 Postitas TiitX11 » 04 Juul 2018, 17:11

Busal näiteks ei pidanud kestma osad käigurattad ja veovõll. Kõik mis on üle 50% orinaalist üle on tundmatu maa...busal siis 300HJ. Kui saab turbole cooleri on töörežiim tunduvalt parem, just kolvidele ja klappidele. Tsiklil pole sellele enamasti ruumi, seetõttu muud "nipid". Nostalgilistest ratastest olen näinud 350-st veneaegset rinka ratast ~60HJ kompressor mitte turbo. Siis oli turbo tehnika veel arendamata, eks seetõttu. Kuulnud olen ka Zil 5,55liitrisest mootorist vana kahetaktilise Maz diisli kompressoriga, olla 60 või 70 algul sõitnud eesti teedel ja Volgast oli kiirenduses üle....kas legend? Z1000 mootori alla oled kõvasti investeerinud ja seda juppideks lasta on lollus, ega siin pole V1 tiimiga tegu kus raha on millides ja parimad mehhanikud ootavad järjekorras. Ja oma projektis olen samuti imestunud kuidas see raha kulub, soot või 2 sinna ja tänna ja ongi tonnike otsas...mul õnneks on jäädud napilt alla selle müstilise 50% piiri ja samuti sidur lendas...jälle kulu, osad ~300jewrikut.
See pakkumine milles 2008a. B King oli müügis on müüdud...oli 6tuhandega müügis ja tsiklimehed kartsid! Oleks siis mõni julge naine leidunud.....
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1361
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, Custom V-rod
Asukoht: Tartu
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 182 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1110 Postitas RasmusL » 04 Juul 2018, 19:47

Ma nägin toda B-kingi kuulutust esimest korda siis, kui sa selle siia foorumisse lingitasid ja juba müüdud oli. Hind täiesti naeruväärne, ilmselt sinna alla kulunud 2 kui mitte 3x rohkem, kui taheti saada. Kahju, et jaole ei saanud, oleks omale lihtsalt niisama ostnud, 6k ja 315hp.. ulme :D P.S, cooler on sellel rattal juba olnud, mille lasin käsitööna soomes valmistada, kuid ei toiminud minu kompotiga, seega sai edasi müüdud.
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist