Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 250
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1111 Postitas TiitX11 » 04 Juul 2018, 20:24

RasmusL kirjutas:Ma nägin toda B-kingi kuulutust esimest korda siis, kui sa selle siia foorumisse lingitasid ja juba müüdud oli. Hind täiesti naeruväärne, ilmselt sinna alla kulunud 2 kui mitte 3x rohkem, kui taheti saada. Kahju, et jaole ei saanud, oleks omale lihtsalt niisama ostnud, 6k ja 315hp.. ulme :D P.S, cooler on sellel rattal juba olnud, mille lasin käsitööna soomes valmistada, kuid ei toiminud minu kompotiga, seega sai edasi müüdud.

Kuuldavasti müüdi 7eest, ka see on odav 19tuhat sõitnud ratta kohta! Imelik, et eestlane kardab....pealegi oli suht ilus välimus.


Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 675
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: -
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1112 Postitas Andrea » 04 Juul 2018, 22:08

Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D
Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> ?
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 250
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1113 Postitas TiitX11 » 04 Juul 2018, 23:29

Andrea kirjutas:Käisin selle B-Kingi otsas juba aasta algul aelemas. Omanik mainis, et läbisõitu oli sellel rattal ca 50k, ülelaadimisega kõigest murdosa sellest. Välimuse teema on nii ja naa. Minumeelest oli lohakalt tehtud. Võib-olla pildi pealt jäi teine mulje. Samas oli ka kalleid juppe külge keeratud (veljed, carbon vidinad jne). Kellad ei töötanud, vedrustus oli kahtlane, sabaalune ja tagatuli ratsitud, maski all korralik rägastik juhtmeid. Isegi käima ei pandud. Ausõna peale ei kannatanud osta tookord. Deiv ja ka omanik kinnitasid, et mootor olevat timm. Loodetavasti uus omanik siis pajatab sellest, kui see üldse ära müüdi. Müüjale oli kombeks kuuaega kuulutada ja siis jälle asi soiku jätta - äkki on veel alles. :)
Ahjaa - tookord oli hind 8k ning kõige kõvemast kivist :D

Müüdud siis müüdud. Mis oli müügi põhjus? Kui eestis enam pole vaevalt saab teada kuidas kokkuvõttes oli. Turborattga on rohkem jama kui vabalthingvaga, selge see ja kui seal midagi läheb nihu on kahjud suured.
Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud
Kasutaja avatar

Teema algataja
RasmusL
Postitusi: 1317
Liitunud: 10 Okt 2006, 19:18
Tsikkel: Z1000 turbo, HD V-rod, Busa
Asukoht: Tartu
Tänanud: 50 korda
Tänatud: 166 korda
Kontakt:

Re: Kawasaki Z1000 360 fat ass, 2004a, RasmusL (Rieju)

Lugemata postitus #1114 Postitas RasmusL » 05 Juul 2018, 23:54

Sain täna oma varuploki kätte, kus üllatavalt palju juppe küljes, starter, käigukast, staator, õlijahuti, palju polte, andureid juhtmeid jne. Kôik mida võib vaja minna ja mis originaalis uuena on kallid. Vãga hea pool veel see, et plokk on numbriteta, ehk siis ühesõnaga sobivad samad raamsaaled, mis minu omas hetkel. Esmaspäeval viin ratta meistri kätte kus siis hakkame rv kollektorit meisterdama esimeseks ning turbot paika sobitama. Stay tuned ;)

Pilt
If you ain't slidin', you ain't ridin'.

Everybody got a plan until they get punched in the face.




Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist